kontrolka vstrekovania
kontrolka vstrekovania
Caute.Mam 155 1.8 16v t.s. svieti mi kontrolka vstrekovania z neviem akeho dovodu.Skusal som vymenit obidve cidla na sacom potruby a nepomohlo.Motor ide normalne a nema ani vysoku spotrebu.
"Podle webu Alfisti.net by se mělo odpojením baterie smazat stará data z řídící jednotky a poté nechat motor 15 minut běžet na volnoběh. Jinak se prý bude jednotka kalibrovat na nová data cca 150km. Já jsem baterii neodpojoval a zvolil cestu "zajetí". Výsledek byl sice znát hned, ale k naprosté spokojenosti bylo potřeba asi 20km..."
precitaj si tot rafo tam mas napisane ze ked vymenis cidlo tak mal by si na nom odpojit baterku a odjazdit par kilometrov
precitaj si tot rafo tam mas napisane ze ked vymenis cidlo tak mal by si na nom odpojit baterku a odjazdit par kilometrov
DonFabi píše:"Podle webu Alfisti.net by se mělo odpojením baterie smazat stará data z řídící jednotky a poté nechat motor 15 minut běžet na volnoběh. Jinak se prý bude jednotka kalibrovat na nová data cca 150km. Já jsem baterii neodpojoval a zvolil cestu "zajetí". Výsledek byl sice znát hned, ale k naprosté spokojenosti bylo potřeba asi 20km..."
precitaj si tot rafo tam mas napisane ze ked vymenis cidlo tak mal by si na nom odpojit baterku a odjazdit par kilometrov
posledne dve vety sa baterka neodpajala ... a co to ma s kontrolkou...ci myslis moje teplotne cidlo?
Normalne jet nemuze, kdyz sviti kontrolka vstrikovani tak je ECU prepnuta do nouzovyho rezimu. Zajed s tim na diagnostiku, je to Bosch kterej delaj vsude...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
No ako hovori Harous, ta kontrolka znamena nejaku zavadu, ktoru si pamata riadiaca jednotka. moze to byt hocico, mam s tym dost dobre skusenosti. Svietilo mi to aj ked som mal vadne cidlo teploty motora, fazove cidlo,... hocico. Nemyslim si, ze problem bude v palivovom filtry. Jedine, ako to zistis, co je za problem, je diagnostikovat riadiacu jednotku.
155 2,0 16V Super
tiez si myslim ze filter to nebude.dam ho teda na diagnostiku a uvidim.zatial1552,0 píše:No ako hovori Harous, ta kontrolka znamena nejaku zavadu, ktoru si pamata riadiaca jednotka. moze to byt hocico, mam s tym dost dobre skusenosti. Svietilo mi to aj ked som mal vadne cidlo teploty motora, fazove cidlo,... hocico. Nemyslim si, ze problem bude v palivovom filtry. Jedine, ako to zistis, co je za problem, je diagnostikovat riadiacu jednotku.
aby som to upresnil.pisem sem za mojho brata ktory je lenivy ist na tu poje.anu diagnostiku.zacina ma vytacat .skusali sme vymenit cidla vahy a teploty vzduch,klapku,vymenil cidlo teploty vody. A?NIC! nema velku spotrebu ale ide ako 1,6 s tou kasnou.na rozbeh by som ho dal dole s mojou byvalou 206 1,4 8v
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet
fiaťáč linea 1,4 T-jet
prte píše:ja taky puvodne uvazoval nad 156tkou, ale zasek sem se na tom ze to zacina bejt silena tuctovka (nechci nikoho urazit ale je to tak)
aj ja som chcel 156ku ale rozhodol som sa pre tuto koritnacku.je zachovala.ale zase 156 2,5 v6.hmm.to nema hocikto a dobre to ide
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet
fiaťáč linea 1,4 T-jet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů