2.0 TD - nezhasíná

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

2.0 TD - nezhasíná

Příspěvek od Cinan » 13.8.2008, stř 11:52

Prosím prosím o pomoc ! Moje turbokamna nechtějí zhasínat (řekl bych, že hlavně po zahřátí) - vytažený klíč od zapalování, čekání a následné chcípání přes spojku mě fakt nebaví :smt013 - takže radši nejezdím :cry: Prosím o pomoc, od čeho bych měl začít nejdřív. Díky moc

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 13.8.2008, stř 13:37

Možná je to úplná blbost, nevím, jak má 2,0TD udělané čerpadlo, ale u starších fiatů s 1,9TD slouží ke zhasínání motoru takzvaný jehlový ventil na čerpadle. Ten přeruší přívod paliva při vypnutí klíčku. Pokud je kaput a nemaká, tak čerpadlo furt dává naftu a motor běží. Nevíš, jaký tam máš typ čerpadla?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Příspěvek od Cinan » 14.8.2008, čtv 14:35

Kleofáš píše:Možná je to úplná blbost, nevím, jak má 2,0TD udělané čerpadlo, ale u starších fiatů s 1,9TD slouží ke zhasínání motoru takzvaný jehlový ventil na čerpadle. Ten přeruší přívod paliva při vypnutí klíčku. Pokud je kaput a nemaká, tak čerpadlo furt dává naftu a motor běží. Nevíš, jaký tam máš typ čerpadla?
Tak to čerpadlo je Bosh, typ 008 F0-850 (VE L. 168-1). Jak je to s tím jehlovým ventilem ? Dík V.

Rebby
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rebby » 14.8.2008, čtv 14:44

Kleofáš píše:Možná je to úplná blbost, nevím, jak má 2,0TD udělané čerpadlo, ale u starších fiatů s 1,9TD slouží ke zhasínání motoru takzvaný jehlový ventil na čerpadle. Ten přeruší přívod paliva při vypnutí klíčku. Pokud je kaput a nemaká, tak čerpadlo furt dává naftu a motor běží. Nevíš, jaký tam máš typ čerpadla?
Myslis, ze by cerpadlo davalo i pri vypnutem zapalovani? Tedy resp. bez stavy? Zni to silene, nikdy jsem neslysel, ze by neslo zhasnout auto (krom bezinu se spatne sesletovalnym karbecem :-D
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 14.8.2008, čtv 14:45

Zeptám se jinak - dodávku paliva řídí jednotka? Asi ne, žejo. Bude tam asi klasické rotační čerpadlo. Takže bude mít jehlový ventil.
Poznáš to tak, že do čerpadla vede drát někam do míst, ze kterých jdou vysokotlaké trubky do vstřikovačů.
Zkusím najít obrázek něčeho podobného.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 17.8.2008, ned 16:12

je tam jehlovej ventil,když koukneš na čerpadlo tak ho poznáš je to jediná věc ke který vede kabel...asi tam pude furt šťáva...může to děla relé zapalování v pojistkový skříňce....
něco italskýho mám....

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

zhasnutí motoru

Příspěvek od Milano75 » 12.9.2008, pát 21:46

to že ti nejde zhasnout motor u TD je tím že je bud vadnej ventil na zhasínání motoru(elektromagnetický ventil) nebo tím že na ten ventil nejde +, TZN. když ty otočíš klíčkem tak jde do ventilu + a on se otevře a když klíčkem otočíš spět tak se přeruší přívod proudu, když ti ale motor běží a po vypnutí klíčku ti nejde zhasnout tak skus rozpojit ten kabel co vede k tomu ventilu, když motor poběží dál je vadnej ten ventil.
Taky se ten ventil dá vyzkoušet, že když připojíš drát na baterku na + a dotkneš se toho ventilu, tak musí cvakat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

HOTOVO!!!

Příspěvek od Cinan » 23.9.2008, úte 10:17

Tak pánové, děkuji moc všem za rady, skutečně to bylo tím ventilem. Už se zase jezdí \:D/ Ale prase aby to přehazovalo vůbec tam není místo, super byla ta rada na odzkoušení funkčnosti. Ještě jednou díky a brzo se ozvu s dalším problémkem :D

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 23.9.2008, úte 10:23

nahodou fotecku jsi nejakou neurobil vid ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů