Rozdiel medzi 75 2.5V6 a 3.0V6.

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Rozdiel medzi 75 2.5V6 a 3.0V6.

Příspěvek od misokgb » 10.12.2008, stř 21:04

Ahoj!

Potreboval by som vediet, aky je rozdiel medzi 2.5V6 a 3.0V6 len co sa tyka kardanu a spojky, prevodovky a pod.

Chystam zaobstarat 2.5V6 z dovodu, ze tam pojde iny, vykonnejsi motor, potrebujem silny zaklad co sa tyka napravy.
2.5V6 - ma samosvor? Je to zhodne s 3.0V6? Prevodovka cela? Poloosi silne? Kardan - rovnaky ako 3.0V6? Zotrvacnik 2.5 - 3.0 - rovnaky? Ake su tam rozdiely?


Vdaka! :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.12.2008, stř 21:16

3.0 má silnější kardan, hardyspojky, středové ložisko i jeho uložení

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 10.12.2008, stř 22:59

Kùrkyn píše:3.0 má silnìjší kardan, hardyspojky, støedové ložisko i jeho uložení
Mal som za to, ze to je vsetko stejne ako 2.4TD tak 1.8T, 2.5V6 a 3.0V6 a aj podla katalogov to tak je, inu prednu a koncovu hardy ma len 2.0TS a ostatne slabsie auta. Ulozenie kardanu 2.0TS a ostatne 2.0TD a pod slabsie, 3.0V6 2.4TD 1.8T a 2.5V6 tiez silne... Vies to urcite?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.12.2008, stř 23:57

Sorry, beru zpět. Nějak žiju v tom, že máš 2.0 TS :D
2.5 V6 a 3.0 V6 mají kardan stejný.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 11.12.2008, čtv 00:23

Kùrkyn píše:Sorry, beru zpìt. Nìjak žiju v tom, že máš 2.0 TS :D
2.5 V6 a 3.0 V6 mají kardan stejný.
A co spojka a diff? Samosvor? Nekdo rika, ze 2.5 samosvor nema... Nekdo zas, ze jo, majitel tvrdi, ze tam je. Spojka dvojilamela, nebo jedna... Tak ted nevim :) Radsej by som 3.0 spojku jednolamelu...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 11.12.2008, čtv 00:55

Samosvor má 1.8 turbo, 2.0 TD, 2.4 TD a 3.0V6
2.5 V6 byly podle katalogu pouze ve verzi pro britský a australský trh pouze s automatickou převodovkou, tedy bez samosvoru.
čtyřválce 1.6, 1.8 a 2.0 jsou bez samosvoru

Spojka je jednolamelová, dvoulamela je nějaká fáma...
Naposledy upravil(a) Kůrkyn dne 11.12.2008, čtv 00:58, celkem upraveno 1 x.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 11.12.2008, čtv 00:57

Kùrkyn píše:Samosvor má 1.8 turbo, 2.0 TD, 2.4 TD a 3.0V6
2.5 V6 byly podle katalogu pouze ve verzi pro britský a australský trh pouze s automatickou pøevodovkou, tedy bez samosvoru.
ètyøválce 1.6, 1.8 a 2.0 jsou bez samosvoru
No ja som mal 2.4TD bez samosvoru - samosvor mali vraj len vo vybave, tie, ktore mali klimu... Taktiez mal som 4 Twin Sparky a vsetky mali samosvor :) Dilucca ma zas 2.5 a ma samosvor, je v tom nehorazny bordel, asi sa niekto v Alfe nudil... No nic, zistim to jednou otockou na volnom priestranstve, ci tam samosvor je alebo nie :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 11.12.2008, čtv 01:02

Taky je možnost, že byl samosvor jako volitelná výbava. Bez výrobního čísla v podstatě není možné dohledat jak to bylo v konkrétním autě nakombinované. Další věc je možná výměna převodovky nebo jen stálého převodu, kdy je v autě něco úplně jiného a ani o tom netušíme...

George

Příspěvky: 2
Registrován: 4.5.2009, pon 11:43

Re: Rozdiel medzi 75 2.5V6 a 3.0V6.

Příspěvek od George » 5.5.2009, úte 09:03

Už jsem viděl hooodně převodovek a samosvor byl pouze na 2.0 TS, 1.8T nebo 3.0V6. Každá z těchto převodovek má ale jinej stálej převod (3.55 až 4.1). U 3.0 převodovky bych dal pozor na diferenciál - po sjetí vymezovací podložky kvůli vzniklé vůli nenabíhají správně a sjede se hruška. Nehledě na to, že lamelky mají omezenou životnost a u aut co už mají dost za sebou samosvor prostě nefunguje.
Alfa 155 2.5 V6
GTV6 2.5

Ex:
GTV 2.0
75 V6 3.0 a TS
Giulietta 1.8

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdiel medzi 75 2.5V6 a 3.0V6.

Příspěvek od misokgb » 20.5.2009, stř 00:01

George píše:Už jsem viděl hooodně převodovek a samosvor byl pouze na 2.0 TS, 1.8T nebo 3.0V6. Každá z těchto převodovek má ale jinej stálej převod (3.55 až 4.1). U 3.0 převodovky bych dal pozor na diferenciál - po sjetí vymezovací podložky kvůli vzniklé vůli nenabíhají správně a sjede se hruška. Nehledě na to, že lamelky mají omezenou životnost a u aut co už mají dost za sebou samosvor prostě nefunguje.
A co repas lamiel na samosvori? Pripadne oblozenie pevnejsieho materialu na ne, kvoli vyssej zatazi a zivotnosti? Lebo mam prevodovku 100tkm na 2.0TS, novy olej 75w90 LS na samosvor origo a uz hapruje! Raz ide, raz nejde, a ked aj ide, viackrat sa mi stalo, ze tocilo tocilo samosvor a zrazu preplo bez samosvor a znova sa zapojil... DUFAM, ze sa este len ten olej zabehava na lamely a bude ten samosvor 100 percent :/ Takze otazka, ako na repas samosvorovych lamiel, pripadne mocnejsie oblozenie + zmena svornosti? TS ma 25 percent, turbo EVO 40 percent... BMW M3 80 percent...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdiel medzi 75 2.5V6 a 3.0V6.

Příspěvek od misokgb » 21.5.2009, čtv 12:22

Hosi a nevieme ci ma 2.5 a 3.0 rovnaky zotrvak na motore? :smt102
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdiel medzi 75 2.5V6 a 3.0V6.

Příspěvek od Milano75 » 21.5.2009, čtv 20:06

má je stejné a tudíž je i stejný kardan
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů