75V6 America - informacie.
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
75V6 America - informacie.
Zdar,
chystam kupit toto http://www.hasznaltauto.hu/2987613_alfa_romeo_75_1989
Auto je v stave, ze motor je vonku - zadrety na kluke. To mi len vyhovuje, idem totiz do tejto Alficky vlozit druhe, mocnejsie srdce...
Chcem sa spytat je to rocnik 1989 - aky to ma interier? Ci nejaky pekny - aspon ako 2.0TS alebo ako stary 2,0TD? Ma to el. siber, klimu, vsetko...
Dalej brzdy - predne, su totozne s TSkom? Zadne tiez? Loziska dopredu vcetne capov, silentblokov a pod vsetko pasuje? V com vsetkom je V6 America rozdielna od TSka co sa tyka pevnosti karoserie, alebo pevnosti dielov na aute?
Samosvor bude na nej urcite, nie? Auto je inak vo vybornom stave, az na ten motor... Berem to na plechacoch, v cene okolo 500eur bez papierov. Okrem tej dojebanej prednej kapoty, kridla z boeingu a zadneho naraznika, nalepky V6America cez polku skla to vyzera dobre, zachovalo... Vdaka za info
chystam kupit toto http://www.hasznaltauto.hu/2987613_alfa_romeo_75_1989
Auto je v stave, ze motor je vonku - zadrety na kluke. To mi len vyhovuje, idem totiz do tejto Alficky vlozit druhe, mocnejsie srdce...
Chcem sa spytat je to rocnik 1989 - aky to ma interier? Ci nejaky pekny - aspon ako 2.0TS alebo ako stary 2,0TD? Ma to el. siber, klimu, vsetko...
Dalej brzdy - predne, su totozne s TSkom? Zadne tiez? Loziska dopredu vcetne capov, silentblokov a pod vsetko pasuje? V com vsetkom je V6 America rozdielna od TSka co sa tyka pevnosti karoserie, alebo pevnosti dielov na aute?
Samosvor bude na nej urcite, nie? Auto je inak vo vybornom stave, az na ten motor... Berem to na plechacoch, v cene okolo 500eur bez papierov. Okrem tej dojebanej prednej kapoty, kridla z boeingu a zadneho naraznika, nalepky V6America cez polku skla to vyzera dobre, zachovalo... Vdaka za info
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
nechces tam dat este viac mocnejsie srdce???
Budem mat na predaj V12 motor so sedmy ked siel napasovat do starej trojky do 75ky by sa tiez nejako "narval"
495NM, a 326PS
Budem mat na predaj V12 motor so sedmy ked siel napasovat do starej trojky do 75ky by sa tiez nejako "narval"
495NM, a 326PS
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
Ani nie, 300ps chystam aj ja a okolo 400Nm, s dvoma turbami resp s poriadnym vyladenim motora sa dostanem aj na hodnoty tej V12 a zbytocne spotreba, vaha, servis, tato V6T mi vyhovujediLucca píše:nechces tam dat este viac mocnejsie srdce???
Budem mat na predaj V12 motor so sedmy ked siel napasovat do starej trojky do 75ky by sa tiez nejako "narval"
495NM, a 326PS
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
co mám doma ameriku tak bych řekl, že interier se neliší od TDčka vyjma předních sedaček, ty jsou jinačí, ale nevím jaké jsou v TSku, jinak bych to zkusil jít s cenou ještě dolů, je to docela dost i za 500Eček, svou sem kupoval a 5000+800 přepis a měla KO lamelu(500kč) 125 000 najeto, mno a po 100km klekl motor(na klice)
jestli se ti nelíbí to křídlo tak mu ho nech a ta raději sleví, když to má KO motor tak bych viděl reálnou cenu cca spíš něco kolem 200 e, ale zase na druhou stranu těžko budeš schánět ameriku
hele nebylo by lepší spíš tu V6 by-turbo implantovat do tvojeho TSka??? nebylo by to levnější o koupy auta?? navíc nechci ti do toho kecat,ale třeba já už ty alfy nemám kde skladovat a ted budu házet jednu 164 a 75 QV do šrotu, navíc jak jednou koupíš auto tady, jednou tam tak sice máš auta, ale jen nepojízdný vraky, kdybych se vykašlal na všechny alfy krom svý první 75 2,0td a jen tu opravoval, tak mám luxusní cáru.jinak jen tak pro info jak jsem kupoval motor od tvýho bráchy tak mě to už vyšlo(2000kč koupě,1500kč cesta, 2000kč nové těsnění pod hlavou, 600kč těsnění na kliku a vačku, 6000kč GO vstřikovacího čerpadla=12000kč) ted si vem, kolik jen do toho motoru nacpeš TY, respektive GO podvozku,převodovky, spojky,kardanu,karoserie..
jen tě chci varovat, že budeš mět v alfách nacpáno přes 100 000kč a žádnou pořádně pojízdnou viz já (moje 2,4td ale začíná bejt už ve špičkový kondici ještě malou finanční inekci cca 35 000(kardan, převodovka,lak) a bude to top car)
jestli se ti nelíbí to křídlo tak mu ho nech a ta raději sleví, když to má KO motor tak bych viděl reálnou cenu cca spíš něco kolem 200 e, ale zase na druhou stranu těžko budeš schánět ameriku
hele nebylo by lepší spíš tu V6 by-turbo implantovat do tvojeho TSka??? nebylo by to levnější o koupy auta?? navíc nechci ti do toho kecat,ale třeba já už ty alfy nemám kde skladovat a ted budu házet jednu 164 a 75 QV do šrotu, navíc jak jednou koupíš auto tady, jednou tam tak sice máš auta, ale jen nepojízdný vraky, kdybych se vykašlal na všechny alfy krom svý první 75 2,0td a jen tu opravoval, tak mám luxusní cáru.jinak jen tak pro info jak jsem kupoval motor od tvýho bráchy tak mě to už vyšlo(2000kč koupě,1500kč cesta, 2000kč nové těsnění pod hlavou, 600kč těsnění na kliku a vačku, 6000kč GO vstřikovacího čerpadla=12000kč) ted si vem, kolik jen do toho motoru nacpeš TY, respektive GO podvozku,převodovky, spojky,kardanu,karoserie..
jen tě chci varovat, že budeš mět v alfách nacpáno přes 100 000kč a žádnou pořádně pojízdnou viz já (moje 2,4td ale začíná bejt už ve špičkový kondici ještě malou finanční inekci cca 35 000(kardan, převodovka,lak) a bude to top car)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
Amerika má nádrž v kufru.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 75V6 America - informacie.
To je jedna z nejvic doprasenych 75 co jsem kdy videl
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
Ladin 164V6 píše:To je jedna z nejvic doprasenych 75 co jsem kdy videl
mno tos toho ještě moc neviděl, třeba to červený sprzněný TSko co někdo prodával za cca 60000 tis bylo víc
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
Dik za info, milano75 viem presne ako to myslis, sam mam 10 alf. Ale ked sa pozriem na moje terajsie TSko, tak okrem karoserie, ked nastavim geometriu a obujem dobre kolesa, myslim, ze dvojliter benzin na mna NIJAKY mat na ceste nebude, ci uz na zrychlenie, alebo co sa tyka drzania na ceste
Aj by som to tam dal, lenze moj TS ostava auto "na spotrebu" a na bezne jazdenie, zima a pod... Je to "len" 2.0 s minimalnymi upravami ale v super kondicii.
To, ze ma america kufor v madrzi je pre mna obrovske plus - z dovodu realizacie duplex tlmicov + duplex vyfuku, mam o starost menej hadzat nadrz do kufra Dnes som na mojej TS vyrezal "lavor" na rezervu, i tak bol hnily a zajtra tam idem montovat REMUS - na kraj auta, nie cca do stredu ako to maju origo 75ky, teda TSka a dizle...
Hej ta z madarska je doprasena, kridlo dolu, zadny naraznik dolu, kapota tiez dolu, chcem ist s cenou co najnizsie, lenze to sa asi dat nebude... On to nepreda pod 500 eur a druha vec je, ze pod 500 eur nekupim V6.
Znova, dal by som to do TSka, lenze uz teraz viem, ze bude slaba spojka, kardan, poloosi a pod. Ak kupim V6 alfu, tak viem, ze tam vsetko sedi, t.j. servo, baterka na spravnej strane, je k tomu prisposobeny cely motorovy priestor na V6 motor, chladic, rozne uchyty a pod... Mam menej roboty a HLAVNE silnejsi kardan, silnejsia spojka! ktora sice pojde kovokeramika, ale 2.0 pritlacak by nepreniesol krutak, ktory ma motor uz v serii nie to este po upravach! Taktiez prevodovka, diferencial s prevodmi. A keby uz nahodou aj to chcem dat do TSka, nemam zotrvak, ktory dam na V6T motor, a radsej kupim komplet V6 alfu, z ktorej pouzijem i motorove diely, silentblok, zotrvak a pod a jebnem tam ten motor ako to lepit do TSka, ktore je bajocko po generalke... TS ostava a V6T bude moje druhe auto.
Dnes mi zadrzali technicky od mojej TS, za vyfuk, gumy a ostre hrany ked som vypilil zadny lem, ze ho prevarim Aj vodicak - bol poskodeny... A 50E pokuta, kurvy...
Edit: hosi, co predne brzdy? Kotuce, platnicky, brzdice? Pripadne nejake rozumne prerobenie prednych brzd zo 164 v6T na 75? Ale inak TS a V6 75 su zhodne?
Aj by som to tam dal, lenze moj TS ostava auto "na spotrebu" a na bezne jazdenie, zima a pod... Je to "len" 2.0 s minimalnymi upravami ale v super kondicii.
To, ze ma america kufor v madrzi je pre mna obrovske plus - z dovodu realizacie duplex tlmicov + duplex vyfuku, mam o starost menej hadzat nadrz do kufra Dnes som na mojej TS vyrezal "lavor" na rezervu, i tak bol hnily a zajtra tam idem montovat REMUS - na kraj auta, nie cca do stredu ako to maju origo 75ky, teda TSka a dizle...
Hej ta z madarska je doprasena, kridlo dolu, zadny naraznik dolu, kapota tiez dolu, chcem ist s cenou co najnizsie, lenze to sa asi dat nebude... On to nepreda pod 500 eur a druha vec je, ze pod 500 eur nekupim V6.
Znova, dal by som to do TSka, lenze uz teraz viem, ze bude slaba spojka, kardan, poloosi a pod. Ak kupim V6 alfu, tak viem, ze tam vsetko sedi, t.j. servo, baterka na spravnej strane, je k tomu prisposobeny cely motorovy priestor na V6 motor, chladic, rozne uchyty a pod... Mam menej roboty a HLAVNE silnejsi kardan, silnejsia spojka! ktora sice pojde kovokeramika, ale 2.0 pritlacak by nepreniesol krutak, ktory ma motor uz v serii nie to este po upravach! Taktiez prevodovka, diferencial s prevodmi. A keby uz nahodou aj to chcem dat do TSka, nemam zotrvak, ktory dam na V6T motor, a radsej kupim komplet V6 alfu, z ktorej pouzijem i motorove diely, silentblok, zotrvak a pod a jebnem tam ten motor ako to lepit do TSka, ktore je bajocko po generalke... TS ostava a V6T bude moje druhe auto.
Dnes mi zadrzali technicky od mojej TS, za vyfuk, gumy a ostre hrany ked som vypilil zadny lem, ze ho prevarim Aj vodicak - bol poskodeny... A 50E pokuta, kurvy...
Edit: hosi, co predne brzdy? Kotuce, platnicky, brzdice? Pripadne nejake rozumne prerobenie prednych brzd zo 164 v6T na 75? Ale inak TS a V6 75 su zhodne?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
Brzdy jsou na TS a V6 stejný. Co jsi měl s vejfukem ? Mě pořád láká vyvést ho na bok auta, ale muselo by to mít nějakou klapku kdy by se to dalo pustit normálně do tlumiče, kvůli fízlům. Docela by mě zajímalo, jaký máš tlaky ve válcích po snížení hlavy, máš možnost to změřit ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
Vyfuk bol OK, len skoda, ze vyfukove potrubie bolo doma v garazi a ja som bol v meste na aute bez neho Ale ten sound Na boku auta ho mal Dilucca na svojej 2.5V6 jeden cas, ale prerobil to kvoli fizlom potom normalne... Tlaky zmerat mozem, no nie je to s cim porovnavat, ked neviem ake tlaky mal pred znizenim... Ale neviem ci to nejak moc pomohlo -0.7mm, uz som si znova zvykol na terajsi vykon a zase sa mi zda, ze to nejde ani p. Takze V6T to isti Tlaky skusim zmerat.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
ten vejfuck na bok je v mým případě nesmysl(na moje TD) ono když tomu upravím motor na větší výkon tak to taky bude sakra kouřitm neli že se mi budou sypat brykety z vejfuku tak že raději vejfuk za mnou pěkně vzadu a at je za mno krásná rovná čára(černýhokouře)
jako V6 na prodej je čím dál tím mín ( i když já sem koupil 2 koosky v rozmezí 4 měs.)
jinak podle mě jsou brzdy na 75 výkonejší na 164 je jen jednopístek a na 75 svoj pístek, když bych šel do úpravy brzd tak bych volil třmeny a kotouče tuším z alfy 166 nebo GTV??? jen sehnat mezikus na uchycení
jako V6 na prodej je čím dál tím mín ( i když já sem koupil 2 koosky v rozmezí 4 měs.)
jinak podle mě jsou brzdy na 75 výkonejší na 164 je jen jednopístek a na 75 svoj pístek, když bych šel do úpravy brzd tak bych volil třmeny a kotouče tuším z alfy 166 nebo GTV??? jen sehnat mezikus na uchycení
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
Mezikus si dam vyrobit na mieru, kamarat mi stoci z ocele alebo tak na mieru... To je najmenej... Len isto chcem aspon 15" kotuce dopredu, nech to brzdi. Na mojom TS nechavam tieto OMP vrtane kotuce, dosky mam neznackove zatial... A na V6T chcem nieco vacsie dopredu, pripadne aj do zadu... 164V6T ma jednopistky?? To som nevedel... Tak isto necham zatial seriove, kym nezozeniem dopredu nejake dvojpiestikove, ale vacsie, s vacsim kotucom a nejak rozumne to prerobit na 75... Ja by som tu V6 americu zobral ihned, len financie brzdiaMilano75 píše:ten vejfuck na bok je v mým případě nesmysl(na moje TD) ono když tomu upravím motor na větší výkon tak to taky bude sakra kouřitm neli že se mi budou sypat brykety z vejfuku tak že raději vejfuk za mnou pěkně vzadu a at je za mno krásná rovná čára(černýhokouře)
jako V6 na prodej je čím dál tím mín ( i když já sem koupil 2 koosky v rozmezí 4 měs.)
jinak podle mě jsou brzdy na 75 výkonejší na 164 je jen jednopístek a na 75 svoj pístek, když bych šel do úpravy brzd tak bych volil třmeny a kotouče tuším z alfy 166 nebo GTV??? jen sehnat mezikus na uchycení
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
vlatně ani nevím jestli 164 V6t má jen jedno pístky, ale TDčko 164 je má, jako je tam větší průměr pístku, takže to taky dobře brzdí, ale nejsem fanda plovoucích třmenů
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 75V6 America - informacie.
Jj vsechny mimo TS je maji stejny, tj jednopistky 281/284mmMilano75 píše:vlatně ani nevím jestli 164 V6t má jen jedno pístky, ale TDčko 164 je má, jako je tam větší průměr pístku, takže to taky dobře brzdí, ale nejsem fanda plovoucích třmenů
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
zkus Bremba z Fiatu Coupe turbo, nebo z Lancie Kappy Turbo, nebo asi z 3,0 V6. Tam Jsou 4písty jak kráva a kotouč asi 310mm. Padlá Kappa jde sehnat za pár korun. Myslí že by tě je mohl nafotit Harous, ten jí má/ měl v kombíku
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: 75V6 America - informacie.
Jeste tu Kappu mam. Stoji me pred barakem zarostla v trave...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
škoda jí
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: 75V6 America - informacie.
Holt ji nikdo nechce no. Jeste chvili, nastvu se a pujde na dily. Pak bych tady nabidnul i ty brzdy.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75V6 America - informacie.
ja som ten vyfuk neprerabal , nebolo casu, a materialu, a jazdit s tym zvukom malo nieco do seba ... chudak chlapec co do odvazal novemu majitelovi 1000km, asi oluchol po ceste :D
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů