Tak jsem egr vycistil, i kdyz byl celkem cisty cistil jsem ho pred 7000km a udelal jsem si zaslepku u vyvodu tedy s tema 4 dirama. Pred chvili jsem to byl projet a zadny rozdil. Porad je tam ta mezera po seslapnuti plynu a po prerazeni.Radek156 píše:Záslepku-těsnění vývodu jí prodává FIAT original 4 díry , na přívodu to ŘJ pozná, že jsi to zaslepil možná když tam vyvrtáš 3x8mm díry tak by mohla být spokojená...nebo egr uzavřít softwarově... Ale lepší je nezaslepovat ...Lepší je jednou za 40-50tis km EGR vyčistit...cca hodinka práce a je jako nový Návod ja tady na fóru....Joe píše:Chtel jsem se zeptat na tu zaslepku. Co je lepsi dat ji k privodu nebo vyvodu. Spis bych ji dal k privodu, at tolik svinstva nejde do egr.
DPF a EGR off (multijet)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Re: DPF a EGR off (multijet)
hadice máš zkontrolované?
Re: DPF a EGR off (multijet)
Hlavně musí chodit ta tyčka v tom solenoidu...lehce cca 1 cm a musí jít úplně zamáčnout a nesmí zadrhávat-hladký chod tam a zpět ...Takhle po netu těžko radit. Mám ten samý motor jako ty , ale žádnou větší prodlevu-mezeru po přeřazení a sešlápnutí plynu tam nemám , jede mi jak Ferko458Joe píše:Tak jsem egr vycistil, i kdyz byl celkem cisty cistil jsem ho pred 7000km a udelal jsem si zaslepku u vyvodu tedy s tema 4 dirama. Pred chvili jsem to byl projet a zadny rozdil. Porad je tam ta mezera po seslapnuti plynu a po prerazeni.Radek156 píše:Záslepku-těsnění vývodu jí prodává FIAT original 4 díry , na přívodu to ŘJ pozná, že jsi to zaslepil možná když tam vyvrtáš 3x8mm díry tak by mohla být spokojená...nebo egr uzavřít softwarově... Ale lepší je nezaslepovat ...Lepší je jednou za 40-50tis km EGR vyčistit...cca hodinka práce a je jako nový Návod ja tady na fóru....Joe píše:Chtel jsem se zeptat na tu zaslepku. Co je lepsi dat ji k privodu nebo vyvodu. Spis bych ji dal k privodu, at tolik svinstva nejde do egr.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Hadice jsem kontroloval. Vse okPetr147 píše:hadice máš zkontrolované?
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak jsem egr vycistil, i kdyz byl celkem cisty cistil jsem ho pred 7000km a udelal jsem si zaslepku u vyvodu tedy s tema 4 dirama. Pred chvili jsem to byl projet a zadny rozdil. Porad je tam ta mezera po seslapnuti plynu a po prerazeni. [/quote] Hlavně musí chodit ta tyčka v tom solenoidu...lehce cca 1 cm a musí jít úplně zamáčnout a nesmí zadrhávat-hladký chod tam a zpět ...Takhle po netu těžko radit. Mám ten samý motor jako ty , ale žádnou větší prodlevu-mezeru po přeřazení a sešlápnutí plynu tam nemám , jede mi jak Ferko458 [/quote]
tycka chodila, ale preventivne jsem to rozebral a vycistil, takze tycka chodi uplne krasne
Jinak na diag. nekolikrat a zadna chyba vse OK, tak nechapu
tycka chodila, ale preventivne jsem to rozebral a vycistil, takze tycka chodi uplne krasne
Jinak na diag. nekolikrat a zadna chyba vse OK, tak nechapu
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Re: DPF a EGR off (multijet)
Joe, pokud ti to dělá hned po vyjetí, je pomoc velice jednoduchá, odpoj konektor od EGR. Motor ti spadne do nouzáku, ale až cca po půl kilometru. DO té doby musíš pozant rozdíl.
Druhá možnost je udělat úplně slepou záslepku (bez děr). ECU by měla signalizovat problém EGR, ale do nouzáku by to jít nemělo. Pak to projeď a uvidíš. Pokud ti to bude dělat dál, tak je EGR mimo podezření.
Druhá možnost je udělat úplně slepou záslepku (bez děr). ECU by měla signalizovat problém EGR, ale do nouzáku by to jít nemělo. Pak to projeď a uvidíš. Pokud ti to bude dělat dál, tak je EGR mimo podezření.
Re: DPF a EGR off (multijet)
Jo , pokud to zaslepíš úplně na vstupu do EGR a nebude rozdíl tak by měl být EGR ok. Kontrolka motoru v tomhle případě tzv.emisní by se ti měla rozsvítit ale do nouzáku to nespadne. Pokud by jsi chtěl EGR uzavřít softwarově tak to taky jde.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak po dnesni jizde se to zlepsilo. Prodleva tam je, ale jen mala nez se natlakujou hadice. Necham to zatim tak a pokud to zas zacne blbnout odpojim egr a vyzkousim jestli to je lepsi nebo ne. Jinak dik za rady
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Re: DPF a EGR off (multijet)
Sakra úplně jsem se zapomněl ozvat Po absolvování dovolené v Řecku a ujetí cca 3400 km je průměrná spotřeba 6l. Není to nic moc protože jsem cromici nehonil. Ještě mne zbývá pořešit vířívé klapky. Zkusím je nějak zablokovat v otevřené poloze a uvidím co se bude dít. Cestou na dovolenou mne nepříjemně překvapila hláška "Check engine oil level" nebo tak nějak, ale hladina oleje je ok. Ta mrcha se rozsvítí až po cca 50km jízdy. Už jsem přemýšlel o tom, že se vrátim (D2 u Hustopečí) a pojedu stejně jak loni Mareou. Nakonec jsem si na tu nasírací kontrolku zvyknul a absolvoval celou dovolenou bez problému.N3RF píše:Dnes byl DPF úspěšně sprovozen za světa a po prvních 100km je průměrná spotřeba z 6,9l na 5,4l na sto. Na hodnocení je to trochu brzo, ale určitě to není horší než to bylo
Takže, ekologové všech zemí, polibte mi ........
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tuším že to tady někde je ale dá se někde objednat ta částečná záslepka od EGR?
AR 159 SW 1.9 JTDm
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Taky ji budu potrebovat. Na aukru ji nekdo myslim mel.
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: DPF a EGR off (multijet)
ja som ju mal origo z alfy ;-)takvsa pozrite ci ju tam nahodov nemate
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Právě že nemám ale když jsem auto přivezl z italie tak bylo egr uplně jak nové od ty doby jsem na to ale nekoukal a zacinam se docela bat, tak az se na to vrhnu bylo by fajn mit rovnou tu zaslepku.
AR 159 SW 1.9 JTDm
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: DPF a EGR off (multijet)
nejaka sranda na cistenie dpf http://www.liqui-moly.sk
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Rozdelani EGR na multijetu.
Tycka v selenoidu se nehybala zpet.
http://postimage.org/gallery/c6bwka6/
Tycka v selenoidu se nehybala zpet.
http://postimage.org/gallery/c6bwka6/
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: DPF a EGR off (multijet)
Taky budu asi objednávat, ale jakou? Jsem pro tu menší, aby nešli ty sračky už do EGRu. Ale s jakýma dírkama, aby to neházelo chybu, větší nebo menší? Případně u větší záslepky 2 díry nebo 4 ?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: DPF a EGR off (multijet)
Zdar Alfisti!! Mám 159 2,4 JTDm Q4,154kW a skoro pořád mám problém s ucpaným DPF...Nevíte náhodou jestli je nějaká možnost ho odstranit?? auto mi kvůli němu už několikrát nechtělo ani chytnout a jednou jsem takhle odrovnal baterku.... Díky za jakýkoliv tip...:-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: DPF a EGR off (multijet)
Chtělo by to mít uvedeno odkud jsi
viewtopic.php?f=37&t=9461&start=275
viewtopic.php?f=37&t=9682&start=225
a nebo přímo Sokolov ...
viewtopic.php?f=37&t=9461&start=275
viewtopic.php?f=37&t=9682&start=225
a nebo přímo Sokolov ...
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: DPF a EGR off (multijet)
Zdravím pánové doufám že nevadí že nevlastním alfu ale na vašem foru je toho hodně k motoru 1.9jtd 110kw který má moje Croma.Předtím jsem měl mareu a po 2 fordech jsem si koupil cromu chtěl bych na ní vyřadit DPF nevíte někdo v okolí Plzně kdo by mě to udělal díky moc. Jinak forum je moc dobře udělané
Fiat Croma 19jtd 110Kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
horakr159 : máš SZ
majjkl : máš SZ
DPF dělam já, pořádám i akce na DPF OFF na moravě nebo je možné přijet za mnou na dílnu na Karlovarsku, vše je v sekci AR159 viewtopic.php?f=37&t=10077
majjkl : máš SZ
DPF dělam já, pořádám i akce na DPF OFF na moravě nebo je možné přijet za mnou na dílnu na Karlovarsku, vše je v sekci AR159 viewtopic.php?f=37&t=10077
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: DPF a EGR off (multijet)
Ahoj tak ja se taky pridavam mezi FAPoff... Jednoho dne se total ucpal a auto prestalo tahnout, nasledne se mi vlivem vysokych teplot zkroutili lopatky na turbu. Taky odesla vaha vzduchu a egr ventil, vsechno najednou. Ted uz je temer opravena a jede jako nikdy predtim...
AR 159 Sportwagon 1,9 jtd 16v Exclusive DPFoff
AR GT 1,9 jtd 16v Kůže
Citroen Xsara VTS na sprinty :-)
AR GT 1,9 jtd 16v Kůže
Citroen Xsara VTS na sprinty :-)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Kdyby nekdo chtel ty zaslepky tak je prodavam ja.Ladis píše:Taky budu asi objednávat, ale jakou? Jsem pro tu menší, aby nešli ty sračky už do EGRu. Ale s jakýma dírkama, aby to neházelo chybu, větší nebo menší? Případně u větší záslepky 2 díry nebo 4 ?
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Oskarku, ty jsi teda, takhle se skryvas Jake mam tedy pouzit? A co sleva pro zname?
PS nevis co by mohlo zpusobovat ten zvuk co popisuju v topicu divny zvuj jtd?
PS nevis co by mohlo zpusobovat ten zvuk co popisuju v topicu divny zvuj jtd?
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů