TS - jede, ale netáhne
Re: TS - jede, ale netáhne
Cau--takhle-samotný grafy lambdy můžou ukázat pouze hrubou chybu--jestli je některá mrtvá nebo těsně před smrtí..pro posouzení toho, co se v motoru opravdu děje, potřebuješ současnej průběh vstřiků,hodnoty váhy vzduchu, a hodnoty na lambdách..+ aktuální otáčky, pak ty samý hodnoty z jízdy pod zátěží..--vulgárně řečeno--ber to tak, že karbec ti tu "optimální směs-skoro stachio-" dává tak nějak mechanicky a tady si jí na základě hodnoty váhy a lambdy otáček a některých dalších údajů dopočítává jednotka jako okamžitou aktuální hodnotu na vstřiku .., alfa jede celkem ve velkým rozsahu na dost" nabenzínovaný" směsi -nikoli stachio-a tak je to na nepřesnosti citlivé..
/Dost blbý by bylo, kdyby kabely od lambd byly hrubě přehozený -mrkni podle manuálu-a nebyly kde mají být-nedohledal by ses.., dýlka kabelu na lambdu má taky svůj vliv/pokud to není origoš ale univerzál, bacha na kvalitu spoje a odpor/ ..u GTV V63.0 mě to zlobilo, protože jsem to koupil s mizerně udělaným univerzálem s velkým odporem..
Potřebuješ-pro rychlý a levný řešení,, aby to viděl někdo, kdo tenhle motor opravdu "umí" a ví co a jak, tohle/ samotný izolovaný grafy jen lambd/ nestačí pro to, abys mohl odhadnout, co se opravdu reálně děje..
Kontrola stavu vačky aspoň pohledem -byla?
a změřený tlaky ve válcích taky?.
Kontrola celý trasy těsnosti vejfuku a sání -byla?
Co vstřiky a tlak paliva -kontrolovaný?
Když vyndáš svíčku, jak vypadá-hoď fotku..-co to má za svíčky aktuálně a kolik naběhaly?
Je potřeba, zkusit si orientačně i změnu paliva za něco s jinou -odloženou -křivkou zápalu a jiným grafem prohoříváním,, hoď tam pár litrů 100+
nebo 98+přidej octan booster..jaké jsou potom reakce..u TS by se to nemělo v podstatě projevit../pokud je regulace a paslivový systém OK/a nemělo by to výrazně měnit chování motoru-směrem k nárůstu živosti..
/Dost blbý by bylo, kdyby kabely od lambd byly hrubě přehozený -mrkni podle manuálu-a nebyly kde mají být-nedohledal by ses.., dýlka kabelu na lambdu má taky svůj vliv/pokud to není origoš ale univerzál, bacha na kvalitu spoje a odpor/ ..u GTV V63.0 mě to zlobilo, protože jsem to koupil s mizerně udělaným univerzálem s velkým odporem..
Potřebuješ-pro rychlý a levný řešení,, aby to viděl někdo, kdo tenhle motor opravdu "umí" a ví co a jak, tohle/ samotný izolovaný grafy jen lambd/ nestačí pro to, abys mohl odhadnout, co se opravdu reálně děje..
Kontrola stavu vačky aspoň pohledem -byla?
a změřený tlaky ve válcích taky?.
Kontrola celý trasy těsnosti vejfuku a sání -byla?
Co vstřiky a tlak paliva -kontrolovaný?
Když vyndáš svíčku, jak vypadá-hoď fotku..-co to má za svíčky aktuálně a kolik naběhaly?
Je potřeba, zkusit si orientačně i změnu paliva za něco s jinou -odloženou -křivkou zápalu a jiným grafem prohoříváním,, hoď tam pár litrů 100+
nebo 98+přidej octan booster..jaké jsou potom reakce..u TS by se to nemělo v podstatě projevit../pokud je regulace a paslivový systém OK/a nemělo by to výrazně měnit chování motoru-směrem k nárůstu živosti..
Re: TS - jede, ale netáhne
včera jsem byl u Martina (mates-auto) a co zůstává, tak:
- čerpadlo (přicpaný "filtr" nebo unavené čerpadlo, studené jede mnohem líp)
- vačky (Kůrkyn tam před zimou dělal variator, toho by si určitě všimnul, ale začalo propouštět těsnění pod vent. víkem, takže se to bude muset rozdělat)
- komprese (ty jsem ještě neměřil, chci se na ně podívat, až nechám změřit tlak čerpadla)
- svíčky tam jsou origo NGK, najeto cca 45tis
- o jediné netěsnosti co vím, tak je ve spoji před koncovým dílem výfuku, malý flek od sazí
- čerpadlo (přicpaný "filtr" nebo unavené čerpadlo, studené jede mnohem líp)
- vačky (Kůrkyn tam před zimou dělal variator, toho by si určitě všimnul, ale začalo propouštět těsnění pod vent. víkem, takže se to bude muset rozdělat)
- komprese (ty jsem ještě neměřil, chci se na ně podívat, až nechám změřit tlak čerpadla)
- svíčky tam jsou origo NGK, najeto cca 45tis
- o jediné netěsnosti co vím, tak je ve spoji před koncovým dílem výfuku, malý flek od sazí
Naposledy upravil(a) Petr147 dne 5.4.2012, čtv 11:54, celkem upraveno 1 x.
Re: TS - jede, ale netáhne
Jak je vůbec řešen ten filtr? Tam je sítko na čerpadlu? Taky se na to chci podívat a přitom rovnou vyčistit i nádrž.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TS - jede, ale netáhne
no jestli budu mít náladu, tak se pokusím vyoperovat čerpadlo, jestli u toho neuhořím, tak to nafotím
jo a našel jsem nějaký "Twinspark Fuel Pump Bezel Removal Tool"
http://www.totallyalfa.com/index.cfm?fu ... oduct&id=5
jo a našel jsem nějaký "Twinspark Fuel Pump Bezel Removal Tool"
http://www.totallyalfa.com/index.cfm?fu ... oduct&id=5
Re: TS - jede, ale netáhne
Vyndej jednu velkou svíčku a vyfoť...ta komprese je důležitá--jestli není vydřenej některej válec nebo trochu podpálenej nějakej ventil..když by byla komprese na ho.no, a po zakápnutí olejem by to bylo lepší=kroužky, když ne =chycenej ventil..
Jestli je tlak paliva OK, to čerpadlo bych zatím zbytečně nehrotil..a radši nejdřív proměřil vstřiky..
když to zadáš, stojí to pár korun a budeš aspoň vědět..jestli jít tímhler směrem..
Jestli je tlak paliva OK, to čerpadlo bych zatím zbytečně nehrotil..a radši nejdřív proměřil vstřiky..
když to zadáš, stojí to pár korun a budeš aspoň vědět..jestli jít tímhler směrem..
Re: TS - jede, ale netáhne
Ted jsem s ní jel, stála celý den u práce v zimě (6°C) na dešti a jela hodně dobře, zas jsem z ní měl radost Chci nejdřív zkotrolovat kolik tlačí to čerpadlo, jsem zjistil, že má regulátor na čerpadle, takže spolu s "filtrem" na hodně debilním místě, proto bych rád vyloučil přívod paliva a pak začal řešit samotný motor. Zas dojíždím nádrž, rozsvítila se kontrolka a auto ožilo, jako to udělalo už několikrát, proto mám podezření na to čerpadlo nebo cokoliv do něj integrovanáho A asi to má návaznost i na teplotu - s teplem se to zhoršuje. Teď jen najít někoho, kdo to dokáže změřit... Dneska jsem se byl zeptat v Neptun-Harfa, protože čistí vstřikovače atd., tak jestli neumí i změřit tlaky čerpadla, ale doporučili mi Bosch servis, že to u nich neumí... Tak se pokusím někoho sehnat
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: TS - jede, ale netáhne
Probuh, delas z toho moc vedu, odpoj privod na listu vstriku a nech nekoho zastartovat, jestli to bude strikat tak, ze to neudrzis rukou zmackly, je to +- OK, jestli to bude jen tak vytekat je KO...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS - jede, ale netáhne
vačky jsou v pohodě, těsnění bylo taky dobrý, jinak bych ho dal nový. Kdyby byla špatná některá vačka, tak jde špatně jen třeba jeden válec. Nemohly se za půl roku odrbat všechny. Víko může být mastné kolem svíček, když se nalévá olej, tak od toho. teď mě podobně zlobila naše 145, když se jí dal céres, tak začala kuckat. Spravila to lahvička Velfobinu do nádrže - byla voda v benzínu.
Re: TS - jede, ale netáhne
to těsnění se odporoučelo až někdy v půlce února, začalo rosit nad svodama a občas když někde dobržďuju, tak kápne na svody a zasmrdí
je něco, co bych mohl dát do nádrže a pomohlo by to proti nějakým usazeninám nebo podobnýmu bordelu?
je něco, co bych mohl dát do nádrže a pomohlo by to proti nějakým usazeninám nebo podobnýmu bordelu?
Re: TS - jede, ale netáhne
Podle mě nejlepší je sundat a pořádně vyčistit. Nevím co by ti rozpustilo ty sračky co se tam za dobu tankování kvalitního českého benzínu usadily.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TS - jede, ale netáhne
Velfobin co zmínil Kurkyn= vyváže především uvolněnou vodu..která by mohla být v nádrži, ale ta se projevuje spíš charakteristickým výpadkem- jako by některej válec vypadne, pak to , kašlá., cuká.
Jednou jsem v Z3 natankoval takou srač.ku , že to nešlo druhej den studený vůbec natočit..už to vypadalo na KO snímač na klice, ani to nekleplo...diagnosa nic neukazovala, nakonec jsem to točil na dvě baterky, dokud to nechytlo a s velfobinem v nádrži jsem to nechcípnul, dokud jsem to naráz komplet nevyjezdil..
Následně s další nádrží vše OK..
Pročišťovačem vstřiků přidaným do paliva se nic nepokazí...pančovaný palivo může způsobit
dost poblémů--zavodněný etanol je svinstvo, když to dlouho stojí, ta voda se vyloučí skoro
na jisto..
Jednou jsem v Z3 natankoval takou srač.ku , že to nešlo druhej den studený vůbec natočit..už to vypadalo na KO snímač na klice, ani to nekleplo...diagnosa nic neukazovala, nakonec jsem to točil na dvě baterky, dokud to nechytlo a s velfobinem v nádrži jsem to nechcípnul, dokud jsem to naráz komplet nevyjezdil..
Následně s další nádrží vše OK..
Pročišťovačem vstřiků přidaným do paliva se nic nepokazí...pančovaný palivo může způsobit
dost poblémů--zavodněný etanol je svinstvo, když to dlouho stojí, ta voda se vyloučí skoro
na jisto..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 6.4.2012, pát 11:17, celkem upraveno 1 x.
Re: TS - jede, ale netáhne
Vyšroubuj jednu velkou svíčku , vyfoť a hoď to sem../nejde o to, kolik ty NGK mají nadrbáno, těch 40 tis je polovina životnosti, ale vzhled elektrody o aktuální kvalitě spalování hodně prozradí../
Re: TS - jede, ale netáhne
Když tak vzpomínám, tak se mi stalo někdy na podzim, že jsem natankoval na D1 a další den chcípla po nastartování... minulej nebo předminulej měsíc nechytala na drc, ale musel jsem točit cca 1-2s delší dobu A to tankuju hlavně na Benzině... on tam fakt bude asi nějaký bordel
tu svíčku vytáhnu příští týden
tu svíčku vytáhnu příští týden
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS - jede, ale netáhne
je potřeba jí ale vyndat z prohřátýho motoru
Re: TS - jede, ale netáhne
Tak jsem vytáhl svíčku na 1. a 2. válci. V jejich šachtě je čisto, žádný olej, trochu nějaké rzi na dosedací ploše, co jde vidět na podložce. Všechny utažené
1. válec: 2. válec:
na co je tato hadička? mi připadá hrozně měkká, není to nějaký podtlak, co se může při přidání plynu deformovat?
Jinak jelo auto o víkendu docela mizerně, na normální ježdění je to ok, ale nedá se s tím vůbec předjíždět a nemá chuť akcelerovat... v neděli mi do kopce ujela naftova Felicie...
spotřeba se při takovém loudání pohybuje okolo 8l
dneska ráno cestou do práce trochu ožila a hned bylo vidět, že je tam prostě někde něco špatně...
koukal jsem na to těsnění a nad svodama teče docela fest, když bych dával nové a dobře to očistil, dá se dát bez silikonu nebo se stejně musí někde namazat (rohy)?
1. válec: 2. válec:
na co je tato hadička? mi připadá hrozně měkká, není to nějaký podtlak, co se může při přidání plynu deformovat?
Jinak jelo auto o víkendu docela mizerně, na normální ježdění je to ok, ale nedá se s tím vůbec předjíždět a nemá chuť akcelerovat... v neděli mi do kopce ujela naftova Felicie...
spotřeba se při takovém loudání pohybuje okolo 8l
dneska ráno cestou do práce trochu ožila a hned bylo vidět, že je tam prostě někde něco špatně...
koukal jsem na to těsnění a nad svodama teče docela fest, když bych dával nové a dobře to očistil, dá se dát bez silikonu nebo se stejně musí někde namazat (rohy)?
Re: TS - jede, ale netáhne
Vyfoť to i s přesným typovým označením svíčky-není vidět takhle její popis....to je braný bleskem ? je to vyndaný bezprostředně po ohřátí ?
Re: TS - jede, ale netáhne
Ta hadička je odvětrávání kliky a nebo vaček. Jedna jde před klapku ta co ukazuješ ty hned za klapku. Vytáhni jí a vyčisti, já jí měl plnou sraček, ucpanou a taky hodně měkou.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TS - jede, ale netáhne
Jsou to klasický NGK co mají být v TwinSparku - BKR6EKPA + PMR7A. Je to focený bez blesku mobilem. A je to vytažený asi po dvuhodinové jízdě a hodině stání v garáži... i tak byl motor hodně horkýHonzaR píše:Vyfoť to i s přesným typovým označením svíčky-není vidět takhle její popis....to je braný bleskem ? je to vyndaný bezprostředně po ohřátí ?
Re: TS - jede, ale netáhne
tu před klapkou jsem čistil, nic tam nebylo, ale za klapkou byl hrozný bordel a myslím, že v ní něco bude, odpoledne vyčistím... jenže v sání toho taky asi bude hodněDallen píše:Ta hadička je odvětrávání kliky a nebo vaček. Jedna jde před klapku ta co ukazuješ ty hned za klapku. Vytáhni jí a vyčisti, já jí měl plnou sraček, ucpanou a taky hodně měkou.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS - jede, ale netáhne
svíčky padaj dobe, chm chm
Re: TS - jede, ale netáhne
Dneska se podívam na to sání, jestli tam není nějak extra mastného bordelu a pak zůstává leda ten přívod paliva a umírající čerpadlo. Jak je na koci vstřikovací lišty černé kolečko, tak to je na co?
Re: TS - jede, ale netáhne
Hadicku vycisti ale problem v tom.nehledej. ja ji mel uplne zasranou a sani bylo docela ciste. je tqm.nejaky ventil na konci tak to vycisti taky.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TS - jede, ale netáhne
protizaslehovy system, takovej pletenec prapodivnej
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Re: TS - jede, ale netáhne
tu hadičku protáhnu, ale tím černým kolečkem na vstřikovací liště kroutit nebudu netuším, co to děláDallen píše:Hadicku vycisti ale problem v tom.nehledej. ja ji mel uplne zasranou a sani bylo docela ciste. je tqm.nejaky ventil na konci tak to vycisti taky.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: TS - jede, ale netáhne
Ja mam pocit, ze to je jenom cepicka na ventilku Takze s tim klidne zatoc
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů