Nesmrtelný olej ;-)
Nesmrtelný olej ;-)
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Nesmrtelný olej ;-)
vytáhl jsem to z jiné diskuse a dávám kurz 1,46 : 1 že až si to přečte HonzaR, tak ho jebne
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Nesmrtelný olej ;-)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nesmrtelný olej ;-)
je to vůl
ale jinak co se týká samotné reportáže, řekl bych to asi takto:
na každém šprochu, pravdy trochu a věřím tomu, že jsou oleje, které snesou nepoměrně mnohem větší kilometráž, než na co jsme zvyklí. Jak bylo v reportáži řečeno, přiživuje se na výrobě olejů a jejich samotných výměnách spousta lidí, takže proč kazit takhle skvělej byznys a dá se říci jisté peníze. Konec knců máme 21. století, tak proč by nemohl takový olej existovat. Počítače jsou taky vymyšleny s již mnohem větším výkonem a kapacitou a já nevim co ještě, ale jsou na trh uvolňovány postupně aby byl pořád kšeft a člověk měl potřebu o obnovovat. O tom, kde a kolik budeme utrácet peněz rozhodují jiní páni a svět se v podstatě točí jenom kolem ropy.
A to, že se k tomu nechtějí vyjádřit automobiloví výrobci taky o něčem svědčí
ale jinak co se týká samotné reportáže, řekl bych to asi takto:
na každém šprochu, pravdy trochu a věřím tomu, že jsou oleje, které snesou nepoměrně mnohem větší kilometráž, než na co jsme zvyklí. Jak bylo v reportáži řečeno, přiživuje se na výrobě olejů a jejich samotných výměnách spousta lidí, takže proč kazit takhle skvělej byznys a dá se říci jisté peníze. Konec knců máme 21. století, tak proč by nemohl takový olej existovat. Počítače jsou taky vymyšleny s již mnohem větším výkonem a kapacitou a já nevim co ještě, ale jsou na trh uvolňovány postupně aby byl pořád kšeft a člověk měl potřebu o obnovovat. O tom, kde a kolik budeme utrácet peněz rozhodují jiní páni a svět se v podstatě točí jenom kolem ropy.
A to, že se k tomu nechtějí vyjádřit automobiloví výrobci taky o něčem svědčí
Naposledy upravil(a) speedy dne 23.2.2011, stř 10:28, celkem upraveno 1 x.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nesmrtelný olej ;-)
No a teď už fakt nevím, která bije....
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Nesmrtelný olej ;-)
tak je motor a motor a olej a olej.... Dovedu si představit, že někdo kdo jezdí s dodávkou nebo mercedesem dlouhé štreky po dálnicích a nějak to nehoní, tak že na ten olej může najet třeba 100tkm a nic extra se nestane.... Však ty oleje mají standardně interval 30tkm i více (což nevysvětluje tu rolbu v reportáži, ale tam ten motor může být tak předimenzovaný, že prostě nemá problém jezdit s jakoukoliv náplní)
Ale pokud autem jezdím denně nějaké pojížďky anebo naopak mám sporťák a jezdím sportovně, tak ten olej asi degraduje o dost rychleji....
A hlavně - je to testováno na mizivém vzorku aut. Až s tím najezdí flotila 50-ti služebních Passátů 200tkm a všechny budou OK, tak se o tom bavme....
A jinak například Renault pro první generace motordů DCi snad nastavil interval 30tkm nebo i víc a pak to sami zrušili, protože ty auta se prostě sra*y....
Teď mají interval menší nebo změnili ojel a mají klid....
Ale pokud autem jezdím denně nějaké pojížďky anebo naopak mám sporťák a jezdím sportovně, tak ten olej asi degraduje o dost rychleji....
A hlavně - je to testováno na mizivém vzorku aut. Až s tím najezdí flotila 50-ti služebních Passátů 200tkm a všechny budou OK, tak se o tom bavme....
A jinak například Renault pro první generace motordů DCi snad nastavil interval 30tkm nebo i víc a pak to sami zrušili, protože ty auta se prostě sra*y....
Teď mají interval menší nebo změnili ojel a mají klid....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nesmrtelný olej ;-)
viděl jsem jet civica na vodu místo oleje, tak 10minut těsně před omezovačem než se zadřel a voda nemá tu schopnost mazat. Kdyby udělali test, že by na to jezdili třeba 200tisíc km, pak rozhodili motor bylo by to lepší.
A k motorsportu, kdyby byl nějakej nesmrtelnej olej tak proč by na to nejezdili. Nevěřím že motor, který dovede točit třeba 15 tis ot. by s takovou sračkou vydržel. Nejlíp to řekl forza
A k motorsportu, kdyby byl nějakej nesmrtelnej olej tak proč by na to nejezdili. Nevěřím že motor, který dovede točit třeba 15 tis ot. by s takovou sračkou vydržel. Nejlíp to řekl forza
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nesmrtelný olej ;-)
Kamarád má uno 1.4 i.e. snad pět let a ještě nenašetřil na výměnu oleje za 500 Kč a furt jezdí
Re: Nesmrtelný olej ;-)
tak renault ma na dodavkach interval 30000 km. Kdyz sme zapomneli v praci vymenit olej v 60 tkm a sli na vymenu az v 88, tak se taky nic nestalo. Auto melo jen jednou menen olej do tech 90, ted ma 170 tkm a furt jezdi. S autem se jezdi hodne zostra, vecne v 3200-3600 ot/min., kolega tomu dava coud po dalnicich, ve meste podtaci a zadny ani naznak problemu, olej nezere!
Motor 2,5 dCi, 120 koni, Ren. master 2009
Zato muj master je rv 2008, najeto aktualne skoro 310 tkm a kdyz mu slapnu za krk, sezere mi za 2000 km litr oleje jak malinu. Ale furt jede jak dabel - 2,5 dci 150 koni
Motor 2,5 dCi, 120 koni, Ren. master 2009
Zato muj master je rv 2008, najeto aktualne skoro 310 tkm a kdyz mu slapnu za krk, sezere mi za 2000 km litr oleje jak malinu. Ale furt jede jak dabel - 2,5 dci 150 koni
AR 156 SW 2.5 V6 - miluji vuni spalenyho benzinu . .
Re: Nesmrtelný olej ;-)
to nebyla vada intervalu, ale konstrukcni vada mazani turba, kde se pricpaly kanalky a turbo prestalo mazat, jako napravu zkratili interval.... u dalsich byla chyba napravena a interval je zas 30tis... a nebyla to prvni generace dCi, ale prvni rocnik Laguny II...Kubas píše: A jinak například Renault pro první generace motordů DCi snad nastavil interval 30tkm nebo i víc a pak to sami zrušili, protože ty auta se prostě sra*y....
Teď mají interval menší nebo změnili ojel a mají klid....
Re: Nesmrtelný olej ;-)
OK, ale jde prostě o to, že při nadstandardním nájezdu na jednu olejovou náplň se můžou objevit věci, které by se jinak neprojevily....
A asi to nebyl problém jen Lagun, ale i Meganů a spol. jezdících se stejným motorem, ne?
A asi to nebyl problém jen Lagun, ale i Meganů a spol. jezdících se stejným motorem, ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Nesmrtelný olej ;-)
projevilo se to hlavne u laguny, ktera diky teto vade ziskala svoji povestnou nespolehlivost. Spoustal lidi menila turbo spolu s olejem a byl z toho hodne velky pruser pro Renault, moc tomu nepomohl ani olejovej filtr velikosti filtru u motokary... spousta lidi tam zacala dvat filtr pro 2.0 hdi, ktery je asi 2x vetsi. Co znam z prace jejich mozkove pochody pri technickych resenich, tak muzou byt radi, ze se dokazou najist... jak rika jeden kolaga, toto mohl vymyslet jenom clovek, ktery zere zaby
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host