Vyvařování 75

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 28.7.2011, čtv 07:59

bez zkroucení to nejde, vždycky se to nějak zvlní a je s tím jebačka, aby to vypadalo pěkně. Buď tam musí zůstat housenka jak na atomovým reaktoru (+ 0,5 kg navíc) nebo se to musí den vybrušovat, opravovat póry atd.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 28.7.2011, čtv 12:12

tak na té renovaci je vidět, že to hodně naboduje, aby se to nekroutilo a pak to provaří tenkou housenkou, což by se zkroutit už nemělo, tam jak přidělával spodek předního čela, tak musím říci, že to byla piplačka jako prase, navíc to pak ještě cínoval

takže jeden říká housenky a druhej bodoví sváry- pak si vyber :)

každopádně bodové sváry jsou mín náročnější :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 28.7.2011, čtv 13:54

bez zkroucení to fakt nejde, protože ty sváry stáhnou materál vždycky.
ideální je podložit díru plechem
takhle
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Auto ... 021177.JPG
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Auto ... 020351.JPG
polotovar vypadá takhle:
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Auto ... 020348.JPG
hotové to vypadá takhle, kytař si ani neškrtne :wink:
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Auto ... 021169.JPG

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 28.7.2011, čtv 17:47

takže udělat pertl, nebo vypodložit plechem

v pořadí druhý obrázek je výlisek, že??

ta poslední fáze je cínování??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od RV147 » 28.7.2011, čtv 20:07

Pokud to chápu správně na obrázku je prolisovanej plech o sílu plechu a z druhý strany nabodovanej. Krásná práce. Zkroutí se to vždycky jak píše Kůrkyn. Já jsem všechno vařil natupo, prostě mi to tak šlo nejlíp. Tuhle kulišárnu s prolisem jsem ale použil taky na vyhnilej růžek pod zadním světlem. Pokud budeš vařit natupo, lepší je záplatu trošinku utopit, vzniklou prohlubeň krásně zakytuješ,kdežto s boulí si vyhraješ...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 29.7.2011, pát 07:10

ještě: jak se dělá tahle povrchová úprava????

mě napadá akorát pistole na spodky, ale to bych neudělal takovou pěknou rovnoměrnou vrstvu
IMG_3473.jpg
IMG_3475.jpg
IMG_3476.jpg
IMG_3713.jpg
IMG_3715.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3177
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od rosso155 » 29.7.2011, pát 20:43

Tak to je fakt pěkný :smt023 .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Simmy » 29.7.2011, pát 23:30

já to viděl u Hondařů ... nechávají si to posílat z USA, dělá se jen cerna a cervena ... natře se to a strčí se to do trouby, kde na tom vyběhne ta struktura
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 30.7.2011, sob 08:26

jj černá a červená, ale posílat z ameriky se mi nic nechce, ted mám zrovna chladič na proclení, sem zvědav jak dlouho to bude trvat
12.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 31.7.2011, ned 09:18

Tak tuhle barvu bych chtěl taky vědět, je to origo na Lancii na deklu svíček a víkách ventilů, Ferrari a Maserati to mají na sání a na deklech červené. Nic světoborného to nebude, protože kámoš má Stadiona a ten má takhle udělaný rám. Zřejmě nějaký totalitní melouch :)
Takže určitě to půjde, jen vědět, jak se to jmenuje. Ale na Alfu bych to nedělal, protože to není origo.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ne_001.JPG
http://postimage.org/image/9ttvzbr6s/

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2577
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od George.KHE » 31.7.2011, ned 11:58

tak hondisti to mají popsáno tady: http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... highlight=
a barva se jmenuje wrinkle VHT
a fiatáci to dělali takto: http://www.fiatbravoklub.com/fiat/disku ... w&id=58640
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 31.7.2011, ned 22:29

Hola, díkes, tady je dobré pojednání:
http://old.elektroworld.info/modules.ph ... w=previous

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Simmy » 1.8.2011, pon 10:59

To je z toho Honda fóra přesně to, co jsem myslel ;)

Kůrky: origo to sice není, ale je to to jediné, co originál nejvíce připomíná, takže tohle bych tam dal radši, než cokoliv jiného
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2577
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od George.KHE » 1.8.2011, pon 14:48

kůrkyn: ten tvůj odkaz to pěkně doladil. :) no asi si seženu nějaké druhé kryty a koupím barvu, by mě zajímalo jak by to na alfici vypadalo :D ale asi se to bude pěkně blbě udržovat čisté :(
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 1.8.2011, pon 22:36

Simmy, co jsem viděl, tak na alfách byly dekle vždy v čisté barvě kovu - hlíníku, nevím jestli 155 turbo měla třeba nějakou barvu jako integrale. Toto jsem opravdu viděl na italech jen u Lancie, Maserati a Ferrari. Případně, které Alfy to mají origoš?

George: Taky jsem čuměl, že je to stará technologie a že třeba známý podnik Barvy-laky už to nevyrábí.
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Pode ... 301093.JPG

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Simmy » 1.8.2011, pon 23:48

jo aha, to jsem nevěděl, že se na Alfu nic takového nedávalo, já právě myslel, že tím jen někdo obnovil originální vzhled pravě tak, jak to má Delta atp. ... tak to pak tvoji připomínku chápu
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 9.10.2011, ned 14:50

čím víc fotek s renovací aut procházím tak tím víc zjištuju, že používají totok:

to je zřejmě jen k tomu, aby přivařovaný díl byl pěkně rovně a někroutil se- žádný pertl, prostě dva plechy k sobě a ve finále housenka
přípravek 1.jpg
přípravek 2.jpg
přípravek 3.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Braccio

Příspěvky: 13
Registrován: 21.4.2011, čtv 00:37

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Braccio » 9.10.2011, ned 18:36

Moc pěkné :shock:
Alfa Romeo Q4ever

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 9.10.2011, ned 19:00

ano to je- jen rozmýšlím, jestli opravovat takto nebo dělat pertl
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.10.2011, pon 13:57

postup hezkej :), jsou fotky výsledku?
Logické je, že čím víc se do sváru přidá nového kovu, tím víc se to zkroutí.

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3811
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Franik » 10.10.2011, pon 18:39

ve škole nás učily pertl a pak bodově navařit nový díl. takto se nastavovaly třeba dveře,
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 10.10.2011, pon 19:37

no foto výsledku jedině takto:
aaa GTV.jpg
jinak konkrétní ukázka je zde na tomto GTV
1.JPG
2.JPG
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.jpg
10.jpg
11.JPG
12.JPG
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.JPG
18.JPG
19.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 10.10.2011, pon 19:38

20.JPG
21.JPG
22.JPG
23.JPG
IMG_0194.jpg
hodila by se mě nějaká učebnice, ale nejde na netu nic najít :???:

kdybych se lépe učil mohl jsem být autoklempířem....
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.10.2011, pon 22:54

ono to právě na fotce není vidět, ale po takovým svaru, který je vcelku, je celý díl prolomený. Pak na to musí narvat kilo cínu a ještě dotmelit.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 11.10.2011, úte 16:33

hm hmhmhmh, jako třeba spodek dveří je jasnej, tam jedině pertl, ale na takových malých místech...


mě se právě líbí, že při sváru tam nejni vidět ten pertl a lépe se to z druhé strany ošetří proti korozy

jinak plechy se pokroutí i když to nastehuješ/naboduješ a pak dovaříš????

ted první pokus bude podlaha na americe, jen ještě musím koupit nějakj kompresor na nastříkání bodyčkem, prootože starej už dosluhuje
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti