Alfisti si povídají o koncernu VW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Doplním, měla to tak už 120GLS (principielně)...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jenom malý poznatek. Jezdím služební Octou II po face a přední i zadní dveře kdykoli otevřu. Pokud však chci otevřít kufr, musím nejdříve otevřít dveře a pokud se nepletu, tak to musí být ty u řidiče
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Neznám systém u Škodovky, u O3 jsem neměl ani dálku na centrál. U Subaru to funguje taky jen na přední dveře a kufr. Jen nemusím dveře otevírat, stačí vrazit prsty pod kliku. Kdyby to mělo být i vzadu, budou tam navíc antény na příjem klíčku, čidla na detekci ruky pod kliku a čidla na zamykání. Má to vůbec někdo i na zadní?Kubas píše: 1) keyless - nefunguje na zadní dveře. tzn. když přijdu k autu a chci si nejdřív hodit tašku na zadní sedadlo, musím nejdřív otevřít dveře řidiče a pak teprv ty zadní. Nechápu jaký to má smysl (na kufr keyless funguje). Z mého pohledu totální kravina, proč když jdu z jednání nebo vedu děti do auta musím nejdřív otvírat dveře u řidiče/spolujezdce, abych odemčel ty zadní?
Není tohle daný "technickou" vyhláškou nebo nějakou směrnicí? Protože dřív spouštění mlhovek ve vyhlášce v technice bylo řešený. Jak je to teď netuším.Kubas píše: 2) mlhovky - proč když chci pustit zadní mlhovku musím nejdřív spustit tu přední? (sdružený ovladač, má dvě polohy - přední mlhovka, přední + zadní mlhovka). Podle mě totální hovadina, přední mlhovky téměř nikdy nepoužívám, zadní celkem často....
Není to vidět ani podle podsvětlení palubky? Každopádně by to vysvětlovalo dost aut který jezdí i v hraniční viditelnosti jen na denní světla.Kubas píše: 3) automatické světla - ve Fiat je mám taky a na přístrojovce mi to signalizuje jestli mám rozsvíceno nebo ne. Ve škodovce ne, takže když ráno vyjedu do lehké mlhy nebo je mokrá cesta a tím pádem je za mnou oblak vody a nejsem dobře vidět, tak prostě nevím, jestli to ten seznor pobal nebo ne.... taky mi to přijde divný....
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Přední mlhovky /hustá mlha, husté sněžení, extrémní déšť/ používat můžeš, zadní musíš. Sdružené ovládání takto pojaté je tedy nejen nepraktická blbost (zadní pouštím jak žádá zákon, přední jak žádá oko), ale jízda v poloze jedna je i přestupek.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Harous: keyless mi na vsechny dvere funguje u 4 roky staryho Mondea v nejake stredni vybave.... uprimne receno by me ani nenapadlo ze to ma byt jinak.... jinak podle osvetleni pristrojovky jsem nebyl schopny to poznat s tema svetlama, nevim jestli to tak funguje... ale i kdyby ano, je to podle me nedostatecne.... a je to proste vec proti bezpecnosti, protoze auto na SDS v mlze je pruser....
ale nejde mi o to to tady pitvat, ale princip ze pokud budu hnidopich tak na takovych blbostech v testu odepisu snad jakekoliv auto....
ale nejde mi o to to tady pitvat, ale princip ze pokud budu hnidopich tak na takovych blbostech v testu odepisu snad jakekoliv auto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A ten Ford odemkne kdy? Když dáš ruku za kliku nebo až když za to vezmeš? A zamyká jak?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
zatahnu za zadni kliku a odemyka.... zamykam tlacitkem na klice vpredu bud u ridice nebo spolujezdce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Takže odemkne až když zatáhneš za kliku. Mě to odemyká ve chvíli kdy dám ruku za kliku, takže otevírat dveře nemusím. Ale zase jsou potřeba čidla navíc. Zamykání je zase přes senzory na klice, že to stačí přejet prstem.
Jak to má řešený Fiat?
Jak to má řešený Fiat?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
to tak do detailu nevim... na soukromym to nemam a 500X co jsem mel pujceny uz si nepamatuju....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Podle videa to bude mít stejně:
http://www.youtube.com/watch?v=mmvl3rCHFXk
Auto se odemkne dřív než vezme za kliku.
http://www.youtube.com/watch?v=mmvl3rCHFXk
Auto se odemkne dřív než vezme za kliku.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ty mlhovky jsou takto řešené ve spoustě aut, v Berlingu zadní taky samostatně nezapnu a problém v to nevidím.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak třeba když dojedu v mlze auto před sebou, přední mlhovky vypinam, zadní necham svítit, teda pokud někdo nejede za mnou, to ji vypinam taky
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
přesně.... a proč bych v hustém dešti měl svítit předníma mlhovkama? jsou totálně k ničemu.... jen odleskama od mokré cesty o to víc oslňují protijedoucí auta.... ve Fiatu prostě tlačítkem zapnu tu zadní a vyřešeno....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ono stačí jet nějakou dobu pred někým, kdo vam do zrcatek sajni mlhovkama, nebo naopak za někým, když vam do očí svítí zadní mlhovka. Přemýšlejíci ridic je v těchto případech vypíná, i policie toleruje nepouziti zadní mlhovky v koloně vozidel
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Na Superbu ten senzor na světla mám taky a jakmile z SDS přepne na potkávací, tak se na palubce normálně rozsvítí patřičný symbol. Rok 2010. Jestli tohle novější nemaj, tak to je fakt nakokot. Nicméně ten senzor funguje dobře, takže pokud funguje stejně i u novějších, tak bys vidět měl být vždy. Nesmí se ovšem po..t. Tady vidím problém jinde, auta s SDS by podle mě měla mít ten senzor automaticky, protože víc než auto s SDS v mlze vídám auta s SDS za tmy...
Zapínání mlhovek mě taky pěkně točí.
Zapínání mlhovek mě taky pěkně točí.
Dovolím si nesouhlasit. Otočný ovladač měl 4 polohy: 1 - vypnuto, 2 - přední mlhovky, 3 - zadní mlhovky, 4 - přední i zadní. Takže to bylo lepší .Hampice píše:Doplním, měla to tak už 120GLS (principielně)...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak to je celkem jasný, pokud jedeš v Berlingu, tak žádnej problém není větší...hadXR píše:...v Berlingu zadní taky samostatně nezapnu a problém v to nevidím.
Že by? Už je to spousta let, ale měl jsem za to, že to bylo 0/přední/přední a zadní. Teď se mi to vybavuje, nebylo to dokonce zadní/0/přední a zadní?coyote píše: Dovolím si nesouhlasit. Otočný ovladač měl 4 polohy: 1 - vypnuto, 2 - přední mlhovky, 3 - zadní mlhovky, 4 - přední i zadní. Takže to bylo lepší .
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
U mě je to už konkrétně asi 11 let co jsem v tom seděl naposledy. Takže teď jsi mě zviklal a ruku do ohně za přesné řazení poloh bych nedal. Ale jsem si skoro jist, že zadní šla rozsvítit bez předních. Fakt to tak debilní nebylo .
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Hampi, to jsem asi úplně nepochopil.
Ta 120tka to je zajímavá úvaha, on byl ješte taky rozdíl v palubkách a přepínačích mezi verzemi S,L a vezzemi GL,GLS, Rapid. Co si pamatuji z Rapida tak ten přepínač měl skutečně hodně poloh, já tedy přední mlhovky neměl to byla hodně luxusní doplňková výbava, ale ty polohy na tom přepínači byli
Ta 120tka to je zajímavá úvaha, on byl ješte taky rozdíl v palubkách a přepínačích mezi verzemi S,L a vezzemi GL,GLS, Rapid. Co si pamatuji z Rapida tak ten přepínač měl skutečně hodně poloh, já tedy přední mlhovky neměl to byla hodně luxusní doplňková výbava, ale ty polohy na tom přepínači byli
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Však taky Hampi mluvil o verzi GLS - ta měla kruhový přepínač. Verze S, L měly jeden, popř. dva vypínače.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Přesně, my měli eMkový GLS, tzn. paluba z Rapida a mám pocit, že to bylo jak jsem psal naposled.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dnes jsem se na to díval a nesvítí také na Škodné ovladač podle zapnutých světel? :)Kubas píše:2) mlhovky - proč když chci pustit zadní mlhovku musím nejdřív spustit tu přední? (sdružený ovladač, má dvě polohy - přední mlhovka, přední + zadní mlhovka). Podle mě totální hovadina, přední mlhovky téměř nikdy nepoužívám, zadní celkem často....
3) automatické světla - ve Fiat je mám taky a na přístrojovce mi to signalizuje jestli mám rozsvíceno nebo ne. Ve škodovce ne, takže když ráno vyjedu do lehké mlhy nebo je mokrá cesta a tím pádem je za mnou oblak vody a nejsem dobře vidět, tak prostě nevím, jestli to ten seznor pobal nebo ne.... taky mi to přijde divný.... :-k
Fakt by mě zajímalo, jestli tyhle věci někdo v nějakém testu Oktávie někdy zmínil nebo ne.... vůbec nechci řešit jestli je to dobré nebo špatné auto, nic proti němu nemám a jezdí to fajn, ale pokud bych byl Pepa, tak kdybych chtěl tak nad tím budu plakat půlku testu....
jinak poznámka z manuálu Octávie:
Automatické zapínání světel AUTO funguje pouze jako asistent a nezbavuje řidiče povinnosti světla kontrolovat a případně je ručně přizpůsobit světelným podmínkám. Snímač světla například nerozeznává déšť nebo mlhu. Za těchto podmínek doporučujeme zapnout potkávací, popř. mlhová světla!
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
hele možný to je.... já když jsem v tom autě jel a nebyl si jistý tak jsem se na ten ovladač taky díval a nebyl moc schopný to poznat.... v šeru to je na něm asi vidět dobře, ale za denního světla, kdy shora už svítí slunko a mlha je jen nad silnicí jsem to nebyl schopný poznat.... schválně se na to podívám až v tom zas pojedu....
ale i tak je to prostě mimo zorné pole a než bych to na tom ovladači složitě rozpoznával tak to už mám ve finále snažší s ním rovnou pohnout, že...
Holt prostě kontrolka na přístrojovce je v tomto případě lepší řešení... Samozřejmě i takto se s Oktávií dá žít....
ale i tak je to prostě mimo zorné pole a než bych to na tom ovladači složitě rozpoznával tak to už mám ve finále snažší s ním rovnou pohnout, že...
Holt prostě kontrolka na přístrojovce je v tomto případě lepší řešení... Samozřejmě i takto se s Oktávií dá žít....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak jsem v tom autě dneska jel a opravdu se ten ovladač rozsvěcuje podle toho jestli svítí potkávačky nebo ne.... takže nějaká signalizace tam je, za šera OK, ale déšť a mlha jsou problém, protože je světlo a na tom ovladači to jde blbě poznat.... co už....
Nakonec bude jednodušší to prostě zapnout ručně a nic neřešit.....
Nakonec bude jednodušší to prostě zapnout ručně a nic neřešit.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Petře a řekni, že to neni pičovina hledat pod volantem zda Ti svítí světla nebo nikoliv. Jinak pokud by u denního svícení svítila i zadní světla tak je téměř vyřešeno.
Osobně ať jedu s čímkoliv tak světla zapínám (resp. je ani nikdy nevypínám).
Osobně ať jedu s čímkoliv tak světla zapínám (resp. je ani nikdy nevypínám).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti