AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede - VYŘEŠENO

Odpovědět
ipower

Příspěvky: 11
Registrován: 13.5.2012, ned 13:05
Bydliště: Hradec Králové

AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede - VYŘEŠENO

Příspěvek od ipower » 10.12.2012, pon 23:33

čau, mám problém s alficí 145 motor 1.4 TS najeto 180 tis km
řj motoru Bosh M2.10.4

má snahu se dusit do 2500 otáček, jakmile se dostanu na 2500 ot. jede jako z praku, kolem 4000 ot cukne a pak jede zase dobře, do 2500 nechce pořádně reagovat na plyn!

- nové svíčky
- nové filtry
- krokáč a snímač polohy škrtící klapky taky
- vyčištěná klapka
- diagnostika OK, občas to hodí chybu lambda integrátor nebo nějak tak to bylo

- otázka co to dělá? než koupím zapalovací cívky, tak bych chtěl vědět jestli je to ono, či by to mohl dělat variátor

díky za postřehy!
Naposledy upravil(a) ipower dne 17.1.2013, čtv 12:16, celkem upraveno 1 x.

Zamin
Uživatelský avatar

Příspěvky: 99
Registrován: 3.7.2007, úte 20:58
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od Zamin » 10.12.2012, pon 23:41

Podle příznaků by to klidně mohla být ta lambda sonda, kterou zmiňuješ...
EX AR 146 1.4 TS 16V Junior, AR 33 1.7 IE, ještě předtím AR 33 1.7 16V - jednou se k ní vrátím...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od Kůrkyn » 11.12.2012, úte 07:53

vyměň lambdu za novou Bosch

ipower

Příspěvky: 11
Registrován: 13.5.2012, ned 13:05
Bydliště: Hradec Králové

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od ipower » 11.12.2012, úte 07:59

zkusím to, a dám vědět :)

ipower

Příspěvky: 11
Registrován: 13.5.2012, ned 13:05
Bydliště: Hradec Králové

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od ipower » 11.12.2012, úte 12:52

tak jsem vyměnil lambdu (stejnou, starší ale funkční) a chyba se na diag už nezobrazuje, přikládám pár obrázků z diag.. v lambdě by asi problém být neměl, přestalo to chcípat, ale cuká to pořád a občas střílí do sání

- kde může být dál problém, cívky? + zkusit jiný svíce?

- variátor by se projevoval klepáním, boucháním motoru? - nic z toho to nedělá..
Přílohy
lambda.png
lambda2.png
lambda3.png
lambda4.png

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od Kůrkyn » 12.12.2012, stř 12:42

má to chudou směs a to hodně, proto napětí jde tak dolu a střílí do sání. Porovnej s hodnotami váhy vzduchu a délkou vstřiku a kdyžtak to sem hoď.

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 906
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od hno3 » 16.12.2012, ned 09:23

změř tlak paliva.. asi budeš mít KO benzínovou pumpu :wink: nebo minimálně zkus vyměnit filtr paliva

a pokud nemáš čím měřit zaslep zpátečku do nádrže a jěď to projet... mělo by se to zlepšít pokud je pupa KO

HGTčko mi taky sřílelo do sání a byla KO pumpa (a ještě ke všemu i konektor na pumpě, takže střídavě běžela/neběžela)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

ipower

Příspěvky: 11
Registrován: 13.5.2012, ned 13:05
Bydliště: Hradec Králové

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od ipower » 29.12.2012, sob 09:08

díky, dneska mám konečně čas, tak se na to podívám ;-)

ipower

Příspěvky: 11
Registrován: 13.5.2012, ned 13:05
Bydliště: Hradec Králové

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od ipower » 29.12.2012, sob 12:52

tak jsem dal úplně nový svíčky + vyměnil pal. filtr, proměřil zap. cívky a káble, u jednoho káblu mám podezření že zlobí, tak koupím ještě nový všechny 4...

motor má nádhernej zvuk, bez žádných anomálií a pazvuků

dál jsem provedl diagnostiku a projel vůz, změna je znát, už to necuká z volnoběhu když to sešlápnu ke 2000 je to ok, možná lehce cítím pokles výkonu kolem 1800ot, přidávám další screen z diagnostiky + jdu ještě vyčistit dopravní čerpadlo a uvidíme do dál :) koukněte prosím někdo na ty screeny - napětí debimetru a další (délku vstřiku jsem v ECU scanu nenašel)

díky!
Přílohy
deb0,25,15,32.jpg
2.jpg
123.jpg
volnobeh.jpg

ipower

Příspěvky: 11
Registrován: 13.5.2012, ned 13:05
Bydliště: Hradec Králové

Re: AR 145 motor 1.4 TS cuká do 2500 ot. pak jede

Příspěvek od ipower » 17.1.2013, čtv 12:16

tak ještě nakonec vyměněny zap. kabely ke svíčkám a všecko šlape jak má, jede jako z praku :)

VYŘEŠENO

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů