Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
To není možný, já to snad ještě ani neodeslal a ty už odpovídáš.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 710
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Drsná věc
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak dneska vyčištěn EGR. Pohodová práce na hodinku. Zanesený ani moc nebyl.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Dneska se toho událo až dost. Nejdřív sme s Alfonsem společně poprvé absolvovali vypalování DPF. Na palubáku vyskočila hláška, že filtr je ucpanej a tak 10min od té doby byla spotreba 20L+ a výkon tak poloviční možná. Pak na palubáku zhasla ikona čištění a ok. Žádné kouřové efekty se však nekonaly. Máme spolu 10tkm (95% dálnice) a teďka se už 14dní jen škobrtám 10km tam, 10 zpátky. Takže asi proto.
Teď to horší. Tak 30min po čištení filtru sem byl natankovat. Odjiždím z pumpy a slyším zprava zezadu vrzání/škřípání. Jako když jsou v zimě zatuhlý horní uložení tlumičů... Už sem byl celkem nasr... co to je zase za pazvuk. Po zastavení sem na to kouknul a co se nenašlo. Prdlá pružina. Lom už je zkorodovanej, takže už to asi nějakou dobu prasklý je, ale zvukově se to projevilo až dnes. Poznám nějak jestli mám klasický pružiny nebo ty o 20mm nižší? Mám podezření na ty nižší pravě. Na aute byly seriove 18tky.
Teď to horší. Tak 30min po čištení filtru sem byl natankovat. Odjiždím z pumpy a slyším zprava zezadu vrzání/škřípání. Jako když jsou v zimě zatuhlý horní uložení tlumičů... Už sem byl celkem nasr... co to je zase za pazvuk. Po zastavení sem na to kouknul a co se nenašlo. Prdlá pružina. Lom už je zkorodovanej, takže už to asi nějakou dobu prasklý je, ale zvukově se to projevilo až dnes. Poznám nějak jestli mám klasický pružiny nebo ty o 20mm nižší? Mám podezření na ty nižší pravě. Na aute byly seriove 18tky.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
jenom Ti výbava měla snížení a ty ji asi nemáš, takže máš klasické pružiny
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
No právě, že se tu nějak nedávno řešilo, že někdo nemá Ti verzi, ale má origo snizenej podovzek. Snad nekdo s 1750TB. Nicmene v Eperu sem si podle VINka nasel, že to je číslo 50515194. Tak snad to bude dobře.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak pár momentek. Kvalita temer zadna - foceno mobilem. Auto je momentalně jako prase, ale ted tu uz skoro 14 dni prsi, tak myti nema moc cenu. Snad ted o vikendu. Alfons přede jako víno.
- Přílohy
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Koukam, ze uz sem sem dlouho nic nenapsal. Od te doby se probehlo nekolik malo uprav/oprav: DPF+Swirl klapky Off by Cendler, nove predni prave horni rameno, pred mesicem nova baterka (umrela z minuty na minutu, zastavil sem pred globusem, jdu nakoupit, prijdu zpet, zasunu klicek, pristrojovka zacala blikat a vydavat zvlastni zvuky a pak to zhaslo, takze zase ostuda - nepojizdna alfa v globusu, ani pres kabely nesla -asi mrtvy clanek, takze sup pro novou baterku a od te doby vse ok, baterka byla puvodni), aktualizace B&M 5.6. Jinak jen normal nafta, olej, filtry... Zatim slouzi vyborne.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak dnes probehla vymena termostatu, puvodni uz drzel jen kolem 80C. Vymena vcelku snadna a bezproblemova. Takze opet drzime krasnych 19. Taky sem vycistil snimac tlaku v sani, promazal panty a zamky dveri a osetril gumove tesneni kolem dveri.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Konecne sem se dostal k prezuti na letni pneu. Zaroven doslo na vymenu xenon vybojek, bosch aerotwin na celni sklo, vymena zadnich kosti stabilizatoru a nasazeni novych kobercu do interieru. Jeste by to chtelo, aby pres vikend neprselo a mohl sem ji poradne umyt.
Nyni mame 183000km a zacala hucit obe zadni loziska (jiz objednana) + me ve velmi blizke dobe cekaji obe predni spodni ramena. Navic sem dnes nasel vuli na PZ kole na hornim rameni u napravnice, takze musim pohledat, kde se to da sehnat. Pristup se mi tam pri rychlem ohledani zdal nulovy...takze zrejme napravnice dolu. Uvidime.
Jinak vse funguje ok, zadne problemy. Doufam, ze to tak jeste dlouho vydrzi.
Nyni mame 183000km a zacala hucit obe zadni loziska (jiz objednana) + me ve velmi blizke dobe cekaji obe predni spodni ramena. Navic sem dnes nasel vuli na PZ kole na hornim rameni u napravnice, takze musim pohledat, kde se to da sehnat. Pristup se mi tam pri rychlem ohledani zdal nulovy...takze zrejme napravnice dolu. Uvidime.
Jinak vse funguje ok, zadne problemy. Doufam, ze to tak jeste dlouho vydrzi.
Naposledy upravil(a) Kolbik dne 2.6.2013, ned 11:38, celkem upraveno 1 x.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Dnes probehlo cisteni EGR. Po DPF off je krasne cisty, i na vstup na sani, klapka. Pocitoval sem prusi narust vykonu kolem 2000rpm. Pruzina v tom velkem telese se obcas zadrhavala v tech voditkach, takze se to ted pres noc louhuje v brake cleaneru a zitra uvidime jestli to bude lepsi.
Pred tydnem doslo na vymenu obou zadnich lozisek. Hucela uz dost, na levem kole uz byla v lozisku dost vule. Kupoval sem SNR (nebo SRN uz nevim :-) ), cena 2000/ks na prodejdilu.cz Co sem po 185tkm vyndal z auta, byly taky SNR. Pokud vydrzi dalsich 180t, tak nema asi moc smysl platit dvojnasobek za SKF, FAG atp.
Ve stejny den komplet vycisteny a promazany vsechny brzd.kotouce a vymena brzd.kapalina (odsat z nadobky, dolit do plna novou, pak odsavacku na odvdzusnovaky a s nastartovanym motorem projet cele auto, v mem pripade 3x...padlo na to 2,5L brzdovky, nesetril sem ). Porad ale pretrvavaji problemy s rucni brzdou. Pri rozjezdu a prudkem pusteni plynu je od PZ kola slyset tak 0,3s drhnuti. Myslel sem, ze to bude temi lozisky, ale nic. Povolil sem tedy stelovak rucky pod loketkou asi o otacku, rucka zabira ted az tak po 3.-4.kliku, ale zvuk stale nezmizel. Kdyz tocim kolem, tak nikde nic nedrhne. Musim se tomu jeste povenovat trochu.
Take sem sundaval pr.naraznik. Byl povoleny spodni sroub drzici levy xenon. Ocividne uz z vyroby neutazeny, ale vsiml sem si toho az kdyz sem menil vybojky.
Taky cekam na predni spodni ramena (TRW) 4000/ks, axialni tahla (opravna sada Lemforder)1000/ks, spojovacky Delphi 450/ks. Rizeni je ok, vule ve spojovackach taky nejsou, ale kdyz uz menim ty spodni, ktera jsou total ko, tak to stejne musi na geo, tak to sfouknu vsechno at je nejaky cas klid.
Alfonse brzy ceka dlouha cesta do Kalabrie, takze musi byt 100% ready.
Pred tydnem doslo na vymenu obou zadnich lozisek. Hucela uz dost, na levem kole uz byla v lozisku dost vule. Kupoval sem SNR (nebo SRN uz nevim :-) ), cena 2000/ks na prodejdilu.cz Co sem po 185tkm vyndal z auta, byly taky SNR. Pokud vydrzi dalsich 180t, tak nema asi moc smysl platit dvojnasobek za SKF, FAG atp.
Ve stejny den komplet vycisteny a promazany vsechny brzd.kotouce a vymena brzd.kapalina (odsat z nadobky, dolit do plna novou, pak odsavacku na odvdzusnovaky a s nastartovanym motorem projet cele auto, v mem pripade 3x...padlo na to 2,5L brzdovky, nesetril sem ). Porad ale pretrvavaji problemy s rucni brzdou. Pri rozjezdu a prudkem pusteni plynu je od PZ kola slyset tak 0,3s drhnuti. Myslel sem, ze to bude temi lozisky, ale nic. Povolil sem tedy stelovak rucky pod loketkou asi o otacku, rucka zabira ted az tak po 3.-4.kliku, ale zvuk stale nezmizel. Kdyz tocim kolem, tak nikde nic nedrhne. Musim se tomu jeste povenovat trochu.
Take sem sundaval pr.naraznik. Byl povoleny spodni sroub drzici levy xenon. Ocividne uz z vyroby neutazeny, ale vsiml sem si toho az kdyz sem menil vybojky.
Taky cekam na predni spodni ramena (TRW) 4000/ks, axialni tahla (opravna sada Lemforder)1000/ks, spojovacky Delphi 450/ks. Rizeni je ok, vule ve spojovackach taky nejsou, ale kdyz uz menim ty spodni, ktera jsou total ko, tak to stejne musi na geo, tak to sfouknu vsechno at je nejaky cas klid.
Alfonse brzy ceka dlouha cesta do Kalabrie, takze musi byt 100% ready.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Jeste pridam par obrazku, kvalita koukam hrozna, ale treba to nekomu nekdy pomuze.
- Přílohy
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Ten prudší nárůst výkonu kolem 2000 otáček pociťuji taky, ale u mě to na 100% není EGR-em, protože ten mám už cca rok úplně zaslepený + softwarově odstavený. Už jsem to tady několikrát popisoval, ale dosud netuším, čím to je. Projevuje se to jen někdy, v podstatě jen u studeného motoru, hlavně při jemné akceleraci. Podle mě to je přituhlá regulace lopatek na turbu, ale s jistotou to nevím. Jak se motor zahřeje, nebo když akceleruji rychleji, tak se to úplně ztratí a až do dalšího studeného startu už neobjeví. poprvé jsem to zaznamenal hned po DPF-OFF akci, ale od té doby se to nijak nezhoršuje. Možná se to v poslední době dokonce trochu ztrácí, nebo jsem si už zvykl.Kolbik píše:Dnes probehlo cisteni EGR. Po DPF off je krasne cisty, i na vstup na sani, klapka. Pocitoval sem prusi narust vykonu kolem 2000rpm. Pruzina v tom velkem telese se obcas zadrhavala v tech voditkach, takze se to ted pres noc louhuje v brake cleaneru a zitra uvidime jestli to bude lepsi.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
U mě na teplote motoru nezalezi. Dela to ale taky jen pri nizkem zatizeni. Ale kdyz mi cendler vyndal DPF, tak pak to nejaky cas vubec nedelalo. Mozna ta regulace. Uvidim, dnes nebude cas to dat zpatky, takze uvidime az po vikendu. Jinak ta tycka v tom egru v te el.casti mi chodi krasne hladce a kdykoli sem to rozebral, tak vzdy chodila. Odpor rekneme jako kdyz mackas propisku cca.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
popravdě mám to taky, ale píše Envel, je to pouze při jemném plynu, když ho opravdu jenom šolíchám a pomaličku to zrychluje, při klasické jízdě, to nemám nikdy
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
By chtelo nekoho kdo ma stejny motor, ale najeto kolem tak do 50-60t a jestli jim to dela taky. Ja mam auto od 130tkm a myslim ze to dela celou dobu. Akorat po vyndani DPF to chvili jezdilo krasne hladce.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak pokud to má i Čenda, jsem v klidu . Je možné, že to opravdu není tím zahřátím, ale prostě do zahřátí plyn jen lechtám, tak si to někdy všimnu a potom jak šlapu na plyn normálně, už to je krásně lineární. Otázka zní, zda je to nějaká drobná závada(např. ta přituhlá regulace geometrie lopatek turba), nebo je to jen vlastnost způsobená tím, že po vyndání DPF je přísun tlaku k turbu jednodušší a ta regulace je prostě nastavena se špuntem ve výfuku, takže v tomto jednom konkrétním jízdním režimu se to projeví takhle skokově? Už mi to ani nijak nevadí, jen jsem zvědavý, zda na to někdo přijde.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Měl jsem za to, že to je sáním a ti co ho měnili tento problém nemají.
Když jsme přišli na to, že to lehce dělá i Čendovi s novým (Envel: ty si taky měnil ne?), tak už je mi to putna a jsem s tim smířen
Současně bych se přiklonil k tomu, že před vyndáním DPF to tam nebylo, ale už si to moc nepamatuju. Po softwarovém odstranění EGRu před pár dny mi to přijde o něco lepší, ale možná je to jen placebo
Když jsme přišli na to, že to lehce dělá i Čendovi s novým (Envel: ty si taky měnil ne?), tak už je mi to putna a jsem s tim smířen
Současně bych se přiklonil k tomu, že před vyndáním DPF to tam nebylo, ale už si to moc nepamatuju. Po softwarovém odstranění EGRu před pár dny mi to přijde o něco lepší, ale možná je to jen placebo
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Já sání neměnil, ale klapky mám otevřené a zaaretované a navíc toto se projevovalo i před jejich odstavením, takže se sáním to fakt nemá nic společného. Doteď jsem si myslel, že to mám jen já, ale vidím, že to je u 5-ti hrnku běžné, takže to asi nemá smysl řešit, bude to spíš vlastnost než závada.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Pred DPF to delalo taky. Tezko rict. Zatim to resit nebudu. Hlavne aby to jezdilo. Spis by me zajimala ta rucni brzda...
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak EGR vycisten, solenoid rozebran. Uvnitr to vypadalo trochu jinak nez dle znameho navodu v pdf, ktery tu koluje, jadro je jeden kus s tou tyckou, ale vse sem vycistil, promazal a zase slozil a chodi to krasne hladce. Do auta sem to zatim nedal, pac mi schne silikon na te navrtne dirce, takze zitra.
Navic mi prisel domu nejaky hardware: predni spodni ramena, axialni tahla a predni kosti na stabik. Spojovacky vyzvednu zitra v jinem shopu. Tento tyden to tam musim dat a pak uz jen lestit doufam.
Navic mi prisel domu nejaky hardware: predni spodni ramena, axialni tahla a predni kosti na stabik. Spojovacky vyzvednu zitra v jinem shopu. Tento tyden to tam musim dat a pak uz jen lestit doufam.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak dnes konecne byl cas ten EGR vratit zpatky, nejdriv sem ho jen zapojil a pres FES vyzkousel. Behal krasne. Po namontovani zpet auto zase tahne krasne, u 2000rpm je sice lehke zvyseni toc.momentu citit, ale to uz zase citim jenom ja. Nikdo jiny ne. Je to o 90% lepsi. Takze i kdyz se vam bude zdat, ze ta tycka solenoidu chodi hladce (vzdycky mi to tak prislo), tak stejne vycistic. Ja to udelal ciste ze zvedavosti a vyplatilo se.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Vcera byla vymena oleje (187 717km), soucasne sem vymenil zátku, protoze torx v ni uz zacinal byt trochu ozvejkany. Válela se mi tu jedna z byvale 156 a byla uplne stejna. Torx 50, M18x1,5 L=22mm. Oleje mi vytelko 6L jako vzdy. Jinak klasika olej.filtr, Selenie, novy stitek, smazat servis pres FES a hotovo.
Mimo to, objevil sem vuli jako prase na pravem axialnim tahlu, tak 5mm. Jeste ze mam komplet tahla rizeni a spodni ramena uz doma, v utery se po praci snad dostanu k tomu to prehazet. Taky sem koukal nad dumyslnosti ve Fiatu, gumova hadice od turba do mezichladice je ze dvou kusu a jsou do sebe vzajemne jen nasunuty a je to kolem nich trochu zablite. Spona neprichazi v uvahu, protoze ty hadice jsou hodne tenke a mekke.
Mimo to, objevil sem vuli jako prase na pravem axialnim tahlu, tak 5mm. Jeste ze mam komplet tahla rizeni a spodni ramena uz doma, v utery se po praci snad dostanu k tomu to prehazet. Taky sem koukal nad dumyslnosti ve Fiatu, gumova hadice od turba do mezichladice je ze dvou kusu a jsou do sebe vzajemne jen nasunuty a je to kolem nich trochu zablite. Spona neprichazi v uvahu, protoze ty hadice jsou hodne tenke a mekke.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 20 hostů