164 V6 Turbo - uz brzo? :P
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
164 V6 Turbo - uz brzo? :P
Ahoj!
Idem kupit 164 bez papierov, s motorom 2.0 V6 Turbo, ma najazdene cca 250 tisic km... Chcem to KVOLI motoru, bud z toho ostane auto na sprinty alebo srdce s turbom sa implantuje do 75....
Chcem sa spytat - ako sme na tom s rozvodmi co sa tyka vymeny - problem, ak ano v com? Na co si dat pozor pri tomto motore? Olej bude treba tiez vymenit... Pripadne ake mate skusenosti s tymto autom, co sa najviac kazi. A hlavne ci ma intercooler a chladic oleja, turbo chladene vodou? A co brzdy? Sedia co ja viem z 2.0TS alebo V6T ich ma silnejsie? Ako je to auto na tom so spotrebou? Idem ho kupit fakt za hubicku... Potrebujem nejake info a tak
Dakujem!
Idem kupit 164 bez papierov, s motorom 2.0 V6 Turbo, ma najazdene cca 250 tisic km... Chcem to KVOLI motoru, bud z toho ostane auto na sprinty alebo srdce s turbom sa implantuje do 75....
Chcem sa spytat - ako sme na tom s rozvodmi co sa tyka vymeny - problem, ak ano v com? Na co si dat pozor pri tomto motore? Olej bude treba tiez vymenit... Pripadne ake mate skusenosti s tymto autom, co sa najviac kazi. A hlavne ci ma intercooler a chladic oleja, turbo chladene vodou? A co brzdy? Sedia co ja viem z 2.0TS alebo V6T ich ma silnejsie? Ako je to auto na tom so spotrebou? Idem ho kupit fakt za hubicku... Potrebujem nejake info a tak
Dakujem!
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
No nevím člověče, ale zrovna přes 164 tady moc machrů není.... Tohle jsi asi četl, že: http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -romeo-164 , jinak nevim nevim, jestli ti tady někdo poradí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3177
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
zkus to tady přímo na majitele:
http://www.alfaromeoclub.cz/index.php?r ... clenid=367
http://www.alfaromeoclub.cz/index.php?r ... clenid=367
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz je to druhy tyzden doma Dnes sme krvopotne vymenili sviecky, precistili trosku sanie, vymenili cidlo tlaku oleja, doliali trochu vody a oleja, este ma caka vymena oleja. Starter... Nejde... Budem musiet rozobrat... Inak to vyzera celkom slubne...
Kolko barov ma tlacit to turbo? Bo ta stupnica co tam je v Alfa pristrojovke tlaci tak do 30% max po tej stupnici... Kolko tam ide oleja pri vymene? Menim aj filter samo... Este tam mam vedla LAVEHO svetla z pohladu vodica jeden steker, ktory ma 4 kontakty v sebe a neviem najst protikus a neviem na co to sluzi
Nejde to zle, ale podla mna to musi ist aj lepsie.
Co sa tyka rozvodov, kupil som novy remen... Treba menit aj vodnu pumpu? Napinak je tam olejovy, da sa tam dat mechanicky z V6 164 24v? Ta ma tusim mechanicky...
Vdaka ;)
Kolko barov ma tlacit to turbo? Bo ta stupnica co tam je v Alfa pristrojovke tlaci tak do 30% max po tej stupnici... Kolko tam ide oleja pri vymene? Menim aj filter samo... Este tam mam vedla LAVEHO svetla z pohladu vodica jeden steker, ktory ma 4 kontakty v sebe a neviem najst protikus a neviem na co to sluzi
Nejde to zle, ale podla mna to musi ist aj lepsie.
Co sa tyka rozvodov, kupil som novy remen... Treba menit aj vodnu pumpu? Napinak je tam olejovy, da sa tam dat mechanicky z V6 164 24v? Ta ma tusim mechanicky...
Vdaka ;)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
AR 164 TB
Jako u každýho AR V6 motoru hlavně zkontroluj napínák rozvoďáku. Moc bych se divil, kdyby nechcal. Je potřeba koupit gumičky a zatěsnit ho. Dřív, než tam narveš novej rozvoďák.
Turbo má tlačit v overboostu 0,9 baru, pak to padá na cca 0,7. Ale v overboostu = za plnýho výkonu. Ideální je rozjet pianissimo 1,2 a dát tam v co nejnižší rychlosti trojku někde do kopce a pak prudce dát plněj a držet (samozřejmě na u studenýho motoru). prostě musí mít to auto maximální odpor. V tu chvíli má tlak vyletět na 0,9-1 bar, po cca 5 s pak začít klesat na 0,7. Pokud ale ty tlaky nejsou o.k., začni hledat spíš závadu v hadicích a spojích, velmi často se stává, že turbo je o.k. a utíká to někde nějakou dírou. Ale upřímně - pokud má auto 250 000 km s původním a nikdy nerepasovaným turbem, je krajně nepravděpodobný, že by to turbo makalo, jak má. Spíš ale bývá problém s jeho nástupem, že začíná foukat moc pozdě, tlak by tam měl být i v případě, že třeba bere olej (po akceleraci vyletí namodralej kouř z výfuku a v sání je mastnota.
Turbo má tlačit v overboostu 0,9 baru, pak to padá na cca 0,7. Ale v overboostu = za plnýho výkonu. Ideální je rozjet pianissimo 1,2 a dát tam v co nejnižší rychlosti trojku někde do kopce a pak prudce dát plněj a držet (samozřejmě na u studenýho motoru). prostě musí mít to auto maximální odpor. V tu chvíli má tlak vyletět na 0,9-1 bar, po cca 5 s pak začít klesat na 0,7. Pokud ale ty tlaky nejsou o.k., začni hledat spíš závadu v hadicích a spojích, velmi často se stává, že turbo je o.k. a utíká to někde nějakou dírou. Ale upřímně - pokud má auto 250 000 km s původním a nikdy nerepasovaným turbem, je krajně nepravděpodobný, že by to turbo makalo, jak má. Spíš ale bývá problém s jeho nástupem, že začíná foukat moc pozdě, tlak by tam měl být i v případě, že třeba bere olej (po akceleraci vyletí namodralej kouř z výfuku a v sání je mastnota.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR 164 TB
Uz je po turbu Zadrelo se, chcalo olej ze sebe, intercooler taky v sobe mel kopu oleje, takze sem sehnal druhy za 3000Kc, uz jen ho mit doma a nahodit a pak uvidime, zmerim i tlak v sani Dik za nfo. Jinak napinak pry tam mam dat z 24V QV - mechanicky, co ty na to? Kolik do toho spratka jde oleje?integrale píše:Jako u každýho AR V6 motoru hlavnì zkontroluj napínák rozvoïáku. Moc bych se divil, kdyby nechcal. Je potøeba koupit gumièky a zatìsnit ho. Døív, než tam narveš novej rozvoïák.
Turbo má tlaèit v overboostu 0,9 baru, pak to padá na cca 0,7. Ale v overboostu = za plnýho výkonu. Ideální je rozjet pianissimo 1,2 a dát tam v co nejnižší rychlosti trojku nìkde do kopce a pak prudce dát plnìj a držet (samozøejmì na u studenýho motoru). prostì musí mít to auto maximální odpor. V tu chvíli má tlak vyletìt na 0,9-1 bar, po cca 5 s pak zaèít klesat na 0,7. Pokud ale ty tlaky nejsou o.k., zaèni hledat spíš závadu v hadicích a spojích, velmi èasto se stává, že turbo je o.k. a utíká to nìkde nìjakou dírou. Ale upøímnì - pokud má auto 250 000 km s pùvodním a nikdy nerepasovaným turbem, je krajnì nepravdìpodobný, že by to turbo makalo, jak má. Spíš ale bývá problém s jeho nástupem, že zaèíná foukat moc pozdì, tlak by tam mìl být i v pøípadì, že tøeba bere olej (po akceleraci vyletí namodralej kouø z výfuku a v sání je mastnota.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: AR 164 TB
uplna blbost, 24V ma jinej... Bude tam pasovat z 12V rv94 a vyssimisokgb píše:Uz je po turbu Zadrelo se, chcalo olej ze sebe, intercooler taky v sobe mel kopu oleje, takze sem sehnal druhy za 3000Kc, uz jen ho mit doma a nahodit a pak uvidime, zmerim i tlak v sani Dik za nfo. Jinak napinak pry tam mam dat z 24V QV - mechanicky, co ty na to? Kolik do toho spratka jde oleje?integrale píše:Jako u každýho AR V6 motoru hlavně zkontroluj napínák rozvoďáku. Moc bych se divil, kdyby nechcal. Je potřeba koupit gumičky a zatěsnit ho. Dřív, než tam narveš novej rozvoďák.
Turbo má tlačit v overboostu 0,9 baru, pak to padá na cca 0,7. Ale v overboostu = za plnýho výkonu. Ideální je rozjet pianissimo 1,2 a dát tam v co nejnižší rychlosti trojku někde do kopce a pak prudce dát plněj a držet (samozřejmě na u studenýho motoru). prostě musí mít to auto maximální odpor. V tu chvíli má tlak vyletět na 0,9-1 bar, po cca 5 s pak začít klesat na 0,7. Pokud ale ty tlaky nejsou o.k., začni hledat spíš závadu v hadicích a spojích, velmi často se stává, že turbo je o.k. a utíká to někde nějakou dírou. Ale upřímně - pokud má auto 250 000 km s původním a nikdy nerepasovaným turbem, je krajně nepravděpodobný, že by to turbo makalo, jak má. Spíš ale bývá problém s jeho nástupem, že začíná foukat moc pozdě, tlak by tam měl být i v případě, že třeba bere olej (po akceleraci vyletí namodralej kouř z výfuku a v sání je mastnota.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR 164 TB
To ja nevim, ale diky za tip ;) Pretoze mi to niekto z alfistov poradil, ze 24V QV ma mechanicky napinak a pasuje tam... A kde zozenem ten mechanicky z 12v?Ladin 164V6 píše:uplna blbost, 24V ma jinej... Bude tam pasovat z 12V rv94 a vyssimisokgb píše:Uz je po turbu Zadrelo se, chcalo olej ze sebe, intercooler taky v sobe mel kopu oleje, takze sem sehnal druhy za 3000Kc, uz jen ho mit doma a nahodit a pak uvidime, zmerim i tlak v sani Dik za nfo. Jinak napinak pry tam mam dat z 24V QV - mechanicky, co ty na to? Kolik do toho spratka jde oleje?integrale píše:Jako u každýho AR V6 motoru hlavnì zkontroluj napínák rozvoïáku. Moc bych se divil, kdyby nechcal. Je potøeba koupit gumièky a zatìsnit ho. Døív, než tam narveš novej rozvoïák.
Turbo má tlaèit v overboostu 0,9 baru, pak to padá na cca 0,7. Ale v overboostu = za plnýho výkonu. Ideální je rozjet pianissimo 1,2 a dát tam v co nejnižší rychlosti trojku nìkde do kopce a pak prudce dát plnìj a držet (samozøejmì na u studenýho motoru). prostì musí mít to auto maximální odpor. V tu chvíli má tlak vyletìt na 0,9-1 bar, po cca 5 s pak zaèít klesat na 0,7. Pokud ale ty tlaky nejsou o.k., zaèni hledat spíš závadu v hadicích a spojích, velmi èasto se stává, že turbo je o.k. a utíká to nìkde nìjakou dírou. Ale upøímnì - pokud má auto 250 000 km s pùvodním a nikdy nerepasovaným turbem, je krajnì nepravdìpodobný, že by to turbo makalo, jak má. Spíš ale bývá problém s jeho nástupem, že zaèíná foukat moc pozdì, tlak by tam mìl být i v pøípadì, že tøeba bere olej (po akceleraci vyletí namodralej kouø z výfuku a v sání je mastnota.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: AR 164 TB
A proc zrovna z QV? Normal 24V ma stejnej.misokgb píše:To ja nevim, ale diky za tip ;) Pretoze mi to niekto z alfistov poradil, ze 24V QV ma mechanicky napinak a pasuje tam... A kde zozenem ten mechanicky z 12v?Ladin 164V6 píše:uplna blbost, 24V ma jinej... Bude tam pasovat z 12V rv94 a vyssimisokgb píše:Uz je po turbu Zadrelo se, chcalo olej ze sebe, intercooler taky v sobe mel kopu oleje, takze sem sehnal druhy za 3000Kc, uz jen ho mit doma a nahodit a pak uvidime, zmerim i tlak v sani Dik za nfo. Jinak napinak pry tam mam dat z 24V QV - mechanicky, co ty na to? Kolik do toho spratka jde oleje?
V6Turbo jsem nazivo nevidel ale vychazi z 3.0 12V tak bych se vsadil ze bude stejnej
http://www.italcar.cz/kontakty stoji tusim 5500,-
Naposledy upravil(a) Ladin 164V6 dne 29.3.2009, ned 22:25, celkem upraveno 1 x.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR 164 TB
No a neco levnejc? Za tu cenu budu radsi riskovat prasknuti, nebo zesmyknuti remeneLadin 164V6 píše:http://www.italcar.cz/kontakty stoji tusim 5500,-misokgb píše:To ja nevim, ale diky za tip ;) Pretoze mi to niekto z alfistov poradil, ze 24V QV ma mechanicky napinak a pasuje tam... A kde zozenem ten mechanicky z 12v?Ladin 164V6 píše: uplna blbost, 24V ma jinej... Bude tam pasovat z 12V rv94 a vyssi
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů