spínací skříňka MAR->AVV a otáčení klíčkem
spínací skříňka MAR->AVV a otáčení klíčkem
Ahoj, je normalne, ze mi niekedy nejde otocit pri startovani kluc z polohy MAR (ide elektrina) do AVV (startovanie)? Zvyknem pred startom nechat par sekind kluc v polohe MAR (mozno je to zvyk zo stareho auta), a na Alfe musim obcas startovat z polohy STOP, kedze v MAR sa to zasekne.
147 1.6TS 77kW
Bratislava
Bratislava
Funguje to tak, že při neúspěšném startování při vrácení klíčku do první polohy (MAR) nejde znovu otočit do AVV a musí se vypnout (0) a znovu do MAR a startovat. Pokud je spínačka už vyklechtaná, tak jakoby nakrátko sepne AVV i při otočení do MAR a proto nejde pak nastartovat. Když na jeden zátah startujete, tak se to nestane. U nafťáků je to horší, když musíte žhavit.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Takovy veci se nerikaj,pockej dneska cestou z prace...Richie píše:dovolim, si tvrdit ze moje spinacka je nejstarsi ze vsech (147/156) a zatim se mi tohle snad nestalo...klep klep
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
To se mi moc nezdá. Co znamený vyklechtaná prosímtě ? Jak by mohla jen tak nakrátko sepnout do AVV ? Nerozumim, vysvětlit.Pokud je spínačka už vyklechtaná, tak jakoby nakrátko sepne AVV i při otočení do MAR a proto nejde pak nastartovat.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
V tom případě mi to spíš přijde jako mechanický zámek, protože když neotočím klíčkem třeba 5 minut tak pak nesepne do 2 polohy z první ale když to nechám třebas 1 minutu tak sepne do 2 polohy i z první.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Hm, tak to to asi budete mít polámaný
Funkce je taková, jak jsem vám popsal, máte to i v manuálech. S tím vyklechtáním jsem to myslel tak, že v první poloze je taková vůle, že se klíč může při otočení do první polohy dostat do polohy, kdy už si spínačky "myslí" (je to mechanické), že proběhlo neúspěšné nastartování a tím pádem neumožní znovu otočit do 3. polohy.
Setkal jsem se s tím u některých fiatů, u alfy mi to problém nedělalo. Pokud to dělá i u nového, tak je otázka, jestli to jde nějak seřídit. Třeba to není opotřebením ale špatným nastavením, to nejsem schopnej posoudit
Funkce je taková, jak jsem vám popsal, máte to i v manuálech. S tím vyklechtáním jsem to myslel tak, že v první poloze je taková vůle, že se klíč může při otočení do první polohy dostat do polohy, kdy už si spínačky "myslí" (je to mechanické), že proběhlo neúspěšné nastartování a tím pádem neumožní znovu otočit do 3. polohy.
Setkal jsem se s tím u některých fiatů, u alfy mi to problém nedělalo. Pokud to dělá i u nového, tak je otázka, jestli to jde nějak seřídit. Třeba to není opotřebením ale špatným nastavením, to nejsem schopnej posoudit
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Tak som si na to dal pozor a asi mas pravdu. Ked dam kluc do MAR opatrne, tak mozem cakat dost dlho a nastartovat ide. Ale ked otocim kluc trochu dalej, akoby za MAR polohu (ale bez toho, aby zacal startovat), tak to sice v MAR ostane, ale nastartovat uz nejde, iba cez nulu.Kleofáš píše:tak jakoby nakrátko sepne AVV i při otočení do MAR a proto nejde pak nastartovat. Když na jeden zátah startujete, tak se to nestane.
147 1.6TS 77kW
Bratislava
Bratislava
Pánové tohle se mi stává snad u všech italů, co nám v rodině slouží.... Ať už je to fungl GT nebo Stilo s 200tkm.... Prostě občas s tím klíčkem fakt musíte zpět do první polohy a znova.... Nikdy jsem se nepídil po příčině, protože vždycky jsem pak nastartoval.... Já bych to neřešil, prostě to tak je a není to žádná závada....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
-
Ronsoc
- Příspěvky: 38
- Registrován: 25.12.2008, čtv 20:20
- Bydliště: Kolarovo /Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Robi to aj TS? Ja som bol v tom ,ze je to ochrana JTD ,ze ked uz skonci zhavenie ,aby si netrapil motor.Ked zhavi ,tak neni problem nastartovat .Ale ked ukonci tak po 1-2 sekund uz nedovoli ,nastartovat.Aj ked skape motor ,tak treba pockat 2sek .Inac ta nepusti nastartovat. Asi ? No !
ALFA 156SW 2005 cierna . 1,9JTD 85Kw .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů