s tim bych taky souhlasil. otazka co 159 - je to bytelne,robustni a solidne postavene auto. me by se tam libil (jak pisu nahore) velky, ale tocivy V8. nejak mi k ni pasuje. ale otazka zda by se tam veselHarous píše:Ono taky zalezi na tom, v jakym aute to ma byt. Tezko si predstavit Lancer EVO nebo Imprezu STI s ctyrlitrovym osmivalcem a zaroven tezko pozadovat Dodge RAM s dvoulitrovym turbem... :lol:
Alfa 159 GTA
Alfetta GTV L
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
mozna by to ale presto vsem nadrbalo blby uno 1.3T... co jsem ho mel upravene z nemecka tak to byl mazec...bylo ciple a omezovac tam nebyl..celkem dost zahad .z vyfuku poletovaly plameny atd.Raddik píše:s tim bych taky souhlasil. otazka co 159 - je to bytelne,robustni a solidne postavene auto. me by se tam libil (jak pisu nahore) velky, ale tocivy V8. nejak mi k ni pasuje. ale otazka zda by se tam veselHarous píše:Ono taky zalezi na tom, v jakym aute to ma byt. Tezko si predstavit Lancer EVO nebo Imprezu STI s ctyrlitrovym osmivalcem a zaroven tezko pozadovat Dodge RAM s dvoulitrovym turbem... :lol:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Uno Turbo je kapitola sama pro sebe. Bratranek mel 1.3T a kamos pak logo 1.4T a byl to mazec. V dalnicnich rychlostech riditelnost bowlingovy koule, ale ten odpich uzasnej. :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
no jasna vec....1.3T byl muj prvni italsky kousek.a bylo ta take srdecni zalezitost...Harous píše:Uno Turbo je kapitola sama pro sebe. Bratranek mel 1.3T a kamos pak logo 1.4T a byl to mazec. V dalnicnich rychlostech riditelnost bowlingovy koule, ale ten odpich uzasnej. :lol:
nikdy nezapomenu
Naposledy upravil(a) drtikols dne 4.6.2007, pon 13:18, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Protože s tímhle počtem válců už ho nepotřebuje. Vždy se najde nějaký ochotný válec, který zrovna pracuje, aby ostatní překulil přes kompresi. Prostě setrvačník zajišťuje plynulé otáčení motoru i v situaci, kdy žádný z pístů nevykonává práci. Takže logicky čím méně válců, tím větší potřeba setrvačníku.A když dáš ještě více válců, tak se chod motoru stane doslova sametovým. A to žádné turbo holt neumí.
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
asi tak...to treba zetor 25 ma jen 25 koni a dva velce...ale zas to ma obrovsky setrvak...ktery se pro chcipnuti ,,genialnim zpusobem a to ze se prizvednou ventily,,,,toci jeste nekolik vterin...ale zas nekolik vterin to jde do otacek...
a v terenu neznam nic lepsiho ...nic to nezastavy...
a v terenu neznam nic lepsiho ...nic to nezastavy...
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
raddik: jak jsem psal výše. Čím méně válců, tím větší setrvák potřebuješ. Na šestihrnek ho dávat nemusíš, ale když chceš kultivovaný chod i v nízkých otáčkách, tak je to nutnost. Z toho důvodu ho můžeš dát i na osmiválec. Motor pak běží jak hodinky, ale moc se mu nechce za plynem. Takže šestiválce setrvačníky mají, ale stačí lehčí a proto se lépe točí než čtyřválce.
aha,tak proto muj petivalec s acyklickym chodem potrebuje velky setrvacnik a motoru se nechce tolik do otacek..myslel jsem ze to je resene vyvazovacimi hridelemi a ejhle :lol: on setrvacnik.proste tou svou rotaci vyrovnava ty "mrtve chvile" u klikovky. Ale uz je to dost OT..Marc159 píše:raddik: jak jsem psal výše. Čím méně válců, tím větší setrvák potřebuješ. Na šestihrnek ho dávat nemusíš, ale když chceš kultivovaný chod i v nízkých otáčkách, tak je to nutnost. Z toho důvodu ho můžeš dát i na osmiválec. Motor pak běží jak hodinky, ale moc se mu nechce za plynem. Takže šestiválce setrvačníky mají, ale stačí lehčí a proto se lépe točí než čtyřválce.
z toho co jsme doposud zaspekulovali (a technicky rozebrali) se mi nakonec ten V8 jevi i jako nejsmysluplnejsi :idea: otazka jakymi modifikacemi projde u GTA podvozek a kdy se ji dockame :lol:
Alfetta GTV L
Je fakt, že mají brzdy stejné, ale že by byly Brembo se mi moc nezdá. Na sériovku by se to moc nevyplatilo. Tedy 100% na nich není Brembo napsané, ale nevylučuji, že je prvovýrobce. To fakt netuším.Raddik píše:tusim ze 3.2 a 2.4 JTD maji brzdy bremba a pry jsou famozni :lol:Marc159 píše:pokud jde o podvozek GTA, tak si myslím, že úpravy budou pouze v odpružení a brzdovém systému. Jinak si neskromně myslím, že ostatní části jsou na pořádný motor připraveny.
Ale brzdí opravdu dobře
mam tu par fotek z testovani GTA vcetne nekolika spekulaci o motoru
Zdroj Autorevue.cz
Automobilka Alfa Romeo již pilně testuje svou budoucí vrcholnou verzi modelu 159, které dostane tradiční označení GTA. Přestože se testovací vozy prohání po silnicíchm o technických specifikacích stále jen kolují dohady a spekulace. Ty ovšem nyní nabírají trochu konkrétnějších podob.
Dle všech dostupných informací by se tento vůz měl objevit na trhu nejdříve v roce 2010. To ovšem značně popírá fakt, že Alfa Romeo již má testovací verzi a navíc v roce 2010 bude model 159 poměrně starý a bude mít jen krátkou dobou před výměnou.
Také technika pod kapotou není zcela jasná. Stále častěji se ovšem hovoří o osmiválci 4,2 l, který by měl mít svůj původ u Maserati a jeho výkonnější alternativu má v sobě i model 8C Competizione. V Alfě 159 GTA by měl motor dosahovat výkonu okolo 400 až 420 koní, což bude na spodní hranici konkurenčních automobilů.
Alfa 159 GTA navíc dostane i náhon na všechna čtyři kola s tím, že 65 procent výkonu půjde na zadní kola a 35 procent na přední. Trvalý náhon se má postarat o lepší trakci a lepší jízdní vlastnosti.
Po stránce dynamiky se očekává stovka pod 5 sekund a dvoustovka okolo šestnácti.
Zdroj Autorevue.cz
Automobilka Alfa Romeo již pilně testuje svou budoucí vrcholnou verzi modelu 159, které dostane tradiční označení GTA. Přestože se testovací vozy prohání po silnicíchm o technických specifikacích stále jen kolují dohady a spekulace. Ty ovšem nyní nabírají trochu konkrétnějších podob.
Dle všech dostupných informací by se tento vůz měl objevit na trhu nejdříve v roce 2010. To ovšem značně popírá fakt, že Alfa Romeo již má testovací verzi a navíc v roce 2010 bude model 159 poměrně starý a bude mít jen krátkou dobou před výměnou.
Také technika pod kapotou není zcela jasná. Stále častěji se ovšem hovoří o osmiválci 4,2 l, který by měl mít svůj původ u Maserati a jeho výkonnější alternativu má v sobě i model 8C Competizione. V Alfě 159 GTA by měl motor dosahovat výkonu okolo 400 až 420 koní, což bude na spodní hranici konkurenčních automobilů.
Alfa 159 GTA navíc dostane i náhon na všechna čtyři kola s tím, že 65 procent výkonu půjde na zadní kola a 35 procent na přední. Trvalý náhon se má postarat o lepší trakci a lepší jízdní vlastnosti.
Po stránce dynamiky se očekává stovka pod 5 sekund a dvoustovka okolo šestnácti.
Alfetta GTV L
Me se nejak nezda, ze by to 3 roky nekdo testoval a pak to teprv pustil do sveta. A co si pamatuju, tak 156GTA sla do prodeje s prvnim faceliftem. Cekam, ze stejny to bude i se 159...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
ja tipuju rok 2008-2009. spis ten druhy.je uplne bezne, ze vrcholne modely se uvadeji na trh v polovine zivotniho cyklu modelu. kuprikladu e90 ma svou M3 letos a soucasna 5er ktera za dva roky konci predstavila M5 taky loni,ve verzi kombi teprve nedavno. myslim ze ta doba je tak dlouha proto, aby doslo k perfektnimu vysledku, ono odladit sportovni auto neni zadna legrace.Harous píše:Me se nejak nezda, ze by to 3 roky nekdo testoval a pak to teprv pustil do sveta. A co si pamatuju, tak 156GTA sla do prodeje s prvnim faceliftem. Cekam, ze stejny to bude i se 159...
me spis potesila ta zprava ohledne motoru.pokud se to potvrdi, bude to mazec.. vysokootackovy osmivalec ktery je dilem ferrari&maserati, to zni uzasne.. kdo z vas ho uz slysel (ja v quattroporte) musi chapat muj entuziasmus :lol:
kdyby navic delali i verzi SW, tak se v roce 2012 asi zadluzim :lol:
Alfetta GTV L
a jedno video GTA.. http://www.youtube.com/watch?v=qMqTsRTiQNc
ale spis to vypada na verzi TI. ten zvuk motoru je famozni..Marc nam urcite rekne zda takhle zni tennjeho sestivalec nebo mame cest s necim jinym?
ale spis to vypada na verzi TI. ten zvuk motoru je famozni..Marc nam urcite rekne zda takhle zni tennjeho sestivalec nebo mame cest s necim jinym?
Alfetta GTV L
Zrejme mas pravdu. Fotky nebudou fake, to auto bude fake :lol: . Otazka co ten text. Na samotnem zdrojovem webu taky nemaji jistotu, pouze spekuluji. Ale stavi to tak, ze aby byla GTA po strance vykonu konkurenceschopna pro RS4 a M3, tak ten osmivalec od Maserati dostat musi..Marc159 píše:Tak tohle testovací GTA asi nebude Ta by byla namaskovaná jako úplně obyčejná 159. Tohle je jen nějaký rádoby "tuňák"
Ad video. Taky tezko rict dle mizive kvality, ale dost by slo poznat napr podle zvuku starteru a naslednem zvuku motoru atd. Jako majitel 3.2 to musis znat dobre a poznat tak pripadne odlisnosti :lol: Kdyz jsem videl video 8C Competizione, tak startovani a chod motoru byly velmi podobne..
Alfetta GTV L
Pokud jde o motor, tak je to stále stejná písnička. Prostě nikdo nic neví. Ale jak jsem psal výše: Pokud bude chtít GTA přímo konkurovat M3, tak se to bez osmiválce neobejde. Otázka ale je, jestli mu bude konkurovat. Pokud vím, tak zatím žádná GTA podobné ambice neměla.
To auto v ukázce je podle mě šestiválec. Má to takový zvuk. Ale mám tu jen notebook a kvalita videa je mizerná.
To auto v ukázce je podle mě šestiválec. Má to takový zvuk. Ale mám tu jen notebook a kvalita videa je mizerná.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host