Tak mám k řešení další problém - mrška mi bere v klidu hrozně elekřiny - na odběru z baterky jsem naměřil stále cca 200 mA. Přes pojistky žádná elektřina neteče (alespoň jsem nic nenaměřil). Můžete mě nasměrovat, kde se toho může tolik ztrácet (relé, zbytek zbastleného alarmu) ?
A když už jsme u rychlokurzu automechanika , tak se ještě zeptám, jestli má laik možnost poznat alespoň přibližně stav vstřiků (pořád TD).
Nadměrný odběr elekřiny TD 2.0
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
lol
takže: vstřiky poznáš tak, že navrčíš motor a následně bude vstřiky jeden po druhým odpojovat a zase zapojovat,(motor začne kuhat a poběží na dva válce) když po připojení naskočí na 4 tryska by měla bejt dobrá, jinak vymontovat a dát na stolici(mám 4 vstřiky z 2,0 najeto cca 500km než mi vylítla ojnice-jsou k mání stály nové cca 800)
mno a stou eletrikou, (nejsem eltrikář) ale dej tam jinou baterku, uvidíme co to pak udělá(může bejt sesypaná)
mno a stou eletrikou, (nejsem eltrikář) ale dej tam jinou baterku, uvidíme co to pak udělá(může bejt sesypaná)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
odběr
tak bych zkusil vyměnit altík jeslti to bude i pak musí bejt někde kratas, třeba v husích krkách v motorovým prostoru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů