Maserati Biturbo 4.24V

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 16.9.2008, úte 16:42

Petan: v seznamovačce s tratí jsem vezl krom ženy dva lidi vzadu - zájemce o koupi biturba. tam mě přetáčivej smyk zaskočil, byl jsem pomalej na volant, takže jsem skončil skoro v trávě :-D . na tréninky jsem nebyl, obědval jsem no a v závodě jsem nejel naplno kvůli brzdám, ale i kvůli autu, přiznám se že o něj mám docela strach. tam jsem byl v přetáčivým smyku často, přetáčí se to dost ochotně a to co je vidět na fotkách je samozřejmě chtěné, ale docela jsem se zapotil to uřídit - Petr164 by mohl vyprávět, seděl vedle mě :D

Obrázek

Obrázek
Obrázek

nevíš kde sehnat za slušnou cenu ty Ferodo desky? :D
Alfetta GTV L

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 16.9.2008, úte 19:24

Moc hezký, tyhle studie.
Ad desky, nic mě nenapadá, já beru díly za nákupku , přes kámoše co má servis... kolik ušetřím ani nevím, zítra se možu optat ale nemyslím, že to bude nějaká závratná cifra.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 16.9.2008, úte 20:24

Jo mohu potrvdit svezl jsem se jako spolujezdec no prostě super :diky . Brzdy jsou na autě s řízením nejdůležitější věci. Mimo jiné destičky Ferodo a Bosch se vyrábějí na jedné a té samé lince ve stejné firmě hadejte kde? No mněl jsem dobrej kontakt na levný desky mohl jsi si vybrat jestli jsi na tom chtěl mít jednu nebo druhou značku cena za standart byla 700 a za Performenc 1400 bohužel už odpadl je to škoda chtěl jsem ještě na zadek nový pro sebe ale ani ty už nejsou. Jinak moc dík za nedělní svezení.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 16.9.2008, úte 21:26

Franik píše:Jo mohu potrvdit svezl jsem se jako spolujezdec no prostě super :diky . Brzdy jsou na autě s řízením nejdůležitější věci. Mimo jiné destičky Ferodo a Bosch se vyrábějí na jedné a té samé lince ve stejné firmě hadejte kde? No mněl jsem dobrej kontakt na levný desky mohl jsi si vybrat jestli jsi na tom chtěl mít jednu nebo druhou značku cena za standart byla 700 a za Performenc 1400 bohužel už odpadl je to škoda chtěl jsem ještě na zadek nový pro sebe ale ani ty už nejsou. Jinak moc dík za nedělní svezení.
Gold fren ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 17.9.2008, stř 16:45

[-X [-X [-X prozradím to obě značky desek vyrábí jedna fyrma sídlící na vychodě čech v Kostelci nad Orlicí a opravdu se jedná o podnik za totality nazívaný OSINEK dnes FERODO. Jedná se o totéž jen se dávají jiný nápisy.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 16.4.2009, čtv 09:54

tak aktuálně mám maserati turbo, jedno je na repasi :D .

-jinak co odešlo na staré paštice za rok používání krom šneka - palec,zadní desky,startér
-preventivně nová palivová pumpa,kabely,svíce,přední brzdy,rozvody
-diff je v pořádku,problém je ve spojovacím hřídeli.
-budu repasovat kladky,měnit k.řemeny a pár drobností
-výhledově repas tlumičů (dá se v It) a řízení (to bude oříšek). plus poloosy
Alfetta GTV L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Richie » 16.4.2009, čtv 10:08

potes koste :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 16.4.2009, čtv 10:29

přesuňte to pls do sekce italské stroje,dík
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Harous » 16.4.2009, čtv 10:42

No rok pouzivani... Kolik si za ten rok najel?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 16.4.2009, čtv 10:58

já 3t ale je jasný že ty díly byly načatý tím týpkem co to mě přede mnou (nemyslim Ladina :) ). auto má podložky na širší rozchod, byla tam taková hadička na zvýšení plnícího tlaku a celkově to auto asi dost zažilo. neřeším závažnější věci než kluci v klubu, jen v kratším časovém úseku. oni to ladili 3 roky...
Alfetta GTV L

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Kubas » 16.4.2009, čtv 11:21

no tak jestli to tvoje auto někdo nějak poloamatérsky tunil tak se už nedivím ničemu.... Už z výroby je to hodně výkonově naladěné a když to ještě někdo začne kutit a pak s tím prasit, tak.... :roll:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Harous » 16.4.2009, čtv 11:46

Tak tak, jestli borec tunil hadickama tak se nedivim, ze to auto vic stoji nez jede... :-D
Akorat je horsi to davat do original stavu, protoze malokdo ten original stav zna. A kazdej se toho boji... :???:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 16.4.2009, čtv 14:42

uplně každé auto během svého života víc stojí než jede :D ale vím kam míříš, ono čekat že turba u 20 let starýho kusu se kterým se jezdilo rychle vydrží věčně je kravina. kdybych musel řešit ventily,písty,zadřenej motor, potom by to byl průser. takhle je to nepříjemný a poměrně drahý,ale počítal jsem s tím.

a vůbec, je vidět žes v tom nejel. pak by ses takhle nerouhal :twisted: :D
Alfetta GTV L

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Kůrkyn » 16.4.2009, čtv 22:05

Ale neboj, písty a ventily Tě taky neminou :)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Harous » 17.4.2009, pát 01:51

Radim píše:uplně každé auto během svého života víc stojí než jede :D ale vím kam míříš, ono čekat že turba u 20 let starýho kusu se kterým se jezdilo rychle vydrží věčně je kravina. kdybych musel řešit ventily,písty,zadřenej motor, potom by to byl průser. takhle je to nepříjemný a poměrně drahý,ale počítal jsem s tím.

a vůbec, je vidět žes v tom nejel. pak by ses takhle nerouhal :twisted: :D

Konkretne ty turba me az tak neprekvapujou, na Kappe mam taky turbo zraly na repas. Spis me prekvapuje to ostatni. Auto je to krasny, ma obrovsky, ale fakt obrovsky charisma, svezeni v nem musi byt fakt super... Ale dky tem opravam se dostaneme cenou na uroven temer Delty Integrale EVO, pripadne STI nebo EVO. A to si musime priznat, ze z hlediska jizdnich vlastnosti jsou ty jmenovany auta o pekny kus dal...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Kubas » 17.4.2009, pát 07:59

Tak zase záleží na co to auto chceš - dost těžko si dovedu představit že si vezmu Deltu Evo, pustím si nějakou dobrou muziku a půjdu se jen tak projet.... Delta je prostě jednoúčelové zběsilé auto, se kterým můžeš přijet na Kámen a dát všechny o jedno kolo, ale jinak nevím co bych s ní dělal :wink: Zatímco to Maserati je prostě luxusní a dobře jede, takže do toho večer můžeš sednout s ženskou, zajet si 30 km někam na večeři.... Je to o prioritách, co od toho auta čekáš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 17.4.2009, pát 09:17

mě ty opravy stály zatím asi 15, což je cena přední nápravy na 156. pořád, i když započítám turbo,jsem pár desítek tisíc pod cenou za kterou se ty auta prodávají. ale o tom to není..

jinak Maserati je a bylo vždy o něčem jiném, než jsou tyhle polorallye auta. jsou to luxusně-sportovní sedany (nebo kupátka) ideální na delší cesty ve vysokých rychlostech,co navíc umí zatočit a když chceš, tak za odpoledne spálíš gumy v driftech. sice zatáčku projedeš o něco pomaleji, ale aspoň to nějak vypadá a dá se to používat na běžný ježdění.
Alfetta GTV L

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Kůrkyn » 17.4.2009, pát 09:23

Radim píše: jinak Maserati je a bylo vždy o něčem jiném, než jsou tyhle polorallye auta. jsou to luxusně-sportovní sedany (nebo kupátka) ideální na delší cesty ve vysokých rychlostech,co navíc umí zatočit a když chceš, tak za odpoledne spálíš gumy v driftech. sice zatáčku projedeš o něco pomaleji, ale aspoň to nějak vypadá a dá se to používat na běžný ježdění.
Granturismo :)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Harous » 17.4.2009, pát 10:08

Me je jasny, ze je to auto uplne o necem jinym nez zmineny rakety. Bral jsem to vylozene ze svyho uhlu pohledu. Nakonec vis sam, ze treba Ghibli bych v garazi rozhodne neodmitnul. :-D Kdyby clovek za rok najel tak do 15 tisic kilometru, slo by v pohode pouzivat auta jako 4.24 a Ghibli na normalni jezdeni. Aspon by si to clovek poradne uzil. :smt077
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 17.4.2009, pát 13:49

jedno Ghibli II teď bude na srazu, tak pak písnu dojmy. to samý z novýho Qp, kterým pojedu, když mám auto rozebraný :(
Alfetta GTV L

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 28.4.2009, úte 19:06

super videjko (až na příšernou hudbu) jednoho týpka driftujícího s 222 4v..zejména první dva drifty jsou ukázkový, a to píše že tam má otevřený diferenciál.. hned bych šel potrénovat, protože takhle dobře to fakt neumím :D
http://www.youtube.com/watch?v=nKUTU_6e ... re=related
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Harous » 28.4.2009, úte 20:10

Tak sezen kontakt na tohodle:
http://www.youtube.com/watch?v=zGLsS2g9vlM
Ten Te to nauci. Jen nevim jestli na to budes mit taky nervy... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od andy_xx » 28.4.2009, úte 21:11

joo...Gigi Galli ... tenhle průjezd byl možná trochu omylem, ale jinak na youtube má plno podobných videí
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 29.4.2009, stř 12:48

M už zase jezdí, v pondělí ho přihlásím. časem repásnu tlumiče a bude spokojenost :D
Alfetta GTV L

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Biturbo 4.24V

Příspěvek od Radim » 7.7.2009, úte 09:50

tak mi auto nafotil konečně někdo šikovnej

detail
Obrázek

v Táboře
ObrázekObrázek

Kámen, za jízdy
Obrázek

rozdíl v designu nemůže být větší. ale obě vlastní ten samý člověk :D
Obrázek
tohle foto je moje a je to vidět :-D
Alfetta GTV L

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů