Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To nezní uplně špatně,boužel už to nebude vypadat jako klasická alfácká V6. Za dva roky uvidíme...
Alfa Romeo GT 3,2 V6
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
Fiat Tipo 1,4 T-jet
Fiat Talento
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ex
2xAlfa Romeo 155 2,0 TS ex
Alfa Romeo 33 1,7 i.e.16v ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
Fiat Tipo 1,4 T-jet
Fiat Talento
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ex
2xAlfa Romeo 155 2,0 TS ex
Alfa Romeo 33 1,7 i.e.16v ex
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Giulii uvidíme snad už příští rok, kéž by....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Nevím, motor má solidní parametry, ale už to nebude 100% Italiano Cuore Sportivo. A na nástupce 159 sem zvědavej, hlavně jak si povede v konkurenci.
AR 156 SW 2.5 V6 (2004) fárokára pro radost
AR 156 1.6 TS (R.I.P.)
Honda XRV 750 AT
AR 156 1.6 TS (R.I.P.)
Honda XRV 750 AT
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
když už se tady nakousl ten nový šestivál, tak tady je jeho uvedení pro Dodge Challenger:
http://www.auto.cz/dodge-challenger-2011-52793
objem 3,6 - výkon 308k (85,5k/litr) - pro srovnání GTA, objem 3,2 - výkon 250k (78,1k/litr)
samozřejmě měrný výkon není vše, jde i o charakter atd., ale myslím, že milovníci nadupaných benzínů se budoucnosti nemusí bát, ikdyž už motor nebude "made in italy"....
Jinak podívejte se pak v článku dolů na ty ceny toho auta v USA....
http://www.auto.cz/dodge-challenger-2011-52793
objem 3,6 - výkon 308k (85,5k/litr) - pro srovnání GTA, objem 3,2 - výkon 250k (78,1k/litr)
samozřejmě měrný výkon není vše, jde i o charakter atd., ale myslím, že milovníci nadupaných benzínů se budoucnosti nemusí bát, ikdyž už motor nebude "made in italy"....
Jinak podívejte se pak v článku dolů na ty ceny toho auta v USA....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Pentastar nebude mít od charakteru busso moc daleko, oba motory mají rozvidlení 60° a zbytek stejně závisí na konstrukci hlav válců, takže myslím, že o nic nepřijdem
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
vrtání vs. zdvih - pentastar 96mm by 83mm
Alfa 3.2 - 93 vs. 78mm
čili poměr vrtání/zdvih je u Pentastaru 1,156 a u GTA 1,192... což mi nepřijde jako zásadní rozdíl.... ikdyž motorář/teoretik jsem velmi podprůměrný
Alfa 3.2 - 93 vs. 78mm
čili poměr vrtání/zdvih je u Pentastaru 1,156 a u GTA 1,192... což mi nepřijde jako zásadní rozdíl.... ikdyž motorář/teoretik jsem velmi podprůměrný
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
to je taky důležitý parametr, točivý motor to bude, o tom se nedá pochybovat.
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak tak....
jinak třeba jen pro srovnání - 3.2FSI od Audi: 265k/3,2l = 82,8k/l
ovšem ten poměr vrtání zdvih je 85,5 x 92,8 (!!!) - čili 0,92
Z toho je celkem jasné, k jakému charakteru bude ten Pentastar mít blíž....
A ještě třeba pro zajímavost "legendární" dvoulitr od VW s "legendárním" výkonem 85kW ( )
Poměr vrtání zdvih: 0,89 (kdo jste s tím jeli, tak možná potvrdíte, že od 2.000 do 4.000 otáček to jelo velice hezky, ovšem pak už to bylo jenom trápení, protože ten motor se prostě točit nechtěl a nechtěl....)
jinak třeba jen pro srovnání - 3.2FSI od Audi: 265k/3,2l = 82,8k/l
ovšem ten poměr vrtání zdvih je 85,5 x 92,8 (!!!) - čili 0,92
Z toho je celkem jasné, k jakému charakteru bude ten Pentastar mít blíž....
A ještě třeba pro zajímavost "legendární" dvoulitr od VW s "legendárním" výkonem 85kW ( )
Poměr vrtání zdvih: 0,89 (kdo jste s tím jeli, tak možná potvrdíte, že od 2.000 do 4.000 otáček to jelo velice hezky, ovšem pak už to bylo jenom trápení, protože ten motor se prostě točit nechtěl a nechtěl....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jak je na tom proti 3.6 od VW? Ta má 300k taky, ale zrovna o "točivosti" moc nevím, jsem tu na mobilu, tak se mi to blbě hledá...
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
3.6 od VW - výkon 83k/litr, vrtání 89mm, zdvih 96,4mm => poměr 0,92. Čili zase "nadčtvercový" poměr, zdvih je vyšší než vrtání, takže nějaká "radost z otáček" se konat nebude. Ovšem vocpoda to pojede hezky
Jinak třeba tvoje 1.6 má ten poměr 1,08....
Alfetta GTV6 - 1,29 (!!!)
můj Spider 2000 - 0,95 (proto tam dám za garáží pětku a jedu )
Jinak třeba tvoje 1.6 má ten poměr 1,08....
Alfetta GTV6 - 1,29 (!!!)
můj Spider 2000 - 0,95 (proto tam dám za garáží pětku a jedu )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
otázka co s touto mechanickou konfigurací udělají normy jako Euro5 (6) a další elektronické fičury. údaje nevypadají zle, ale finální naladění a projev zatím neznáme. nicméně rozvod multiair to má mít (dle interních školení prodejců FIATu) a pokud k tomu bude dobrý motormanagement - třeba marelli a nějak pěkně naladí výfuk, tak proč ne..
Alfetta GTV 2.0 L
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Fiat koupil podíl ve firmě VM Motori (podíl asi 50%) a tím pádem se nám do koncernu dostává nový motor - 3.0JTD. 240hp/550nM při 1800ot. V6 60st., DOHC 16v, rozvody řetězem, VGT.
Milovnicí silných nafťáků se můžou radovat.... v Giulii si místo určitě najde
Zdroj: Italiaspeed.com
Milovnicí silných nafťáků se můžou radovat.... v Giulii si místo určitě najde
Zdroj: Italiaspeed.com
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3229
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Už vidím Milana, jak kupuje novou Giulii, kuchá z ní motor a cpe ho do svý pětasedmy .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
mno jestli ta Giulie někdy vyjede a bude mět zadní náhon, tak si asi udělám místo v garáži
EDIT:
http://www.autoblog.it/post/6334/il-v6- ... ruppo-fiat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4891
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ja bych si ten motor dokazal zive predstavit ve sve petasedme
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
nechci vidět, co by s tím autem udělal 550nM krouťák
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
uvidíme co vyždímu z 2,8Td 350-400nm by mohl být reálnej odhad
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tímpádem je jasné, že 2.4 JTD se odebral definitivně do věčných lovišť.
parametry to má slibné, a na omotorizování sedanů alfa a lancie na základu chrysleru to bude ideální. já si jen říkám, zda to dostane i maserati a jestli ho opravdu narvou i do Giulie..
parametry to má slibné, a na omotorizování sedanů alfa a lancie na základu chrysleru to bude ideální. já si jen říkám, zda to dostane i maserati a jestli ho opravdu narvou i do Giulie..
Alfetta GTV 2.0 L
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ona ta 2.4 byla fajn, ale oproti konkurenčním 3.0 asi byla slabší a oproti běžným 2.0 asi drahá
Optimálně bych to po novu viděl na 2.0JTD 140/170k jako základ, pak nějaké biturbo 2.0 kolem 200k no a pak tu 3.0
O montáž do Giulie bych se nebál, už rozšířená platforma z Giulietty (C-wide) má být schopná pojmout Pentastar, takže platforma Giulie určo tu naftu zvládne (ideálně i s pohonem 4x4 a ve verzi "cross"....). No uvidíme....
S Maserati bych zatím nestrašil..... viz: http://www.auto.cz/ferrari-maserati-suv-motor-53928
Optimálně bych to po novu viděl na 2.0JTD 140/170k jako základ, pak nějaké biturbo 2.0 kolem 200k no a pak tu 3.0
O montáž do Giulie bych se nebál, už rozšířená platforma z Giulietty (C-wide) má být schopná pojmout Pentastar, takže platforma Giulie určo tu naftu zvládne (ideálně i s pohonem 4x4 a ve verzi "cross"....). No uvidíme....
S Maserati bych zatím nestrašil..... viz: http://www.auto.cz/ferrari-maserati-suv-motor-53928
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ta Giulie má být zadohrab ? To bych si nechal líbit.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
zatím to není nikde potvrzené - ale mělo by to být takhle:
platforma C-evo - giulietta
platforma C-evo wide/rozšířená - nějaké americké SUV
Platforma D-evo (rozšířená a prodloužená C-evo) - Giulia
Z toho vyplývá, že Giulia asi bude předohrab a bude možnost 4x4.... Na čistý zadohrab to nevidím....
platforma C-evo - giulietta
platforma C-evo wide/rozšířená - nějaké americké SUV
Platforma D-evo (rozšířená a prodloužená C-evo) - Giulia
Z toho vyplývá, že Giulia asi bude předohrab a bude možnost 4x4.... Na čistý zadohrab to nevidím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
nová Lancia Thema (alias CH300) dostane 8st. automat ZF. Stejný, jaký má třeba Audi A8 nebo Mase QP.... To zní docela slibně.... Teď jde o to, aby nestála 2mega, to jim samozřejmě nikdo nedá....
S tím americkým 3.6 benzín to bude luxusní svezení.....
A časem třeba v tom AR SUV
S tím americkým 3.6 benzín to bude luxusní svezení.....
A časem třeba v tom AR SUV
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů