Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Pánové na základě dohody s Vencou jsem si trošku pohrál s tím, jaké auta letos na Kameni asi uvidíme a jak to pak vychází na rozdělení do jednotlivých tříd dle poměru váha/výkon (pohotovostní/kW)
Je to jenom nezávazný nástřel - prosím vy co máte jiné auta než v tabulce uvedené (a chiptuneři) zkuste si to pro sebe spočítat a kdyby to vycházelo nějak nelogicky, tak napište a můžem nad tím ještě koumat....
Jde o to vymyslet nějaký přehledný systém tak, aby Venca dostal přihlášku, na kterou mu už sám přihlašovaný napíše, do jaké třídy patří.
Díky za spolupráci a názory
Je to jenom nezávazný nástřel - prosím vy co máte jiné auta než v tabulce uvedené (a chiptuneři) zkuste si to pro sebe spočítat a kdyby to vycházelo nějak nelogicky, tak napište a můžem nad tím ještě koumat....
Jde o to vymyslet nějaký přehledný systém tak, aby Venca dostal přihlášku, na kterou mu už sám přihlašovaný napíše, do jaké třídy patří.
Díky za spolupráci a názory
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Mi to přijde OK, jenom bych asi udělal kategorii pro diesely.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- jakubSW
- Pozorovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 17.12.2008, stř 21:44
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
váha je váha a výkon je výkon...
Nebo uděláme pro diesel eko rallye, pojedou na spotřebu
Nebo uděláme pro diesel eko rallye, pojedou na spotřebu
AR 156 sportwagon 3,2 GTA Q2
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
RV: když bychom tam chtěli nafťáky, tak budeš rázem mít 2x tolik kategorií a to už by asi bylo neúnosné.... Myslím že i bez zohlednění paliva to vychází jakžtakž férově....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
To rozdělení na diesel a benzín by bylo opravdu organizačně náročné, ale kdyby byla rekordní účast dávalo by to smysl. Co mi ale smysl nedává je ten dodatek u 156-ky.. "před Faceliftem"
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
tak jde o to že po FL to byla furt 156 2.0, ale už JTS, takže je to prostě jiný model s jinýma číslama (jak výkon, tak hmotnost).
Jinak teď jsem si našel čísla pro tu JTS (http://magazin.auto.cz/testy/alfa-romeo ... -2003.html) a tam mi poměr vyšel nějakých 10,6.
Přijde mi že by 2.0JTS neměla být ve stejné třídě jako GT 3.2, takže bych třídu C upravil na 10,5 - 13 a tím pádem třída B je 8 - 10,5.
Do třídy C by se teda ještě vlezli 156 JTS a 33 1.7 16v, což je asi férovější, než aby se rvali s šestiválcema (navíc teda tím pádem i můj Spider přeleze z třídy B do C, ikdyž mě může být celkem jedno, ve které třídě budu poslední )
Jinak teď jsem si našel čísla pro tu JTS (http://magazin.auto.cz/testy/alfa-romeo ... -2003.html) a tam mi poměr vyšel nějakých 10,6.
Přijde mi že by 2.0JTS neměla být ve stejné třídě jako GT 3.2, takže bych třídu C upravil na 10,5 - 13 a tím pádem třída B je 8 - 10,5.
Do třídy C by se teda ještě vlezli 156 JTS a 33 1.7 16v, což je asi férovější, než aby se rvali s šestiválcema (navíc teda tím pádem i můj Spider přeleze z třídy B do C, ikdyž mě může být celkem jedno, ve které třídě budu poslední )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Já vím, že JTS je výkonější o pár koní než T.S., ale nikde tam nevidím právě to označení po Faceliftu
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
po rozšíření o JTSka a úpravě třídy B a C
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Roubrt: už jsem to rozšířil, ale samozřejmě není v mých silách udělat tu tabulku pro úplně všechny modifikace, jaké kdy AR vyráběla Proto to sem dávám s předstihem, aby se majitelé jednotlivých aut mohli podívat, zkusit si to pro sebe spočítat a kdyžtak se ozvat.... Teď po té úpravě by to snad mělo být OK....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Dobrá práce ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Ještě to chce upřesnit o jakou hmotnost jde. Dřív se do TP psala hmotnost pohotovostní, teď se píše hmotnost provozní.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
jo jasně.... beru pohotovostní.... (jinak z provozní se na pohotovostní dostaneš odečtením 75kg, tedy řidiče....). Dík za připomínku
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Jen dotaz, GT 3.2 je opravdu o 120kg tezsi nez 1.9Jtd?
S 3.2 bych ho klidne dal k GTA...
Jinak za mne, 1530kg/171kW = 8.9
S 3.2 bych ho klidne dal k GTA...
Jinak za mne, 1530kg/171kW = 8.9
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- jakubSW
- Pozorovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 17.12.2008, stř 21:44
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
asi nemusím nic počítat,co?
AR 156 sportwagon 3,2 GTA Q2
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Díval jsem se na to GT do manuálu a JTD má 1320kg, V6 1410 (hoši na auto.cz buď blbě opisovali, nebo mají jiný modelový rok.... nebo v tom maj chaos taliáni....).
GT 3.2 se touhle změnou dostane na 8.1, ale já bych ho nechal v té třídě B. Jednak prostě nějaké auta vždycky budou "na hraně" tříd a pak zrovna GT je přecejen od GTA trošku jinde - má to o nějaký ten kW míň a taky ten podvozek je u GTA tuším ještě nějak poladěný.... No uvidíme, chce to aby se ozvali další lidi s jejich hodnotama a pak to ještě můžem upravovat.... Zatím není nic závazné....
Jakub: Panda je E, GTA je A - ty nic neřeš
GT 3.2 se touhle změnou dostane na 8.1, ale já bych ho nechal v té třídě B. Jednak prostě nějaké auta vždycky budou "na hraně" tříd a pak zrovna GT je přecejen od GTA trošku jinde - má to o nějaký ten kW míň a taky ten podvozek je u GTA tuším ještě nějak poladěný.... No uvidíme, chce to aby se ozvali další lidi s jejich hodnotama a pak to ještě můžem upravovat.... Zatím není nic závazné....
Jakub: Panda je E, GTA je A - ty nic neřeš
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
facelift
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Jen jsem zvědavej, zda budeš do tabulky dokreslovat i políčka pro 159-ku. No a kdyby byla i 1750TB
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
TB by mělo 9,7
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pietro
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 1.12.2009, úte 12:08
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
a dráha jenom po trávě asi nebude že? přece jenom na asfalt mám trochu velkou váhu (1495kg/110kW)
AR 156 Crosswagon, MG Griso, MG Stornello, MG V7 Cafe Racer
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Co se týká diesel kategorie, já bych udělal asi jenom jednu. Sice nejslabší JTD asi težko bude mít na 2,4M-jet ale i tak mi to přijde jako vyrovnanější (2,4 je těžká a nedotáčivá) než 1,6-77kW proti JTD 85 kW. Jenom názor, v minulejch ročnících pár lidí reptalo. Jo a když tam budu mít dvě svoje auta, můžu starovat ve dvou kategoriích třeba i bez nároku na ceny ? Pokud bych teda nebyl mimo. Jo a spočti mi i 75-ku s 2,0TS. Co 20 let navíc to o 20 koní míň Sleva tolik kolik je Vám let...
Jinak já bych dal JTD-85kW mezi D a 2,4M-jet mezi B když už. Už jsem to spočítal 10,2 tak to bude poprava.
Jinak já bych dal JTD-85kW mezi D a 2,4M-jet mezi B když už. Už jsem to spočítal 10,2 tak to bude poprava.
Naposledy upravil(a) RV147 dne 16.3.2010, úte 20:01, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
počkej až vytasím svoje TDRV147 píše:Sice nejslabší JTD asi težko bude mít na 2,4M-jet
.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Kubas píše:jo jasně.... beru pohotovostní.... (jinak z provozní se na pohotovostní dostaneš odečtením 75kg, tedy řidiče....). Dík za připomínku
mno bohužel nebudu moci vzít váhu z TP, protože váha 2,0TD je menší než 2,4TD a já to mám přestavěné na 2,4 a nemohu použít ani váhu 2,4TD, protože vůz budu odlehčovat, takže jedoné co mohu je to postavit celé na váhu
takže to mám z vážit s plnou nádrží??? a s olejem v agregátech na horných ryskách???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Pánové jen pro ty, co si chtějí sami spočítat kam patří:
Výkon v koních si zadejte sem: http://www.prepocet.cz/vykon/ (převádíte z HP na kW).
Pak stačí vzít váhu v kg a vydělit to počtem kW a jste na tom poměru, který vás určí do nějaké třídy.
Milan: buď si to zvaž, nebo prostě k tvojí deklarované váze něco přičti za ten větší motor, vynásob si ko koeficientem úbytku váhy vlivem koroze a pak to poděl výkonem tvého upravovaného motoru v kW Prostě udělej to jak chceš, podstatné je, aby sis to spočítal sám předem a Vencovi potom při přihlášení rovnou nahlásil, do jaké skupiny patříš (což je fér vůči organizátorům, protože už tak mají práce dost a každému jednotlivci ten výpočet nezabere až tolik času).
Výkon v koních si zadejte sem: http://www.prepocet.cz/vykon/ (převádíte z HP na kW).
Pak stačí vzít váhu v kg a vydělit to počtem kW a jste na tom poměru, který vás určí do nějaké třídy.
Milan: buď si to zvaž, nebo prostě k tvojí deklarované váze něco přičti za ten větší motor, vynásob si ko koeficientem úbytku váhy vlivem koroze a pak to poděl výkonem tvého upravovaného motoru v kW Prostě udělej to jak chceš, podstatné je, aby sis to spočítal sám předem a Vencovi potom při přihlášení rovnou nahlásil, do jaké skupiny patříš (což je fér vůči organizátorům, protože už tak mají práce dost a každému jednotlivci ten výpočet nezabere až tolik času).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
Chlapi jedna podstatná věc: můj záměr je takový, že se sem dá ke stažení tabulka z excelu, do které si jenom doplníte váhu a výkon a ona vám automaticky vyplivne, do jaké skupiny patříte. Výkon každý znáte a váhu snad všech produkčních aut postupně doplníme sem. Čili to bude maximálně jednoduché, nikdo nebude nucen to nějak složitě počítat.
Vlastně celé se to dělá kvůli chipovaným dieselům, protože kdy jezdily jen sériové auta tak uděláme tabulku řekněme 40 aut a tam si každý najde to svoje. Problém je právě v tom, když někdo chipne JTD ze 115 na 150 koní a pak se řeší, kam teda patří.
Čili nebojte, udělá se to jednoduše a pokud možno spravedlivě. Nikdy to nejde udělat tak, aby to bylo max spravedlivé, holt aut je hodně a skupin míň
Co se starších vozů týče, tak samozřejmě tam ty tabulkové čísla jsou něco jiného než realita, ale já jsem naopak hrdý, že můj spider má papírově bojovat s GT 150k. Asi prohraju, ale co už
Nakonec všichni porovnávají ty celkové výsledky a ty třídní jsou jenom pro lepší orientaci a prostě proto, aby to i lidi se slabšíma autama bavilo.
Jinak RV mi nabídl že nějaká data dodá, tak když sem třeba hodíte soupis AR 75, jednotlivých výkonů a jednotlivých hmotností, tak já budu updatovat tu barevnou tabulku a časem tam snad bude vše podstatné
Vlastně celé se to dělá kvůli chipovaným dieselům, protože kdy jezdily jen sériové auta tak uděláme tabulku řekněme 40 aut a tam si každý najde to svoje. Problém je právě v tom, když někdo chipne JTD ze 115 na 150 koní a pak se řeší, kam teda patří.
Čili nebojte, udělá se to jednoduše a pokud možno spravedlivě. Nikdy to nejde udělat tak, aby to bylo max spravedlivé, holt aut je hodně a skupin míň
Co se starších vozů týče, tak samozřejmě tam ty tabulkové čísla jsou něco jiného než realita, ale já jsem naopak hrdý, že můj spider má papírově bojovat s GT 150k. Asi prohraju, ale co už
Nakonec všichni porovnávají ty celkové výsledky a ty třídní jsou jenom pro lepší orientaci a prostě proto, aby to i lidi se slabšíma autama bavilo.
Jinak RV mi nabídl že nějaká data dodá, tak když sem třeba hodíte soupis AR 75, jednotlivých výkonů a jednotlivých hmotností, tak já budu updatovat tu barevnou tabulku a časem tam snad bude vše podstatné
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kámen 2010: rozdělení aut do jednotlivých tříd
75ky motory a váhy
http://alfa75.macroware.cz/index.php?url=tech4.html
v excelu jsem si sám pro sebe něco už stvořil, jen nevím jak to sem dodat
1Kw (kilowat) se rovná 1,36Hp (horse power, čily koní)
http://alfa75.macroware.cz/index.php?url=tech4.html
v excelu jsem si sám pro sebe něco už stvořil, jen nevím jak to sem dodat
1Kw (kilowat) se rovná 1,36Hp (horse power, čily koní)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů