Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jo jo.... lidi furt nadávají jak je všechno na ho*no ale zrovna třeba benzínové motory Giulie jsou špičové.... a i u jiných výrobců se určitě pořád najde něco, co prostě stojí za ty prachy.... Nejlepší na těch alfáckých benzínech je že prostě fungují.... přijde mi že s 2.0T ani 2.9T nikdo nic neřešil... jako jo, že se rozsvítí kontrolka atd. to se stane, ale ty motory jedou, nežerou olej, spotřeba cajk, výkon.... prostě vše jak má být....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jo Giulia je celkově povedená, jediný co mě se*re, že ty dvě mega na šestivál nemám
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To ještě ne. Taková Lancia Delta S4 měla z objemu cca 1750 výkon kolem 500 koní s omezeným plnícím tlakem podle pravidel FIA. Když ohulili plnící tlak na 5 bar tak to dávalo kolem 1000 koní. To při hmotnosti auta 900kg... Masakr.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
U S4 fabrika udávala 448 hp někde se tvrdilo 480 hp s overboostem krátkodobě někde kolem 650 hp, ten 5 bar motor byl tuším prototyp co nikdy nezávodil. Ono celý to období je dost mýtický a dopátrat se nějakých etalonů téměř nemožný. Taky se asi pro každý event ladilo jinak. I tak je to při té váze naprostý brutál.
Asi nejlíp to vystihl Markku Allan když po zrušení Béčka přesedl do ořezaného auta pro Ačko "připadal jsem si že to auto nemá motor" (z parádního dokumentu "Nejslavnější rally automobily na světě" - bohužel to z YT už zmizelo)
Tak když budu při zemi a vezmu základ 450/1.8 tak jsem na 250 hp/l to Mase má 210 hp/l tak jasně rozdíl je tam je celkem velký, ale u "sériáku" s restrikcemi to vůbec není zlý (taky by šel pravděpodobně snadno přefouknout).
Asi nejlíp to vystihl Markku Allan když po zrušení Béčka přesedl do ořezaného auta pro Ačko "připadal jsem si že to auto nemá motor" (z parádního dokumentu "Nejslavnější rally automobily na světě" - bohužel to z YT už zmizelo)
Tak když budu při zemi a vezmu základ 450/1.8 tak jsem na 250 hp/l to Mase má 210 hp/l tak jasně rozdíl je tam je celkem velký, ale u "sériáku" s restrikcemi to vůbec není zlý (taky by šel pravděpodobně snadno přefouknout).
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
asi nemá moc cenu zmiňovat že Ghibli a QP už jsou celkem out, každopádně v textu je zajímavý popis nového motoru:
https://www.auto.cz/za-volantem-inovova ... rte-137439
dřív nebo později se to asi dostane i do Alfy, minimálně ve Stelviu by asi místo na malou baterku bylo.... každopádně pak píšou že to teda stejně žere jak kráva, ale to by spíš připisoval tomu že to bylo v syrovém, těžkém autě na velkých pneu a projížděli se někde po okreskách, kde ten hybrid není celkem k ničemu, narozdíl od provozu ve městě.....
Ghibli Hybrid je postaveno kolem šasi a podvozku šestiválcového Ghibli V6, pod jeho kapotou však pracuje dvoulitrový benzinový čtyřválec doplněný o 48V elektrický palubní systém umožňující uchovávat elektrickou energii získávanou rekuperací během brzdění. Přestože Maserati zdůrazňuje, že se jedná o výsledek vlastního vývoje, inženýři přiznávají, že základ dvoulitru pochází od Alfy Romeo. Ostatně stejně jako další motory pro Alfu se vyrábí v motorárně Termoli. Osmistupňový automat dodává ZF a pohání zadní kola, skrze mechanický samosvorný diferenciál.
Princip ústrojí je přitom dobře známý z jiných modelů s tímto typem pohonu. Řemenový startér-generátor vykonává práci alternátoru a získává elektrickou energii rekuperací při brzdění, která je následně ukládána do baterie umístěné v zavazadelníku. Tu pak využívá tzv. eBooster, který spolupracuje s konvenčním turbodmychadlem, respektive pomáhá mu v nízkých otáčkách, než se dostatečně roztočí.
Strategie systému je přitom v tomto případě naladěna hlavně pro výkon, hybrid tedy funguje tak, aby měl eBooster vždy dostatek síly, když je to potřeba. Ve sportovním režimu tak zvyšuje výkon ve vysokých otáčkách, ve výchozím nastavení ale přece jen myslí i na snížení spotřeby paliva.
Jednokomorovým turbodmychadlem přeplňovaný motor je naladěn na 330 koní a 450 N.m.
https://www.auto.cz/za-volantem-inovova ... rte-137439
dřív nebo později se to asi dostane i do Alfy, minimálně ve Stelviu by asi místo na malou baterku bylo.... každopádně pak píšou že to teda stejně žere jak kráva, ale to by spíš připisoval tomu že to bylo v syrovém, těžkém autě na velkých pneu a projížděli se někde po okreskách, kde ten hybrid není celkem k ničemu, narozdíl od provozu ve městě.....
Ghibli Hybrid je postaveno kolem šasi a podvozku šestiválcového Ghibli V6, pod jeho kapotou však pracuje dvoulitrový benzinový čtyřválec doplněný o 48V elektrický palubní systém umožňující uchovávat elektrickou energii získávanou rekuperací během brzdění. Přestože Maserati zdůrazňuje, že se jedná o výsledek vlastního vývoje, inženýři přiznávají, že základ dvoulitru pochází od Alfy Romeo. Ostatně stejně jako další motory pro Alfu se vyrábí v motorárně Termoli. Osmistupňový automat dodává ZF a pohání zadní kola, skrze mechanický samosvorný diferenciál.
Princip ústrojí je přitom dobře známý z jiných modelů s tímto typem pohonu. Řemenový startér-generátor vykonává práci alternátoru a získává elektrickou energii rekuperací při brzdění, která je následně ukládána do baterie umístěné v zavazadelníku. Tu pak využívá tzv. eBooster, který spolupracuje s konvenčním turbodmychadlem, respektive pomáhá mu v nízkých otáčkách, než se dostatečně roztočí.
Strategie systému je přitom v tomto případě naladěna hlavně pro výkon, hybrid tedy funguje tak, aby měl eBooster vždy dostatek síly, když je to potřeba. Ve sportovním režimu tak zvyšuje výkon ve vysokých otáčkách, ve výchozím nastavení ale přece jen myslí i na snížení spotřeby paliva.
Jednokomorovým turbodmychadlem přeplňovaný motor je naladěn na 330 koní a 450 N.m.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
V menším provedení toto řešení používá třeba Focus a alespoň podle recenze je to zajímavé řešení, v podstatě je to papírově hybrid, ale používá to k lepší dynamice https://www.auto.cz/video-martin-vaculi ... zlo-136199
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Možná jsou Out, ale s tím osmiválcem bych si Ghibli nechal líbit.
Naposledy upravil(a) Harous dne 9.1.2021, sob 08:22, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6963
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak pro letošní rok dostává Ghibli a Levante inovovaná zadní led světla, dost jim to s nimi sluší, jinak není moc potřeba tam něco měnit, ta auta jsou pořád nádherná, navíc i uvnitř mají každý rok nějakou inovaci vč. tolik propíraného infotainmentu. Jsem zvědav, kdy se třeba dostanou do Giulie přední Full LED přední světla, které má Ghibli od loňského roku. Určitě by to Julče slušelo
Naposledy upravil(a) speedy dne 9.1.2021, sob 08:59, celkem upraveno 1 x.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8674
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jo, to je jedna z věcí, co mi hlava vůbec nebere. Ledky má už naše 2 roky starý 500X. Proč je probůh nemá Jůlie a Stelvio MY2020??? Výrobně dneska už asi banalita, přitom to to auto dost povznese
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Nevím nevím, že jsou z těch LED všichni tak paf a raději by je než xenony. Upřímně, měl sem FullLED na Seatu, a jako jo, nebylo to špatné (a v porovnání s halogenem super), ale oproti Xenonu jsem byl poněkud zklamán (samozřejmě může záležet, jaké ty LED budou - tam to byly fixní LEDky, třeba ty adaptivní segmentové budou lepší ).
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6963
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jako jo, samozřejmě že si člověk vystačí i s xenony, ale jde o nějaký konkurenční boj a to se tě neptá.
Jinak taky jsem snad ještě neviděl světla, který by fakt dobře osvítili mokrou černou silnici, na to ještě opravdu nikdo nic nevymyslel
Jinak taky jsem snad ještě neviděl světla, který by fakt dobře osvítili mokrou černou silnici, na to ještě opravdu nikdo nic nevymyslel
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
MikeC píše: ↑9.1.2021, sob 09:39 Nevím nevím, že jsou z těch LED všichni tak paf a raději by je než xenony. Upřímně, měl sem FullLED na Seatu, a jako jo, nebylo to špatné (a v porovnání s halogenem super), ale oproti Xenonu jsem byl poněkud zklamán (samozřejmě může záležet, jaké ty LED budou - tam to byly fixní LEDky, třeba ty adaptivní segmentové budou lepší ).
Klasické FullLED možná nejsou nějak lepší než klasické natáčecí bi-xenony, ale třeba MatrixLED na Superbu III po FL jsou super, osvětlí to jasně velkou plochu a samo odstíní protijedoucí auta. Ano, příplazek za ně je podle výbav např 50 tisíc, ale fungují fakt dobře a je snad i radost jezdit po tmě.
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
On je několik stupňů “full led”... bez čočky jsou základ, pak slabší s čočkou, silnější s čočkou a pokračuje to až k různým maskovacím...
Pěkný to má nová Octávka a to nemám ty nejlepší...
Jinak koukám, že třeba Hella má prezentační videa na YouTube a jsou tam už 7 let...
Pěkný to má nová Octávka a to nemám ty nejlepší...
Jinak koukám, že třeba Hella má prezentační videa na YouTube a jsou tam už 7 let...
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jo, tak to je působivé no Vím že sem kdysi viděl taky promo na LED Matrix u Oplu a taky to vypadalo zajímavě
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
hele mě prostě u Mase nesedí interiéry.... materiály OK, ale ty velké plastové prázdné plochy, přijde mi to prostě strašně zastaralé, třeba i proti Giulii/Stelviu.... italskému drahému autu odpustím cokoliv, ale estetika interiéru je prostě zásadní.... Naopak z Giulie jsem stále hotový, tam je interiér naprosto dokonalý....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Zaujímalo by ma, či inžinieri mysleli aj na tlmenie svetiel keď idete s LED svetlami za iným autom. Moje vypálené očí z vonkajších zrkadiel hovoria, že nie
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
samozřejmě že se ty světla samy ztlumí když někoho dojedeš (krásně ho to obkreslí, takže to svítí dálkovýma všude kolem toho auta). a taky to pozná žes vjel do obce a tam to ztlumí.... je to fakt vychytané....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tornado156
- Nováček
- Příspěvky: 230
- Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Musim suhlasit s Kubasom. Technika je určite špička ale ten dizajn interieru ju na dnešnu dobu otrasny. Pride mi to, ak sa nepozeram na multimedia ako 20 rokov dozadu. Ja v tom vidim dizajn ako na 3200gt. Stelvio a Giulia je uplne niekde inde a to su auta za tretinu ceny. Materialy OK ale dizaj nie. Myslim ze to je jeden z dovodov nizkeho predaja. Mercedes alebo aj blbe Audi su niekde inde. Viem ze su tam aj nevkusne veci ale ked sa pozrieme na ich interiery 20 rokov do zadu a dnes tak je vidiet jednotive zmeny a vyvoj dizajnu. Toto mi u Maserati chyba.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
přesně... ještě když to je dvoubarevné provedení kde půlka přístrojovky je třeba červená.... to je fakt old-school jak prase.... přitom Alfa ukazuje že to jde... je blbost aby Italové honili Němce v počtu funkcí a submenu infotaimentu, to od nich ani nikdo nečeká.... ale esteticky to musí být TOP....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ta dvoubarevná kombinace se mi taky nelíbí. Taky se mi nelíbí ta ohromná plastová plocha na dveřích. Ale obojí bylo vyřešený faceliftem ne? Nový modely mají ve dveřích místo tý plastový plochy prošívaný polstrování. Nebo je to podle výbavy? Ten interiér mě určitě bere víc než ten megatablet v Mercedesech.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
o MB se nebavme, jejich diskotéky jsou zcela mimo mě.... ale například ty výplně dveří u Mase jsou vždycky černé, ať máš sedačky červené nebo světlé.... však si to proklikej v konfigurátoru na https://www.maserati.com/it/it/shopping ... #bp-ghibli a pak si proklikej konfigurátor Giulie.... (taky na italských stránkách, české jsou takové divné, jako vždy...)
Furt se mi prostě interiér Giulie líbí víc než Ghibli, a to stojí polovinu....
co už, věc vkusu.... ;-)
Furt se mi prostě interiér Giulie líbí víc než Ghibli, a to stojí polovinu....
co už, věc vkusu.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tornado156
- Nováček
- Příspěvky: 230
- Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ja som nedaval Mercedes ako vzor dizajnu. Ani mna ten “kolotočiarsky nadych” neohuruje, len som ich daval ako vzor niecoho noveho - ineho. Na mnoho zakanikov to asi aj funguje. Maserati v dobe Biturbo malo krasne interiery, Quatroporte IV tiež. Ale už 5 generacia bola podla mna taka divna a mne sa zda ze v tom pokracuju. Proste mi tam chyba ten spravny taliansky šmrnc.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Polovinu stojí, ale přece nekupuješ jen ten interiér. Samozřejmě, v reálu je to tak, že bych Ghibli chtěl, ale koupil si Giulii. Tu jde alespoň servisovat a pojistit za normální peníze. Co u Mase žeru jsou ty verze Trofeo. Protože dělat dneska čtyřlitrovej turbenej osmiválec...to chce pořádný koule.
U toho interiéru ještě může může mít vliv to, že (alespoň předpokládám) Mase kupují konzervativnější zákazníci než Giulii. Mě se ty interiéry líbí oba, jak u Giulie tak u Ghibli, takže interiér by pro mě nehrál roli ve výběru. Narozdíl třeba právě od těch MB tabletů.
U toho interiéru ještě může může mít vliv to, že (alespoň předpokládám) Mase kupují konzervativnější zákazníci než Giulii. Mě se ty interiéry líbí oba, jak u Giulie tak u Ghibli, takže interiér by pro mě nehrál roli ve výběru. Narozdíl třeba právě od těch MB tabletů.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No hlavne za ten V8T bude emisni pokuta v hodnote Jeepu Renegade ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To asi jo...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů