1,4 TS

Odpovědět
cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

1,4 TS

Příspěvek od cucal » 16.12.2011, pát 12:22

Cauko alfari chtel bych se vas zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s motorem TS 16V (1,4) a karburatory weber 40 DCOE nebo solex 40 DCOE. Je to 145 stavena jen na vrchy nic jinyho. Nechci slyset at sezenu dvoulitr a takovy rady. Diky za kazdy info a rady.

http://www.miautomobile.cz/index.php?mo ... emata=1099
AR 145 1600TS racing

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18575
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: 1,4 TS

Příspěvek od Kubas » 16.12.2011, pát 15:36

ty chceš předělávat TS 16v na karbce? chápu to dobře?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: 1,4 TS

Příspěvek od cucal » 16.12.2011, pát 16:50

No chtel sem se o to pokusit.z duvodu ladeni si smesi k obrazu svemu podle sirokopasmove lambdy (levnejsi jak programovatelna jednotka + naladeni)
AR 145 1600TS racing

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: 1,4 TS

Příspěvek od Harous » 16.12.2011, pát 16:56

Jsem si téměř jistej, že tohle tu zatím nikdo neřešil. Jak chceš řešit zapalování a natáčení vačky?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: 1,4 TS

Příspěvek od cucal » 16.12.2011, pát 17:08

tak zapalovani bude tezkej pokus omyl,nastavovani vacky je pokud ja vim rizeny tlakem oleje.musim skusit jak si s tim jednotka poradi.snad to vyjde.
AR 145 1600TS racing

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: 1,4 TS

Příspěvek od Harous » 16.12.2011, pát 17:24

K variátoru jde od ECU kabel takže nějak ovládanej z jednotky je. Každopádně to smrdí tolika komplikacema, že bych se bál přínosu takový akce...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: 1,4 TS

Příspěvek od Simmy » 18.12.2011, ned 00:19

jen k tomu kabelu ... třeba nevede "od jednotky k variátoru" ale přesně "opačně" :) že se variátor našteluje tlakem oleje a pošle se jen nejaky impulz jednotce, že je pootočeno a ať s tím počítá
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: 1,4 TS

Příspěvek od hno3 » 18.12.2011, ned 10:21

už sem ti psal na ITC a když čtu, že zapalko bude těžkej pokus omyl.. tak se na to radši vyprdni a nech tam seriovou elektroniku...

jak sem už psal, tak pořiď jednoduchou elektroniku-např. euro 1 za 13000,-, WB lambdu a stetoskop a dokážeš to nějak odladit sám (pokud se zadaří vymámíš z toho o trochu víc jak ze serie), za 30tkč máš českou proPDM s montáží a odladěním v autě..., pokud víš co máš naladit a proč... s weberama a přestavbou na nějaký zapalování to vyjde na cenově nastejno. Na jinak seriovým motoru ale pochybuju že získáš nějakej výraznej nárust výkonu..

když trváš na těch karburátorech, tak:

-variátor nepotřebuješ, pracuje v režimu on/of (+-25° a to navíc jen za určitejch teplot a v určitým pásmu otáček, pro kopce nevyužitelný), elektronika otevírá olejovej kanál kterej pak natočí vačku eliminovat jde snadno, prostě zaslepíš kanál s olejem a nastavíš nějak rozumě vačky (plnej zdvih v rozmezí 100-110° před/po HU pro sání/vejfuk)..nebo použiješ hlavu z motoru bez variátoru (Bravo 1.8 GT, což byla i hlava pro punto S1600)

1.4 má navíc nic moc vačky, tak použij z větší motorizace (navíc 1.8-2.0l TS má na vejfuku stejný vačky jako zmněný bravo GT na obou stranách..)

stále musíš vyřešit zapalování.. jelikož ti chybí cokoliv co vypadá jako rozdělovač, budeš muset použít signál z kliky... jenže jak tuším, tak na klice je u TS motorů trigger 62-2zuby (?36-1) na čemž jednoduchý zapalování jen tak nerozchodíš... budeš muset použít trigger se 4 zuby co mají např. 1.8my ve fiatech coupe/barčeta/stilo -to znamená vyndat motor, sundat kliku a trigger přešroubovat, čidlo použije a pak to chce trochu elektrikářskýho umu a zapojit zapalko na "wasted spark"
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: 1,4 TS

Příspěvek od Flp » 20.8.2012, pon 20:38

Jaký váčky by jste doporučili na 1.4TS? Z 1.6TS nebo i z vyššího objemu?
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: 1,4 TS

Příspěvek od hno3 » 21.8.2012, úte 19:01

Flp píše:Jaký váčky by jste doporučili na 1.4TS? Z 1.6TS nebo i z vyššího objemu?

z 1.8my nebo 2l... jsou stejný...

1.4 a 1.6 má vačky stejný jako 1.8my ve fiatech...proto rozdíl 130PS a 140PS... + samozřejmě je třeba naladit elektroniku (což je cca 12000,-), jinak to nikdy líp nepojede..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: 1,4 TS

Příspěvek od Flp » 22.8.2012, stř 20:14

Aha, za rok bych chtěl udělat GO + nějaký úpravy, tak se na to chci připravit a sehnat nějaký díly.
Co by si ještě doporučil za úpravy?
A ta jednotka na naladění stačí originální? Nebo to chce už nějakou lepší?
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: 1,4 TS

Příspěvek od hno3 » 23.8.2012, čtv 18:18

pokud budeš řešit GO rovnou byhc přestoupil do vyššího objemu... tj sehnat střeva z 1.6tky a zavřít to do 1.4 bloku vrtání je stejný jen je změna kompresní vejšky pístu kvůli většímu zdvihu kliky..protže by ses dostal na 120konís 14.rkou na kterejch 1.6 začíná..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: 1,4 TS

Příspěvek od Flp » 6.9.2012, čtv 14:02

To je zajímavej nápad, nejdřív jsem chtěl zachovat objem 1.4(líbí se mi jak má podčtvercovou charakteristiku oproti 2.0) ale ta 1.6 by možná nebyla špatná. Co všechno by se muselo použít z 1.6?
A jakou řídící jednotku by si doporučil?
Jinak už jsem si sehnal sání + klapku z 2.0TS, vim že to samo o sobě moc nepřidá, ale zajímá mě hlavně jak se to bude chovat s tou proměnou geometrií sání...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host