2.0 TS po repasi
2.0 TS po repasi
Zdravím, mam problém s 2.0 TS na AR 147. mam ji dva měsíce, žrala mraky oleje cca 1l / 100km, tak sem se rozhod pro repasi.
Hlava byla úplně včudu, ventily to měli za sebou, těsnění kolem nich taky a vačky už skoro ani nebyly, sjetý a některý ventily proto ani nechodily. Motor má nalítáno poctivejch 115tis. km. (ukázala to i diag...)
Tak se koupil motor ze 156 2.0l 114kw, sundala se z něj hlava a celá se po srovnání atd.. hodila do 147mi.
A teď problém, po opětovném složení motoru, nastavení rozvodů (koupení přípravků) atd... se dolily voda, olej a čas nastartovat. Motor pouze točil a neměl ani snahu škytnout. Takže rozdělávka svíčky ven, funkční, cívky taky. Po tomto se při startování už projevil zájem o chytnutí, ale stejně nenaskočil. Bezín, jisrky a tohle všechno funguje. Když se odpojila váha vzduchu, tak motor normálně naskočil a krásně šel. Když se pak zkoušel znova, tak vždycky jen naskočil, otáčky cca na 1000 a hned chcípne, občas se podaří že chytne a šlape. Když se váha zapojí, tak má jenom snahu nastartovat ale nechytne. Co stim, študuju tu forum cca dva dny a nic stejnýho sem nenašel. Díky za rady. a ještě mi začal svítit selespeed failure, ale to bude asi nějakej kábl, aspoň doufam.
Hlava byla úplně včudu, ventily to měli za sebou, těsnění kolem nich taky a vačky už skoro ani nebyly, sjetý a některý ventily proto ani nechodily. Motor má nalítáno poctivejch 115tis. km. (ukázala to i diag...)
Tak se koupil motor ze 156 2.0l 114kw, sundala se z něj hlava a celá se po srovnání atd.. hodila do 147mi.
A teď problém, po opětovném složení motoru, nastavení rozvodů (koupení přípravků) atd... se dolily voda, olej a čas nastartovat. Motor pouze točil a neměl ani snahu škytnout. Takže rozdělávka svíčky ven, funkční, cívky taky. Po tomto se při startování už projevil zájem o chytnutí, ale stejně nenaskočil. Bezín, jisrky a tohle všechno funguje. Když se odpojila váha vzduchu, tak motor normálně naskočil a krásně šel. Když se pak zkoušel znova, tak vždycky jen naskočil, otáčky cca na 1000 a hned chcípne, občas se podaří že chytne a šlape. Když se váha zapojí, tak má jenom snahu nastartovat ale nechytne. Co stim, študuju tu forum cca dva dny a nic stejnýho sem nenašel. Díky za rady. a ještě mi začal svítit selespeed failure, ale to bude asi nějakej kábl, aspoň doufam.
Re: 2.0 TS po repasi
kdyz je uplne mrtva vaha, tak motor po nastartovani hned chcipne... kdyz se nepripoji, tak motor funguje bez ni v nouzaku
co bylo za olej v tom starem motoru? bych hadal nejakou ridkou sracku, od toho ohoblovana vacka a nasledni tim znicene ventily
co bylo za olej v tom starem motoru? bych hadal nejakou ridkou sracku, od toho ohoblovana vacka a nasledni tim znicene ventily
Re: 2.0 TS po repasi
Tak dneska sem nastavil znova rozvody, znova všecko překontroloval a prostříkal a výsledkem je, že mi zhasnul Selespeed.
Ještě sem koukal u těch přípravků na rozvody na vačky, tak na ty nový vačky mi tvarově moc nepasujou, na ty starý zapadnou jak hrnec na prdel. Což nechápu, když až na výkon to sou skoro totožný motory.
Tak nevim, jestli ve výsledku nemam jenom stále blbě nastavený rozvody.
Ještě sem koukal u těch přípravků na rozvody na vačky, tak na ty nový vačky mi tvarově moc nepasujou, na ty starý zapadnou jak hrnec na prdel. Což nechápu, když až na výkon to sou skoro totožný motory.
Tak nevim, jestli ve výsledku nemam jenom stále blbě nastavený rozvody.
Re: 2.0 TS po repasi
Odkud mas vacky a jaky je puvod pripravku a delal si to podla fora trochu to rozepis a odkud si.
