Alfa 159 GTA

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 4.6.2007, pon 09:08

Harous píše:Ono taky zalezi na tom, v jakym aute to ma byt. Tezko si predstavit Lancer EVO nebo Imprezu STI s ctyrlitrovym osmivalcem a zaroven tezko pozadovat Dodge RAM s dvoulitrovym turbem... :lol:
s tim bych taky souhlasil. otazka co 159 - je to bytelne,robustni a solidne postavene auto. me by se tam libil (jak pisu nahore) velky, ale tocivy V8. nejak mi k ni pasuje. ale otazka zda by se tam vesel :wink:
Alfetta GTV L

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 4.6.2007, pon 12:33

Raddik píše:
Harous píše:Ono taky zalezi na tom, v jakym aute to ma byt. Tezko si predstavit Lancer EVO nebo Imprezu STI s ctyrlitrovym osmivalcem a zaroven tezko pozadovat Dodge RAM s dvoulitrovym turbem... :lol:
s tim bych taky souhlasil. otazka co 159 - je to bytelne,robustni a solidne postavene auto. me by se tam libil (jak pisu nahore) velky, ale tocivy V8. nejak mi k ni pasuje. ale otazka zda by se tam vesel :wink:
mozna by to ale presto vsem nadrbalo blby uno 1.3T... co jsem ho mel upravene z nemecka tak to byl mazec...bylo ciple a omezovac tam nebyl..celkem dost zahad .z vyfuku poletovaly plameny atd.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 4.6.2007, pon 12:44

Uno Turbo je kapitola sama pro sebe. Bratranek mel 1.3T a kamos pak logo 1.4T a byl to mazec. V dalnicnich rychlostech riditelnost bowlingovy koule, ale ten odpich uzasnej. :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 4.6.2007, pon 12:51

Harous píše:Uno Turbo je kapitola sama pro sebe. Bratranek mel 1.3T a kamos pak logo 1.4T a byl to mazec. V dalnicnich rychlostech riditelnost bowlingovy koule, ale ten odpich uzasnej. :lol:
no jasna vec....1.3T byl muj prvni italsky kousek.a bylo ta take srdecni zalezitost...
nikdy nezapomenu
Naposledy upravil(a) drtikols dne 4.6.2007, pon 13:18, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 4.6.2007, pon 13:08

panove, hodne usmevne OT :wink:
Alfetta GTV L

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 4.6.2007, pon 16:30

Marc159 píše:osmiválec (typicky bez setrvačníku) je prostě paráda a ta hmotnost by nebylo nic dramatického, protože by se zase ušetřilo na turbu, setrvačníku, spojce a převodovce. :wink:
uplne to zapadlo a ja se na to chtel zeptat - proc nema osmivalec setrvacnik?
Alfetta GTV L

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 4.6.2007, pon 20:09

Protože s tímhle počtem válců už ho nepotřebuje. Vždy se najde nějaký ochotný válec, který zrovna pracuje, aby ostatní překulil přes kompresi. Prostě setrvačník zajišťuje plynulé otáčení motoru i v situaci, kdy žádný z pístů nevykonává práci. Takže logicky čím méně válců, tím větší potřeba setrvačníku.A když dáš ještě více válců, tak se chod motoru stane doslova sametovým. A to žádné turbo holt neumí. :wink:

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 4.6.2007, pon 21:01

asi tak...to treba zetor 25 ma jen 25 koni a dva velce...ale zas to ma obrovsky setrvak...ktery se pro chcipnuti ,,genialnim zpusobem a to ze se prizvednou ventily,,,,toci jeste nekolik vterin...ale zas nekolik vterin to jde do otacek...

a v terenu neznam nic lepsiho ...nic to nezastavy...
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.6.2007, úte 11:22

Marc159 píše:Protože s tímhle počtem válců už ho nepotřebuje. Vždy se najde nějaký ochotný válec, který zrovna pracuje, aby ostatní překulil přes kompresi.
diky za osvetu.. a sestihrnky ho maji nebo ne? treba ten tvuj?
Alfetta GTV L

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 5.6.2007, úte 13:37

raddik: jak jsem psal výše. Čím méně válců, tím větší setrvák potřebuješ. Na šestihrnek ho dávat nemusíš, ale když chceš kultivovaný chod i v nízkých otáčkách, tak je to nutnost. Z toho důvodu ho můžeš dát i na osmiválec. Motor pak běží jak hodinky, ale moc se mu nechce za plynem. Takže šestiválce setrvačníky mají, ale stačí lehčí a proto se lépe točí než čtyřválce.

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.6.2007, úte 14:08

Marc159 píše:raddik: jak jsem psal výše. Čím méně válců, tím větší setrvák potřebuješ. Na šestihrnek ho dávat nemusíš, ale když chceš kultivovaný chod i v nízkých otáčkách, tak je to nutnost. Z toho důvodu ho můžeš dát i na osmiválec. Motor pak běží jak hodinky, ale moc se mu nechce za plynem. Takže šestiválce setrvačníky mají, ale stačí lehčí a proto se lépe točí než čtyřválce.
aha,tak proto muj petivalec s acyklickym chodem potrebuje velky setrvacnik a motoru se nechce tolik do otacek..myslel jsem ze to je resene vyvazovacimi hridelemi a ejhle :lol: on setrvacnik.proste tou svou rotaci vyrovnava ty "mrtve chvile" u klikovky. Ale uz je to dost OT.. :oops: :oops:

z toho co jsme doposud zaspekulovali (a technicky rozebrali) se mi nakonec ten V8 jevi i jako nejsmysluplnejsi :idea: :wink: otazka jakymi modifikacemi projde u GTA podvozek a kdy se ji dockame :lol:
Alfetta GTV L

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 5.6.2007, úte 23:12

raddik: vyvažovací hřídele jsou kvůli vibracím. To je trochu jiná problematika. Ale pokud jde o podvozek GTA, tak si myslím, že úpravy budou pouze v odpružení a brzdovém systému. Jinak si neskromně myslím, že ostatní části jsou na pořádný motor připraveny. :wink:

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 6.6.2007, stř 07:56

Marc159 píše:pokud jde o podvozek GTA, tak si myslím, že úpravy budou pouze v odpružení a brzdovém systému. Jinak si neskromně myslím, že ostatní části jsou na pořádný motor připraveny. :wink:
tusim ze 3.2 a 2.4 JTD maji brzdy bremba a pry jsou famozni :lol:
Alfetta GTV L

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 7.6.2007, čtv 23:41

Raddik píše:
Marc159 píše:pokud jde o podvozek GTA, tak si myslím, že úpravy budou pouze v odpružení a brzdovém systému. Jinak si neskromně myslím, že ostatní části jsou na pořádný motor připraveny. :wink:
tusim ze 3.2 a 2.4 JTD maji brzdy bremba a pry jsou famozni :lol:
Je fakt, že mají brzdy stejné, ale že by byly Brembo se mi moc nezdá. Na sériovku by se to moc nevyplatilo. Tedy 100% na nich není Brembo napsané, ale nevylučuji, že je prvovýrobce. To fakt netuším.
Ale brzdí opravdu dobře :D

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 13.6.2007, stř 11:52

mam tu par fotek z testovani GTA vcetne nekolika spekulaci o motoru
Zdroj Autorevue.cz
Automobilka Alfa Romeo již pilně testuje svou budoucí vrcholnou verzi modelu 159, které dostane tradiční označení GTA. Přestože se testovací vozy prohání po silnicíchm o technických specifikacích stále jen kolují dohady a spekulace. Ty ovšem nyní nabírají trochu konkrétnějších podob.

Dle všech dostupných informací by se tento vůz měl objevit na trhu nejdříve v roce 2010. To ovšem značně popírá fakt, že Alfa Romeo již má testovací verzi a navíc v roce 2010 bude model 159 poměrně starý a bude mít jen krátkou dobou před výměnou.

Také technika pod kapotou není zcela jasná. Stále častěji se ovšem hovoří o osmiválci 4,2 l, který by měl mít svůj původ u Maserati a jeho výkonnější alternativu má v sobě i model 8C Competizione. V Alfě 159 GTA by měl motor dosahovat výkonu okolo 400 až 420 koní, což bude na spodní hranici konkurenčních automobilů.

Alfa 159 GTA navíc dostane i náhon na všechna čtyři kola s tím, že 65 procent výkonu půjde na zadní kola a 35 procent na přední. Trvalý náhon se má postarat o lepší trakci a lepší jízdní vlastnosti.

Po stránce dynamiky se očekává stovka pod 5 sekund a dvoustovka okolo šestnácti.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 13.6.2007, stř 12:24

Me se nejak nezda, ze by to 3 roky nekdo testoval a pak to teprv pustil do sveta. A co si pamatuju, tak 156GTA sla do prodeje s prvnim faceliftem. Cekam, ze stejny to bude i se 159...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 13.6.2007, stř 12:44

Harous píše:Me se nejak nezda, ze by to 3 roky nekdo testoval a pak to teprv pustil do sveta. A co si pamatuju, tak 156GTA sla do prodeje s prvnim faceliftem. Cekam, ze stejny to bude i se 159...
ja tipuju rok 2008-2009. spis ten druhy.je uplne bezne, ze vrcholne modely se uvadeji na trh v polovine zivotniho cyklu modelu. kuprikladu e90 ma svou M3 letos a soucasna 5er ktera za dva roky konci predstavila M5 taky loni,ve verzi kombi teprve nedavno. myslim ze ta doba je tak dlouha proto, aby doslo k perfektnimu vysledku, ono odladit sportovni auto neni zadna legrace.

me spis potesila ta zprava ohledne motoru.pokud se to potvrdi, bude to mazec.. vysokootackovy osmivalec ktery je dilem ferrari&maserati, to zni uzasne.. kdo z vas ho uz slysel (ja v quattroporte) musi chapat muj entuziasmus :lol:

kdyby navic delali i verzi SW, tak se v roce 2012 asi zadluzim :wink: :lol: :smt007
Alfetta GTV L

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 13.6.2007, stř 13:01

a jedno video GTA.. http://www.youtube.com/watch?v=qMqTsRTiQNc

ale spis to vypada na verzi TI. ten zvuk motoru je famozni..Marc nam urcite rekne zda takhle zni tennjeho sestivalec nebo mame cest s necim jinym? :wink:
Alfetta GTV L

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 13.6.2007, stř 14:30

Raddik: Já to při této kvalitě nepoznám. Ale řekl bych, že to je normální, těžká, líná, šestiválcová sériovka :-D

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 13.6.2007, stř 16:07

Raddik píše:mam tu par fotek z testovani GTA vcetne nekolika spekulaci o motoru
Tak tohle testovací GTA asi nebude :wink: Ta by byla namaskovaná jako úplně obyčejná 159. Tohle je jen nějaký rádoby "tuňák" :)

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chevron » 13.6.2007, stř 16:37

Kdyby radsi udelali Breru GTA :roll:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 14.6.2007, čtv 11:26

Marc159 píše:Tak tohle testovací GTA asi nebude :wink: Ta by byla namaskovaná jako úplně obyčejná 159. Tohle je jen nějaký rádoby "tuňák" :)
Zrejme mas pravdu. Fotky nebudou fake, to auto bude fake :lol: . Otazka co ten text. Na samotnem zdrojovem webu taky nemaji jistotu, pouze spekuluji. Ale stavi to tak, ze aby byla GTA po strance vykonu konkurenceschopna pro RS4 a M3, tak ten osmivalec od Maserati dostat musi..

Ad video. Taky tezko rict dle mizive kvality, ale dost by slo poznat napr podle zvuku starteru a naslednem zvuku motoru atd. Jako majitel 3.2 to musis znat dobre a poznat tak pripadne odlisnosti :lol: Kdyz jsem videl video 8C Competizione, tak startovani a chod motoru byly velmi podobne.. :wink:
Alfetta GTV L

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 15.6.2007, pát 16:53

Pokud jde o motor, tak je to stále stejná písnička. Prostě nikdo nic neví. Ale jak jsem psal výše: Pokud bude chtít GTA přímo konkurovat M3, tak se to bez osmiválce neobejde. Otázka ale je, jestli mu bude konkurovat. Pokud vím, tak zatím žádná GTA podobné ambice neměla.
To auto v ukázce je podle mě šestiválec. Má to takový zvuk. Ale mám tu jen notebook a kvalita videa je mizerná.

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 2.7.2007, pon 15:06

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

..soude podle umisteni a poctu vyfuku a predchozich fotek motoru tipuju pristi GTA ve verzi V8 s motorem maserati/ferrari.
Alfetta GTV L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.7.2007, pon 15:25

no pokud by to tak bylo tak by to byla parada..jen jestli to neni jen nejakej tuzing.....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host