EGR ventil
Re: EGR ventil
vsak to je vec obecne znama ,ze je servis naftaka drazsi..proto je treba s nim najezdit alespon 20 000 km rocne aby se to tak nejak vratilo ve spotrebe
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
No to sice najezdím, ale že z toho bude 1/3 do servisu a na diagnostiku tak to sem si opravdu nemyslel , kdyby to byla stará a volítaná plečka tak se to dá pochopit. Jen tak pro zajímavost víte proč některý Alfisti nezdravěj? No protože se sme se už ráno viděli v servisu
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Sgt. píše:Hm, takže zase nějaká Alfovina. Ach jo.
Nejlepší značka auta je služební.Sgt. píše:No to sice najezdím, ale že z toho bude 1/3 do servisu a na diagnostiku tak to sem si opravdu nemyslel , kdyby to byla stará a volítaná plečka tak se to dá pochopit.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Zas tak stará není. Jen sem zase jako obvykle měl štěstí na kus. 1,9 MJET 110kw se vcelku používá i v novějších strojích než je 156.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: EGR ventil
To že máš doma náhradní vstřikovač nebude zřejmě chybou tvého naftového pohonu, ale spíš špatnou diagnostikou poruchy a následnou zbytečnou koupí náhradního dílu.
Jak se říká, dvakrát měř...
Jak se říká, dvakrát měř...
BMW 730d, Superb TDI
Re: EGR ventil
Ahoj mám 2,4 JTD 103kW a chtěl sem se zeptat jestli to po zalepení bude házet chybu?? Chtěl bych to zkušebně zaslepit hned u sání, tak aby ty smrady prošly přes EGR a tam taky skončily.. Jen se mi pak nechce dávat love za diag, kdyby mi to mělo na přístrojovce blikat dík
156 SW 2,4JTD 103kW nero
Re: EGR ventil
V RJ to zostane ako chyba,ale na pristrojovke ti nic svietit nebude....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: EGR ventil
Tak mám takoví dotaz a chtěl bych zjistit váš názor nejlépe by bodlo hlasování
Zaslepit či nezaslepi EGR ventil ?
Zatím kam se na netu podívám všude jsou návody jak je zaslepit a nikde jsem nenašel jedinou zápornou reakci na tohle upravování motoru.
Sám přibližně co vím jak funguje, tak se přikláním k zaslepení ale že by tam byl ten bazmek jen kvůli ekologů se mi prostě nezdá.
Na druhou stranu asi ti co navrhují motory taky nejsou přece blbci a ví co je pro motor dobré a co ne tudíš asi by tam neměl být jen tak zbytečně.Nemá onen ventil i nějako kaldnou funkci na práci motoru ?
Zaslepit či nezaslepi EGR ventil ?
Zatím kam se na netu podívám všude jsou návody jak je zaslepit a nikde jsem nenašel jedinou zápornou reakci na tohle upravování motoru.
Sám přibližně co vím jak funguje, tak se přikláním k zaslepení ale že by tam byl ten bazmek jen kvůli ekologů se mi prostě nezdá.
Na druhou stranu asi ti co navrhují motory taky nejsou přece blbci a ví co je pro motor dobré a co ne tudíš asi by tam neměl být jen tak zbytečně.Nemá onen ventil i nějako kaldnou funkci na práci motoru ?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Je to jen kvůli ekologům, protože část výfukových plynů se spaluje podruhé a tím se de facto vyčistí. U některých motorů to z euro 2 to dělá euro 3.
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Tak po ujetí pár set km si ten EGR sednul a chyba už se neukázala. Takže vyřešeno.Sgt. píše:Zdar
Mam 1,9 JTDM 110kw vyskakuje mi chyba motoru diagnostikovaná jako chyba EGR ventilu. Auto jede vcelku normálně občas si zahulí. Spotřeba je v normě cca 6,5l. Zarážející je že chyba občas samovolně zmizí (to mám pocit že to jede malinko líp, ale taky to může bejt placebo efekt ale sem si téměř jistej že v tu chvíli to nehulí ať na to šlapu jak chci) a pak se zase za třeba 100 až 200km objeví. Motor táhne plynule v celém spektru otáček (1800 - 4500) ať s chybou nebo bez ní. Po tom co sem pročetl tohle vlákno tak sem si nechal podle uvedeného návodu ten EGR vyčistit. Klapka byla celkem fest zadechtovaná, ale ten vnitřek s pružinou byl v pohodě. Každopádně po vrácení do auta to bylo zase tak 100km v pohodě a dneska ráno po ohřátí motoru na dálnici při 2500 otáčkách se to zase objevilo. Tak mám pocit, že ten ventil je v pohodě a když koupin novej za 6ku tak se to nevyřeší. Máte nějaké návrhy jak s tim pohnout?
Díky Sgt.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: EGR ventil
Cistil jsi jenom EGR ventil, nebo i kanalky, kterymi proudi spaliny z ventilu zpet do sani?
Me na jare menili v servisu EGR ventil. Pred tydnem jsem ho v garazi pro jistotu odmontoval a zkontroloval. Nestacil jsem se divit, kdyz jsem nasel, v miste, kde ventil doseda na sani, uplne ucpane kanalky, kterymi maji spaliny recirkulovat. Takze servisman sice ventil nahradil novym, ale system jako takovy nemohl fungovat.
Me na jare menili v servisu EGR ventil. Pred tydnem jsem ho v garazi pro jistotu odmontoval a zkontroloval. Nestacil jsem se divit, kdyz jsem nasel, v miste, kde ventil doseda na sani, uplne ucpane kanalky, kterymi maji spaliny recirkulovat. Takze servisman sice ventil nahradil novym, ale system jako takovy nemohl fungovat.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Lusso '97
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Na klapce EGRu a na sání bylo spalin přiměřené množství (ano vyškrábnul/setřel sem to) ale v tom sem problém neměl, mě na ventilu nefungovala ta část která klapku otevírá (ten váleček s pružinkou byl tak nějak zatuhlej). To odstranění napečených spalin sem nikterak neprožíval, to se tam podle mě napeče za pár km a tak nějak to k tomu asi patří.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: EGR ventil
Ja mel problem v tom, ze z EGR ventilu, i kdyz se otevrel, nemohlo vubec nic recirkulovat, protoze ty zapene usazeniny totalne ucpaly, mnohem vic nez na obrazku. Nebyla tam skvirka ani na spendlikovou hlavicku. To se nestane za par km.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Lusso '97
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Tak to je masakr. Nejsem mechanik, takže můžu říct jenom svůj lajckej názor. Já sem si taky původně myslel že to mam zanesený fest, ale když sem o tom pak mluvil s mechošem, tak mě ujistil o tom, že ten povlak cca 1-2 mm je v normální.
Takže z toho mě vyplývá že když se to tobě zaneslo k neprůchodnosti, tak tam musíš mít enormní množství spalin a vzhledem k tomu, že máš ventil vyměněný, tak bude problém někde jinde. Nebo tu neprůchodnost způsobil už ten starý vadný EGR a ten mechanik ho jenom vyměnil a průchod do sání nijak nevyčistil a tím pádem nový ventil funguje dobře ale nemá to kam přepouštět. Takže po sedlácku bych postupoval tak že bych sání vyčistil, nasadil EGR a jezdil, no a po nějakém čase se podíval jak to vypadá a pak eventuálně postupoval dál.
Takže z toho mě vyplývá že když se to tobě zaneslo k neprůchodnosti, tak tam musíš mít enormní množství spalin a vzhledem k tomu, že máš ventil vyměněný, tak bude problém někde jinde. Nebo tu neprůchodnost způsobil už ten starý vadný EGR a ten mechanik ho jenom vyměnil a průchod do sání nijak nevyčistil a tím pádem nový ventil funguje dobře ale nemá to kam přepouštět. Takže po sedlácku bych postupoval tak že bych sání vyčistil, nasadil EGR a jezdil, no a po nějakém čase se podíval jak to vypadá a pak eventuálně postupoval dál.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: EGR ventil
B je spravne. Ventil byl vymeneny a to je vsechno. Mechank si dale nevsiml, ze mam prasklinku na gumove hadici mezi intercoolerem a sanim. ECU davkovala palivo podle dat z vahy vzduchu, ale do motoru se dostalo mene vzduchu diky te trhline (a diky tomu, ze hadici pripevnil k sani svorkou, ktera nedrzela/tedy netesnila). Z toho plyne horsi spalovani, vice sazi do vyfuku, tudiz id do EGR ventilu a je vymalovano.
Od chvile, co jsem cele sani vycistil a hadici provizorne zalepil stribrnou lepici paskou je to OK.
Od chvile, co jsem cele sani vycistil a hadici provizorne zalepil stribrnou lepici paskou je to OK.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Lusso '97
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Takže možná ani ten starej EGR není vadnej.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: EGR ventil
Ten starej ventil, nebyl dobrej. Mozna by sel vycistit, ale nevim, jak dlouho by fungoval.
Me spis vadi, ze udelali polovicatou praci...
Na druhou stranu mam radost, ze jsem si to vyresil sam ;-)
Me spis vadi, ze udelali polovicatou praci...
Na druhou stranu mam radost, ze jsem si to vyresil sam ;-)
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Lusso '97
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Můj otec říká: "co si neudělám sám to stojí za ho...o".
No a bohužel po tom co sem rekonstruoval 2 byty, prošel několika firmami a poznal pár mechaniků, tak můžu bohužel jen konstatovat že ta jeho životní zkušenost je na 90% pravdivá. A narazit na někoho kdo svojí práci rozumí a dělá jí pro zákazníka tak jako by to dělal pro sebe, tak to se mi opravdu moc často nepoštěstilo.
No hlavně že už zase jezdíš!
No a bohužel po tom co sem rekonstruoval 2 byty, prošel několika firmami a poznal pár mechaniků, tak můžu bohužel jen konstatovat že ta jeho životní zkušenost je na 90% pravdivá. A narazit na někoho kdo svojí práci rozumí a dělá jí pro zákazníka tak jako by to dělal pro sebe, tak to se mi opravdu moc často nepoštěstilo.
No hlavně že už zase jezdíš!
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: EGR ventil
Jojo, tatka ma svatou pravdu.
Jinak, sranda je, ze me alfice nikdy stat nenechala, ani neskakala do servisniho rezimu. Proste si jenom obcas zahulila a ten postupny ubytek par kW nebyl zas tak znat. Kdyby se obcas nerozsvitila kontrolka motoru a diagnostika nenacetla neznamou chybu P1238 (ani examiner ji neidentifikoval), tak ani nevim, ze se neco deje.
Jinak, sranda je, ze me alfice nikdy stat nenechala, ani neskakala do servisniho rezimu. Proste si jenom obcas zahulila a ten postupny ubytek par kW nebyl zas tak znat. Kdyby se obcas nerozsvitila kontrolka motoru a diagnostika nenacetla neznamou chybu P1238 (ani examiner ji neidentifikoval), tak ani nevim, ze se neco deje.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Lusso '97
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Re: EGR ventil
To je zvlastne,nakolko tento chybovy kod pouziva AUDI,FORD,JAGUAR,LINCOLN,MAZDA,SUBARU,PORCHE,VOLVO,atd......Kdyby se obcas nerozsvitila kontrolka motoru a diagnostika nenacetla neznamou chybu P1238 (ani examiner ji neidentifikoval), tak ani nevim, ze se neco deje.
A u kazdeho to znamena nieco ine....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: EGR ventil
Hlavne me na tom zarazi, ze ackoliv ridici jednotka tu chybu detekuje, koncernovy diagnosticky soft ji nezna. Kdepak udelali inzenyri v IT chybu?
Standartne by mel kod P1238 znamenat chybu sekundarniho okruhu palivove pumpy, ale ta je v poradku.
Standartne by mel kod P1238 znamenat chybu sekundarniho okruhu palivove pumpy, ale ta je v poradku.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Lusso '97
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Alfa Romeo Spider 2.0 ´83
Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V
(ex)Buick Century Coupe '73 455 in³ (7,467.9 cc)
(ex)Mazda 323f BG GT '91
(ex)Mazda 323f BG 1.6 16v '91
(ex)Škoda 105 '79
Alfadiag verze 3.4.0.1
Re: EGR ventil
Otázka: když auto stojí na volnoběh a EGR je teda uplně otevřenej, je otevřená i ta klapka na sání, nebo motor dejchá jen přes EGR?? V případě, že EGR uplně zaslepim bude motoru vadit, že dostává jen vzduch přes klapku ?? Chtěl bych to zaslepit, ale pořát se toho trochu bojim... 103kW
156 SW 2,4JTD 103kW nero
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Nikde jsem nenašel návod na postup vyčištění EGR ventilu, sám jsem toto včera podstoupil, návod jsem si našel na anglickém alfa foru: alfaowner.com. Já měl problém s lehkými výpadky "cukáním" motoru v tahu, EGR byl plný sazí, po vyčištění zase jede krásně
Postup: sundej plastový dekl motoru, EGR se nachází vpravo za motorem, u nádržky na servo , uvolni si hadice nad EGR, uvolni 6 šroubů viz. foto, kde jsou označeny s X, (jedno X je na hadici, šroub je schovaný samo pod ní, sedmé X nahoře, nad ní je el. konektor do filtru- dopojit, vpravo u I je plechové těsnění - pozor ať nevypadne a neztratíš ho, při povolení, EGR vyndáš a povolíš 4 torxi....
Postup: sundej plastový dekl motoru, EGR se nachází vpravo za motorem, u nádržky na servo , uvolni si hadice nad EGR, uvolni 6 šroubů viz. foto, kde jsou označeny s X, (jedno X je na hadici, šroub je schovaný samo pod ní, sedmé X nahoře, nad ní je el. konektor do filtru- dopojit, vpravo u I je plechové těsnění - pozor ať nevypadne a neztratíš ho, při povolení, EGR vyndáš a povolíš 4 torxi....
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů