Maserati Biturbo 4.24V
hehe...jinak jsem si vzpomel na nas rozhovor s Raddikem po ICQ,ktery probihal nejak takle...
Raddik : Jedu se tam jen podivat,ze bych ho vzal je tak 30% na 70%
Richie : az ho uslysis a uvidis tak to bude 70% na 30%
Raddik : cha cha
Raddik : uvidíme jak na mě bude působit v detailech,pak zvuk a pak při jízdě..každopádně si to vyfotím a natočím videjko abych měl památku na jízdu v Maserati
ja to tusil ze to tak dopadne
=D>
Raddik : Jedu se tam jen podivat,ze bych ho vzal je tak 30% na 70%
Richie : az ho uslysis a uvidis tak to bude 70% na 30%
Raddik : cha cha
Raddik : uvidíme jak na mě bude působit v detailech,pak zvuk a pak při jízdě..každopádně si to vyfotím a natočím videjko abych měl památku na jízdu v Maserati
ja to tusil ze to tak dopadne
=D>
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
s tímto návrhem bych souhlasil!!!RV147 píše:To bych chtělo článek,fotky videa z cesty domů apod. Něco jako: Jak jsem k Maserati přišel.
Jinak samozřejmně gratulace
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Ted jsem prijel z cesty Jilemnice - Kolin a nahore to klouzalo jako krava. Niz uz jen mokry, ale padal vytrvale...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Raddiku, hodně štěstí a dávej bacha a pokud si nebudeš jistej, tak tu cestu radší odlož. Pamatuju, co dělala naše stará pětasedma na letňácích na sněhu . Asi bych ti to neměl říkat, ale dneska se mi o něm zdálo a v tom snu bylo nabouraný Ale jen lehce
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Takže Masko už je v Praze a celé. Tady jsem Raddika opustil a nyní jede sám. Až do Prahy nám na cestu pěkně svítilo sluníčko.
Raddik prej jel jako dědek. Podle mě pěkně splašenej dědek, když jsem jsem měl co dělat abych mu s 2.4 stačil
Byli jsme to i ukázat u Venci Kameníka a ten z toho byl pořádně vedle Já teda taky
Raddik prej jel jako dědek. Podle mě pěkně splašenej dědek, když jsem jsem měl co dělat abych mu s 2.4 stačil
Byli jsme to i ukázat u Venci Kameníka a ten z toho byl pořádně vedle Já teda taky
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Kdyz to tak pozoruju, jak dlouho si ho chces nechat?Raddik píše:dík a znovu říkám.. mou prioritou je Giulia GT, tu si nechám. Maserati možná taky ale spíš ho za čas prodám. takže Harousi, coyote.. přemýšlejte
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
tak přesně v pět jsem dojel na místo dočasného spočinutí 4.24v. jsem docela ztahaný, je to vážně úchvatný ale "řidičsky" brutální stroj
perlička na závěr - trasa skoro 400km, něco zácpy a popojíždění po Praze, řádení u Vency, pak předváděčka by Coyote, též doma a ještě u pana admina v Hradci, zbytek meziměsto a pobíjení passatů a podobné havěti. nejčastější cestovní rychlost 110-120 kmh, max 150 (dálnici jsem nejel). všechna sranda za, podržte se, výsledných 11,5 litru /100
foto:
http://picasaweb.google.com/raddik.zluz/Maserati424
perlička na závěr - trasa skoro 400km, něco zácpy a popojíždění po Praze, řádení u Vency, pak předváděčka by Coyote, též doma a ještě u pana admina v Hradci, zbytek meziměsto a pobíjení passatů a podobné havěti. nejčastější cestovní rychlost 110-120 kmh, max 150 (dálnici jsem nejel). všechna sranda za, podržte se, výsledných 11,5 litru /100
foto:
http://picasaweb.google.com/raddik.zluz/Maserati424
Naposledy upravil(a) Radim dne 23.1.2008, stř 22:28, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV L
tak slovy popisu zitra dnes jeste nemam slov tak zatim filmecky
je tam nejakej divne format ci co ...na kamere to vypada normalne ale v kompu je to nejaky protazeny ze pak auti vypada jak offroad...
to Raddik : Jo a to nejhezci video jak jsem obchazel auto dokola jsem znicil
http://www.youtube.com/watch?v=efWidDICEKk
http://www.youtube.com/watch?v=_To6BhANafA
http://www.youtube.com/watch?v=x5FVXdWLeSA
http://www.youtube.com/watch?v=xzfYbv-KvCY
http://www.youtube.com/watch?v=D__0rE1Frgw
je tam nejakej divne format ci co ...na kamere to vypada normalne ale v kompu je to nejaky protazeny ze pak auti vypada jak offroad...
to Raddik : Jo a to nejhezci video jak jsem obchazel auto dokola jsem znicil
http://www.youtube.com/watch?v=efWidDICEKk
http://www.youtube.com/watch?v=_To6BhANafA
http://www.youtube.com/watch?v=x5FVXdWLeSA
http://www.youtube.com/watch?v=xzfYbv-KvCY
http://www.youtube.com/watch?v=D__0rE1Frgw
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
No nevím, ale čipnuté TDi ze 77kW na 120kW s krouťákem jak prase a se vstřikama z VW Transporter by tě udělalo Ne vážně, já osobně bych asi měl asi trošku problém se v tomhle autě nechat něčím předjtet, přecejen, ten trojzubec zavazujeRaddik píše:pobíjení passatů a podobné havěti
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Tak to jsem rad ze jste spokojeny
A ta spotreba nicmoc, mne to tady na popojizdeni kolem cca 20km zralo 25
A ta spotreba nicmoc, mne to tady na popojizdeni kolem cca 20km zralo 25
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Damy a panove, musim se Vam pochlubit. Ridil jsem Maserati Biturbo !!! Me poctiy jsou nepopsatelne,ale i presto se pokusim o malou "recenzi":
Uz jede! Uz jede! Kricelo to ve me.
Pravym okem vidim svoji zaparkovanou Alfu Romeo 156 jak se snazi na sebe upozornit. Ale marne ,nebot legenda mezi sportovnimi znackami prave vjizdi ke me do ulice. Jiz z dalky neomylne poznavam masku se znakem trojzubce ale hlavne zvuk dvoulitroveho vidlicoveho sestivalce. Uz je to tady! Maserati je tady!!!
Po usednuti za volant na Vas dychne luxus a sport zhruba ve stejnem pomeru. Maximalne luxusni sedacky ,se kterymi nemuze soutezit ani sedacka u me v obyvaku, vas obejmou jako naruc drahe polovicky. Krasne drevene oblozeni korenovym drevem kam oko dohledne, obsiti kuzi na excelenti palubce a vlastne vsude kam se podivate dava tusit ze nesedite v nejakem prach obycejnem seriovem aute,ale ze sedite v Automobilu s velkym "A". Jeste nez otocim klickem v zapalovani musim pochvalit sportovni posaz a krasny dreveny volnet prijemne padnouci do ruky. Je tedy pravda ze lide o postave 194 cm jako mam ja nejsou pro tento druh vozidel to prave orechove ,ale na druhou stranu nechtel jsem to majiteli nejak rozstelovat a tak jsem pouze s opatrnosti a bazni usedl a kochal se pohledem na palubni desku.Obvzlast epesni hodinky Maserati,ktere si pri cvaknuti rozsviti jsem malem ohodnotil potleskem
Otacim klickem. Motor ochotne naskoci na prvni skrtnuti. Zvukova kulisa uzasna a prakticky nepopsatelna. Mackam spojku,radim jednicku (razeni u tohoto vozu je vubec kapitola sama pro sebe. Rychlostni stupne jsou poskladane jinak nez je clovek zvykly a tak ze zacatku musite obcas juknout na radicku co to tam vlastne mate za "prudkost") a pomalu se rozjidzim. Po zarazeni dvojky se odvazim malinko prislapnout. Rucicka na budiku tlaku turba leti nahoru a 245 italskych plnokrevniku zaryva sva kopyta do asfaltove vozovky. Jednim slovem "uzasne". Po vyjeti na delsi rovinku posouvam rucicku na tachometru k hranici 130 km/h za neobykle kratkou dobu Musim konstatovat ze na tvari se mi objevuje ten samy potouchly usmev ,ktery znam kdyz vytahnu z garaze moji jednostopou japonskou pritelkyni Na kratke drahy razeni ktere je nekompromisni si zvykam velice rychle,stejne tak na obcasne "zapadnuti" kardanu pri rozjedech.
Je sice pravda ze jsem nikdy neridil zadne takto sportovne zalozene auto,ale musim rict ze to byl zazitek na ktery se nezapomina. V porovnani s BMW 325 220 ps ktere jsem ridil ,to bylo neco uplne jineho a neporovnatelneho.Pokud bych to znamkoval jako ve skole tak ital ziska 2+ a BMW 3- Maserati je proste takove "surove", brutalni ale zaroven luxusni a pohodlne a par malych chybek,ktere jsem na aute pozoroval (jako je hucici spojkove lozisko,piskajici ventilator) jsou jen drobnosti ktere nevidim jako zavadu ci poruchu.
Co bych tak na zaver jeste rekl? Snad jen podekoval majiteli ze mi dovolil se v Maserati svezt a ze mi i zapujcil na par minutek volant Verim ze mu prinese jeste mnoho radosti.
Uz jede! Uz jede! Kricelo to ve me.
Pravym okem vidim svoji zaparkovanou Alfu Romeo 156 jak se snazi na sebe upozornit. Ale marne ,nebot legenda mezi sportovnimi znackami prave vjizdi ke me do ulice. Jiz z dalky neomylne poznavam masku se znakem trojzubce ale hlavne zvuk dvoulitroveho vidlicoveho sestivalce. Uz je to tady! Maserati je tady!!!
Po usednuti za volant na Vas dychne luxus a sport zhruba ve stejnem pomeru. Maximalne luxusni sedacky ,se kterymi nemuze soutezit ani sedacka u me v obyvaku, vas obejmou jako naruc drahe polovicky. Krasne drevene oblozeni korenovym drevem kam oko dohledne, obsiti kuzi na excelenti palubce a vlastne vsude kam se podivate dava tusit ze nesedite v nejakem prach obycejnem seriovem aute,ale ze sedite v Automobilu s velkym "A". Jeste nez otocim klickem v zapalovani musim pochvalit sportovni posaz a krasny dreveny volnet prijemne padnouci do ruky. Je tedy pravda ze lide o postave 194 cm jako mam ja nejsou pro tento druh vozidel to prave orechove ,ale na druhou stranu nechtel jsem to majiteli nejak rozstelovat a tak jsem pouze s opatrnosti a bazni usedl a kochal se pohledem na palubni desku.Obvzlast epesni hodinky Maserati,ktere si pri cvaknuti rozsviti jsem malem ohodnotil potleskem
Otacim klickem. Motor ochotne naskoci na prvni skrtnuti. Zvukova kulisa uzasna a prakticky nepopsatelna. Mackam spojku,radim jednicku (razeni u tohoto vozu je vubec kapitola sama pro sebe. Rychlostni stupne jsou poskladane jinak nez je clovek zvykly a tak ze zacatku musite obcas juknout na radicku co to tam vlastne mate za "prudkost") a pomalu se rozjidzim. Po zarazeni dvojky se odvazim malinko prislapnout. Rucicka na budiku tlaku turba leti nahoru a 245 italskych plnokrevniku zaryva sva kopyta do asfaltove vozovky. Jednim slovem "uzasne". Po vyjeti na delsi rovinku posouvam rucicku na tachometru k hranici 130 km/h za neobykle kratkou dobu Musim konstatovat ze na tvari se mi objevuje ten samy potouchly usmev ,ktery znam kdyz vytahnu z garaze moji jednostopou japonskou pritelkyni Na kratke drahy razeni ktere je nekompromisni si zvykam velice rychle,stejne tak na obcasne "zapadnuti" kardanu pri rozjedech.
Je sice pravda ze jsem nikdy neridil zadne takto sportovne zalozene auto,ale musim rict ze to byl zazitek na ktery se nezapomina. V porovnani s BMW 325 220 ps ktere jsem ridil ,to bylo neco uplne jineho a neporovnatelneho.Pokud bych to znamkoval jako ve skole tak ital ziska 2+ a BMW 3- Maserati je proste takove "surove", brutalni ale zaroven luxusni a pohodlne a par malych chybek,ktere jsem na aute pozoroval (jako je hucici spojkove lozisko,piskajici ventilator) jsou jen drobnosti ktere nevidim jako zavadu ci poruchu.
Co bych tak na zaver jeste rekl? Snad jen podekoval majiteli ze mi dovolil se v Maserati svezt a ze mi i zapujcil na par minutek volant Verim ze mu prinese jeste mnoho radosti.
Naposledy upravil(a) Richie dne 28.1.2008, pon 13:53, celkem upraveno 1 x.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
auto bude teď dočasně v Hradci u Richarda, jezdit s ním začnu až bude hezky,tak v dubnu. když půjde vše dobře chtěl bych zajet na výroční sraz našeho webu, pak na sraz Lanciaklubu do Pacova a samozřejmostí je po domluvě s Vencou Kámen 08.(Chtěl mě i pustit mezi startovní pole když je to ital, ale to jsem odmítl, takže letos budu za exota stejně jako loni Nissan350Z ) Zkrátka jen na letišti si něco dovolím, v běžném provozu ani za nic.. je to bestie.
Naposledy upravil(a) Radim dne 21.4.2008, pon 10:02, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV L
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů