Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1996)
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
S kúpou svetla (jazdeného), som sa rozhodol, že ho pred namontovaním zrenovujem (ak sa to dá tak nazvať).
Parabola diaľky je viac-menej OK, stretávačka sa mi zdá menej lesklá, ale bez poškodenia .
Pracujem s epoxidom, ktorý má oficiálnu dobu vytvrdnutia 24hod, fénom sa to dá trochu urýchliť, ale aj tak... Preto stále in progress.
Parabola diaľky je viac-menej OK, stretávačka sa mi zdá menej lesklá, ale bez poškodenia .
Pracujem s epoxidom, ktorý má oficiálnu dobu vytvrdnutia 24hod, fénom sa to dá trochu urýchliť, ale aj tak... Preto stále in progress.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Tak tohle mě čeká asi taky, v týdnu si jedu pro obě přední světla, taky už použitá tak jsem zvědavej na jejich stav .
Lancia Lybra SW 1.8 VVT (2000)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
To nastavovanie sklonu je pokazené asi na všetkých. Silne odfláknutá záležitosť .
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Nevím, prodávající tvrdí že nastavení sklonu funguje a parabola vevnitř krásně drží, ale uvidim až na místě, to tam na mě vybafne
Lancia Lybra SW 1.8 VVT (2000)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Možno budeš mať šťastie, držím palce.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
V motorovom priestore pri ĽP svetle bol zistený voľne sa pohybujúci konektor. Vie niekto zač je toho loket?
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Takový konektor má váha vzduchu na JTD
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
To nastaveni sklonu je udelane schvalne, aby prestalo fungovat po narazu (napr. bouracce). Je to kvuli tomu at parabola spadne uplne dolu a neoslnuje napr. protijedouci - muze se to stat v pripade, ze pri celnim narazu se svetla moc prizvednou vlivem deformace predniho pricniku. Proto se ten mechanizmus vyrabi krehky, aby pri silnejsim narazu prasknul.
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
po takej buracke uz asi velmi provozu schopny nebudes....
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
lukee: sorry, ale väčšiu blbosť som dávno nepočul. Ak svetlo po náraze ostane napr. v sklone 45stup., čiže svieti niekde takmer do oblohy, čomu pomôže o 1cm spadnutá parabola?
A keby aj, stále vo mne ostáva malá viera v l'udstvo, že pokial' sa s niekym čelne zrazím, bude ostatných účastnikov zaujímať či žijem a nie, či ich náhodou neosvetl'uje moje svetlo visiace z vraku auta.
A keby aj, stále vo mne ostáva malá viera v l'udstvo, že pokial' sa s niekym čelne zrazím, bude ostatných účastnikov zaujímať či žijem a nie, či ich náhodou neosvetl'uje moje svetlo visiace z vraku auta.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Vzhledem k tomu, ze svetla maji sklon 1°, staci opravdu malo aby se svetlo vychililo a oslnovalo protijedouci, i kdyz je auto plne pojizdne a to spadnuti paraboly o 1cm udela hodne. To same xenony, pokud bouchne pytel, prestanou referencovat a budou v nejnizsi poloze (samozrejme zalezi na tom jak to chce zakaznik - automobilka). U obycejnych halogenu automaticky leveling neni, takze tam je to osefovane krehkym adjustment mechanizmem. Vim to, protoze tak nejak jsem kazdodenne u vyvoje automotive svetel...
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Alfica šl'ape bez problémov, tak aby upútala pozornosť, vymyslela si nasledovné: stála na slnku, po naštartovaní svietila kontrolka vstrekovania. Zaradím spiatočku, chcem sa pohnúť, otáčky takmer na skapatie, ale hneď na to vyskočili na normálnu úroveň a zároveň zhasla kontrolka. Po odstavení a naštartovaní asi o 10min všetko OK.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Som sa zúčastnil jedného tuzing zrazu aby oplastovanci videli ako jazdia autá (oplastovanci nakoniec stáli na lúke a ja som stál proti premotorovaným beštiam ) a hneď pri prvej runde mi doslova roztrhlo výfuk napoly. Bolo to zhnité a len otázka času. Bude Imasaf.
Výfuk ukončený hneď za katom ale robí neskutočný rámus a aj keď som sa cestou domov hanbil ako pes a okolo každého auta som dával nohu z plynu aby niekto nezinfarktoval, nemohol som to nenatočiť
[video]https://www.youtube.com/watch?v=INOSr0ZWN_k[/video]
Výfuk ukončený hneď za katom ale robí neskutočný rámus a aj keď som sa cestou domov hanbil ako pes a okolo každého auta som dával nohu z plynu aby niekto nezinfarktoval, nemohol som to nenatočiť
[video]https://www.youtube.com/watch?v=INOSr0ZWN_k[/video]
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Je doma.
(a kedže max. výška obrázkov do tohto fóra je nezmyselne 1200px, tak link) http://oi61.tinypic.com/xp0b9e.jpg
(a kedže max. výška obrázkov do tohto fóra je nezmyselne 1200px, tak link) http://oi61.tinypic.com/xp0b9e.jpg
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Vymenené PZ ložisko kolesa, to predchádzajúce začalo hučať asi po 5000km...
Čo je horšie, zistil som vôľu kolesa asi 1cm hore/dole = uloženie ramena. A ako som sa dočítal, je to tá najdebilnejšia robota na aute...
Čo je horšie, zistil som vôľu kolesa asi 1cm hore/dole = uloženie ramena. A ako som sa dočítal, je to tá najdebilnejšia robota na aute...
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Imasaf konečne nainštalovaný, ale aby bola udržaná rovnováha, začala mi pre zmenu nejak divne vrčať (pravdepodobne) napínacia kladka klinového remeňa. Keďže ale už má nárok na dôchodok, objednané obe, plus remeň, budúci týždeň mi to snáď príde a bude kľud.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Kladky a klinový vymenené, bzučavý zvuk ostal . Druhý tip je kompresor klímy. Ale čo s ním? Menia sa tam ložiská?
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Po dvoch mesiacoch som mal konečne na Alfu čas, takže prezuté na zimné a nahratý bzučiak v motore na analýzu .
Je to na 100% niečo z pomocných rozvodov, keďže pri ich výmene som skúšal naštartovať bez remeňa a nebzučalo to. V domnienke, že ide o kladku som kladky vymenil, všetko zložil, naštartoval a... bzzzzzzzzzzzz
[video]https://www.youtube.com/watch?v=F-En9coNDdI[/video]
Je to na 100% niečo z pomocných rozvodov, keďže pri ich výmene som skúšal naštartovať bez remeňa a nebzučalo to. V domnienke, že ide o kladku som kladky vymenil, všetko zložil, naštartoval a... bzzzzzzzzzzzz
[video]https://www.youtube.com/watch?v=F-En9coNDdI[/video]
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Vubec nevim jak to tam je, takze je to treba picovina, ale nemas to pretahly?
33
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Ak pretáhly znamená príliš dotiahnuté, tak je to pičovina. Začalo to totiž bzučať ešte na starých kladkách z ničoho nič, po výmene žiadna zmena. Toto bude buď kompresor klímy alebo altík. Ale pomohlo keby s tým mal už niekto skúsenosť a ja som mohol ísť na istotu, to nahadzovanie remeňa na napínaciu kladku je za trest .
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Aby sa nepovedalo, že len jazdí - Alfa je v servise na repasovaní uložení zadných ramien, alternátora, plus oprave kapoty po tom nedobrzdení (že už bolo na čase!).
Štve ma ale jedna vec. Prezul som na Vredestein Sportrac 5, prešiel som z Falkenov 205/50 R15 na Vredesteiny 195/50 R15 a to auto sa správa strašne. Pri zakmitaní volantom v malom rozmedzí sa auto len divne zavrtí, vôbec nemení smer. Pri razantnejšom zatočení síce smer zmení, ale mám pocit, že s vel'kým oneskorením. Keď sa to už oprie do zákruty, drží to, ale tá l'ahkosť a vrtkosť tam nie je.
Otázka je, či je to pneumatikami, ktoré sa potrebujú zabehnúť (?), vôl'ou v zadných ramenách alebo niečim iným (geometria?)?
Štve ma ale jedna vec. Prezul som na Vredestein Sportrac 5, prešiel som z Falkenov 205/50 R15 na Vredesteiny 195/50 R15 a to auto sa správa strašne. Pri zakmitaní volantom v malom rozmedzí sa auto len divne zavrtí, vôbec nemení smer. Pri razantnejšom zatočení síce smer zmení, ale mám pocit, že s vel'kým oneskorením. Keď sa to už oprie do zákruty, drží to, ale tá l'ahkosť a vrtkosť tam nie je.
Otázka je, či je to pneumatikami, ktoré sa potrebujú zabehnúť (?), vôl'ou v zadných ramenách alebo niečim iným (geometria?)?
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Nový lak na kapote, nové ložiská alternátora, nové uloženie zadných ramien a ako bonus spravená geometria. Každopádne oproti 205/50 sa mi stále zdá, že to na 195/50 pláva. Asi si budem musieť zvyknúť.
Objednaný olej, Bishopovci, chladiaca kvapalina, výplach chladiacej sústavy a čakám na masku. Plus ešte splašiť niekde termostat a budeme zas kúsok vpred.
EDIT: samozrejme tým, že už zadné kolesá nie sú do A to zas trochu škrú o podbehy. Asi to bude chcieť nahodiť origo spídlajny.
Objednaný olej, Bishopovci, chladiaca kvapalina, výplach chladiacej sústavy a čakám na masku. Plus ešte splašiť niekde termostat a budeme zas kúsok vpred.
EDIT: samozrejme tým, že už zadné kolesá nie sú do A to zas trochu škrú o podbehy. Asi to bude chcieť nahodiť origo spídlajny.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
Posledné tri dni asi 1300km ostrým tempom (záťažové testy na trip do Rumunska v plnom prúde ). Najextrémnejším bola hodina a pol diaľničnej jazdy v 35°C a viac, pri ustálených 160km/h (takže ZV-BA 1hod 15min). Ak nezaklepe po tomto, tak už nikdy .
Horší bol ale zážitok z Poľska, kedy sa pri návrate z Krakova pri rozbiehaní z jednej z križovatiek začal z prednej nápravy ozývať kovový zvuk a celé auto sa poriadne triaslo. A zvuk nie ako dva klinčeky, ale ako keď vám po náprave jebú kladivom. .
Prvá myšlienka - diferenciál v pi*i, hneď za ňou myšlienka - poloos v pi*i. Takže žiadna drobnosť. Už som čakal len poslednú ranu a odstavenie na krajnici. Studený pot pri myšlienke večerného zháňania odťahovky a ešte studenší pri myšlienke na jej platenie. Vidím peknú plochu pri ceste, odstavím to, pozerám pod auto, okrem špičkovej talianskej techniky nevidím nič nezvyčajné. Čo som aj mohol čakať. Chvíľu rozmýšľam, kamarátka, ktorú som viezol hovorí - skontroluj kolesá. Na pol sekundy v mojej hlave - to je sprostosť, čo by malo byť kolesám? Chytím pravé predné, zalomcujem - nič. Blížim sa k ľavému prednému, zdá sa mi, že má nejaký divný uhol, zalomcujem ním, vôľa asi 1cm, na prvý pohľad úplne povolené. Beriem kľúč, doťahujem. Všetky štyri šrouby povolené tak, že by som ich vytočil prstami =D> . A to som sa chvíľu predtým čudoval, že sa mi auto na diaľnici začína triasť pri 120km/h, aj keď predtým to nerobilo…
Takže buď sa stala náhoda na n-tú a same sa povolili štyri šrouby naraz (a totáne znenazdajky, lebo s kolesami nebolo posledných pár mesiacov robené nič), alebo ma niekto chce zabiť, alebo mi niekto chcel ukradnúť kolesá, len mu to nevyšlo. U mňa vyhráva možnosť č. 3.
Horší bol ale zážitok z Poľska, kedy sa pri návrate z Krakova pri rozbiehaní z jednej z križovatiek začal z prednej nápravy ozývať kovový zvuk a celé auto sa poriadne triaslo. A zvuk nie ako dva klinčeky, ale ako keď vám po náprave jebú kladivom. .
Prvá myšlienka - diferenciál v pi*i, hneď za ňou myšlienka - poloos v pi*i. Takže žiadna drobnosť. Už som čakal len poslednú ranu a odstavenie na krajnici. Studený pot pri myšlienke večerného zháňania odťahovky a ešte studenší pri myšlienke na jej platenie. Vidím peknú plochu pri ceste, odstavím to, pozerám pod auto, okrem špičkovej talianskej techniky nevidím nič nezvyčajné. Čo som aj mohol čakať. Chvíľu rozmýšľam, kamarátka, ktorú som viezol hovorí - skontroluj kolesá. Na pol sekundy v mojej hlave - to je sprostosť, čo by malo byť kolesám? Chytím pravé predné, zalomcujem - nič. Blížim sa k ľavému prednému, zdá sa mi, že má nejaký divný uhol, zalomcujem ním, vôľa asi 1cm, na prvý pohľad úplne povolené. Beriem kľúč, doťahujem. Všetky štyri šrouby povolené tak, že by som ich vytočil prstami =D> . A to som sa chvíľu predtým čudoval, že sa mi auto na diaľnici začína triasť pri 120km/h, aj keď predtým to nerobilo…
Takže buď sa stala náhoda na n-tú a same sa povolili štyri šrouby naraz (a totáne znenazdajky, lebo s kolesami nebolo posledných pár mesiacov robené nič), alebo ma niekto chce zabiť, alebo mi niekto chcel ukradnúť kolesá, len mu to nevyšlo. U mňa vyhráva možnosť č. 3.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakub_mt - Alfa 146 Ti (1997)
To de! Mne to jednou zacalo taky hrkat a kolo bylo na poslednim sroubu
33
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů