Tlak na liště

Pepanek

Příspěvky: 9
Registrován: 7.2.2010, ned 21:06

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Pepanek » 21.3.2011, pon 22:46

Do kterýho Boshe to davas? :))

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 352
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Aleš 292 » 21.3.2011, pon 23:28

Liberec
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

Pepanek

Příspěvky: 9
Registrován: 7.2.2010, ned 21:06

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Pepanek » 26.3.2011, sob 08:55

Tak at dopadnes lip nez ja. :) Myslim hlavne casove.

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 352
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Aleš 292 » 26.3.2011, sob 11:21

Tak tam lybra byla 2 dny a zjistili,že tomu autu nic není :smt102 . Dělali mi kapilární zkoušku vstřiků a výsledek je,že u všech je to úplně stejný. Tlak paliva je taky naprosto vpořádku. Pak to byl ještě se mnou projet asi 15 km s připojenou diagnostikou a tlak paliva se při jízdě šplhal až ke 1300 atm. Tlak turba taky ok i průtok vzduchu. Takže jediný problém je to,že to je moje první nafta a proto se mi zdá,že to nejede. Navíc když k tomu jezdím kappou 20v turbo,která má 162 kw :supz: takže ten tlak paliva,který byl původně nízký jsem asi vyřešil výměnou regulátoru tlaku na čerpadle. Moc jsem ale rozdíl nepocítil. Nafta patří do kamen a ne do auta. Ted už to vím :smt021
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 26.3.2011, sob 20:48

Ta Lybra to je unijet,alebo mJet.
Ak uni ten tlak by mal byt od urcitych otacok pri plnom plyne 1350 barov.
Musel by som pozret mapu,ale myslim,ze to je cca 3500 ot.
Ak mJet,tak je to daleko viac.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 26.3.2011, sob 21:31

Aleš 292 píše:Tak tam lybra byla 2 dny a zjistili,že tomu autu nic není :smt102 . Dělali mi kapilární zkoušku vstřiků a výsledek je,že u všech je to úplně stejný. Tlak paliva je taky naprosto vpořádku. Pak to byl ještě se mnou projet asi 15 km s připojenou diagnostikou a tlak paliva se při jízdě šplhal až ke 1300 atm. Tlak turba taky ok i průtok vzduchu. Takže jediný problém je to,že to je moje první nafta a proto se mi zdá,že to nejede. Navíc když k tomu jezdím kappou 20v turbo,která má 162 kw :supz: takže ten tlak paliva,který byl původně nízký jsem asi vyřešil výměnou regulátoru tlaku na čerpadle. Moc jsem ale rozdíl nepocítil. Nafta patří do kamen a ne do auta. Ted už to vím :smt021
tak si ju daj cipnut a budes prekvapeny a potom napises benzin patri do letlampy :D
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Oskar » 27.3.2011, ned 11:17

No ver tomu, ze turbo benzina na tom bude vzdycky o hoooodne lip. Moje uboha 1.6 turbo ve stary Delte to kterekoliv 159 v nafte docela natre co se tyce zrychleni a zatahu. Nechci otevirat nejakou diskuzi vaha auta vs. ekologicke zhovadilosti, ale bohuzel je to tak. Takze auto pro radost bych si koupil vzdy v benzinu a pokud mozno s turbem nebo kompresorem, nebo jeste lepe s obojim. Ale co se tyce bezneho jezdeni na delsi vzdalenosti, samozrejme vyhrava nafta.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 27.3.2011, ned 12:59

Kolko vazi HF-ko a kolko 159 v mJET-e?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: Tlak na liště

Příspěvek od pekony » 27.3.2011, ned 13:00

Musím naprosto souhlasit s Oskarem. Stará Delta turbo byla neskutečná. Když začlo tlačit turbo nešlo to skoro udržet na cestě. Masakr. :drivers:
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 27.3.2011, ned 16:44

ked ti niekto upravy mapu tak aby to auto zralo jak ta delta tak si podla mna ani neprdne bude mat viac koni a aj krutak ktory benzin nikdy mat nebude :D
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 27.3.2011, ned 16:47

pre porovnanie sme skusali 2 octavie jedna 1.8 turbo druha bola 1.9 tdi mala 110 po cipe neviem kolko ale ta benzinova nestihala :D
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Oskar » 27.3.2011, ned 21:30

No nevim TDI Octavku jsem mel a s ciplou jsem taky jezdil a obe meli stejny problem, zatah jako prase uz od 1200 otacek, ale po 3000 naprosto totalni mrtvola. Nevim, uz tady rozebirame hovadiny. Staci se podivat kolik supersportu, nebo sportovnich nebo, aut v rally sportu jezdi s dieslovym motorem - proste vaha, pruznost a spousta dalsich vlastnosti je o nicem. Tim bych to asi uzavrel.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 27.3.2011, ned 21:53

Oskar píše:No nevim TDI Octavku jsem mel a s ciplou jsem taky jezdil a obe meli stejny problem, zatah jako prase uz od 1200 otacek, ale po 3000 naprosto totalni mrtvola. Nevim, uz tady rozebirame hovadiny. Staci se podivat kolik supersportu, nebo sportovnich nebo, aut v rally sportu jezdi s dieslovym motorem - proste vaha, pruznost a spousta dalsich vlastnosti je o nicem. Tim bych to asi uzavrel.
Nafta sa za chvilu dostane do popredia. Vid WTCC Seat Leon TDI.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 27.3.2011, ned 21:56

Alfik píše:
Oskar píše:No nevim TDI Octavku jsem mel a s ciplou jsem taky jezdil a obe meli stejny problem, zatah jako prase uz od 1200 otacek, ale po 3000 naprosto totalni mrtvola. Nevim, uz tady rozebirame hovadiny. Staci se podivat kolik supersportu, nebo sportovnich nebo, aut v rally sportu jezdi s dieslovym motorem - proste vaha, pruznost a spousta dalsich vlastnosti je o nicem. Tim bych to asi uzavrel.
Nafta sa za chvilu dostane do popredia. Vid WTCC Seat Leon TDI.
:D
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Oskar » 27.3.2011, ned 22:32

Tuto odpoved jsem cekal, ale presne okruh a vytrvalostni zavody nikde jinde to nema sanci.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Kůrkyn » 30.3.2011, stř 12:22

z traktoru prostě atlet nikdy nebude :D

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 30.3.2011, stř 12:41

Kůrkyn píše:z traktoru prostě atlet nikdy nebude :D
:smt075 :drivers:

No,no,no..... Ty,ty,ty.... :-D
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 30.3.2011, stř 16:20

ale bude vyvija sa nova generacia comonrailu chcu to spravit tak ze nebude motor brzdit vysoko tlake cerpadlo bude mimo motoru plus na kazdom vstreku piestik ktory bude este dotlacat palivo cize sa este viac rozprasi a lepsie prehori cize vaci vykon :D
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

DERGO
Nováček

Příspěvky: 141
Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
Bydliště: Zlín/Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od DERGO » 30.3.2011, stř 18:48

Plus systém Multiair, a bude to mazec :smt041
Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Kůrkyn » 30.3.2011, stř 20:04

jurki888 píše:ale bude vyvija sa nova generacia comonrailu chcu to spravit tak ze nebude motor brzdit vysoko tlake cerpadlo bude mimo motoru plus na kazdom vstreku piestik ktory bude este dotlacat palivo cize sa este viac rozprasi a lepsie prehori cize vaci vykon :D
Jo, ale něčím tu naftu stlačit musíš, že jo. :D Takže je jedno, kde to čerpadlo bude, pořád se bude brát energie pro stlačení nafty někde z motoru...
Problém dieselu je v poměru hmotnosti motoru a výkonu a pokud se neobjeví nějaký hyper plast, tak to bude pořád o litině a ničem jiném. Takže když postavím vedle sebe dva 200 koňové motory, každý se vším, aby šel nastartovat, tak diesel bude vážit řekněme 200 kg a benzín bude vážit polovinu. A tom to celé je.

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 30.3.2011, stř 21:12

diesel ma krutak cize lepsie vystreli z miesta aspon moja skusenost :wink:
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 30.3.2011, stř 21:40

a ako priklad uvediem kamos mal peugeot 205 1.9 gti vazil okolo 700kg druhy mal vectru sedan 2.2 dti a ked sa nahanali tak ten na tej vectre za nim v pohode stihal ide mi len o to ze diesel uz davno neni traktor dokonca sa mu viacej venuju vo vyvoji ako benzinu a ked bude na trhu ta najnovsia generacia comonrailu tak si myslim ze to bude vykonovo urcite nad benzinom uz teraz su diesle tak vyspele ze sa mozu rovnat benzinoveu autu :wink:
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 30.3.2011, stř 21:43

a ked som kamosa viezol na este byvalej 156 2.4 jtd po cipe tak kukal jak puk jak to slo a to mal 156 2.5 v6 :)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od yan.ko » 30.3.2011, stř 21:44

jurki888 píše:ale bude vyvija sa nova generacia comonrailu chcu to spravit tak ze nebude motor brzdit vysoko tlake cerpadlo bude mimo motoru plus na kazdom vstreku piestik ktory bude este dotlacat palivo cize sa este viac rozprasi a lepsie prehori cize vaci vykon :D
Ano, PD Common rail. Dekuji nechci. Drahe, drahe, drahe a mrtve.

Takhle multiair na dieselu bych si nechal lbit.
Alfa Romeo Perfection

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 30.3.2011, stř 22:00

myslim ze common rail je v pohhode este som nevydel auto ktore by po zosliapnuti plinu na podlahu zacalo na 3 presmykovat :wink: a to si este nesedel v ducate 3.0 jtd power to snat nema turbo dieru a brutalny tach ma to 160 ps ale ide to jak uderene furt blika asr je to super motor
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů