Dvouhmotový setrvačník REPASE

xpettt

Příspěvky: 72
Registrován: 20.4.2013, sob 18:36
Bydliště: Ostravsko

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od xpettt » 29.6.2013, sob 12:20

zkus autotechna.cz,pak dej vědět...
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Ladis » 29.6.2013, sob 12:36

Tak na 10V stojí 10,5 , takže přes těch 15 to bude na moje určitě. Ale zatím je u mě dvouhmota v klidu :smt026
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

xpettt

Příspěvky: 72
Registrován: 20.4.2013, sob 18:36
Bydliště: Ostravsko

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od xpettt » 29.6.2013, sob 14:14

eště že sem nešel do 2,4 a spokojil sem se se stopadesáti koníkama... :D
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Ladis » 29.6.2013, sob 14:28

No jo, kdo jednou okusí sílu a zvuk lokomotivy, tak už není cesty zpět :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od juraz3nca » 29.6.2013, sob 19:34

jj... taková malá kolomotiva.. :-D
Přílohy
703-034.jpg
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Ladis » 29.6.2013, sob 23:06

Přééésně.... :smt023 :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Skippy » 2.7.2013, úte 11:23

tak tady jsem to dával já a nějak to zadrhává. Něco je špatně. Tudíž jsem koupil novou dvouhmotu a budu to dělat celé znova. Jak se, prosím Vás odvzdušňuje spojkove ložisko? Napadlo mě ještě jestli sem neudělal chybu tam.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

xpettt

Příspěvky: 72
Registrován: 20.4.2013, sob 18:36
Bydliště: Ostravsko

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od xpettt » 2.7.2013, úte 11:48

když to zadrhává,tak by chyba neměla být v dvouhmoťáku...promazals to cos měl?i tu osku,co tahá ložisko?já mám na válečku klasický odvzdušňovák...když tak upřesni,jak to zadrhává..
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od pedro m » 2.7.2013, úte 11:57

Skippy:
to by me taky zajimalo...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od Skippy » 2.7.2013, úte 12:02

špatně jsem to napsal zadrhává ta repase jakože ji posmolili... a hlavně začína zadrhávat i komunikace s něma reklamace atd. je na to rok záruka ale na nic se nevztahuje. Chcou abys jim to poslal cele i s přitlačakem a lamelou a pak kdo ví jak to dopadne :)
nevím do jakého tématu napsat ten můj problém, jestli tady ale popsal jsem ho zde http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=7270
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od wejwy » 12.7.2013, pát 11:22

Tak jsem asi první s GT v ČR s jednohmotou :-)
A kupodivu převodovka nechrastí, jako u 2,4JTD 10V
A vyšlo to levněji, než řešit nějaký repas :-) apod...

jednohmota 1.JPG
jednohmota 2.JPG
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od alfi670 » 12.7.2013, pát 12:30

Tú jednohmotu si zohnal od Valeo? Lebo Valeo ponúka spojkové sety jednohmotné namiesto dvojhmotných.Aspon kolega to do peugeotu zohnal. A ako je to s radením a vybráciami za jazdy?
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od wejwy » 12.7.2013, pát 12:40

Ne tohle je sada z benzíňáku, hranice ověřená v praxi je cca 480Nm, pak začíná klouzat.
Já jsem nepoznal žádnej rozdíl oproti dvouhmotě, ale u kamaráda 2,4JTD s touhle sadou chrastí převodovka, jinak ani on nezpozoroval rozdíl ve vybracích
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od alfi670 » 12.7.2013, pát 12:48

Takže pasoval z benzínu? A aký to bol motor z toho benzínu? Teoreticky by mi to mohlo pasovať tiež na moju 2,4 10Ventil nakoľko sú tie rozmery katalogovo rovnaké. Zatiaľ mám nový zotrvačák aj komplet sadu origo Valeo ktorý sa dával na 10V verziu. Potom už išli LUKy. Mám na nom 10000km ale tak až dokončím auto s chipom tak po čase mi určite tiež odíde kôli silnému momentu a potom urobím to isté ako ty dám tam tú jednohmotu.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od yan.ko » 12.7.2013, pát 12:52

Obyc Valeo jednohmota, bez uprav, 480Nm?? :shock: To asi ne vid, kdyz i kluci z Renovaku pochybuji, ze mi HDS lamela s jednohmotou na V6 udrzi 450Nm.
Alfa Romeo Perfection

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od wejwy » 12.7.2013, pát 14:27

Bez úprav ne, je tam HDS obložení a je zvětšený přítlak na přítlačáku. Na 485Nm lehce proklouzne v "maximu". Ověřeno na brzdě na 2,4JTD 10V.
A ještě s touto sestavou a keramickou odpruženou lamelou ověřeno 560Nm a to na 4kolce.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od yan.ko » 12.7.2013, pát 15:03

Tak to jo. Nejake fotky z upravy toho pritlacaku?
Alfa Romeo Perfection

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od wejwy » 12.7.2013, pát 15:13

To nemam, to jsme si nechávali dělat.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od johny1979 » 8.11.2013, pát 22:28

Nenašli by sa dáke katalogove čisla na tu spojku z "benzíňáku", nejaké podrobnejšie info ked si to človek chce objednať, čo ma pýtať. inak Funguje stále OK ?
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od wejwy » 9.11.2013, sob 09:56

No to je také know how.
Je možnost dodat celou sadu se setrvákem.
Jinak jezdí to ve dvou autech, s 5ti válcem chrastí převodovka a u 4 válce nebyl poznat rozdíl, oproti dvouhmotě.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od johny1979 » 9.11.2013, sob 12:30

Odpadnem :-) :smt021 :smt046
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od spigy11 » 10.12.2013, úte 22:31

Zdravicko,

uz ked riesite dvojhmotu, chcem sa spytat

Poslednej tri dni odkedy sa dost ochadilo mi rano motor vydava take cudne zvuky
http://www.youtube.com/watch?v=UNie1BM- ... e=youtu.be

Nie je to hned po starte, ale ked sa pohnem. Tie zvuky pocujem iba ked stojim na neutrali, ako nahle sa motor zahreje to je tak 5-10 minut zalezi od toho kolko je vonku ten zvuk prestane a nepocut nic ani na volnobehu.

Je zase pravda ze motor ako keby trochu podskocil, ked vydava tie zvuky

Dalsia vec, ked zaslapnem spojku prestane ten zvuk, cize mam podozrenie na dvojhmotu.

Ale zase nemam aspon nie zatial ziaden problem ze pri rozbiehani mi motor cekal, alebo ze by pocas jazdy motor vydaval ine zvuky.

Alebo to mam brat ze je to iba zaciatok konca ?

Vdaka za rady

Martin
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od yan.ko » 11.12.2013, stř 00:01

za studena, bez vyslapnute spojky - co takhle hnaci hridel a tuhy olej v prevodovce ted v zime?
Alfa Romeo Perfection

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od spigy11 » 11.12.2013, stř 00:27

Ahoj

, praveze ked stlacim spojku tak tie zvuky prestanu.

Hmm mam 5w-40 to az taky tuhy olej nie je,

Vdaka za tip idem pogooglit,

nasiel som tip ako odskusat dvojhmotak, ze vraj
1. stlacit spojku, pridat plyn, nohu dole z plynu ale nie zo spojky a pocuvat ci motor nebude vydavat nejake zvlastne zvuky ako pojdu otacky dole, a to iste zopadkovat, ale bez stlacenia spojky.

skusime zajtra :)
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE

Příspěvek od yan.ko » 11.12.2013, stř 00:33

Prave ze kdyz seslapnes spojku tak odpojis hnaci hridel od motoru. Pokud je rozdil v zahratem/nezahratem, tak to setrvak nebude.
Alfa Romeo Perfection

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host