Postup lakýrnických prací ?

Odpovědět
Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Postup lakýrnických prací ?

Příspěvek od Richie » 20.11.2008, čtv 09:32

mam otazecku.....je nekolik nazoru jak postupovat pokud clovek ma kastli ktera je vyvarena a je v zakladovce....jak by jste postupovali vy ?

1 - celou kastli nejdriv dat do laku a pak zacit strojit ?

2 - nahodit motor , podvozek a elektrika a pak udelat lak ?

3 - ustrojit komplet auto a pak lakovat ?

a co vsechno doporucujete udelat kdyz je kastle cela v zakladovce? nejakej asfalt na dutiny co na podlahu a co na spodek ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 20.11.2008, čtv 15:39

Já bych lakoval nenastrojenou karoserii. Když tam dáš motor, tak budou místa, kde to prostě nenastříkáš a pochybuji, že se podaří motor zakrýt natolik, aby nebyl zacákaný od barvy. :wink:

Podle mě, když už máš rozebranou kastli je to ta nejlepší cesta.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 20.11.2008, čtv 17:13

Rozhodně do laku ted když je to komplet odstrojené :
1) udělat spodek + dutiny
2) vykytovat kde je potřeba
3) plnič a lak
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

DonFabi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 604
Registrován: 28.5.2008, stř 20:59

Příspěvek od DonFabi » 20.11.2008, čtv 17:36

ak chces lakovat veterana myslim tym tu GTV tak rozhodne ten 1 bod odstrojene na komplet hlavne vtedy ked menis farbu napriklad zo striebornej na cervenu lebo ked tam budes mat motor tak budes furt vidiet tu striebornu

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 20.11.2008, čtv 18:59

Tak Richii za 1. namontovat komplet plechařinu tj dveře víka atd. pořádně nalicovat. ( U dveří počítej z váhou komponentů co do nich přijdou, nezdá se to ale udělá to hodně apak se divíš že jsou dveře celý spadlý dolu a musíš znova přelícovat ale to už budou opět stopy na laku u pantů). Auto obrousit a svěřit lakýrovy jelikož můžeš použít jinej zaklad kterej se s jeho plničem a lakem nemusí snést (nebo se ho aspoň na to zeptat co máš použít vyvaruješ se problémům když ti potom se začne někde něco loupat tak ti lakyra řekne že byl špatnej základ a že se to neuznává atd.) pak udělat dutiny a spodek. a pak už můžeš vesele strojit.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 21.11.2008, pát 07:59

DonFabi píše:ak chces lakovat veterana myslim tym tu GTV tak rozhodne ten 1 bod odstrojene na komplet hlavne vtedy ked menis farbu napriklad zo striebornej na cervenu lebo ked tam budes mat motor tak budes furt vidiet tu striebornu
spatne jsi to pochopil....ja mam novou kompletne vyvarenou kastli uz v zakladni barve...takze tam neni zadna puvodni barva...moje stribrna karoserie pujde do srotu....nejhorsi je, ze ten lak bude zatim nejspis nejvetsi castka cele renovace a na to ted bohuzel nejsou kacky...takze to bude muset pockat :(
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 21.11.2008, pát 08:00

ta kastle vypada takto..

ObrázekObrázekObrázek
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 21.11.2008, pát 08:22

Ked uz sa to robi tak by som to dal cele opieskovat(ked sa nechces trapit brusenim), potom vyhladit, plnice a lakovat.
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 21.11.2008, pát 09:43

Opiskovat kdyz je to v zakladu?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 21.11.2008, pát 17:07

heh :hotovej , mno zase mi trosku ******, to bude tym piatkom :D
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 21.11.2008, pát 17:54

Tak nemas chlastat uz od rana... :hotovej
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 21.11.2008, pát 18:54

diLucca píše:Ked uz sa to robi tak by som to dal cele opieskovat(ked sa nechces trapit brusenim), potom vyhladit, plnice a lakovat.
Lidi pokud chcete něco lakovat na povrchu hlavně nééé pískovat, nedoplatily by jste se následně na plniči a broušení s přípravou pod lak!!!!!! To lze tak na nápravách atd ale né na povrchu, písek zanechá po sobě hrubý povrch a ten se musí následně zaplnit aby to bylo hladké. :smt021
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 21.11.2008, pát 20:50

Záleží na tom, jakým zrnem se pískuje. Nesmí být moc hrubý písek a velký tlak, pak je plech jen nepatrně zdrsněný a dá se orovnat pár tahy smirkovým plátnem 400.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 21.11.2008, pát 21:07

jezis marjaaaa...co bych to piskoval kdyz to mam v zakladovce ?? :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 21.11.2008, pát 21:14

ono tam bude ještě dost práce.. jenom navařit přední blatníky a dopasovat je s kapotou, uzavřít prahy a zadní lemy dokončit...

milcekfh

Příspěvky: 20
Registrován: 13.12.2008, sob 11:42
Bydliště: brno porici

Příspěvek od milcekfh » 21.12.2008, ned 09:31

napred dokompletuj kastli nic nebrus dal ti poradi lakos. Jinak kastla je super taky jsem se na ni podilel u Marcela

milcekfh

Příspěvky: 20
Registrován: 13.12.2008, sob 11:42
Bydliště: brno porici

Příspěvek od milcekfh » 1.1.2009, čtv 16:01

1.jpg
2.jpg
3.jpg

milcekfh

Příspěvky: 20
Registrován: 13.12.2008, sob 11:42
Bydliště: brno porici

Příspěvek od milcekfh » 1.1.2009, čtv 16:04

tohle te ceka neni to sranda ani levna zalezitost,ale je to radost

MarTass
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 18.10.2009, ned 22:51
Bydliště: Přerov přechodně BRNO

Re: Postup lakýrnických prací ?

Příspěvek od MarTass » 8.2.2010, pon 16:02

v hot rodech na discovery pískovali nějakýho Forda T skořápkama od ořechů:-D:-D
Fiat Bravo 1.6 16V LPG - dělník :D
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
Lancia Dedra 2.0 Turbo

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů