no parada alespon mam nadeji ze z jedna ztech veci co mi tady radite bude tou pricinou...takze ta baterka-ta pravdepodobne v perfektni kondici nebyla a neni to mi rekli v tom servisu,predpokladam ale ze na to mrskli nejakou jinou a zkusili to,pokud ne tak bych se ani moc nedivil,fakt ty irove jsou neodbornici a to jsem slusnej,baterku koupim novou i kdyz to zpravej...olej teda nebyl pak jsem dolil s olejem jsem byl na nule no i kdyz uplne na sucho taky ne protoze jsem koupil litr a vlezlo se mi tam tak 0.3 ,pumpa bzuci pri kazdym otoceni klicku to je v pohode,jo a na ten konektor mrknu a promaznu...s tou diagnostikou a spojkou...reknu ti ze ani nevim jak to anglicky vysvetlit a za druhy kazdy zapojeni na diag,. stoji 60 euro ja vim kazda sranda neco stoji ale uprimne uz jsem to tam mel 3 x a ani jednou nic nezjistili...toho robota klidne koupim kdyz to bude stat do petikila to auto za to stoji uvidime...jinak ted si vozim prdel na 156 taky a dobry pojezdenicko...jenze za tyden ji musim vratit kamos se vrati z dovolenymr.BSE píše:Zkontroluj baterku (musí být v perfektní kondici). zkontroluj olej v selespeedu. zkontroluj jestli pumpa selespeedu bzuci pri otocení klicku do prvni polohy. Mrkni na konektor selespeedu (u 156 je vedle baterky smerem k motoru, nevim jak u 147).
Rozpoj ho a prostrikej necim jako je toto - tím sem to čistil já a super.
Mněl sem stejný problémy - auto řadilo/neřadilo.
Jo taky by to chtělo na diagnostice mrknout na spojku, jestli má dobrou vzdálenost.
Pokud ti pumpa bude tlačit moc často (po každým zařazení, nebo i bez řazení), tak to znamená, že někde se ztrácí tlak v robotovým systému. Nejčastěji to bejvá accumulator vzduchu, provalí se v něm membrána a zaleje se olejem...
Novej na alfu nekoupíš, jen celej robot. Ale dá se koupit na FIAT Stilo 2,3 Abarth Selespeed, údajně by mněl být stejný (nepotrvzeno!)
selespeed - neřadí
-
GINOstANGELO
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
- Bydliště: irsko
Re: selespeed
Re: selespeed
mas notebook?
za 60E si koupis alfadiag a nikomu už neplatíš...
za 60E si koupis alfadiag a nikomu už neplatíš...
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
-
GINOstANGELO
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
- Bydliště: irsko
Re: selespeed
mr.BSE píše:mas notebook?
za 60E si koupis alfadiag a nikomu už neplatíš...
dobre koupim...musim protoze jsem tam volal(do servisu) zaplatim 700 e + odtahovku kilo a auto NEJEZDI...ze prej rozebrali prevodovku a ta je v poradku takze to prej je ten actuator kterej stoji 2500 e....idioti ja jim proste neverim oni na to prisli az kdyz to bylo potreti na diagnostice? no co mam delat zitra rano si mi ho privezou a jsem tam kde jsem byl a o 1200 e lehci(s tim alternatorem)...zajedu pro ten alfadiag a supnu to litvancum a verim ze oni si poradej...dam vedet
Re: selespeed
v Irsku nejsou vrakace?
Koupit celyho robota do 300EUR nemuze bejt prece problem
Koupit celyho robota do 300EUR nemuze bejt prece problem
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
-
GINOstANGELO
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
- Bydliště: irsko
Re: selespeed
[quote="mr.BSE"]v Irsku nejsou vrakace?
Koupit celyho robota do 300EUR nemuze bejt prece problem [/quo
pokud to ten robot je...jo jasny zajedu tam,vim o dvouch neni to tady rozdeleny podle znacek takze mam strach abych na takovou alfu narazil...ono by to melo sedet i z 156 ne?kazdopadne uz jsem dohodlej s litvancem a ten mi to snad do kupy da...
Koupit celyho robota do 300EUR nemuze bejt prece problem [/quo
pokud to ten robot je...jo jasny zajedu tam,vim o dvouch neni to tady rozdeleny podle znacek takze mam strach abych na takovou alfu narazil...ono by to melo sedet i z 156 ne?kazdopadne uz jsem dohodlej s litvancem a ten mi to snad do kupy da...
Re: selespeed
147 má nějakej novější SW v řidící jednotce, jestli je i jiná mechanická část robota, to nevím
Každopádně ty actuatory (akční členy) o kterých mluvils jsou pravě a jen v tom robotu. Jsou tam 3, jeden pohybuje kulisou v ose x, druhej y (čímž jsou schopni zařadit jakejkoliv kvalt, takže kulisa je +- stejná jako na klasickým fofrklacku, tzn. jakoby písmeno "H") a třetí "mačká" spojku.
Takže funkční robot by měl tvoje trable vyřešit. Nic moc na tom robotu taky není, nejčastěji odchází ten vzduchovej akumulátor (takovej přerostlej olejovej filtr, jen podstatně pevnější) a pak ty akční členy. Pak už je tam jen pár gufer a hotovo (lidově řečeno).
Každopádně ty actuatory (akční členy) o kterých mluvils jsou pravě a jen v tom robotu. Jsou tam 3, jeden pohybuje kulisou v ose x, druhej y (čímž jsou schopni zařadit jakejkoliv kvalt, takže kulisa je +- stejná jako na klasickým fofrklacku, tzn. jakoby písmeno "H") a třetí "mačká" spojku.
Takže funkční robot by měl tvoje trable vyřešit. Nic moc na tom robotu taky není, nejčastěji odchází ten vzduchovej akumulátor (takovej přerostlej olejovej filtr, jen podstatně pevnější) a pak ty akční členy. Pak už je tam jen pár gufer a hotovo (lidově řečeno).
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
-
GINOstANGELO
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
- Bydliště: irsko
Re: selespeed
Takze auto jezdi rusaci to spravili...no jeste musim na kalibraci ale to az po tom co sezenu veskery tesneni do robota...pokud ho sezenu protoze nevim jestli se to da koupit...vcera jsem si pro auto byl a to byl krasnej pocit v ni zase jet...rikam obcas trable a neco to stoji ale ve skodovce tohle nepocitite..
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed
Ahoj,
156 2.0TS Selespeed - zatial funguje v pohode, auto ma 140 tisic km, chcem vymenit olej v selespeede, kupil som VATOIL 1L cerveneho oleja presne podla specifikacie aky udava alfa. No niekto mi daval do hlavy, ze tam musi ist specialny vyrobca (neviem ci tutela, selenia a pod), ze takyto obycajny to dojebe, co si o tom myslite? Mam to vymenit? Vdaka.
156 2.0TS Selespeed - zatial funguje v pohode, auto ma 140 tisic km, chcem vymenit olej v selespeede, kupil som VATOIL 1L cerveneho oleja presne podla specifikacie aky udava alfa. No niekto mi daval do hlavy, ze tam musi ist specialny vyrobca (neviem ci tutela, selenia a pod), ze takyto obycajny to dojebe, co si o tom myslite? Mam to vymenit? Vdaka.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
-
GINOstANGELO
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
- Bydliště: irsko
Re: selespeed
misokgb píše:Ahoj,
156 2.0TS Selespeed - zatial funguje v pohode, auto ma 140 tisic km, chcem vymenit olej v selespeede, kupil som VATOIL 1L cerveneho oleja presne podla specifikacie aky udava alfa. No niekto mi daval do hlavy, ze tam musi ist specialny vyrobca (neviem ci tutela, selenia a pod), ze takyto obycajny to dojebe, co si o tom myslite? Mam to vymenit? Vdaka.
tak to rozhodne!!!!!!!!!!!!!tutela cs speed ....stoji to 17 euro a riskovat to ze "dojebes" celyho robota kvuli par eurum?jen tam pekne dej tu tutelu
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed
Dolial som tam VAT oil asi deci, mam kupit tu tutelu? resp. aky je interval vymeny? Auto ma 137tkm.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
-
GINOstANGELO
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
- Bydliště: irsko
Re: selespeed
Mozna ze ten olej co mas je treba i lepsi,ale v prvni rade by jsi si mel uvedomit ze ten robot je testovanej na tu tutelu(ja vim -jejich vyrobek atd. ale prece),interval tam zadnej neni co ja vim dava se tam toho jen 0,6 l a staci jen troska aby chybela a ani nenastartujes....jeste nedavno jsem o tom nevedel ani prd ale co se me to rozbilo tak jsem konkretne v tomhle skoro profik ...jo taky bych ty oleje asi nemichal.ty vis co tam bylo predtim?nevim nechci te strasit zbytecne asi bych se jeste nekde radci zeptal bejt tebou,muj nazor je takovej ,ze kazdej ten olej ma jinou hustou a proste oni asi vedeli proc tam davaj ten ridcii,ale fakt se neunahli jeste pockej jestli ti nekdo neporadi jinej
Re: selespeed
Taky sem dával jinej se stejnou specifikací, ale bylo mi doporučeno mechošem, že origo je origo...
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: ALFA KAPUT
Tak se mi stalo to,co jsem nechtěl nikdy vidět.
V sobotu jsem se vracel z dovolené z Itálie a v Rakousku mi klekla Alfička.
Do Itálie nebyl jedinej problém,ale cesta zpět byl konec.
Hned za Italskejma hranicema zácpy 3 hodiny v kolonách a pak se to po kouskách rozjíždělo.
Po pár kilometrech začal blbnout Selespeed,auto mi nejdřív v koloně házelo neutrál a nešla tam jednička až po nějaký době.Takhle to bylo asi 3x.Pak jsem zapnul režim CITY a jel po dálnici za 5.Při přibrždění spadla rychlost jen na 4 a zůstala tam,jel jsem 50 km na 4ku,pak se opět chytla 5ka a 200km jsem odjel na 5ce,ale při zastavení na křižovatce nešly rychlosti dolu a zůstala tam 5ka,takže to chcíplo.Auto vůbec nereaguje na jakýkoliv řazení (je tam pořád 5ka)a tím pádem ani nejde nastartovat.Na palubce se ani nerozsvítila kontrolka poruchy robota.
Takže jsem zůstal viset ve Freistadtu v Rakousku v 19hodin.Psychika v prdeli,3letý dítě v autě-no masakr.
Chtěl bych vědět zda je to mechanická nebo elektrická závada.Diag. ještě nemám protože auto nejede a zatím nevím o nikom kdo by to dal do cajku,tak se ptám jestli už někdo nemá takovou zkušenost
Díky za jakýkoliv názor.
V sobotu jsem se vracel z dovolené z Itálie a v Rakousku mi klekla Alfička.
Do Itálie nebyl jedinej problém,ale cesta zpět byl konec.
Hned za Italskejma hranicema zácpy 3 hodiny v kolonách a pak se to po kouskách rozjíždělo.
Po pár kilometrech začal blbnout Selespeed,auto mi nejdřív v koloně házelo neutrál a nešla tam jednička až po nějaký době.Takhle to bylo asi 3x.Pak jsem zapnul režim CITY a jel po dálnici za 5.Při přibrždění spadla rychlost jen na 4 a zůstala tam,jel jsem 50 km na 4ku,pak se opět chytla 5ka a 200km jsem odjel na 5ce,ale při zastavení na křižovatce nešly rychlosti dolu a zůstala tam 5ka,takže to chcíplo.Auto vůbec nereaguje na jakýkoliv řazení (je tam pořád 5ka)a tím pádem ani nejde nastartovat.Na palubce se ani nerozsvítila kontrolka poruchy robota.
Takže jsem zůstal viset ve Freistadtu v Rakousku v 19hodin.Psychika v prdeli,3letý dítě v autě-no masakr.
Chtěl bych vědět zda je to mechanická nebo elektrická závada.Diag. ještě nemám protože auto nejede a zatím nevím o nikom kdo by to dal do cajku,tak se ptám jestli už někdo nemá takovou zkušenost
Díky za jakýkoliv názor.
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
Re: ALFA KAPUT
začala vzpoura robotů
.
.
.
měnil jsi někdy olejové náplně?
.
.
.
měnil jsi někdy olejové náplně?
Re: ALFA KAPUT
V robotu jsem ještě neměnil,přišel mi celkem čistej.
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
Re: ALFA KAPUT
Známej mi řekl,že ted řešil to samý na A4 a byl to podavač převodů.Tak nevim.
Každopádně před dovolenou jsem do auta narval dalších 30 tisíc a auto bylo v super stavu a pak tohle.
už mi dochází trpělivost,3roky jsem vychytával mouchy a stálo to opravdu hodně.
Každopádně před dovolenou jsem do auta narval dalších 30 tisíc a auto bylo v super stavu a pak tohle.
už mi dochází trpělivost,3roky jsem vychytával mouchy a stálo to opravdu hodně.
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
Re: selespeed - neřadí
No čistej, měl by se tam měnit pravidelně a za origo Tutelu, je tam víc naplní...
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Dovedu si to zive predstavit. Az mi beha mraz po zadech. Zkus vymenit ten olej v robotu a nechej selespeed nakonfigurovat.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: selespeed - neřadí
Čau, moje Alfice dělala předchozímu majiteli přesně to stejný. Bylo to relé (respektive čidlo) zařazené rychlosti, stálo cca 1200,- a od výměny to šlape jak hodinky.
Re: selespeed - neřadí
Tak už jezdíš?
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: selespeed - neřadí
Na robotu jsou tři potenciometry. Mě je můj mechanik ve Fiatu je nějak pročistil a vyřešilo mě to problém s řazením. Pak je také třeba kontrolovat hladinu oleje v selespeedu. Když je po minimem, neřadí to taktéž.
A taky je pravda s tou konfigurací. Napojit na examiner a projet test - a nastavit.
A taky je pravda s tou konfigurací. Napojit na examiner a projet test - a nastavit.
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Tak mi taky zacal haprovat selespeed. Kdyz po delsi jizde zastavim tak nechce preradit z 1 na 2 anebo z N na 1.
Mam ale zlepsovak:
chvilku pockat a pak fouknout do te hadicky co vede z uzaveru te nadobky na olej do selespeedu. Pak uz to funguje.
Tepixjmi sdelil tyto pravdepodobne mozne priciny: málo, nebo doslouzily ci zavzdusneny olej , chybne cidlo zarazene rychlosti a je tam pry i nejaka pumpa, ktera ten robot tlakuje
a propó, chci koupit olej do selespeedu ale nejsem si jist zda je to TUTELA CS Speed. Jedna se o nadobku nad levym prednim podbehem.
Mam ale zlepsovak:
chvilku pockat a pak fouknout do te hadicky co vede z uzaveru te nadobky na olej do selespeedu. Pak uz to funguje.
Tepixjmi sdelil tyto pravdepodobne mozne priciny: málo, nebo doslouzily ci zavzdusneny olej , chybne cidlo zarazene rychlosti a je tam pry i nejaka pumpa, ktera ten robot tlakuje
a propó, chci koupit olej do selespeedu ale nejsem si jist zda je to TUTELA CS Speed. Jedna se o nadobku nad levym prednim podbehem.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: selespeed - neřadí
No co jsem se dočet, tak jsou tam dva oleje nebo dvě náplně... Ale co koukám na potíže, tak za to většinou může zanedbaná výměna
Re: selespeed - neřadí
Jo, je to CS Speed. Stojí celkem balík.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host