vibrace od motoru

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

vibrace od motoru

Příspěvek od Richie » 19.1.2009, pon 09:06

dotaz od Vtrda
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... arty-vtrdo

Tak moje alfa ( 156 2004 2.4mJTD 125kW ) po kratkem zahrati zacne pri akceleraci kolem 50 a vice mi zacnou od predni napravy prichazet vibrace . Stupnuji se a kolem 2000 otacek a tak nad 85-90 jsou nejhorsi, nezalezi ani na tom jakej je tam kvalt. Pokud dam nohu z plynu nebo vymacnu spojku tak hned prestanou, takze je jasne ze to bude neco s prenosem sily. Ani kdYz zkousim vytacet motor na volnobeh tak nic neni cejtit-coz to taky potvrzuje.
Prosim o pomoc, chystam se do servisu, ale rad bych vedel co to muze byt.
Ps. Nemate nekdo zkusenosti se sevisem Regio/Imofa v Hradci..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

maosko

Příspěvky: 18
Registrován: 7.5.2008, stř 15:07
Bydliště: Pod hájom 1359/142, SK-01841, Dubnica nad Váhom

Re: Vibrace 2.4 JTDm

Příspěvek od maosko » 19.1.2009, pon 11:18

Richie píše:dotaz od Vtrda
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... arty-vtrdo

Tak moje alfa ( 156 2004 2.4mJTD 125kW ) po kratkem zahrati zacne pri akceleraci kolem 50 a vice mi zacnou od predni napravy prichazet vibrace . Stupnuji se a kolem 2000 otacek a tak nad 85-90 jsou nejhorsi, nezalezi ani na tom jakej je tam kvalt. Pokud dam nohu z plynu nebo vymacnu spojku tak hned prestanou, takze je jasne ze to bude neco s prenosem sily. Ani kdYz zkousim vytacet motor na volnobeh tak nic neni cejtit-coz to taky potvrzuje.
Prosim o pomoc, chystam se do servisu, ale rad bych vedel co to muze byt.
Ps. Nemate nekdo zkusenosti se sevisem Regio/Imofa v Hradci..
Poloos/poloosi su K.O.
PS: Myslel som, ze 2.4JTDm ma v zaklade 129kw. :-k
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW (110kw-->135kw...sarkan's modofication)

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 19.1.2009, pon 11:26

Podle popisu to vypadá na utahaný / vibrující dvouhmotový setrvačník. Nedá se opravit, pouze vyměnit.
Zkus zavolat do Imofy, kolik by stála jeho výměna.
Pak si zjisti výrobní číslo podle ePER zavolej třeba Norbertovi (zumm.cz), nebo pop-art, atd.
A názor získáš hned.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Vibrace 2.4 JTDm

Příspěvek od kejml » 19.1.2009, pon 11:28

maosko píše:Poloos/poloosi su K.O.
Také jedna z možností.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18545
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 19.1.2009, pon 11:58

Vtrdo: nám to dělalo na GT taky a byl to homokinetický kloub....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 19.1.2009, pon 12:13

"Výhoda" pokaženého kloubu, oproti setrváku, je zejména cena.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

maosko

Příspěvky: 18
Registrován: 7.5.2008, stř 15:07
Bydliště: Pod hájom 1359/142, SK-01841, Dubnica nad Váhom

Příspěvek od maosko » 19.1.2009, pon 13:03

kejml píše:Podle popisu to vypadá na utahaný / vibrující dvouhmotový setrvačník. Nedá se opravit, pouze vyměnit.
Zkus zavolat do Imofy, kolik by stála jeho výměna.
Pak si zjisti výrobní číslo podle ePER zavolej třeba Norbertovi (zumm.cz), nebo pop-art, atd.
A názor získáš hned.
[-X Zotrvak by vibroval aj po ubrati plynu. :pivko
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW (110kw-->135kw...sarkan's modofication)

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 19.1.2009, pon 18:30

diky panove diky moc ... prave tohle jsem potreboval ... aby si me nemohli jen tak kolem prstu omotat ... a to clovek nechce


jj jinak mas recht maosko ma to 129kW - 175koni

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 19.1.2009, pon 22:19

jo jo já se přikláním k poloose.Něco podobného co popisuješ sem zažil u focusu. Jen opravdu v tahu se celé auto rozvibrovalo.Ale tenkrát ta poloosa byla po havárce. Tak a to ti začalo z ničeho nic nebo se ty vibrace postupem času zesilují?

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 20.1.2009, úte 10:00

no zacalo to vlasnte uplne z niceho nic ... takhle v tech treskutzch mrazech jedu z Dobrise po dalnici a najednou cejtim vybrace a pak uz intenzita zustala stejna ...


no opravari se taky shodli ze to bude homokinetický kloub tak doufam

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18545
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 20.1.2009, úte 10:19

Mě to u toho GT taky začlo z ničeho nic a taky na dálnici.... Takže snad to bude i tvůj případ, homokineťák není nákladově tak strašná věc....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 20.1.2009, úte 15:32

a na prachovky na poloosách jsi se díval?

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 31.1.2009, sob 17:59

Diky panove diky

tak servis uz ma za sebou ... bylo to v ramenech a pri je nacata i ta poloosa , klouby sou trosku volnejsi ale jeste neco pry vydrzi .... to prase co ji melo predemnou ... chudinka jedna :-(

ale co se nestalo. panove mi celkem dobre povimnenovali co se dalo,
desticky klinak a tak .. celkem bych mohl bejt spokojenej ALE ... procistil a vyvazil lopatky Turba ....

no a co se nestalo . sem s nim odjel ze servisu.. vse ok ...musim rict ze ta naprava je fakt mnohem lepsi , den stoji pak jako ze pojedu zpatky do prahy a co neslysim ...



pokazky kdyz vytocim motor ... i na volnobeh tak - pokud se nepletu - pri zabrani turba - zacne pistet vrcet a vubec desne hlasite vyvadet :smt013 ... pliiis help ... muj lajckej odhad je neco s turbem ...ale co a je to opravdu ono ...

nejakej typ na nekoho slusneho, kdo by to dokazal opravit, kolem prahy ....
[-o< [-o< [-o< [-o<

diky :D

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 31.1.2009, sob 18:44

Poloz na turbo ruku a nech ti niekto prida.Ak je to z turba,tak to urcite zistis a budes to aj pocut....A ako to robi? Pridas plyn a ked sa otacky vracaju na volnobeh,tak to zachrci?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 31.1.2009, sob 20:31

ani ne piststi to hluboce az chrci pokud pridam plyn ,, je to slyset vsude v kabine, venku ... furt

zitra nahraju zvuk, .. to by vam mohlo pomoct , je to takovej asi dost specifickej zvuk ....

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 31.1.2009, sob 20:35

teda myslim ze nemusim ani zvedat kapotu a takovito .. jinak to chrci jen kdyz pridam plyn ... a pokud uvolnim plyn tak si to nekejchne

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Ladin 164V6 » 31.1.2009, sob 22:08

No takhle se chova turbo kdyz je pred smrti... Jak prosim Te vyvazoval ty lopatky? Muj nazor je ze ti to z**rvil
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 31.1.2009, sob 23:24

Vyvažovali lopatky turba??? co je to za blábol? To je jaká si kokotina či co ne? To by moselo přece turbo ven.A to není jen tak to vyvážit.Doufám že máš doklad o opravě. Tohle je na reklamaci. Já kdybych dovezl auto do servisu se špatným ramenem nebo poloosou a on my řekl že mi rýpal do turba tak bych mu asi rozbil .... :smt075 .Pokud to máš napsané v papíru o opravě že ti něco dělali s turbem a opravdu to dělá turbo ten zvuk tak tam zajet a reklamuj to a udělej tam pořádný bordel !! A čím víš za vedením půjdeš tím líp oni jsou schopni to svést na tebe.

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 1.2.2009, ned 12:28

jo . sem si rikal ze vycistit jeste ok ...ale vyvazovat lopatky, to sem se dozvedel az z papiru ... no je to celkem na kel pac sem to mel v HK na oprave a ted uz jesme v Praze a musim ho tu mit min do utery... :smt013

bych mu dal nejradeji do :smt075

no nic ....sem potreboval ujistit ze to je koko... a ze mu muzu jaksepatri dat pocuni ...


diky panove

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 2.2.2009, pon 15:10

No bavil jsem se s mechošem z práce co už má něco za sebou a ten se na mě díval jak na blázna když sem mu popisoval tvoji situaci. Tak nejen že by turbo moselo ven ale i ty lopatky by se museli vyhodit z turba a udělat na spešl stolici takže jedině v servise na turba a to by už byl vlastně repas.Tak to spíš vypadá že ti s tím nic nedělali a napsali si jen práci možná jestli nezvišovali tlak ale to je jedno.Takže pokud to máš prý na papíru že ti rýpali do turba tak tam zajet a požaduj reklamační opravu.Prý a kdyby došlo na soud tak to na 99% vyhraješ protože právě kromě těch lopatek na tom není co podělat.

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 2.2.2009, pon 15:36

Jsem lajka a hrozně by mě zajímalo, jak se v garáži vyvažují lopatky turba, když to určitě točí přes 100.000 ot/min... Turbo u 1.4 TSI točí 220.000 ot/min...
V Praze zkus Vencu Kameníka. Když už nic jiného, je určitě slušný.
http://forum.cuoresportivo.net/viewforum.php?f=51
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 2.2.2009, pon 16:40

Tak v garáži no určitě je několik způsobů. Např. tam můžeš nalepit závaží z kola nebo naklepnout to olověné závažíčko na pechové disky :smt040 a nebo zrovna můžeš ulamovat rořky lopatek :smt044 . Ono je to fakt jedno :hotovej .Tak nebo tak vísledek se určitě dostaví :weedman:

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 2.2.2009, pon 17:28

Na turbe sa predsa vyvazuje oska,na ktorej je vrtulka turbiny a kompresoru.O vyvazovani lopatiek veru neviem nic.Tie sa len pootacaju a usmernuju tok vzduchu na vrtulku.Jedine,ze by ich cistili,ale to tiez bez zhodenia turba dokaze len David Copperfield :hotovej
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 5.2.2009, čtv 09:43

:smt084

tak po servani , se panacek z Ceperky stahnul a sipal si popel na hlavu... a co musim rict tak hned vedel kde se mohla stat chyba


no vite co s tim bylo, kdyz cistili to turbo... tak museli oddelat i vyfukove potrubi a to je jake prekvapeni spojeno s turbem přes tesnenií, a ten holomek kdyz to nasadil tak to tesneni dokurvil, no :smt021

zatim to musik zatukat, ale auto jede jak po dratkach ... .

jinak panove a damo .. vsem diky za podporu


:diky

vtrdo

Příspěvky: 15
Registrován: 12.4.2008, sob 20:24
Bydliště: praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vtrdo » 7.4.2009, úte 10:03

no a ted dokonceni celeho pribehu .... drzte si klobouky .... :smt077


takze po tom co mi pan cepek vymenil to tesneni .... a dojel jsem s tim opet do prahy .. tak hadejte ... porad to stejne ... cim dal tim horsi ...
takze pan jako machr jezdil s otevrenzm okynkem v mrazech -10 stupnu ...aby se neudusil a tak :-D

no tak sem se poradil s pravnici a vzal auto k panu Kamenikovi...

ten, jak je jeho standart , souznene vyslech narky a za den dva se do toho pustil .... no a potom mi celej nesvuj vola, že at se prijedu podivat a dohodnout se ... bylo mi jasny ze prdel konci :-(

no ukazal mi co ten Debil s tim provedl ....
aby se dostal k tomu Turbu, na ktere nemel sahat , tak si sroub , asi trosku zarostlej, na samotnem turbu ODVRTAL!!! no a pravdepodobne kdyz tam pritahoval šefty na hlave motoru tak je uuuplne strhal, zbyla z nich vylestena dira .... ...............

no cena opravy jenom tohodle poskozeni ... 15-17klacku ... ( skoda na motoru ... radeji nemluvit ) auto uz ma najeto daldich 3 tisice a musim zatukat a podekovat p. Kamenikovi za skvelou praci ....


ted se taham s opravarem z ceperky o nahradu alepon tech skod co zpusobil .... zaplaceni opravy ....


doufam ze tim konci peripetie ...


hopefully Not to be continued :D

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 11 hostů