AR 147 GTA
AR 147 GTA
Mrknete se na tohle video: http://www.youtube.com/watch?v=OLv4Qk5hGGM
Autodelta 147 GTA 3.7l... Ten zvuk je naprosto .
Jen skoda, ze to neni 4x4...
Autodelta 147 GTA 3.7l... Ten zvuk je naprosto .
Jen skoda, ze to neni 4x4...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Dobrý je také návrat opilých Italů na http://www.youtube.com/watch?v=fXcCaw9RZ6E
Nekde uz se probiralo a myslim ze je po rane...filip píše:Nevi nekdo neco o tomhle aute ?
Prodava se uz hodne dlouho.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
JJ podivejte se na http://www.autanet.cz/karta-vozidla.php ... r=10272288 tady maji o tom stejnem aute bezva zmatky ja osobne nebrat, rychle od nej pryc!
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Pokračování z http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =5850#5850
Raddik: jo jo, už jsme to spolu na okruhu zkoušeli, na jaře jsem si dal na Masarykově okruhu na Renoacru dvě jízdy do vrchu (narozdíl od volných jízd má člověk jistotu, že tam nepotká žádného šíleného tunera, co mu naboří auto).
Měl jsem trochu problém s tratí, protože už jsem něco málo na tom okruhu najezdil a najednou jsem měl jet v protisměru, ale auto jelo skvěle. Ono je sice nedotáčivé, ale dá se to perfektně korigovat, jakmile letí ven, stačí pustit plyn, ťuknout brzdu a okamžitě chytá stopu. Takže řidiče nepřekvapí, ale samozřejmě když musíš tohle udělat, tak ztrácíš čas. Já jsem měl tehdy alfu jen asi dva měsíce, najeto sotva 1000km a poprvé naostro, takže jsme se spíš tak trochu navzájem oťukávali a párkrát jsem musel takhle "zakročit". Nakonec jsem ztrácel na první místa asi 10 vteřin, vítězily tradičně upravená Eva a STi. Jediné, co mě mrzí, je, že mě dala jedna (naštěstí okruhová:)) Octavia RS. Příště vyložím spolujezdce - kameramana. Což mi vlastně připomíná, že z toho existuje video, zkusím ho najít a někam ho upnout.
Raddik: jo jo, už jsme to spolu na okruhu zkoušeli, na jaře jsem si dal na Masarykově okruhu na Renoacru dvě jízdy do vrchu (narozdíl od volných jízd má člověk jistotu, že tam nepotká žádného šíleného tunera, co mu naboří auto).
Měl jsem trochu problém s tratí, protože už jsem něco málo na tom okruhu najezdil a najednou jsem měl jet v protisměru, ale auto jelo skvěle. Ono je sice nedotáčivé, ale dá se to perfektně korigovat, jakmile letí ven, stačí pustit plyn, ťuknout brzdu a okamžitě chytá stopu. Takže řidiče nepřekvapí, ale samozřejmě když musíš tohle udělat, tak ztrácíš čas. Já jsem měl tehdy alfu jen asi dva měsíce, najeto sotva 1000km a poprvé naostro, takže jsme se spíš tak trochu navzájem oťukávali a párkrát jsem musel takhle "zakročit". Nakonec jsem ztrácel na první místa asi 10 vteřin, vítězily tradičně upravená Eva a STi. Jediné, co mě mrzí, je, že mě dala jedna (naštěstí okruhová:)) Octavia RS. Příště vyložím spolujezdce - kameramana. Což mi vlastně připomíná, že z toho existuje video, zkusím ho najít a někam ho upnout.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Vau, tak to video chci teda rozhodně vidětKleofáš píše:Pokračování z http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =5850#5850
Raddik: jo jo, už jsme to spolu na okruhu zkoušeli, na jaře jsem si dal na Masarykově okruhu na Renoacru dvě jízdy do vrchu (narozdíl od volných jízd má člověk jistotu, že tam nepotká žádného šíleného tunera, co mu naboří auto).
Měl jsem trochu problém s tratí, protože už jsem něco málo na tom okruhu najezdil a najednou jsem měl jet v protisměru, ale auto jelo skvěle. Ono je sice nedotáčivé, ale dá se to perfektně korigovat, jakmile letí ven, stačí pustit plyn, ťuknout brzdu a okamžitě chytá stopu. Takže řidiče nepřekvapí, ale samozřejmě když musíš tohle udělat, tak ztrácíš čas. Já jsem měl tehdy alfu jen asi dva měsíce, najeto sotva 1000km a poprvé naostro, takže jsme se spíš tak trochu navzájem oťukávali a párkrát jsem musel takhle "zakročit". Nakonec jsem ztrácel na první místa asi 10 vteřin, vítězily tradičně upravená Eva a STi. Jediné, co mě mrzí, je, že mě dala jedna (naštěstí okruhová:)) Octavia RS. Příště vyložím spolujezdce - kameramana. Což mi vlastně připomíná, že z toho existuje video, zkusím ho najít a někam ho upnout.
Jinak GTA je opravdu peklo. To co mi Kleo ukázal na letišti v Kameni asi jen tak nerozdejchám
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Sice s křížkem po funusu, ale přesto - ta alfa byla po bouračce na LP blatník a následně na PZ blatník. Najeto 9500km, nicméně třeba zadní ramena zralá na výměnu (i když na to stačí jedna velká díra). Byla tak podivně opravená, plechy sice v pohodě, srovnaná na stolici, ale uražené úchyty světel byly poslepované termopistolí, obruba ventilátoru byla prohlá, jak si dala pusu s motorem, takže o ni ventilátor zachytával. Pak měla pár much v interiéru, nefunkční ovládání řidičova okna (mechanická závada tlačítka), prořízlá zadní opěrka hlavy, flekaté plato, trochu odřená kola, obouchané lakované brzdiče...relativně blbosti, ale u "nebouraného a jako nového auta" za 400 tisíc (ve skutečnosti by ho chlap dal i za 350) si to člověk rozmyslí.filip píše:Nevi nekdo neco o tomhle aute ?
Prodava se uz hodne dlouho.
A k těm 300 koním - majitel tvrdil, že to má tovární čip, 300 k je samozřejmě blbost a já netuším, jestli tam bylo vůbec něco, když člověk jezdí s JTD a pak sedne do tohoto, tak to fakt nepozná:)
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
je to presne jak pises i u 2.4 JTD, jen to bude u meho auta jeste o kus horsi. ja to zkousel jen na trati MČR zavodu do vrchu v Lanskroune, takze normalni statovka a musi ti spoujezdec rikat zda nekoho nahodou nemas v protismeru ale i tak se da zablbnout.. to video samozrejme zkus, rad se podivamKleofáš píše:Ono je sice nedotáčivé, ale dá se to perfektně korigovat, jakmile letí ven, stačí pustit plyn, ťuknout brzdu a okamžitě chytá stopu. Takže řidiče nepřekvapí, ale samozřejmě když musíš tohle udělat, tak ztrácíš čas.
Alfetta GTV L
Spotřebu jsem řešil v tématu o spotřebě v sekci V6, tak se tam podívej.filip píše:Kleofáš > Co jinak, jak se ti libi auto, jak si spokojen s motorem, kolik benzinu si to bere ve meste, na dalnici apod ?
Zkousel si maximalku a zrychleni 0-100 ?
(udaje z katalogu znam, zajimaji me tvoje zkusenosti)
Maximálka dle GPS 260km/h, tacho něco přes 270, pravda z mírného kopce, ale hrůza hrůzoucí, už nikdy to neudělám, přísahám. Ten lehkej zadek už je strašně cítit, je to nestabilní, do toho aerodynamický hluk, prostě znovu už ne.
A zrychlení jsem měřil Gtechem přes GPS na Kameni a skoro to kopírovalo papírové hodnoty - 0-100 za 6,4s, 400m za 13,9s. S tím zrychlením na sto je to podivný, 90 má člověk asi za 5 vteřin a mezi 90 a 100 musí přeřadit na trojku. Zkoušel jsem to až do omezovače a prostě tam těch 100 na dvojku nejde. To je škoda, jinak by ten údaj byl někde jinde. Na druhou stranu na zrychlení 0-100 nijak nezáleží.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
me by zajimalo proc jsi volil 147 GTA a ne 156 GTA.. sorry jestli uz opruzuju(em),ale to vis, tady na Cuore.net jsi prvni kdo ma GTA A i kdyz to neni jako za casu Giulie Sprint GTA, porad jeste je to oznaceni pojem..
EDIT: myslel jsem to tak, ze 156 ma lepsi rozlozeni hmotnosti a bude jizdne vyvazenejsi, i kdyz prave treba ve zrychleni je kvuli vyssi vaze krapet pomalejsi.. skvely svezeni to ale musi byt i tak..
EDIT: myslel jsem to tak, ze 156 ma lepsi rozlozeni hmotnosti a bude jizdne vyvazenejsi, i kdyz prave treba ve zrychleni je kvuli vyssi vaze krapet pomalejsi.. skvely svezeni to ale musi byt i tak..
Alfetta GTV L
Hm, to je solidni... Jel sem v Mondeu ST, 250 a ani mi to neprislo nejak extremni asi je to konstrukci vozu, mondeo je taky vetsi a tezsi.Kleofáš píše:
Maximálka dle GPS 260km/h, tacho něco přes 270, pravda z mírného kopce, ale hrůza hrůzoucí, už nikdy to neudělám, přísahám. Ten lehkej zadek už je strašně cítit, je to nestabilní, do toho aerodynamický hluk, prostě znovu už ne.
Tak tomu se mi snad ani nechce verit ze musis radit trojku jeste pred stovkou Tohle mam v 2.0, asi na 95 se uz musi dat trojka.Kleofáš píše: A zrychlení jsem měřil Gtechem přes GPS na Kameni a skoro to kopírovalo papírové hodnoty - 0-100 za 6,4s, 400m za 13,9s. S tím zrychlením na sto je to podivný, 90 má člověk asi za 5 vteřin a mezi 90 a 100 musí přeřadit na trojku. Zkoušel jsem to až do omezovače a prostě tam těch 100 na dvojku nejde. To je škoda, jinak by ten údaj byl někde jinde. Na druhou stranu na zrychlení 0-100 nijak nezáleží.
No a do kolika km/h ti tahne trojka ?
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Tak silou motoru to neni urcite... ale divim se ze to tak udelali... to by se dalo usetrit i pul vteriny na tom case 0-100...
Muzem si rikat ze to neni dulezite, ale ty casy takova auta prodavaji.
Muzem si rikat ze to neni dulezite, ale ty casy takova auta prodavaji.
Naposledy upravil(a) filip dne 21.8.2007, úte 13:08, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Taky se mi tomu nechtělo věřit, ale fakt nekecám:) Je to zpřevodováním, jak říká Raddik, kdyby byla dvojka delší, zase by to na ni zrychlovalo pomaleji. Jinak další kvalty 3: 150, 4: 190, 5: 220Raddik píše:neni to spis zprevodovanim nez ze by motor nestacil?filip píše:Tak tomu se mi snad ani nechce verit ze musis radit trojku jeste pred stovkou Tohle mam v 2.0, asi na 95 se uz musi dat trojka.
No a do kolika km/h ti tahne trojka ?
Raddik: s rozhodnutím pro 147 je to složitější. Já jsem chtěl původně 156, už když jsem kupoval JTD, co jsem měl předtím. Jenže sehnat rozumnou 156 JTD po prvním faceliftu byl tehdy dost problém, ta auta měla strašně moc naježděné, tak jsem nakonec začal hledat i pětidvéřové 147 a nakonec jsem si je tak zamiloval, že jsem zapomněl na 156 a už vlastně hledal jen 147ičky.
Nakonec jsem skončil u třídvéřové, zjistil jsem, že to není až takové omezení, přece jen jsme (zatím) jen dva, barák nestavíme, takže velké auto zatím nepotřebujeme. Když jsem kupoval GTA, tak bylo jasné, že to mám jako srdcovku, druhé auto pro radost, ne na přesouvání, takže praktičnost šla úplně stranou. Takže jsem se rozhodoval jen mezi 147 a GT. Ty se ale dost těžko sháněly, měly většinou hodně najeto, nebo byly hodně drahé, takže jsem zůstal u 147.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kdepak, mrkni na tohle, to je 156 GTA:)filip píše:Nekde sem cetl ze 156 GTA jede az 180 na trojku...
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=1
Jednička asi 60, dvojka do 100, trojka do 150, čtyřka vypadá, že je delší, než u GTA, omezovač tam zasáhl až po 200. Ale kdoví, co tam má za kola atd., ten rozdíl se se zvyšující se rychlostí prohlubuje.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kleofas: to s tim rozhodovanim chapu, clovek se nemuze zase uplne zblaznit ja taky nakonec kupoval 156 rok starsi i kdyz nemelo facelift inetrieru a moc jsem ho chtel..
moje srdcovka tak rychla neni, ale zase na to ma narok, je ji skoro 40 let.. i kdyz u ni to o rychlosti neni, ze ano? ale dost offtopicu preju ti s GTA hodne spokojenych kilometru a budu se tesit ze na Kameni se snad uvidime..
moje srdcovka tak rychla neni, ale zase na to ma narok, je ji skoro 40 let.. i kdyz u ni to o rychlosti neni, ze ano? ale dost offtopicu preju ti s GTA hodne spokojenych kilometru a budu se tesit ze na Kameni se snad uvidime..
Alfetta GTV L
Jo jo, můžem to dořešit na Kameni. Ať se nevypovídáme tady a pak na sebe nekoukáme jak jojaRaddik píše:Kleofas: to s tim rozhodovanim chapu, clovek se nemuze zase uplne zblaznit ja taky nakonec kupoval 156 rok starsi i kdyz nemelo facelift inetrieru a moc jsem ho chtel..
moje srdcovka tak rychla neni, ale zase na to ma narok, je ji skoro 40 let.. i kdyz u ni to o rychlosti neni, ze ano? ale dost offtopicu preju ti s GTA hodne spokojenych kilometru a budu se tesit ze na Kameni se snad uvidime..
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů