Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 12:58

Pánové na základě dohody s Vencou jsem si trošku pohrál s tím, jaké auta letos na Kameni asi uvidíme a jak to pak vychází na rozdělení do jednotlivých tříd dle poměru váha/výkon (pohotovostní/kW)

Je to jenom nezávazný nástřel - prosím vy co máte jiné auta než v tabulce uvedené (a chiptuneři) zkuste si to pro sebe spočítat a kdyby to vycházelo nějak nelogicky, tak napište a můžem nad tím ještě koumat....

Jde o to vymyslet nějaký přehledný systém tak, aby Venca dostal přihlášku, na kterou mu už sám přihlašovaný napíše, do jaké třídy patří.

Díky za spolupráci a názory :wink:
Přílohy
kategorie.JPG
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od RV147 » 16.3.2010, úte 14:24

Mi to přijde OK, jenom bych asi udělal kategorii pro diesely.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jakubSW
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 292
Registrován: 17.12.2008, stř 21:44
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od jakubSW » 16.3.2010, úte 15:12

váha je váha a výkon je výkon...
Nebo uděláme pro diesel eko rallye, pojedou na spotřebu :D
AR 156 sportwagon 3,2 GTA Q2

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 15:33

RV: když bychom tam chtěli nafťáky, tak budeš rázem mít 2x tolik kategorií a to už by asi bylo neúnosné.... Myslím že i bez zohlednění paliva to vychází jakžtakž férově.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od roberto37 » 16.3.2010, úte 16:50

To rozdělení na diesel a benzín by bylo opravdu organizačně náročné, ale kdyby byla rekordní účast dávalo by to smysl. Co mi ale smysl nedává je ten dodatek u 156-ky.. "před Faceliftem"
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 17:16

tak jde o to že po FL to byla furt 156 2.0, ale už JTS, takže je to prostě jiný model s jinýma číslama (jak výkon, tak hmotnost).

Jinak teď jsem si našel čísla pro tu JTS (http://magazin.auto.cz/testy/alfa-romeo ... -2003.html) a tam mi poměr vyšel nějakých 10,6.

Přijde mi že by 2.0JTS neměla být ve stejné třídě jako GT 3.2, takže bych třídu C upravil na 10,5 - 13 a tím pádem třída B je 8 - 10,5.

Do třídy C by se teda ještě vlezli 156 JTS a 33 1.7 16v, což je asi férovější, než aby se rvali s šestiválcema (navíc teda tím pádem i můj Spider přeleze z třídy B do C, ikdyž mě může být celkem jedno, ve které třídě budu poslední :smt033 )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od roberto37 » 16.3.2010, úte 17:22

Já vím, že JTS je výkonější o pár koní než T.S., ale nikde tam nevidím právě to označení po Faceliftu
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 17:26

po rozšíření o JTSka a úpravě třídy B a C
Přílohy
skupiny.JPG
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 17:27

Roubrt: už jsem to rozšířil, ale samozřejmě není v mých silách udělat tu tabulku pro úplně všechny modifikace, jaké kdy AR vyráběla :wink: Proto to sem dávám s předstihem, aby se majitelé jednotlivých aut mohli podívat, zkusit si to pro sebe spočítat a kdyžtak se ozvat.... Teď po té úpravě by to snad mělo být OK....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Petan » 16.3.2010, úte 17:33

Dobrá práce ... :smt023
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Harous » 16.3.2010, úte 17:55

Ještě to chce upřesnit o jakou hmotnost jde. Dřív se do TP psala hmotnost pohotovostní, teď se píše hmotnost provozní. :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 18:21

jo jasně.... beru pohotovostní.... (jinak z provozní se na pohotovostní dostaneš odečtením 75kg, tedy řidiče....). Dík za připomínku :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.3.2010, úte 18:23

Jen dotaz, GT 3.2 je opravdu o 120kg tezsi nez 1.9Jtd?
S 3.2 bych ho klidne dal k GTA...

Jinak za mne, 1530kg/171kW = 8.9
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

jakubSW
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 292
Registrován: 17.12.2008, stř 21:44
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od jakubSW » 16.3.2010, úte 18:30

asi nemusím nic počítat,co? :-D
AR 156 sportwagon 3,2 GTA Q2

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 18:34

Díval jsem se na to GT do manuálu a JTD má 1320kg, V6 1410 (hoši na auto.cz buď blbě opisovali, nebo mají jiný modelový rok.... nebo v tom maj chaos taliáni....).

GT 3.2 se touhle změnou dostane na 8.1, ale já bych ho nechal v té třídě B. Jednak prostě nějaké auta vždycky budou "na hraně" tříd a pak zrovna GT je přecejen od GTA trošku jinde - má to o nějaký ten kW míň a taky ten podvozek je u GTA tuším ještě nějak poladěný.... No uvidíme, chce to aby se ozvali další lidi s jejich hodnotama a pak to ještě můžem upravovat.... Zatím není nic závazné....

