Problém 2.4JTD

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Problém 2.4JTD

Příspěvek od kesáč » 10.3.2008, pon 09:15

Zdarec Alfaři,

Vlastním AR166 2.4JTD. Poslední dobou jsem zpozoroval, že alfa podivně táhne. Cca do 3000 ot. táhne jak divá ale nad už se jenom vytočí otáčky a auto už netáhne a zrychluje jak fabia 1.4 MPI.

Nevíte, čím to může být? Předem díky.
AR 166 2.4 JTD, 2001

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 10.3.2008, pon 11:23

Jestli jdou otacky nahoru a auto nezrychluje, tak prokluzuje spojka...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 10.3.2008, pon 12:13

O tom jsem taky přemýšlel ale přeci by to auto netáhlo od začátku už ne? Táhne pěkně ale nad 3000 už konec a zařadim a zase táhne do cca 3000.
AR 166 2.4 JTD, 2001

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 10.3.2008, pon 13:09

Cim vyssi otacky, tim spis bude prokluzovat. Taky by vic prokluzovala na vyssi kvalty.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.3.2008, pon 13:09

taky bych rekl ze je to spojka...pokud to jde do otacek ale nejede...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 10.3.2008, pon 13:13

Díky moc chlapi. Až pojedu domu, pořádně se zamyslim :D a večer napíšu, jak to táhne na vyšší kvalty.

Jakou by jste jinak doporučily spojku? A nejak finančně rozumně :D
AR 166 2.4 JTD, 2001

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.3.2008, pon 13:27

no ja bych koupil Valeo...sice to neni to nejlevnejsi,ale je to zase kvalita..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 10.3.2008, pon 13:44

Koukal jsem na to, cena ještě není tak hrůzná. On je spíše problém, že mě čeká výměna brzdových destiček, kotoučů a přední levé rameno. Ted jsem dával přední tlumiče a levé ložisko.

Přijde mě, že automechnik shání nějaké moc drahé díly. A já jako neznalec kolik co stojí, co je drahé a co ne, nemůžu argumentovat.

Pokud máte chut mi poradit, budu rád když mi třeba hodíte nějaké odkazy na ty díly, které budu měnit. Já jsem mu říkal, že jsem sehnal levnější a on říkál, že to nejspíše nebude komlet a Já vím prd co je co :( Na tyto věci jsem bohužel lehká obět která zaplatí víc a ani to neví :D
AR 166 2.4 JTD, 2001

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 10.3.2008, pon 14:58

Koukám, že jsi z Prahy. Tak to dej k Vencovi Kameníkovi. S těma je dohoda a jsou podle mě solidní :wink: Je to takovej dvorní mechanik na Alfy v Praze.

Viz: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=988
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 10.3.2008, pon 15:19

Jeeee. Super díky, to mam skoro doma :D
AR 166 2.4 JTD, 2001

Hansen

Příspěvky: 54
Registrován: 27.7.2007, pát 15:08
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hansen » 10.3.2008, pon 20:15

Já nemám JTD, ale kámoš, kterej ho má, měl podobné problémy s výkonem a měl v háji turbo a obtokový ventil. Oprava ho stála pěknej balík.
Alfa Romeo 159 SW - 2,4 JTDm
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 10.3.2008, pon 21:31

Ale pri tom by nesly otacky nahoru. Pokud neodpovida rust otacek rustu rychlosti, ke to spojkou...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 11.3.2008, úte 08:37

Harous píše:Ale pri tom by nesly otacky nahoru. Pokud neodpovida rust otacek rustu rychlosti, ke to spojkou...
JJ taky jsi myslim, ze je to nejspis spojka, svagr ma Octavku a ma to ciple a kdyz tam ma trjku a ma plnej tak dobry ale kdyz da stverku tak zhruba pri 2800 otackach se otackomer vytahne nahoru ale rychlost stejna, ale potom se to nejak jako srovna a menil spojku a je to dobry, tak asi to bude tim.
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 11.3.2008, úte 09:20

Taky si myslím, že turbo je OK. Zlatá špatná spojka snad :D. :diky za pomoc.
AR 166 2.4 JTD, 2001

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 12.3.2008, stř 23:39

more podla mna je teraz nejake obdobie spojok. :-D
teraz sme isli na mojej alfe styria, na sestke som dal kotol a otackomer na 3500 rpm a auto sa rutilo 80 kmh. a spojka to je urcite lebo ked som zastavil tak ti traja sa skoro dogrcali z toho spojkoveho smradu.
za kolko ju viete v cechach zohnat? v BA je najlepsia cena z Auto kelly Valeo za 6.000 uz so zlavou cely kit.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 13.3.2008, čtv 16:29

wraith771 píše:more podla mna je teraz nejake obdobie spojok. :-D
teraz sme isli na mojej alfe styria, na sestke som dal kotol a otackomer na 3500 rpm a auto sa rutilo 80 kmh. a spojka to je urcite lebo ked som zastavil tak ti traja sa skoro dogrcali z toho spojkoveho smradu.
za kolko ju viete v cechach zohnat? v BA je najlepsia cena z Auto kelly Valeo za 6.000 uz so zlavou cely kit.
Za 6 tis. Valeo z Autolelly to mas zlate. :smt023
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

petronell
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 14.3.2008, pát 20:10
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od petronell » 14.3.2008, pát 22:21

Zdarec "alfáci" mám na vás takový dotaz,nefunguje větrák topení a vyhazuje pojistku(tu jak je pod předním torpedem) kudy se dostanu k větráku.Nebo víte jinou radu proč to zlobí. jo taky zháním diplay tachometru,nevíte jestli tam pořípadě nejde použít z něčeho jiného .Díky .

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.3.2008, pát 22:41

Tusim, ze je tam stejnej ventilator jako v Kappe... No, uprimne - hodne stesti... :-D Ja to delal 2 dny... :twisted: Ono se ted totiz topeni vyrabi jako jeden blok, ktery se montuje do auta behem vyroby jeste pred osazenim motoru. Takze oni k tomu maji pristup nadhernej, ale dostat se k tomu potom je doslova porod... Jestli chces, muzu dat par fotek jak to vypada u Kappy...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petronell
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 14.3.2008, pát 20:10
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od petronell » 14.3.2008, pát 22:45

jo klidně foto pošli žádné radě se nebráním.6e to bude porod jsem tušil mněl jsem před tím Cromu 2500TD a tam jem to taky jednou vyndával a sálo to zato, jenom doufám,že nebudu muset vypustit climu

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.3.2008, pát 23:12

Budes muset shodit plastovy kryty co jsou pred prednim oknem. Ten ventilator je totiz zhruba v techto mistech:

Obrázek

Problem spociva v tom, ze ventilator je do bloku topeni namontovanej zespoda. Zkusim popsat ten bordel na stole: :wink:
Samotny ventilator ktery je videt, je zespodu namontovanej do celyho plastovyho bloku kterej je tam videt u zdi. Lezi na prepazce mezi motorem a prostorem pro topeni a ostatni blbinky.

Obrázek

Do tohodle plastu je ten ventilator pridelanej:


Obrázek

Tady je videt, ze se to z auta muselo tahat cely a prave klima tam dost prekazela...

Obrázek

Obrázek

V tom plastovym bazmeku je jeste klapka na prepinani vnitrni cirkulace vzduchu, ta se musela nejdriv vyndat, aby to slo cely vytahnout...
Ale treba na to bude ve 166 vic mista nez v Kappe.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 1.4.2008, úte 19:58

Zdravím, dnes jsem si všimnul, když auto vytočim přes 4000 ot. tak se mi rozsvítí kontolka vstřikování. Mám jen IT manuál, tak přesně nevím a moc to neznám. Nevíte, jak opravit popřípadě co vyměnit? Napadá mě nejaký čip, co udavá kolik tam pujde nafty. Nevím, možná se uplně pletu fakt netuším.
AR 166 2.4 JTD, 2001

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 1.4.2008, úte 19:59

kdy si menil palivovy filtr?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 1.4.2008, úte 20:05

:D To nevím. Za mojí éry s touto alfou ještě ne. Jinak pravda je, že se mi také rozsvítí občas voda v pal. filtru. Ale mechanik mi řekl, že to kontroloval a je prý uplně vpohodě.
AR 166 2.4 JTD, 2001

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 1.4.2008, úte 20:12

Ještě bych doplnil to co jsem řešil na začátku. Takže, rozjedu se cca 2500 - 3500 ot. a místo abych cítil, jak sepne turbo a auto pojede, tak cítím jak auto přestane chtít jet. Držím to déle do otáček i když auto už nechce :D a najedenou se rozsvítí ta kontrolka.
AR 166 2.4 JTD, 2001

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 1.4.2008, úte 20:22

palivovy filtr vymen a zkontroluj funkci vahy vzduchu
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 30 hostů