Re: 2.0 TS po repasi
Vačky, vstřiky a celá hlava jsou ze 156 z 2.0L TS 114kw, všechno z odzkoušenýho funkčního motoru. přípravky jsou kupovaný z obchodu z Plzně. Forek sem přečet mraky co se týče rozvodů, jinak bych se do toho nepouštěl. Zas si řikam že na tom neni co zkazit. Vačky se bloknou přípravkama, horní úvrať hodinkama, celý se to utáhne a mělo by to jít... njn mělo
Jinak sem z Kladna.
Jinak sem z Kladna.
Re: 2.0 TS po repasi
Ma zarazilo ze ti nepasujou pripravky ja si je delal podla vzoru sam a delal sem 1,8 aj2,0 a v pohode zadny problem sem nemel presne podla navodu tu z fora a pasovaly presne jako ked to dotahujes tak su opravdu na vacke pintlich skoro na tesno ma napada ci su dobre a nedoslo k nejakej zamene ale zas pises ze na starej pasuju tak co ta vacka , neni tam nejaka krpa , taka debilna otazka nejsu treba nejak prehodene teda len tak nahodou bez urazky ani neviem ci sa to i da kvuli variatoru skoda ze si z ruky kuknul bych to som teda zvedavy co to bude.
Re: 2.0 TS po repasi
Takže vačky jsou v poho, to že nepasujou přesně na přípravky je jejich mírným opotřebením, taky jsou z motoru, co měl nalítáno 155tis. takže to je v pohodě.
Rozvody jsou taky nastavený dobře, protože dneska mi motor naskočil a krásně si předl. Když jsem ho ale dostrojil, tak už nechytnul. Jenom točil, ale bez snahy chytit. Z forka sem se dočet, že tohle může dělat čidlo na klice, tak jsem ho vyndal a bylo torchu načatý viz foto http://www.ulozto.cz/x966Krt/2012-07-17-008-jpg . Takže jsem ho vyměnil za jiný funkční, ale výsledek je stále stejný točí, ale nechytá. kontrolka závady motoru, svítí pořád při otočení klíčku, dokud se nenastartuje a pak by měla zhasnout?
Rozvody jsou taky nastavený dobře, protože dneska mi motor naskočil a krásně si předl. Když jsem ho ale dostrojil, tak už nechytnul. Jenom točil, ale bez snahy chytit. Z forka sem se dočet, že tohle může dělat čidlo na klice, tak jsem ho vyndal a bylo torchu načatý viz foto http://www.ulozto.cz/x966Krt/2012-07-17-008-jpg . Takže jsem ho vyměnil za jiný funkční, ale výsledek je stále stejný točí, ale nechytá. kontrolka závady motoru, svítí pořád při otočení klíčku, dokud se nenastartuje a pak by měla zhasnout?
Naposledy upravil(a) Setra dne 17.7.2012, úte 18:36, celkem upraveno 1 x.
Re: 2.0 TS po repasi
Po diagnstice: výmaz chyby v motoru crank position sensor, takže čidlo na klice bylo opravdu v pr. a dvě závady na převodovce, něco jako chyba komunikace a sensor rychlosti. výmaz, ale stejně nestartuje. po opětovném připojení na diag je auto bez závad. Někdo nějaký nápad?
Re: 2.0 TS po repasi
A co ten haluv senzor na vacke za rozvodovym kolom myslim ze ked je v pr..... tak netlaci palivo a tym aj dodavka paliva, nebude tam nekde problem v palivovem cerpadle
Re: 2.0 TS po repasi
nehlasi tady ty čidla chybu, když je blbě nastavený rozvod?
Re: 2.0 TS po repasi
na vačce to čidlo sem měnil taky, jen pro jistotu, pumpa tlačí pěkně, benál tam jde. No asi mi nezbude nic jinýho, než to dát u nás Smažíkovi, ať se s tim popere. No zkusim pošpekulovat ještě zejtra. a teď už žádnou chybu nehlásí, ani po zkoušení nastartovat.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TS po repasi
Závadu nestačí vymazat, to špatné čidlo na klice se musí vyměnit:) opotřebené vačky tam nemůžeš nechat, bude se to dál hoblovat a z palců nezbyde vůbec nic.
Re: 2.0 TS po repasi
Problém vyřešen, Alfa jezdí. Nakonec se udělali znova rozvody, koupilo se fungl nový čidlo na kliku a dolil se benzín. Alfička furt hlásila, že tam má necelou půlku bandy a ona na suchu.....Za to bych si dal facku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů