Prosím o radu - protažení kabelu k baterce

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Prosím o radu - protažení kabelu k baterce

Příspěvek od Rendy » 29.3.2009, ned 15:37

Zdravím, potřeboval bych radu, kudy protáhnout napájecí kabel od baterky do auta. Sundal sem ten vrchní plast u stěračů, ale nikde není vidět, žádná dírka. Stejně tak sem to zkoumal od pojistkové skříně a taky nic. Neví někdo kud by to šlo a co je potřeba všechno při tom demontovat?? Díky moc za každou radu
147 1.9JTD 85kW

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 29.3.2009, ned 16:11

nebylo by lepší vzít 12V přímo u pojistek? - je tam na svorkovnici vyvedený silný kabel pro napájení celé instalace v kabině.

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 29.3.2009, ned 18:36

Myslíš tento kabel?
Obrázek

Tak jako, taky sem to tak chtěl původně udělat, ale mám to na připojení zesilovače a všude radí, připojit jej přímo na baterku. tak nevim...
Pokud by to šlo z toho kabelu, tak by to bylo supr...
147 1.9JTD 85kW

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 29.3.2009, ned 19:16

Přesně ten, ten je napojený do svorkovnice v motorovém prostoru. Nevím ale, jestli jde do kabiny přes pojistku. Každopádně, jestli bude mít zesilovač velký odběr, tak by tenhle kabel nemusel stačit - mohl by se zahřívat. Když půjdeš od pojistkovky po něm tak se dostaneš k průchodce k motoru.

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 29.3.2009, ned 19:45

Mno a to je právě ten problém, že kvůli tomu bych musel rozebrat celou palubku
147 1.9JTD 85kW

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 29.3.2009, ned 19:59

Kolik do toho zesilovače teče amper?

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 29.3.2009, ned 20:10

není to nikde napsané, ale je tam 25AMP pojistka.. je to docela slabej zesik, 2x70W nebo 160 v můstku..
147 1.9JTD 85kW

michal5763
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 2.11.2008, ned 19:21

Příspěvek od michal5763 » 29.3.2009, ned 20:38

Rendy píše:není to nikde napsané, ale je tam 25AMP pojistka.. je to docela slabej zesik, 2x70W nebo 160 v můstku..
to by mohl stačit ten původní.
2.0 TS
a.vs.s

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 29.3.2009, ned 20:47

tak záleží na tom kolik odebírá celý auto a na průřezu toho kabelu, kterej bude asi 15 nebo 20qmm... pač k zesiku mám 10qmm a je tak o polovinu menší..
147 1.9JTD 85kW

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 29.3.2009, ned 20:48

kolik má zesik v systému BOSE? tam bude ta elektirka určo stejná..
147 1.9JTD 85kW

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 30.3.2009, pon 17:09

Tak nikdo neví? Nikdo z vás si nedělal v autě lepší hudbu? :-)
147 1.9JTD 85kW

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 30.3.2009, pon 18:40

My tady posloucháme motory a repráky vyhazujem kvůli odlehčení :D

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 30.3.2009, pon 18:43

Kůrkyn: Jak kdo. JTD není to nejlepší pro uši, tak proto ta hudba :-D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 30.3.2009, pon 18:43

A jo :-D

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.3.2009, pon 20:11

Co si pamatuju na 156ce (shoda tam bude), byla v pravo pod čelním sklem, v rohu tunelu pro stíračový motor, gumová průchodka, takže mrkni tam... musíš sejmout plasty pod stíračema... pokud byly vytvořena předchůcem, nepoznal jsem to, připadala mi od výroby
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

michal5763
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 2.11.2008, ned 19:21

Příspěvek od michal5763 » 30.3.2009, pon 21:22

bose víc jak 300W mít nebude. Ale nevím to jistě. Můj odhad 100W v kufru, + 4x50W ve dveřích. Jestli je v návodu napsáno zapojit na baterku, tak to zapoj na baterku.
2.0 TS
a.vs.s

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 30.3.2009, pon 21:34

Petan: Tak přesně tam jsem to měl rozdělané, gumová záslepka tam byla, ale díra není průchozí.. nevím co je z druhé strany, ale když sem se to snažil vytlačit, tak to nešlo

michla5763: manuál k tomu nemám, je to zesik z druhé ruky, ale všeobecně radí, dávat to napřímo, spíš bych radši, kdyby se tu našel někdo, kdo to má zapojené na ten origo napájecí kabel
147 1.9JTD 85kW

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.3.2009, pon 21:38

Rendy a proč to tlačíš dovnitř? :-k šroubovákem to vytlač k sobě, ne na druhou stranu, pak uvidíš, když nic, tak jí vrátíš zpět ....
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 30.3.2009, pon 22:15

Rozhodně bych to dotlačil až k té baterce, opravdu je to lepší. On ten napájecí kabel v interiéru je vskutku lákavý, ale další zatížení by mu nemuselo dělat dobře. A za nějaké další problémy to nestojí :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 31.3.2009, úte 17:00

Petan: myslím za tou gumu, že bylo cosi a nešlo to ven...

coyote: poslal sem dotaz na technickou podporu alfy a radí mi to samé:

Naši technici pro aftermarket zasilovač doporučují samostatné napájení přímo, např. stejnou průchodkou jako je napájení pojiskové skříňky pod volantem.

Hezký den,
Šárka Králová

Marketing & Brand Manager Alfa Romeo, Lancia

Takže je rozhodnuto, bohužel horší varianta.
147 1.9JTD 85kW

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 31.3.2009, úte 19:33

Co se týká tažení napajecího kabelu, tak jsem neviděl profi zapojení jinak, než od baterie-akumulátoru.
Rendy já si to asi pamatuju špatně ale ještě je možný, že ta průchodka je tlustostěnná a to tak, že vytáhnout nepůjde ale možná se má vrtat díra do ní a tou pak prolisovat kabel... hele až budu na dílně u kámoše mrknu na svoje vraky jak to tam přesně je...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 31.3.2009, úte 19:39

Petan: díkes moc, pomohlo by mi to dost.. o víkendu bych to rád konečně dodělal, konečně je na to počasí.. :-)
147 1.9JTD 85kW

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 31.3.2009, úte 20:20

Do konce týdne se na to mrknu ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Rendy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 12.9.2008, pát 21:25
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rendy » 4.4.2009, sob 10:48

tak asi ses ještě nedíval, vid?
147 1.9JTD 85kW

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 4.4.2009, sob 11:36

Dnes tam jdu zase, včera jsem na to zapomněl... večer sem napíšu.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host