Jakub: Panda je E, GTA je A - ty nic neřeš :smt033
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 18:36

facelift
Přílohy
tabulka.JPG
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od roberto37 » 16.3.2010, úte 19:15

Jen jsem zvědavej, zda budeš do tabulky dokreslovat i políčka pro 159-ku. No a kdyby byla i 1750TB :smt055
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 19:19

TB by mělo 9,7 :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pietro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 1.12.2009, úte 12:08
Bydliště: Větrušice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Pietro » 16.3.2010, úte 19:39

a dráha jenom po trávě asi nebude že? :wink: přece jenom na asfalt mám trochu velkou váhu (1495kg/110kW) :???: :-D
AR 156 Crosswagon, MG Griso, MG Stornello, MG V7 Cafe Racer

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od RV147 » 16.3.2010, úte 19:50

Co se týká diesel kategorie, já bych udělal asi jenom jednu. Sice nejslabší JTD asi težko bude mít na 2,4M-jet ale i tak mi to přijde jako vyrovnanější (2,4 je těžká a nedotáčivá) než 1,6-77kW proti JTD 85 kW. Jenom názor, v minulejch ročnících pár lidí reptalo. Jo a když tam budu mít dvě svoje auta, můžu starovat ve dvou kategoriích třeba i bez nároku na ceny ? Pokud bych teda nebyl mimo. Jo a spočti mi i 75-ku s 2,0TS. Co 20 let navíc to o 20 koní míň :D Sleva tolik kolik je Vám let...

Jinak já bych dal JTD-85kW mezi D a 2,4M-jet mezi B když už. Už jsem to spočítal 10,2 :smt089 tak to bude poprava.
Naposledy upravil(a) RV147 dne 16.3.2010, úte 20:01, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Milano75 » 16.3.2010, úte 19:58

RV147 píše:Sice nejslabší JTD asi težko bude mít na 2,4M-jet
.
počkej až vytasím svoje TD :smt033
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Milano75 » 16.3.2010, úte 20:07

Kubas píše:jo jasně.... beru pohotovostní.... (jinak z provozní se na pohotovostní dostaneš odečtením 75kg, tedy řidiče....). Dík za připomínku :smt023

mno bohužel nebudu moci vzít váhu z TP, protože váha 2,0TD je menší než 2,4TD a já to mám přestavěné na 2,4 a nemohu použít ani váhu 2,4TD, protože vůz budu odlehčovat, takže jedoné co mohu je to postavit celé na váhu

takže to mám z vážit s plnou nádrží??? a s olejem v agregátech na horných ryskách??? :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 21:09

Pánové jen pro ty, co si chtějí sami spočítat kam patří:

Výkon v koních si zadejte sem: http://www.prepocet.cz/vykon/ (převádíte z HP na kW).
Pak stačí vzít váhu v kg a vydělit to počtem kW a jste na tom poměru, který vás určí do nějaké třídy.


Milan: buď si to zvaž, nebo prostě k tvojí deklarované váze něco přičti za ten větší motor, vynásob si ko koeficientem úbytku váhy vlivem koroze a pak to poděl výkonem tvého upravovaného motoru v kW :wink: Prostě udělej to jak chceš, podstatné je, aby sis to spočítal sám předem a Vencovi potom při přihlášení rovnou nahlásil, do jaké skupiny patříš (což je fér vůči organizátorům, protože už tak mají práce dost a každému jednotlivci ten výpočet nezabere až tolik času).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Kubas » 16.3.2010, úte 21:21

Chlapi jedna podstatná věc: můj záměr je takový, že se sem dá ke stažení tabulka z excelu, do které si jenom doplníte váhu a výkon a ona vám automaticky vyplivne, do jaké skupiny patříte. Výkon každý znáte a váhu snad všech produkčních aut postupně doplníme sem. Čili to bude maximálně jednoduché, nikdo nebude nucen to nějak složitě počítat.

Vlastně celé se to dělá kvůli chipovaným dieselům, protože kdy jezdily jen sériové auta tak uděláme tabulku řekněme 40 aut a tam si každý najde to svoje. Problém je právě v tom, když někdo chipne JTD ze 115 na 150 koní a pak se řeší, kam teda patří.

Čili nebojte, udělá se to jednoduše a pokud možno spravedlivě. Nikdy to nejde udělat tak, aby to bylo max spravedlivé, holt aut je hodně a skupin míň :wink:

Co se starších vozů týče, tak samozřejmě tam ty tabulkové čísla jsou něco jiného než realita, ale já jsem naopak hrdý, že můj spider má papírově bojovat s GT 150k. Asi prohraju, ale co už :wink:

Nakonec všichni porovnávají ty celkové výsledky a ty třídní jsou jenom pro lepší orientaci a prostě proto, aby to i lidi se slabšíma autama bavilo.

Jinak RV mi nabídl že nějaká data dodá, tak když sem třeba hodíte soupis AR 75, jednotlivých výkonů a jednotlivých hmotností, tak já budu updatovat tu barevnou tabulku a časem tam snad bude vše podstatné :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd

Příspěvek od Milano75 » 16.3.2010, úte 21:36

75ky motory a váhy

http://alfa75.macroware.cz/index.php?url=tech4.html

v excelu jsem si sám pro sebe něco už stvořil, jen nevím jak to sem dodat :)


1Kw (kilowat) se rovná 1,36Hp (horse power, čily koní)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Srazy, mini-srazy, setkání...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů