Ahojte . Dnes som bol pozrieť jedno GTV 2.0TB V6. Auto je relatívne za smiešnu cenu, ide však o to že má "pár" múch . Nakoľko sa ja do týchto vecí nejak extra nevyznám, obraciam sa na Vás...
1. Servo sa pri zahriati motoru občas vypne, na pár sekúnd niekedy aj dlhšie. V čom môže byť problém?
2. Alternátor vraj slabo dobíja batériu. Sviečky boli menené. V čom môže byť problém?
3. Na voľnobehu má motor nepravidelný zvuk otáčok.Olej bol vraj menený pravidelne. Môže byť že má toho už motor za sebou dosť a chystá sa na onen svet? alebo?
4. Ozývajú sa silne rázy od prednej nápravy na vodičovej strane.Počas pomalej jazde, aj bez vytočenia volantu rameno? , alebo poradte ak vás niečo napadá.
Ak mi viete s týmito vecami poradiť, budem veľmi rád . Aby som vedel či sa mi Vôbec oplatí toto GTV kupovať a investovať do neho
Vďaka
Prosím poraďťe GTV 2.0tb V6 r.v. 99
Prosím poraďťe GTV 2.0tb V6 r.v. 99
Naposledy upravil(a) Sapo dne 30.8.2012, čtv 19:51, celkem upraveno 1 x.
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Prosím poraďťe GTV 2.0tb V6 r.v. 99
Sapo píše:Ahojte . Dnes som bol pozrieť jedno GTV 2.0TB V6. Auto je relatívne za smiešnu cenu, ide však o to že má "pár" múch . Nakoľko sa ja do týchto vecí nejak extra nevyznám, obraciam sa na Vás...
1. Servo sa pri zahriati motoru občas vypne, na pár sekúnd niekedy aj dlhšie. V čom môže byť problém?
2. Alternátor vraj slabo dobíja batériu. Sviečky boli menené. V čom môže byť problém?
3. Na voľnobehu má motor nepravidelný zvuk otáčok.Olej bol vraj menený pravidelne. Môže byť že má toho už motor za sebou dosť a chystá sa na onen svet? alebo?
4. Ozývajú sa silne rázy od prednej nápravy na vodičovej strane.Počas pomalej jazde, aj bez vytočenia volantu rameno? , alebo poradte ak vás niečo napadá.
Není náhodou stříbrné????:-):-):-).
Ak mi viete s týmito vecami poradiť, budem veľmi rád . Aby som vedel či sa mi Vôbec oplatí toto GTV kupovať a investovať do neho
Vďaka
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím poraďťe GTV 2.0tb V6 r.v. 99
vzhledem ke složitosti V6 TB motoru jsou svíčky a olej nepodstatná věc:) Tím chci říct, že když tam budou nějaký svíčky a nějaký olej, tak to vždycky bbazarově pojede, ale je tam cca 100 dalšíchmožností, proč to nejede správně. To prostě na foru popsat nejde...
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Prosím poraďťe GTV 2.0tb V6 r.v. 99
Nebrat...
...ale to je pouze muj nazor.
...ale to je pouze muj nazor.
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
Re: Prosím poraďťe GTV 2.0tb V6 r.v. 99
Asi bych odlišil mechanické vady--typu rázu od podvozku, ty se identifikujou poměrně přesně a snadno
OD MOTORU--tady je první krok DIAGNOSA, druhý aby motor slyšel někdo, kdo ví, jak motor ve slušným stavu vypadá..
Dobíjení není problém "změřit", svíčky hlavně zjistit CO TAM JE..
Servo musí vidět mechanik...
Jedním z přístupů nákupů ojetiny:--tlačit cenu při nákupu "dolů" poukazem na reálné závady a skutečný stav a taky vědět,při vědomí kolik bude stát oprava., kde by reálně měla být asi cena při nákupu..--na to je nejlepší mít sebou někoho nezaujatého, kdo ty auta dobře zná a nemá "růžové brýle" , kterým se jen těžko ubráníš :-)
Představa, že koupíš auto staré 13 let, na který nebudeš muset šáhnout bohužel většinou
nevychází-auto se prodává obvykle bohužel PŘED VĚTŠÍ INVESTICÍ, nebo s vadou která se majiteli nechce odstraňovat, případně při součtu a kombinaci různých stavů, který potřebujou důkladný znalosti a větší prachy-- GO motoru mezi tyhle problémy patří nejčastěji..-takže se nakonec "něco se objeví" i u auta, který působí jinak důvěryhodným "bezvadným stavem".., proto opakuju--vždy je potřeba zkušeného kolegu alfaře sebou..
/jinak to následně ve finále může být i výrazně dražší, než kupující , odkázaný jen na řeči bazarníka nebo prodávajícího ,čeká...:-)/
OD MOTORU--tady je první krok DIAGNOSA, druhý aby motor slyšel někdo, kdo ví, jak motor ve slušným stavu vypadá..
Dobíjení není problém "změřit", svíčky hlavně zjistit CO TAM JE..
Servo musí vidět mechanik...
Jedním z přístupů nákupů ojetiny:--tlačit cenu při nákupu "dolů" poukazem na reálné závady a skutečný stav a taky vědět,při vědomí kolik bude stát oprava., kde by reálně měla být asi cena při nákupu..--na to je nejlepší mít sebou někoho nezaujatého, kdo ty auta dobře zná a nemá "růžové brýle" , kterým se jen těžko ubráníš :-)
Představa, že koupíš auto staré 13 let, na který nebudeš muset šáhnout bohužel většinou
nevychází-auto se prodává obvykle bohužel PŘED VĚTŠÍ INVESTICÍ, nebo s vadou která se majiteli nechce odstraňovat, případně při součtu a kombinaci různých stavů, který potřebujou důkladný znalosti a větší prachy-- GO motoru mezi tyhle problémy patří nejčastěji..-takže se nakonec "něco se objeví" i u auta, který působí jinak důvěryhodným "bezvadným stavem".., proto opakuju--vždy je potřeba zkušeného kolegu alfaře sebou..
/jinak to následně ve finále může být i výrazně dražší, než kupující , odkázaný jen na řeči bazarníka nebo prodávajícího ,čeká...:-)/
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Prosím poraďťe GTV 2.0tb V6 r.v. 99
S těmahle autama to fakt není prdel.... Muže to bejt za 6 nebo 60tis.... Já sem toho zářnym příkladem a furt nejezdím...Sapo píše:Ahojte . Dnes som bol pozrieť jedno GTV 2.0TB V6. Auto je relatívne za smiešnu cenu, ide však o to že má "pár" múch . Nakoľko sa ja do týchto vecí nejak extra nevyznám, obraciam sa na Vás...
1. Servo sa pri zahriati motoru občas vypne, na pár sekúnd niekedy aj dlhšie. V čom môže byť problém?
2. Alternátor vraj slabo dobíja batériu. Sviečky boli menené. V čom môže byť problém?
3. Na voľnobehu má motor nepravidelný zvuk otáčok.Olej bol vraj menený pravidelne. Môže byť že má toho už motor za sebou dosť a chystá sa na onen svet? alebo?
4. Ozývajú sa silne rázy od prednej nápravy na vodičovej strane.Počas pomalej jazde, aj bez vytočenia volantu rameno? , alebo poradte ak vás niečo napadá.
Ak mi viete s týmito vecami poradiť, budem veľmi rád . Aby som vedel či sa mi Vôbec oplatí toto GTV kupovať a investovať do neho
Vďaka
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů