Nadměrný odběr elekřiny TD 2.0

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Nadměrný odběr elekřiny TD 2.0

Příspěvek od Cinan » 24.3.2009, úte 00:52

Tak mám k řešení další problém - mrška mi bere v klidu hrozně elekřiny - na odběru z baterky jsem naměřil stále cca 200 mA. Přes pojistky žádná elektřina neteče (alespoň jsem nic nenaměřil). Můžete mě nasměrovat, kde se toho může tolik ztrácet (relé, zbytek zbastleného alarmu) ?

A když už jsme u rychlokurzu automechanika :) , tak se ještě zeptám, jestli má laik možnost poznat alespoň přibližně stav vstřiků (pořád TD).

:diky

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.3.2009, úte 01:50

Co jsem se zatim setkal s nadmernym odberem proudu tak to vzdycky delalo spatny autoradio.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Příspěvek od Cinan » 24.3.2009, úte 08:16

Harous píše:Co jsem se zatim setkal s nadmernym odberem proudu tak to vzdycky delalo spatny autoradio.
Autorádiem to určitě není, jelikož tam není ani autorádio :-D

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 24.3.2009, úte 08:28

U Tipa to dělalo řídící relé centrálu. Vstřiky jedině vyndat a zkusit na zkoušečce změřit otvírací tlak a tvar kužele

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

lol

Příspěvek od Milano75 » 24.3.2009, úte 20:03

takže: vstřiky poznáš tak, že navrčíš motor a následně bude vstřiky jeden po druhým odpojovat a zase zapojovat,(motor začne kuhat a poběží na dva válce) když po připojení naskočí na 4 tryska by měla bejt dobrá, jinak vymontovat a dát na stolici(mám 4 vstřiky z 2,0 najeto cca 500km než mi vylítla ojnice-jsou k mání stály nové cca 800)


mno a stou eletrikou, (nejsem eltrikář) ale dej tam jinou baterku, uvidíme co to pak udělá(může bejt sesypaná)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.3.2009, úte 20:47

Pokud to ma odber 200mA tak se mu sesype jakakoliv baterka.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

odběr

Příspěvek od Milano75 » 26.3.2009, čtv 20:59

tak bych zkusil vyměnit altík jeslti to bude i pak musí bejt někde kratas, třeba v husích krkách v motorovým prostoru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů