Tys mě nepochopil,nesrovnávám to s 1.8kou ale 2.0TB s 3litrem a tam ten rozdíl ve svezení je prakticky stejný 3litr má o trošku navrch těch dvacet kobyl navíc se musí někde projevit sice má menší krouťák ale jen o 10Nm a to je zanedbatelnýHarous píše:kdyz nejde o svezeni, tak postaci i 1.8 TS... V pripade GTV asi nepujde o auto se kterym se najede 50.000km za rok, takze bych to s tim rozdilem investic nejak neprehanel...
2.0 V6 turbo
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Ono je fakt, ze treba Fiati petivalec co mam v Kappe 20V Turbo ma lepsi parametry nez ten V6. A rekl bych, ze dokonce o nemalo...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Fiatí pětivál je motor z roku cca 1996 a V6 se dělá někdy od 70 let nebo ještě déle.
Pětiválec má hlavně 4 ventily na válec a celá konstrukce je jednodušší co se týče délky výfukového potrubí mezi spalovacím prostorem a a turbem. Kdyby se do Alfy vešla dvě turba (pro každou řadu jedno) tak by to bylo jiné kafe
Pětiválec má hlavně 4 ventily na válec a celá konstrukce je jednodušší co se týče délky výfukového potrubí mezi spalovacím prostorem a a turbem. Kdyby se do Alfy vešla dvě turba (pro každou řadu jedno) tak by to bylo jiné kafe
No jo dvoulitr pětiválec 20v v turbu od Fitu. to je jiný kafe to by sme tady o ntom vůbec nediskutovaliHarous píše:Ono je fakt, ze treba Fiati petivalec co mam v Kappe 20V Turbo ma lepsi parametry nez ten V6. A rekl bych, ze dokonce o nemalo...
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Zdravím, jak psal Raddik, mám už pár let GTV s motorem 2.0 V6 TB. Mám ji vysloveně jako auto pro radost, takže nájezd kilometrů nemám nijak velký, ca. 5000 ročně.
TB vs. 3.0 V6 24V je otázka. Já ve 3.0 nikdy nejel, papírově by měla jet trochu líp, můj mechanik to tvrdí taky. Naopak integrale (magic) má data, ukazující mírnou převahu TB. Turbo rozhodně chce vyšší otáčky, pod 3000 nejede vůbec, zato od 3500 - 4000 je to paráda až do omezovače, fantastický zátah i zvuk. Přeplňování kupodivu vůbec nesnížilo chuť motoru se točit, na jedničku a dvojku občas nechtěně vytočím až do omezovače a mám dojem, že ten motor by ještě pár set otáček klidně snesl. Určitě je GTV 2.0 V6 TB výrazně rychlejší než 2.5 V6 ve 156 (tu jsem řídil).
Další rozporuplná otázka je hmotnost: podle mých informací je TB o něco lehčí než 3.0 V6 24V...
Spotřeba se u mě pohybuje mezi 11 (dlouhé cesty po dálnici) do 14 litrů (okresky DOST svižně ).
TB je náročnější na zacházení (opatrně zahřát, pečlivě chladit) a údržbu (časté seřizování ventilů).
Důležitá výhoda u 3.0 V6 24V jsou větší přední brzdy (průměr kotoučů 305 oproti 284 mm). Na okresce jsem ty svoje sériové menší brzdy na TB nikdy neuhřál, ale na okruhu (Brno) po dvou kolech začnou smrdět a po třech přestávají brzdit, a to mám novou závodní brzdovou kapalinu. Přispívají k tomu i sériová (16") kola na TB, která jsou sice pěkná, ale špatně odvádí teplo. 3.0 V6 24V měla tuším sériově 17".
A mimochodem Fiat Coupé 2.0 20V Turbo (pětiválec) zrychluje líp než GTV 3.0 V6 24V, ale Alfa jasně vede v zatáčkách kvůli lepší zadní nápravě (podvozek GTV je opravdu fantasticky hravý a přitom odpouštějící chyby).
TB vs. 3.0 V6 24V je otázka. Já ve 3.0 nikdy nejel, papírově by měla jet trochu líp, můj mechanik to tvrdí taky. Naopak integrale (magic) má data, ukazující mírnou převahu TB. Turbo rozhodně chce vyšší otáčky, pod 3000 nejede vůbec, zato od 3500 - 4000 je to paráda až do omezovače, fantastický zátah i zvuk. Přeplňování kupodivu vůbec nesnížilo chuť motoru se točit, na jedničku a dvojku občas nechtěně vytočím až do omezovače a mám dojem, že ten motor by ještě pár set otáček klidně snesl. Určitě je GTV 2.0 V6 TB výrazně rychlejší než 2.5 V6 ve 156 (tu jsem řídil).
Další rozporuplná otázka je hmotnost: podle mých informací je TB o něco lehčí než 3.0 V6 24V...
Spotřeba se u mě pohybuje mezi 11 (dlouhé cesty po dálnici) do 14 litrů (okresky DOST svižně ).
TB je náročnější na zacházení (opatrně zahřát, pečlivě chladit) a údržbu (časté seřizování ventilů).
Důležitá výhoda u 3.0 V6 24V jsou větší přední brzdy (průměr kotoučů 305 oproti 284 mm). Na okresce jsem ty svoje sériové menší brzdy na TB nikdy neuhřál, ale na okruhu (Brno) po dvou kolech začnou smrdět a po třech přestávají brzdit, a to mám novou závodní brzdovou kapalinu. Přispívají k tomu i sériová (16") kola na TB, která jsou sice pěkná, ale špatně odvádí teplo. 3.0 V6 24V měla tuším sériově 17".
A mimochodem Fiat Coupé 2.0 20V Turbo (pětiválec) zrychluje líp než GTV 3.0 V6 24V, ale Alfa jasně vede v zatáčkách kvůli lepší zadní nápravě (podvozek GTV je opravdu fantasticky hravý a přitom odpouštějící chyby).
GT 3.2 V6
GTV V6 2.0 TB
GTV V6 2.0 TB
Plně s tebou souhlasím,já jsem zase nejel v 2.0TB ale v třílitru takže oběktivně tyto dvě auta taky nemůžu srovnávat ale jak píšeš 2.5v6 kterou mám v 166ce tak se k těmto dvoum motorům rovnat nemůže 2.5v6 jede teprve od 4tis.ot.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- Tomas 156
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
- Bydliště: Č. Budějce
- Kontaktovat uživatele:
Díky za zajímavé informace...........Beaumont píše:Zdravím, jak psal Raddik, mám už pár let GTV s motorem 2.0 V6 TB. Mám ji vysloveně jako auto pro radost, takže nájezd kilometrů nemám nijak velký, ca. 5000 ročně.
TB vs. 3.0 V6 24V je otázka. Já ve 3.0 nikdy nejel, papírově by měla jet trochu líp, můj mechanik to tvrdí taky. Naopak integrale (magic) má data, ukazující mírnou převahu TB. Turbo rozhodně chce vyšší otáčky, pod 3000 nejede vůbec, zato od 3500 - 4000 je to paráda až do omezovače, fantastický zátah i zvuk. Přeplňování kupodivu vůbec nesnížilo chuť motoru se točit, na jedničku a dvojku občas nechtěně vytočím až do omezovače a mám dojem, že ten motor by ještě pár set otáček klidně snesl. Určitě je GTV 2.0 V6 TB výrazně rychlejší než 2.5 V6 ve 156 (tu jsem řídil).
Další rozporuplná otázka je hmotnost: podle mých informací je TB o něco lehčí než 3.0 V6 24V...
Spotřeba se u mě pohybuje mezi 11 (dlouhé cesty po dálnici) do 14 litrů (okresky DOST svižně ).
TB je náročnější na zacházení (opatrně zahřát, pečlivě chladit) a údržbu (časté seřizování ventilů).
Důležitá výhoda u 3.0 V6 24V jsou větší přední brzdy (průměr kotoučů 305 oproti 284 mm). Na okresce jsem ty svoje sériové menší brzdy na TB nikdy neuhřál, ale na okruhu (Brno) po dvou kolech začnou smrdět a po třech přestávají brzdit, a to mám novou závodní brzdovou kapalinu. Přispívají k tomu i sériová (16") kola na TB, která jsou sice pěkná, ale špatně odvádí teplo. 3.0 V6 24V měla tuším sériově 17".
A mimochodem Fiat Coupé 2.0 20V Turbo (pětiválec) zrychluje líp než GTV 3.0 V6 24V, ale Alfa jasně vede v zatáčkách kvůli lepší zadní nápravě (podvozek GTV je opravdu fantasticky hravý a přitom odpouštějící chyby).
ex AR 156 SW 2.0TS
ex AR 156 1.8 TS
AR GT 1.9JTDm Q2
ex AR 156 1.8 TS
AR GT 1.9JTDm Q2
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů