V6 a vstřikování oxidu dusného
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
V6 a vstřikování oxidu dusného
Zcela objektivně se chci zeptat jaký máte názor na použítí N2O v Bussu. Kity se dají sehnat zadocela slušné peníze a při navýšení o cca 50koní to je myslím dobrá investice. Samozřejmě beru v potaz i možnou destrukci motoru ale při správném a ne tak častém používáním by to mohl motor vydržet ne?
Jaký názor na to máte vy? A prosím bez připomínek o nesmyslech atd díky
Jaký názor na to máte vy? A prosím bez připomínek o nesmyslech atd díky
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
A podepsalo se to nějak na životnosti?
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Snad ne, jen ECU to zřejmě trochu odneslo. Žel se nedá vyměnit
33
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Zde:
Nevim no, nejakej ukapnutej ventil nebo propalenej pist bych tim neriskoval, to mi prijde lepsi kompresor, ma to vetsi zivotnost nez zatah na par sekund a plnit flasku...
Nevim no, nejakej ukapnutej ventil nebo propalenej pist bych tim neriskoval, to mi prijde lepsi kompresor, ma to vetsi zivotnost nez zatah na par sekund a plnit flasku...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
A nebo si koupit pořádný auto
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
No dobře no tak sem se jen zeptal Vidim že nic kloudnýho se stejně nedozvím protože témata jako ,,Nitro, Turbo" atd jsou považována za tuzing tudíž automaticky odsuzována a každý to má jen pro srandu.
Mě třeba "dusík" vždycky fascinoval z technického hlediska, proto se na to ptám.
Mě třeba "dusík" vždycky fascinoval z technického hlediska, proto se na to ptám.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Ale tak proc ne, nejaka uni sada by ten ucel splnila, mne by na tom jen stvalo to porad plnit, taky to vyjde na nejakou tu kacku... O riziku, ze na motoru neco driv odejde vis, tak proc to nezkusit...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
To bych musel mít motor na ,,pokusy" Ale přece jen rozdíl cca 18tis. vs. 200tis za přestavbu na kompresor či turbo je velký. A to nepočítám dopravu do EN do autodelty.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
No myslim, ze pri tom je lepsi pocitat s nahradnim motorem, pokud na to nejsi pripravenej nepoustel bych se do takovych pokusu...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Nastuduj co muzes a jdi do toho. Na plky mistnich nedej.
Alfa Romeo Perfection
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
No to som cakal kedy toto nekoho napadne.chces vydet sezrany motor tak dojdi dame kafe mozes sa kochat ty motory si zacni skupovat budes ich potrebovat viac mez dva a na rzvody nesetri to nebudes potrebovat fakt ne a pokud teda chces tak zrovna mokru sadu zadne fucaky na sucho to je na prd .kapotu taky ne ked to koktne aby mala kade odfrcat hlava aj ze srobama,
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
kdybych měl chuť a čas si s tím hrát tak bych to soft přeplnil. max 0,7 spíš jen 0,5bar s nevelikým turbem aby to šlo hezky od spoda a nebyly vysoké EGT a šlo by to jako medvěd a nebylo by to moc náročné na HW úpravy. zvažoval jsem pořídit 2l turbo a podstrčit mu 3l s nějakými úpravami,ale nemám na to čas tak na to kašlu. rád vzpomínám jak šlapal můj kdysi ojedinělý fiat coupe 20vt s větším turbem :-)
italofil
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Tak turbo budis to je zcela realna predstava technicky dobre uskutecnitelna
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Nicméně finančně mnohem náročnější. Taky otázka jestli by to nechtělo kovanej vnitřek ale při nízkym tlaku asi ne. Ale i tak, cca. 18t řídící jednotka, 20t výfuk od svodů, 25t turbo (nebo 2), palivová pumpa, vstřiky, IC, sání, podvozek,.... a sme tam za 2 kilča Ale nepopírám že to je mnohem lepší řešení.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Co takto kompresor tam je teho menej
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
I tak, takovou věc bych dělal jen od nějaký specializovaný firmy třeba od tý autodelty i tak to bude ranec A udělat to samodoma nevim nevim.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 a vstřikování oxidu dusného
Vim o bussech co se seriovym vnitrkem behaj na 350HP. Pri nizkem tlaku bys mozna ani nemusel snizovat kompresi.
Alfa Romeo Perfection
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů