Jaký nový podvozek pro GTV?
Jaký nový podvozek pro GTV?
Ahoj klucí, jelikož už forum gtv.cz nějaký pátek mimo provoz, nyní se registruji zde, kde se najde zkušeností více. Nejprve Vás všechny zdravim a těší mě, že nás je tolik se srdcem na pravém místě....Nyní otázka.. Chci na autě dělat nový podvozek, za novitec pouštět 30 kolíku nechci, ale přijde mi jako solidní cena co nabízí Lowtec, máte někdo zkušenosti, kolik se dá na ten podvozek na našich silnicích najezdit? Jestli za to stoji a nebo koupit normalní sachs ?
Re: Podvozek na alfu
řeším to na 147, snížená je a to hoodně, ale už mají po životnosti a navíc se bojím o vanu, takže z Anglie stoji Novitec nejakych 15 bez pružin, jestli si dobře pamatuju... s Lowtecem bych to zvedl o pár cm, ale tam nevím s životností... origo stojí o dost víc než Lowtec, ale zas je to jak SUV
jinak vítej
jinak vítej
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek na alfu
Tož vítej, dej tam origo za stejnou cenu jako tuning jebky a budeš šťastnej
Re: Podvozek na alfu
kde se dá koupit origo s pružinama za cenu Lowtecu? já SUV vždycky chtěl
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
pružin starejch je všude mrak, jde jen o tlumiče a uložení...
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
ono to bude asi nejlepší ten origo podvozek asi i něco vydrží a nebude ničit ramena a pod....
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
no jasně, když ránu nechytne pružina, tak jí chytne něco jinýho
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
asi to GTV nemáš na běžné ježdění, když uvažuješ o takovejchlech věcech
a do auta na vejkend, nebo pokud s ním nejezdíš nějaký okruhy nebo něco podobnýho, bych to nedával, ono pokud chceš zrovna hodit zářnej úsměv na kolemjdoucí slečnu a zrovna nabereš kolem díru a zrovna v tu neštěstnou chvíly ti vypadne protéza z huby kvůli supr trupr nabušenýmu podvozku s kterým zaručeně vymeteš každou zatáčku ve 130, tak svůj NEW podvozek vod LOVetecku budeš proklínat
bych si místo toho raději koupil, třeba nový vrata do dílny, takové ty co se otevírají dálkovým ovládáním- klik, cvak, klik, cvak.......
a do auta na vejkend, nebo pokud s ním nejezdíš nějaký okruhy nebo něco podobnýho, bych to nedával, ono pokud chceš zrovna hodit zářnej úsměv na kolemjdoucí slečnu a zrovna nabereš kolem díru a zrovna v tu neštěstnou chvíly ti vypadne protéza z huby kvůli supr trupr nabušenýmu podvozku s kterým zaručeně vymeteš každou zatáčku ve 130, tak svůj NEW podvozek vod LOVetecku budeš proklínat
bych si místo toho raději koupil, třeba nový vrata do dílny, takové ty co se otevírají dálkovým ovládáním- klik, cvak, klik, cvak.......
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
Alfa jezdi skoro každej den, zima nezima, nikoli dálky.. Nyní je po novém celolaku a teď už jí v zimě trápit nechci. Mám vyteklý zadní tlumič a silentbloky mají taky KO. Koupil jsem powerflexy a koupím asi rovnou i nové přední ramena, ať to nedělám po zimě znova.. Zadní ramena nechám, jen udělám trochu generálku. Dobrá, koukám, že Lowtec asi nemá smysl. Jen je to prostě opticky moc vysoký, chci to dát níž, takže origo tlumiče a jiné pružiny? Co jsou zač origo tlumiče? Já koukal akorát na sachs možná tam bylo ještě monroe? Má to cenu? A jestliže tady tvrdíte, že Novitec se dá někde sehnat za 15? Tak to už proti origo nebude moc velký rozdíl.
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
Ono jde spíš o to, co od toho čekáš..Lowtec je takovej normální..zdědil jsem po Němčourovi
citlivej supr podvozek -40 , je to celkově hodně příjemný..no zatím jsem nepátral co tam je..
Ten Lowtec prostě funguje tak nějak normálně, to auto sedět bude a přehnaně tvrdý
nebude,není to nějaká úplná sra..ka, bude to takový vulgárnější a prvoplánový..ta jemná detailní citlivost tomu bude trochu chybět.ale sedět to bude slušně..jel jsem v autech /Alfách/ co ho měly..ono záleží prostě na přesný frekvenci pružin a k tomu zvolený tlumiče..to je holt celek..
-je to magie a hromada fyziky, když to má bejt prvotřídní..nízký, citlivý a dostatečně tuhý a bez odskakování..Lowtec celkem funguje ve všech těchto směrech slušně, no ne excelentně-- rozdíl v ceně neokecáš..to snížení je na GTV opravdu cejtit sedí výborně
--i tak je pořád znatelně měkčí, než moje 145 co používám na práci..a ta má stejný zavěšení vepředu a bez problému nájezd 60-100 tis na ramenech a to tam mám podložku 25mm..--takže žádnej strach--nejsou to lichoběžníky z hliníku..na předku..prostě McP je nenáročnej a dá si hodně líbit--pokud nepřeženeš ET /moc malý/ na současně velkejch kolech /řekněme 18..ty tam holt už ten odstředivej moment cejtěj zatraceně..--prostě se to točí na ose tlumiče, tak je zbytečný tam cpát 240 gumy, pak se to chová jak auto v pantoflích,,.pokud šoupneš aspoň dozadu powerflex a snížíš to, budeš v jiným autě..
Moc místa mezi svody a silnicí pak už tam ale není :-) --na denní jezdění po dírách je to o pozornosti..
GTV beru na delší cesty nebo na soboty :-) a 145 s podvozkem jak šutr-40 šoupu holt po těch okreskách už cca 250tis--ty ramena jsem dělal 2x..v Krči maj silenty zvlášť..
citlivej supr podvozek -40 , je to celkově hodně příjemný..no zatím jsem nepátral co tam je..
Ten Lowtec prostě funguje tak nějak normálně, to auto sedět bude a přehnaně tvrdý
nebude,není to nějaká úplná sra..ka, bude to takový vulgárnější a prvoplánový..ta jemná detailní citlivost tomu bude trochu chybět.ale sedět to bude slušně..jel jsem v autech /Alfách/ co ho měly..ono záleží prostě na přesný frekvenci pružin a k tomu zvolený tlumiče..to je holt celek..
-je to magie a hromada fyziky, když to má bejt prvotřídní..nízký, citlivý a dostatečně tuhý a bez odskakování..Lowtec celkem funguje ve všech těchto směrech slušně, no ne excelentně-- rozdíl v ceně neokecáš..to snížení je na GTV opravdu cejtit sedí výborně
--i tak je pořád znatelně měkčí, než moje 145 co používám na práci..a ta má stejný zavěšení vepředu a bez problému nájezd 60-100 tis na ramenech a to tam mám podložku 25mm..--takže žádnej strach--nejsou to lichoběžníky z hliníku..na předku..prostě McP je nenáročnej a dá si hodně líbit--pokud nepřeženeš ET /moc malý/ na současně velkejch kolech /řekněme 18..ty tam holt už ten odstředivej moment cejtěj zatraceně..--prostě se to točí na ose tlumiče, tak je zbytečný tam cpát 240 gumy, pak se to chová jak auto v pantoflích,,.pokud šoupneš aspoň dozadu powerflex a snížíš to, budeš v jiným autě..
Moc místa mezi svody a silnicí pak už tam ale není :-) --na denní jezdění po dírách je to o pozornosti..
GTV beru na delší cesty nebo na soboty :-) a 145 s podvozkem jak šutr-40 šoupu holt po těch okreskách už cca 250tis--ty ramena jsem dělal 2x..v Krči maj silenty zvlášť..
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
dotaz, míval jsem poměrně dost rychlého upraveného fiata coupe 20vt, ale podvozkově špatný, nešlo to řídit. GTV se mi líbí, má na zadku jinej podvozek a prý drží citelně líp než Fiaty coupe s platformou tipo. Ladit V6 je pro mě moc složité, je mi podstatně snažší nahradit motor 5ti válcem třeba 2400ccm s turbem a tam je 350k poměrně snadné. co tomu bude říkat podvozek GTV potom?
italofil
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
To by neměl bejt problém zodpovědět, lidí s GTV s motorem z Coupe Turbo tu je spousta jinými slovy nikdo neví
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
třeba něco takového už ve světě existuje a někdo o tom třeba četl,nebo prostě cokoliv co se o tom ví nebo tuší. já neumím jazyk a tak se spoléhám pouze na česky hovořící lidi na webu.
italofil
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
já vím jen o projektu Holanďanů, ty udělali GTV V6 Bimotori (2x 3.0 V6). Pokud se do toho pustíš bude tě to stát taovýho času a peněz že bys za to dostal z třílitra těch 350 koní taky
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
5ti válce mam v malíku a vzhledem k italskejm stavebnicím tam tutově pásne jako prdel na hrnec do původních silenthbloků. Problém bude s převodovkou, díky velkejm momentům budou křáchat jedna za druhou,jedině zkusit použít z JTDm který jsou v serii na 380Nm,ty by něco vydržet mohly. Přestavět V6 na 350k moc snadný nebude,aspoň tady v ČR nebude moc lidí který to jen tak vyfrknou a má to hodně vaček a ojnic,to bude drahý :-(
italofil
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
Jak jsi zminil ohledne italskych skladacek, prevodovky jsou uplne to same. Prevodovka v GTV respektive v Coupe (vcetne 6tikvaltu) a dalsich velkych motorech z koncernu Fiat (krom novejsich modelu s trihridelovou prevodovkou F40 od GM) je typ 530 (530.5 pro petikvalt resp. 530.6 pro sestivkalt). A je to evoluce prevodovky C503 ktera byla pouzita v AWD verzi trebas v Delte Integrale (a v dvoukolce napriklad v Coupe 16VT respektive v puvodnim trilitru GTV rok 97). Pokud se bojis o vydrz prevodovky, rekl bych ze jakykoliv velky petikvalt C503 resp. C530 s vyztuznym plechem mezi skrinema (skrine se o tloustku plechu musi sliznout-typicky trik na ladenych integralach) bude fungovat. Petikvalt ma oproti 6ti kvaltu kratsi hridele tj. mensi pruhyby tj. proto bych volil petikvalt zejmena s ohledem na stalej prevod. Italove resili na tehle rodinach prevodovek letme ulozeni pastorku staleho prevodu coz je dost neobvykly (ale dovoli to pouzit vetsi spojku) ale fungovalo jim to (typicka ukazka toho ze neobvykly reseni umi rozchodit jen Ital). Pro info stejne byla resena prevodovka do Felicie Kitcar 1.6 od firmy Maly Engineering ale tam to fungovalo jen ve Feline, jak ji dali do Octavie Kitcar 2.0 byl konec a staly prevod odchazel (Octavia byla tezsi tj. dala skrini mnohem vic zabrat).Marcel Nera píše:5ti válce mam v malíku a vzhledem k italskejm stavebnicím tam tutově pásne jako prdel na hrnec do původních silenthbloků. Problém bude s převodovkou, díky velkejm momentům budou křáchat jedna za druhou,jedině zkusit použít z JTDm který jsou v serii na 380Nm,ty by něco vydržet mohly. Přestavět V6 na 350k moc snadný nebude,aspoň tady v ČR nebude moc lidí který to jen tak vyfrknou a má to hodně vaček a ojnic,to bude drahý :-(
At tak nebo tak, good luck. Petivalec v GTV by byl hustej projekt ackoliv 16VT Integrale GTV by bylo jeste hustejsi...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
díky, o převodovkách jsem už ledacos vyčetl a 6ti kvalty jsme už všechny zničili - teda kluci z coupeklubu co mi nevěřili že je zničej právě kvůli tomu uložení v krajích a tím pádem průhybu hřídelí. 4vály jsou pro mě tabu, dnes už jich moc dobrejch není a je záhadou že i ty co se zrepasovaly a nacpalo se do nich hodně peněz tak často lehly, v tomhle mám 5ti vál radši. Netvrdim že ten projekt udělám,je to ve fázi zjišťování možností, každopádně bych chtěl něco co má dobrej podvozek aby se to dalo používat i v zatáčkách :-) Kdysi jsem si postavil F127 s motorem v zadu a to zatáčky nemělo rádo ještě víc než fiat coupe :-) http://www.youtube.com/watch?v=IbrVg3fc ... re=related
italofil
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
Na cem ty prevodovky skoncily jestli se muzu zeptat? Stejne problem jako na Alfach tj. roztrzene male satelity diferencialu? Nebo hridele a ozubeny kola?
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
Marcel Nera: ono v GTV se k výsledku typu 155Q4 nedohrabeš..koncepce GTV
je prostě GT.veloce . projeď se tím .....slušnou 155Q4 není zas tak hrozný sehnat, jinak udělat 350 koní z V6 busso není zas taková hrůza--je to taky hlavně o rozpočtu..
Mám osobně zálusk cca na 300 atm-z 3.0 v GTV jen nemá smysl mluvit dokud to neuvidím nabržděný. Uvidím, jestli na to letos seženu čas..
je prostě GT.veloce . projeď se tím .....slušnou 155Q4 není zas tak hrozný sehnat, jinak udělat 350 koní z V6 busso není zas taková hrůza--je to taky hlavně o rozpočtu..
Mám osobně zálusk cca na 300 atm-z 3.0 v GTV jen nemá smysl mluvit dokud to neuvidím nabržděný. Uvidím, jestli na to letos seženu čas..
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
alfy moc neznám tak nemůžu srovnávat. nám to padlo na ozubení středních převodů - největší průhyb a i satelit v diferáku jsme zažili. U těch fiatů coupe ty převodovky dostávaj děsnej petrák už při stage1 (300k), 6ti kvalty to nesnesou vůbec, 5ti kvalty ty podobný 6ti kvaltům jakš takš a nejlepší jsou starý 5ti kvalty s ložiskama mezi 4a5 přesně jak jsi psal. Stage2 (340k) to už je vůbec psina, to se jezdí jedině na starejch 5ti kvaltech a už docházej :-)
italofil
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
zatim je vše ve fázi zjišťování. Asi nebudu mít problém postavit 5ti vál 2430ccm turbo,ale bude to mít sílu a mám strach že to roztrhá vše co se dá sehnat za převodovky. Atmosféra je šetrná,ale turbína je tak trochu svině. 155 ve čtyřkole by byla super,ale jak dlouho ta čtyřkola vydrží odhadovaných 380k a přez 400Nm???
busso 350k bude gumový, zdvojnásobit výkon na atmosféře bude pracný a pojede to jen nahoře,to mě nebaví. teď jezdim 166 3L V6 s automatem a to je děsnej lenochod,naštěstí se všude měří tak to je tak trochu výhoda :-)
ve finále možná celej projekt snížím na 1,8L turbo,na to bude stačit seriová 2L převodovka i spojka a v lehkym autě to bude fungovat. Myšlenka je občas někoho naštvat na silnici a trochu si zablbnout i v Mimoni :-)
busso 350k bude gumový, zdvojnásobit výkon na atmosféře bude pracný a pojede to jen nahoře,to mě nebaví. teď jezdim 166 3L V6 s automatem a to je děsnej lenochod,naštěstí se všude měří tak to je tak trochu výhoda :-)
ve finále možná celej projekt snížím na 1,8L turbo,na to bude stačit seriová 2L převodovka i spojka a v lehkym autě to bude fungovat. Myšlenka je občas někoho naštvat na silnici a trochu si zablbnout i v Mimoni :-)
italofil
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
Víš pořád si myslím, že vzít motor z Integrály je jednodušší.., v 155 ho máš
na papírech..ve čtyřkolce na rozumným podvozku./ řekněme že v podstatě - skoro identickým- s Integrálou /..udělat ten motor pořádně a pak už jen dochytat ten zbytek !dole"--400 koní z Integrály není zas takovej zázrak, to tu lítá skoro jednou tolik../ je to naprostý maso../
Skoro se mi zdá, že netoužím po 400-koňovým předohrabu..
Corvetta v serii na týhle hladině je chováním smysluplnější pekáč, než to, kam to horko těžko překopáváním GTV docpeš..
XKR 4.2 kompresor je taky srandy kopec a všechno tam máš , podvozek poloosy, převodovku, brzdy ..zadohrab..
i civilní S-type R taky běhá na 300kW a je odkud vyjít, když to chceš jen trochu přitáhnout..jede to víc než to vypadá a je poměrně snadný to "odstrojit" a "přitvrdit"--těch 500-550 ten motor dává..bez nějaký dramatický úpravy.. a nakonec v replice cobry mu to docela sluší..
na papírech..ve čtyřkolce na rozumným podvozku./ řekněme že v podstatě - skoro identickým- s Integrálou /..udělat ten motor pořádně a pak už jen dochytat ten zbytek !dole"--400 koní z Integrály není zas takovej zázrak, to tu lítá skoro jednou tolik../ je to naprostý maso../
Skoro se mi zdá, že netoužím po 400-koňovým předohrabu..
Corvetta v serii na týhle hladině je chováním smysluplnější pekáč, než to, kam to horko těžko překopáváním GTV docpeš..
XKR 4.2 kompresor je taky srandy kopec a všechno tam máš , podvozek poloosy, převodovku, brzdy ..zadohrab..
i civilní S-type R taky běhá na 300kW a je odkud vyjít, když to chceš jen trochu přitáhnout..jede to víc než to vypadá a je poměrně snadný to "odstrojit" a "přitvrdit"--těch 500-550 ten motor dává..bez nějaký dramatický úpravy.. a nakonec v replice cobry mu to docela sluší..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.4.2012, stř 23:42, celkem upraveno 1 x.
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
když já tyhle 4vály nějak nerad. 400k se dá,víc než 400 už není moc dostupný,na to by nebyly finance a čert ví jak by to dopadlo kdyby se to někomu zadalo. Jedinej kdo ukázal že mu to fakt jede byl Jirka od Jičína alias Phob,ten se svým pověstným žlutým puntem s motorem 2L 16vt naštval hodně moc lidí :-) Jinej tenhle motor mezi normálníma lidma nepamatuju že by jel nějak zázračně.
Jak řikam je to ve fázi zjišťování co by se dalo udělat, občas rád kutim a tak je jisté že se do něčeho pustim. GTV se mi líbí, když jsem s nim jel tak se mi líbilo jak dřepělo,ale vyloženě vyzkoušené ho nemám tak nechci dělat rychlé závěry.
Jak řikam je to ve fázi zjišťování co by se dalo udělat, občas rád kutim a tak je jisté že se do něčeho pustim. GTV se mi líbí, když jsem s nim jel tak se mi líbilo jak dřepělo,ale vyloženě vyzkoušené ho nemám tak nechci dělat rychlé závěry.
italofil
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
Sehnat tu jagošovou 4.2 kompresor s převodovkou není zas tak složitý.. a máš
základ--slušnou dynamickou V8 s klikou připravenou na radikálnější přeplnění ze serie--nic nebudeš předělávat..je to bez práce..poloosy., diferák., těhlice zavěšení.všechno je připravený na tuhle hladinu ...je to jednodušší a ve výsledku levnější než draze cpát výkon někam, kde se to na tý hladině už drolí..
základ--slušnou dynamickou V8 s klikou připravenou na radikálnější přeplnění ze serie--nic nebudeš předělávat..je to bez práce..poloosy., diferák., těhlice zavěšení.všechno je připravený na tuhle hladinu ...je to jednodušší a ve výsledku levnější než draze cpát výkon někam, kde se to na tý hladině už drolí..
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Jaký nový podvozek pro GTV?
co je to za auto ta jagošova 4,2 ? já vůbec nevim která bije, dík
italofil
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů