Originál xenony a vše kolem
Re: Originál xenony a vše kolem
Dával si tady někdo práci s doděláním xenonu?
Svítí to bídně, dost času strávím v noci na cestě a vadí mi to. Zkoušené "hi-tech" zarovky, je to lepsi, ale porad nic moc. HIDky neprichazi v uvahu.
Sehnat svetlomety neni problem, naklony budou horsi, ale pujde to, co se tyce odstriku nemam paru jak jsou reseny, vysouvaji se, jsou napevno?
Na netu jsem toho moc nenasel.
Diky
Svítí to bídně, dost času strávím v noci na cestě a vadí mi to. Zkoušené "hi-tech" zarovky, je to lepsi, ale porad nic moc. HIDky neprichazi v uvahu.
Sehnat svetlomety neni problem, naklony budou horsi, ale pujde to, co se tyce odstriku nemam paru jak jsou reseny, vysouvaji se, jsou napevno?
Na netu jsem toho moc nenasel.
Diky
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Originál xenony a vše kolem
Mám xenony, ale žádná hitparáda to není, spíš naopak . Jediná možnost co mi zbývá, je rozleštit lampy a vyměnit výbojky
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Originál xenony a vše kolem
Jak je řešen ostřik?
Mě to do dálky svítí dobře, ale když odbočuju tak nevidím nic. Malý rozptyl světla, chtělo by to corner funkci (ze by dalsi ukol na leto?).
Mě to do dálky svítí dobře, ale když odbočuju tak nevidím nic. Malý rozptyl světla, chtělo by to corner funkci (ze by dalsi ukol na leto?).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Bernardo (muf2muf)
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
- Bydliště: Plzeň
Re: Originál xenony a vše kolem
ahoj,
kvůli vadnej ŘJ výbojky musím vyndat světlo a kvůlii tomu je zapotřebí sundat nárazník. Už jste to někdo dělal? Mám facelift a chtěl bych se zeptat, kde všude je nárazník chycenej... Poradíte, prosím?
děkuju
kvůli vadnej ŘJ výbojky musím vyndat světlo a kvůlii tomu je zapotřebí sundat nárazník. Už jste to někdo dělal? Mám facelift a chtěl bych se zeptat, kde všude je nárazník chycenej... Poradíte, prosím?
děkuju
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
Re: Originál xenony a vše kolem
pry je to jako u 147, takze pod kapotou, dole po obvodu, u kol a pak pod podběhama
Re: Originál xenony a vše kolem
Doporučuju jít s tím na zvedák, na heveru je to pakárna. Musí dolů dekl motoru, jinak je to chycené jak psal Petr. Šroubků jak nasráno
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
vytočit kolo, na hever, sundat podběh, pak vyšroubovat asi 3 šrouby na vrchu spoileru (u kola),1 šroub na spoileru dole u kola, par šroubků u scudeta a je to.... brnkačka, odpoledne v kelu a mě to čeká zase. Už mi odešla 2. řídící jednotka xenonu
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Originál xenony a vše kolem
Jde to i trosku jednoduseji (u pred fl) stacilo povolit sroubky pod znakem a pak dva na okraji (kousek od filtr boxu) naraznik sel trosku spustit dolu tak abych se dostal na sroubek ktery drzi svetlo.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
jenže mi tam máme navís ten balast pod světlem a to by šlo těžko vytáhnout.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Originál xenony a vše kolem
No to je pravda. Stim vam muzu pomoct, vykseftujme svetla
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
Takže jsem jednou a provždy vyřešil problém s oxidací řídící jednotky xenonů (ballast). Ta je idiotsky umístěná pod světlometlem s tím, má otvor se zdířkou nahoře a veškerá vlhkost ze světla a okolí se díky trapnému těsnění dostane dovnitř a tam zoxiduje tištěný spoj a xenon nesvítí.
Postup
1. Koupit NOVÝ originál řídící jednotky stojí na 250 Eur
2. Koupit POUŽITÝ originál řídící jednotky stojí na 150 Eur
3. koupit balast od číňanů s redukční zástrčkou stojí 30eur
já koupil tady: http://www.ebay.de/itm/110796285505?ssP ... 1439.l2649
jediné co jsem musel na světle upravit bylo odtrhnout dva drátky dole v té zdířce vedoucí k origo ballastu a propojit je s dvěma drátky neorigo xenonu. červený-žlutý a černý-hnědý
výhoda výměny za neoriginál je mimo ceny a záruky také ta, že v případě poruchy ballastu nebudete napříště muset vyndavat světlo a s tím spojené odmontování spojleru a podběhu.
Postup
1. Koupit NOVÝ originál řídící jednotky stojí na 250 Eur
2. Koupit POUŽITÝ originál řídící jednotky stojí na 150 Eur
3. koupit balast od číňanů s redukční zástrčkou stojí 30eur
já koupil tady: http://www.ebay.de/itm/110796285505?ssP ... 1439.l2649
jediné co jsem musel na světle upravit bylo odtrhnout dva drátky dole v té zdířce vedoucí k origo ballastu a propojit je s dvěma drátky neorigo xenonu. červený-žlutý a černý-hnědý
výhoda výměny za neoriginál je mimo ceny a záruky také ta, že v případě poruchy ballastu nebudete napříště muset vyndavat světlo a s tím spojené odmontování spojleru a podběhu.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Originál xenony a vše kolem
Xenonová lampa se dá vyndat i s balastem bez sundání narazníku. Stačí povolit dva +dva šrouby (tuším klíč č. 13) po stranách na horní příčce, a tím jde při vyndávání světla přizvednout. Neříkám, že to jde lehce, ale jde to. Ještě je dobrý si nárazník pod světlem zalepit nějakou lepící páskou aby jste si balastem neodřeli barvu z nárazníku.
Re: Originál xenony a vše kolem
roubrt37 píše:Takže jsem jednou a provždy vyřešil problém s oxidací řídící jednotky xenonů (ballast). Ta je idiotsky umístěná pod světlometlem s tím, má otvor se zdířkou nahoře a veškerá vlhkost ze světla a okolí se díky trapnému těsnění dostane dovnitř a tam zoxiduje tištěný spoj a xenon nesvítí.
Postup
1. Koupit NOVÝ originál řídící jednotky stojí na 250 Eur
2. Koupit POUŽITÝ originál řídící jednotky stojí na 150 Eur
3. koupit balast od číňanů s redukční zástrčkou stojí 30eur
já koupil tady: http://www.ebay.de/itm/110796285505?ssP ... 1439.l2649
jediné co jsem musel na světle upravit bylo odtrhnout dva drátky dole v té zdířce vedoucí k origo ballastu a propojit je s dvěma drátky neorigo xenonu. červený-žlutý a černý-hnědý
výhoda výměny za neoriginál je mimo ceny a záruky také ta, že v případě poruchy ballastu nebudete napříště muset vyndavat světlo a s tím spojené odmontování spojleru a podběhu.
A jak ti to funguje na ten neorigo balast? nesviti to jinou barvou nebo tak?
Mam stejny problem, dostala si mi tam voda a vyhorelo mi to.
Premyslim jestli koupit pouzitej origo ballast za 800 mi byl nabidnutej
nebo tento http://www.xenony-levne.cz/xenony-levne ... -D2S-a-D2R
Re: Originál xenony a vše kolem
Balast ti barvu světle neovlivní
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
Svítí normálně, ale nefunguje naklápění
Takže scháním:
1. scháním někoho, kdo opravuje balasty
2. koupím použitý ale funkční balast
Takže scháním:
1. scháním někoho, kdo opravuje balasty
2. koupím použitý ale funkční balast
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
Na stránkách Volva někdo píše, že se mu do balastu dostala voda a přestal fungovat. po vyprání v ultrazvukové pračce se zprovoznil...
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Originál xenony a vše kolem
me se tam taky dostala voda a uplne se vypalil jeden kondenzator myslim ze to je.
tak me by treba ultrazvuk nepomoh:) zkusim trochu zapajcit pak dam vedet jak to dopadlo.
roubrt37: dej foto jak presne ten tvuj ballast vypada..
tak me by treba ultrazvuk nepomoh:) zkusim trochu zapajcit pak dam vedet jak to dopadlo.
roubrt37: dej foto jak presne ten tvuj ballast vypada..
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
takhle
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Originál xenony a vše kolem
Kluci, jakou vybojku potrebuji na 159ku? D1S, nebo D2S a 4300k, nebo 6000k? Nikde to nemuzu najit a jsem z toho trosicku ztracen v lese... :-(
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Re: Originál xenony a vše kolem
Nazdar, mam takovej jeden mensi problem s orig xenonama, mozna nekdo poradite. Pri prejeti nerovnosti se mi trepou vnitrky ve svetlech (cocky), zrejme nejak vychozeny drahy ve kterych se pohybuje naklapeni nebo tak. Netusite nekdo, jestli se to da jednoduse opravit? Netrepe to moc, na slusne ceste je to v poho, ale kdyz je rozbitejsi, tak to v noci celkem otravuje. Dik
AR 159 SW, 2.0JTD Distinctive, 125 kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
pyrana: za 800 ? kde?, beru!
roubrt: napis mi kod z toho starteru, poptám se, jestli by byl...
great: taky mi to dělá, ale jen na velmi rozbité silnici, neřeším to..
roubrt: napis mi kod z toho starteru, poptám se, jestli by byl...
great: taky mi to dělá, ale jen na velmi rozbité silnici, neřeším to..
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6965
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
to, že se vám třese světlo je tím, že máte nějaký držák v čudu, klasická nemoc u faceliftové 156ky
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál xenony a vše kolem
já mám v čudu 2 ze 3
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Originál xenony a vše kolem
předpokládám správně že držák někde uvnitř světlometu...?speedy píše:to, že se vám třese světlo je tím, že máte nějaký držák v čudu, klasická nemoc u faceliftové 156ky
AR 159 SW, 2.0JTD Distinctive, 125 kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW
Re: Originál xenony a vše kolem
Světlo drží na dvou šroubech a v jedný umělohmotný patici do který se nacvakne. A ta patice ráda praská a šrouby rády uhnívaj
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů