Giulietta 1.4 MA (2011)
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Lehkej update v rámci běžné údržby:
178 000km
- Nové přední brzdy (ojeb v tom, že mi přišly blbý přední desky, na malou brzdu 280mm, ne na 305.. takže bacha při objednávání..), hlavně drhlo kolo o brzdič jak byl "otevřenej" fakt jen pár mm.. fotky desek dodám
- novej olej + filtr
- novej vzduchovej viltr
-nové rozovdy a vodní pumpa
- obhlídka po zimě/nezimě... v motoru mi něco ohlodalo neorigo hadici na sání, jinak zbytek nethknutej..
178 000km
- Nové přední brzdy (ojeb v tom, že mi přišly blbý přední desky, na malou brzdu 280mm, ne na 305.. takže bacha při objednávání..), hlavně drhlo kolo o brzdič jak byl "otevřenej" fakt jen pár mm.. fotky desek dodám
- novej olej + filtr
- novej vzduchovej viltr
-nové rozovdy a vodní pumpa
- obhlídka po zimě/nezimě... v motoru mi něco ohlodalo neorigo hadici na sání, jinak zbytek nethknutej..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
a svice.. ty mely najeto k 50000.. az bude vhodnejsi pocasi, brzdy poleju nejakou barvou.. a uz bude na case vejfuk.. starej uz v oblasti vlnovce/stredaku nejak septa..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
tak mě navštívila kuna
- ožraná hadice před sáním
-ais i kabeláž vzhledem k různejm chybám (actuator 2 válce MA, cívka 4válce atd..)
-dle stop pod kapotou
se poseru.. 8 let nic a teď tohle.. a to sme si ymslel, že kuny žerou jen koncern VW
z lepšího soudku -vyškrábl jsem první a střední díl výfuku z 2l nafty, průměr turbky 55mm místo 50mm a hlavně žádnej středovej tlumič a origo vzhled... což se na stk hodí a taky jako příprava na chipsování na cca 200-215PS
takže to tam nějak naroubuju a budu pokračovat v hledání koncového duplex dílu a difuzoru nemá někdo něco z TBI, či nafty?
a taky... kup desetiletí -pořídil jsme leštičku, kotouče a nějaký pasty a trochu to ještě před vlnou saharskýho písku přeběhl.. zmizel "swirl efekt" a další ruzné škrábance.. na to že jsme tomu věnoval zatím jedno rychlé dopoledne.. až bude tepleji, máknu na tom a Giu bude jak nová
- ožraná hadice před sáním
-ais i kabeláž vzhledem k různejm chybám (actuator 2 válce MA, cívka 4válce atd..)
-dle stop pod kapotou
se poseru.. 8 let nic a teď tohle.. a to sme si ymslel, že kuny žerou jen koncern VW
z lepšího soudku -vyškrábl jsem první a střední díl výfuku z 2l nafty, průměr turbky 55mm místo 50mm a hlavně žádnej středovej tlumič a origo vzhled... což se na stk hodí a taky jako příprava na chipsování na cca 200-215PS
takže to tam nějak naroubuju a budu pokračovat v hledání koncového duplex dílu a difuzoru nemá někdo něco z TBI, či nafty?
a taky... kup desetiletí -pořídil jsme leštičku, kotouče a nějaký pasty a trochu to ještě před vlnou saharskýho písku přeběhl.. zmizel "swirl efekt" a další ruzné škrábance.. na to že jsme tomu věnoval zatím jedno rychlé dopoledne.. až bude tepleji, máknu na tom a Giu bude jak nová
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
S výměnou výfuku dobrá volba. Už to mám asi 3 roky a STK zcela bez problémů. Dal jsem od vlnovce rouru z nafty (teď nevím, jestli to bylo z 2.0 nebo 1.6 protože je bez rezonátoru) Zadní duplex z 2.0 nafta, origo závěsy, origo spoje, rozteč a rozměr příruby za vlnovcem a příruby na rouře zcela stejné. Mnohem veselejší zvukový projev, hezčí vzhled. Zadní difuzor mám jen obyčejný.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
to zní dobře.. hlavně to je cost effective a STB blbuvzdorný ..
co mam vysledováno, tak obě nafty .. 1.6 i 2.0 nemá na středový trubce žádný tlumič/rezonátor..,
2.0 má větší průměr, odpovidajicí 1.8 (55mm), 1.6 odpovídá 1.4rkám (48mm)....
na 1.4 je ideální volba 2l nafta, to už má větší průměr a má mírnou rezervu na navýšení výkonu
co mam vysledováno, tak obě nafty .. 1.6 i 2.0 nemá na středový trubce žádný tlumič/rezonátor..,
2.0 má větší průměr, odpovidajicí 1.8 (55mm), 1.6 odpovídá 1.4rkám (48mm)....
na 1.4 je ideální volba 2l nafta, to už má větší průměr a má mírnou rezervu na navýšení výkonu
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
:-) je to tak, jak říkáš. Tím pádem mám setup z 2.0 nafty, protože zadní duplex je z 2.0 nafty určitě. Vše stejný průměr. Mimo lepší odezvu turba jsem u dálkových tras ještě vypozoroval snížení spotřeby o cca 0,3 - 0,5 na 100. Dlouhodobě jsem jezdil za nějakých 6,7 -6,9
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
par trubek, tak sem zvedav na vysledek..
jen musim prijit na to kde vsude byla kuna.. error nabira na i tenzite
alespon ze zlutak maka a dela mi radost
jen musim prijit na to kde vsude byla kuna.. error nabira na i tenzite
alespon ze zlutak maka a dela mi radost
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Nooo hezký, od koho je vejfuček?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
vyhmat sem ho v dojclandu na ebayi za 190 eur s dopravou
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
co si myslite o tehle chybe.. objevuje se v posledni dobe nejcasteji... sama ale zmizi..
motor obcas zakopne a jde na 3 tak se pak rozsviti kontrolka, pak treba tejden jezdim bez potizi, ze i kontrolka sama zhasne a pak zas...
preventivne jsem vyrahl MA filter a prohnal ho myckou v benzinu a vyfoukal.. nejakej bordel v nem byl..po myti jak novej
motor obcas zakopne a jde na 3 tak se pak rozsviti kontrolka, pak treba tejden jezdim bez potizi, ze i kontrolka sama zhasne a pak zas...
preventivne jsem vyrahl MA filter a prohnal ho myckou v benzinu a vyfoukal.. nejakej bordel v nem byl..po myti jak novej
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Mám stejného šotka, jen 4. válec. Motor jede normálně, někdy vyskočí chyba za 5000 km, někdy po 2000 km. Dříve jsem ji smazal a diagnostikou protikal solenoid 4. válce. Po výměně AKU byl dlouhou dobu klid. 14 dní zpět vyskočila bez dalšího kontrolka motoru a po 3 dalších startech sama zhasla.
Modul jsem měnil někdy ve 150 tkm, teď mám 220 tkm. Měním po 10 tkm, od výměny modulu jen Millers Oil. Multiair filtrem to asi nebude, projel jsem asi milion videí o opravách modulu a v podstatě kompletní rozborka a umytí řeší problém. Sem tam se odporoučí pojistné kroužky na hydraulických členech, co fyzicky tlačí na ventil. Jdou komplet vyšroubovat a vyčistit. Kupodivu ty kroužky končí bez poškození na dně olejové vany.
Mrkni na pablogarage.pl , má kanál na YT.
Modul jsem měnil někdy ve 150 tkm, teď mám 220 tkm. Měním po 10 tkm, od výměny modulu jen Millers Oil. Multiair filtrem to asi nebude, projel jsem asi milion videí o opravách modulu a v podstatě kompletní rozborka a umytí řeší problém. Sem tam se odporoučí pojistné kroužky na hydraulických členech, co fyzicky tlačí na ventil. Jdou komplet vyšroubovat a vyčistit. Kupodivu ty kroužky končí bez poškození na dně olejové vany.
Mrkni na pablogarage.pl , má kanál na YT.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
jako našel jsme video, kde ten MA čistí.. ten můj je rozhodně krásně čistej (zvenčí) otázka jak vypadá zevnitř no někdy ho zkusim rozebrat ten předchozí měl volnější písty co tlačí na ventily, že vypadávali z toho vedeni.. jenže ten byl natolik KO, že prostě chyba byla furt a nic víc...
napadá mě jen, když koukám na ty videa.. jak moc v tom MA ten olej v porovnání s motorem cirkuluje... aby v tom nebyla ještě první nápln po výměně MA jendotky z roku 2017, kdy jsme to měnil .. a proč vlastně tomu MA říkám přes MES výměna oleje, MA jednotky atd...
napadá mě jen, když koukám na ty videa.. jak moc v tom MA ten olej v porovnání s motorem cirkuluje... aby v tom nebyla ještě první nápln po výměně MA jendotky z roku 2017, kdy jsme to měnil .. a proč vlastně tomu MA říkám přes MES výměna oleje, MA jednotky atd...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Já právě prošel snad všechna videa na toto téma, protože jsem chtěl vědět, zda se dá nějak nedestruktivně vytáhnout ten elektromagnetický ventil. Bez úspěchu, všude to rozeberou do šroubku a nikdo na se o ventilech ani nezmíní. Přechozí modul mi chcípl právě na údajnou chybu ventilu.
Každopádně z jednoho z videí jsem nabyl nové info, jako třeba, že ta plotna pod vrchním plechem v sobě má pro každou komoru mikro dírku, kterou odchází olej právě do prostoru toho plechového víka. Technicky vzato, průtok tam asi bude pořádný (ztráty kolem pístků, ztráty kolem těch členů, co tlačí na ventily) a když si vezmeš, že tam jsou za provozu nějaké 4 bary v hlavním kanále, tak to asi vymění obsah vysokotlakých komor za chvilku. Bohužel ten černý mikrobordel tam asi zůstane.
Ještě si nechávám v záloze komplet rozborku modulu, proplach všech kanálů co tam jsou (ultrazvuková vana s ředidlem to musí vyřešit) a potom kontrola/případná výměna mechaniky. Zdroj ND mám v podobě starého modulu :-).
Doba se nějak posrala a za ty prachy, co jsem před 6-ti lety dával za nový ve Fiatu, se dnes prodávají na e-bay poškozené...
Každopádně z jednoho z videí jsem nabyl nové info, jako třeba, že ta plotna pod vrchním plechem v sobě má pro každou komoru mikro dírku, kterou odchází olej právě do prostoru toho plechového víka. Technicky vzato, průtok tam asi bude pořádný (ztráty kolem pístků, ztráty kolem těch členů, co tlačí na ventily) a když si vezmeš, že tam jsou za provozu nějaké 4 bary v hlavním kanále, tak to asi vymění obsah vysokotlakých komor za chvilku. Bohužel ten černý mikrobordel tam asi zůstane.
Ještě si nechávám v záloze komplet rozborku modulu, proplach všech kanálů co tam jsou (ultrazvuková vana s ředidlem to musí vyřešit) a potom kontrola/případná výměna mechaniky. Zdroj ND mám v podobě starého modulu :-).
Doba se nějak posrala a za ty prachy, co jsem před 6-ti lety dával za nový ve Fiatu, se dnes prodávají na e-bay poškozené...
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
naonděno...
spoj pod autem sem urizl a dal tam trubkovou spojku, protze sem nevybojoval srouby... nevim co itala vedlo kazdej zaves dat na jinej sroub 18, 16, E12.. tak sem mel trochu telocvik pri lezeni pod a z pod auta...
jeste mi chybi dvojitej difuzor, ale to si pockam rovnou na nejakej z veloce
vse krasne plug and play, zvukove to trosku vic brumla, zda se mi ze driv nastupuje turbo...
musim si nekdy stoupnout k ceste a poslechnout si to za jizdy..
ad chyba multiaru.. pusto prazdno po pesine po vymyti filtru..
spoj pod autem sem urizl a dal tam trubkovou spojku, protze sem nevybojoval srouby... nevim co itala vedlo kazdej zaves dat na jinej sroub 18, 16, E12.. tak sem mel trochu telocvik pri lezeni pod a z pod auta...
jeste mi chybi dvojitej difuzor, ale to si pockam rovnou na nejakej z veloce
vse krasne plug and play, zvukove to trosku vic brumla, zda se mi ze driv nastupuje turbo...
musim si nekdy stoupnout k ceste a poslechnout si to za jizdy..
ad chyba multiaru.. pusto prazdno po pesine po vymyti filtru..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti