V6 a vstřikování oxidu dusného

Odpovědět
lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od lada.blaha » 2.4.2012, pon 12:24

Zcela objektivně se chci zeptat jaký máte názor na použítí N2O v Bussu. Kity se dají sehnat zadocela slušné peníze a při navýšení o cca 50koní to je myslím dobrá investice. Samozřejmě beru v potaz i možnou destrukci motoru ale při správném a ne tak častém používáním by to mohl motor vydržet ne?
Jaký názor na to máte vy? A prosím bez připomínek o nesmyslech atd díky :wink:
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od zde. » 2.4.2012, pon 12:32

Jednou jsme ho používali v busu a byla to celkem sranda. :D
33

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od lada.blaha » 2.4.2012, pon 13:02

A podepsalo se to nějak na životnosti?
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od zde. » 2.4.2012, pon 13:07

Snad ne, jen ECU to zřejmě trochu odneslo. Žel se nedá vyměnit :(
33

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.4.2012, pon 13:27

Zde: :smt044


Nevim no, nejakej ukapnutej ventil nebo propalenej pist bych tim neriskoval, to mi prijde lepsi kompresor, ma to vetsi zivotnost nez zatah na par sekund a plnit flasku...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od cuhan » 2.4.2012, pon 15:28

A nebo si koupit pořádný auto :wink:
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od lada.blaha » 2.4.2012, pon 15:40

No dobře no tak sem se jen zeptal :) Vidim že nic kloudnýho se stejně nedozvím protože témata jako ,,Nitro, Turbo" atd jsou považována za tuzing tudíž automaticky odsuzována a každý to má jen pro srandu.
Mě třeba "dusík" vždycky fascinoval z technického hlediska, proto se na to ptám.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.4.2012, pon 15:45

Ale tak proc ne, nejaka uni sada by ten ucel splnila, mne by na tom jen stvalo to porad plnit, taky to vyjde na nejakou tu kacku... O riziku, ze na motoru neco driv odejde vis, tak proc to nezkusit... :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od lada.blaha » 2.4.2012, pon 15:54

To bych musel mít motor na ,,pokusy" :) Ale přece jen rozdíl cca 18tis. vs. 200tis za přestavbu na kompresor či turbo je velký. A to nepočítám dopravu do EN do autodelty.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.4.2012, pon 16:03

No myslim, ze pri tom je lepsi pocitat s nahradnim motorem, pokud na to nejsi pripravenej nepoustel bych se do takovych pokusu... :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od yan.ko » 2.4.2012, pon 17:55

Nastuduj co muzes a jdi do toho. Na plky mistnich nedej.
Alfa Romeo Perfection

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od Yboris » 2.4.2012, pon 21:06

No to som cakal kedy toto nekoho napadne.chces vydet sezrany motor tak dojdi dame kafe mozes sa kochat ty motory si zacni skupovat budes ich potrebovat viac mez dva a na rzvody nesetri to nebudes potrebovat fakt ne a pokud teda chces tak zrovna mokru sadu zadne fucaky na sucho to je na prd .kapotu taky ne ked to koktne aby mala kade odfrcat hlava aj ze srobama,

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od Marcel Nera » 2.4.2012, pon 22:31

kdybych měl chuť a čas si s tím hrát tak bych to soft přeplnil. max 0,7 spíš jen 0,5bar s nevelikým turbem aby to šlo hezky od spoda a nebyly vysoké EGT a šlo by to jako medvěd a nebylo by to moc náročné na HW úpravy. zvažoval jsem pořídit 2l turbo a podstrčit mu 3l s nějakými úpravami,ale nemám na to čas tak na to kašlu. rád vzpomínám jak šlapal můj kdysi ojedinělý fiat coupe 20vt s větším turbem :-)
italofil

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od Yboris » 3.4.2012, úte 17:57

Tak turbo budis to je zcela realna predstava technicky dobre uskutecnitelna

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od lada.blaha » 3.4.2012, úte 18:03

Nicméně finančně mnohem náročnější. Taky otázka jestli by to nechtělo kovanej vnitřek ale při nízkym tlaku asi ne. Ale i tak, cca. 18t řídící jednotka, 20t výfuk od svodů, 25t turbo (nebo 2), palivová pumpa, vstřiky, IC, sání, podvozek,.... a sme tam za 2 kilča :D Ale nepopírám že to je mnohem lepší řešení.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od Yboris » 3.4.2012, úte 21:16

Co takto kompresor tam je teho menej

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od lada.blaha » 3.4.2012, úte 22:03

I tak, takovou věc bych dělal jen od nějaký specializovaný firmy třeba od tý autodelty i tak to bude ranec :) A udělat to samodoma nevim nevim.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 a vstřikování oxidu dusného

Příspěvek od yan.ko » 3.4.2012, úte 23:30

Vim o bussech co se seriovym vnitrkem behaj na 350HP. Pri nizkem tlaku bys mozna ani nemusel snizovat kompresi.
Alfa Romeo Perfection

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů