Přehřívání motoru

Odpovědět
cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Přehřívání motoru

Příspěvek od cuhan » 16.4.2008, stř 17:26

Když jsem byl na srazu tak se mi alfinka v kopci zahřívala a teplota lezla nad 90° musel jsem zapnout topení abych to trochu srazil po návratu domů jsem volal jednomu odborníkovi přes alfy a když jsem mu popsal jak se to projevuje tak mi řekl že se stoprocentní jistotou to bude že mi nezapíná druhý stupeň ventilátoru chlazení takže jsem se podíval na poistky a obě 50A byly dobré tak kde ještě může být zakopaný pes,ještě mě napadlo tepelné čidlo takže může někdo poradit? :evil:
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Mojmír 366

Příspěvky: 16
Registrován: 17.1.2008, čtv 19:19
Bydliště: Kunštát

Příspěvek od Mojmír 366 » 16.4.2008, stř 17:51

To může dělat víc věcí.Teď není žádný teplo tak by se měl motor uchladit náporem.Spíš se seká termostat,nebu může být špatná vodní pumpa a v nejhorším fuoklý těsnění pod hlavou.Napiš při jaké jízdě se přehřívá.

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od cuhan » 16.4.2008, stř 17:59

Vodní pumpa je vyloučena a termostat taky to mi řekl mechanik,jedu klidně štreku 100 km a nic všechno vpoho přijde kopec nebo kolona ve městě a teplota leze nahoru.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Hansen

Příspěvky: 54
Registrován: 27.7.2007, pát 15:08
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hansen » 16.4.2008, stř 19:13

Mně to dělalo taky. V koloně vylezla teplota až nad 110°C, potom se zapnul větrák, teplota klesla na 90°C a to se pořád opakovalo. Když jsem pustil klimu, tak to nedělalo, protože při zapnuté klimě ovládá větrák čidlo výparníku a větrák se spíná častěji. Přestalo to po výměně termostatu a teplotního čidla, které je v tělese termostatu. Termostat je potřeba koupit originální, protože nahrážky z druhovýroby stojí za h.... Měl jsem termostat z druhovýroby a musel jsem ho vyhodit. Teplota blbla ještě víc, než s původním termostatem.
Alfa Romeo 159 SW - 2,4 JTDm
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.4.2008, stř 20:10

To neznamena ze kdyz neco rekne mechanik ze to tak je, najit mechanika kterymu se da verit je sakra tezky. Taky bych to videl na termostat - malo otevira
Rict mi tohle "odborník přes alfy" tak uz bych k nemu radsi ani nepachl, pri tehle teplotach by mel vetrak sepnout max na prvni stupen a to leda v kolone
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 16.4.2008, stř 20:30

Na na 155 V6 mi tohle dělalo taky,až jsem nakonec zjistil,že tam mám chladič ze dvoulitra,kterej byl asi o 5 cm kratší a 1cm slabší.Prostě nestíhal.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od cuhan » 17.4.2008, čtv 09:00

Kdyby to bylo termostatem nebo vodní pumpou tak si myslím že by se mi to zahřálo mnohem dřív,klidně pojedu po dálnici 300km po rovině a teplota drží jak přibitá na 90°,jakmile příjde kopec nebo stojící kolona tak to leze nahoru ale netvrdím že to nemůže být termostat nebo vodní pumpa,jen špekuluju.A o tom mechanikovi se bavit nebudu protože ho neznáte a já ho znám osobně a vím co umí je to rodilý alfista :smt023
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 17.4.2008, čtv 09:58

Nevim jak to je u 166, ale u 145 se vrtule spinaj pres odpor a kdyz se treba vyklepe dratek tak je dna vrtule nesepne.....u 145 je ten odpor primo u vrtuli..tak se po nem zkus kouknout
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů