TURBO

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

TURBO

Příspěvek od epsile » 4.7.2011, pon 09:43

Zdravim, uvazujem nad vycistenim turba, no neviem co to ma daky vyznam, zlepsi sa tym vykon, teda tah motora? Je to vela roboty ho vybrat ? Nece sa mi s tym zbytocne babrat ak tomu moc vycistenim nepomozem.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od Kůrkyn » 4.7.2011, pon 11:07

na turbo není co čistit...

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: TURBO

Příspěvek od epsile » 4.7.2011, pon 11:21

myslel som ze ho len dako vydrhnem ak je zasrate od sadzi abo od oleja, cize to nema vyznam cistit, zbytocna robota ? a ked nema taky tah, moze to byt turbom ze nema dostatocne tlaky alebo motorom ? motor ale vladze na sestke chodim 60 a zrychli hnet ked tomu stupim, musi byt ale zapnute STR na stred. panely. vahou to nieje skusal som ju odpojit a aj lambdu a tah sa nezmenil, sviecky su nove aj olej a zap. cievka, ventily vyfukove su vsetky na 0,3 nastavene, so sacimi som nerobil nic.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od alfi166silver » 4.7.2011, pon 12:51

U tohoto motoru na turbu není co čistit. Garret T25 je docela "blbuvzdorné" turbo. Nevymýšlej hlouposti. Chceš-li stále plný výkon a nehledíš na spotřebu, zapni si tlačítkem STR vyšší výkon napořád. To že ti spíná plynem je správné, používá se to v kritických situacích, např. při předjíždění, kdy prudkým sešlápnutím plynu zapneš STR a auto podstatně zrychlí....Standardně je funkce STR vypnutá. Nemáš diesel aby se turbo zaneslo.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od alfi166silver » 4.7.2011, pon 12:55

epsile píše:motor ale vladze na sestke chodim 60
Nas*at ti do rukou....
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: TURBO

Příspěvek od Ladis » 4.7.2011, pon 13:14

:-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

DERGO
Nováček

Příspěvky: 141
Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
Bydliště: Zlín/Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od DERGO » 4.7.2011, pon 15:12

60 na 6 a benzín??..kolik to tak točí otáček? vždyt to už musí být uplně udušené... Jinak z vlastní zkušenosti bych aji zkontroloval těsnost hadic od turba..u mě i malá prasklinka byla znát, mám sice naftu, ale princip turba by tam měl být stejný
Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: TURBO

Příspěvek od epsile » 4.7.2011, pon 18:11

jj 60 na sestke so zapnutym STR, otacok kolem 2000, a je jedno ci kopec ci nekopec vladze to, vobec ho nedusi ani nic neduni, len to ze nema taky tah ako by malo mat, ale prdim na to, ide to vcelku slusne uz sa v tom nejdem rypat
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Beavis
Uživatelský avatar

Příspěvky: 70
Registrován: 5.10.2010, úte 19:17
Bydliště: Marianske Lazne

Re: TURBO

Příspěvek od Beavis » 4.7.2011, pon 18:58

Jojo alfu prevodoval magor. Na 6 se da jezdit od mesta po dalnice :-D Nak mi ten vyznam 6ky uplne uchazi :-D
Alfa 166 3.0 V6 1999 manual

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: TURBO

Příspěvek od Liwika19 » 4.7.2011, pon 19:53

toto je dalsie vlakno ktore je na pobavenie...bud si ten clovek robi srandu alebo mu alfa do ruk nepatri, popripade by sa mala najst trpezliva dusa ktora by mu mala par veci povysvetlovat :smt064
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

JiriCech
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 117
Registrován: 20.10.2009, úte 18:05
Bydliště: Třebíč

Re: TURBO

Příspěvek od JiriCech » 4.7.2011, pon 22:30

Já teda nevim , ale asi ste nikde nejezdily ve V6 tam se dá na 6 rychlost jet uz od 1500 otacek a ten motor si teda vubec nestezuje a vykonu na zrychleni je tam dostatek. Nerikam že tak jezdim ale jde to uplne s lehkosti.
Alfa Romeo 159 2.0JTDm-2009 - bílá fólie,Alfa Romeo 166 3.0 V6-1999,Alfa Romeo 146 2.0TS-1996

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: TURBO

Příspěvek od Ladis » 4.7.2011, pon 22:38

Tak zase není V6 jako V6 , s litrem navíc si s tím motor poradí hravě.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od alfi166silver » 5.7.2011, úte 08:44

V6 2.0TB má stejný výkon jak V6 3.0 a vyšší výkon jak V6 2,5..........Nevím jak u jiných, ale já když zařadím 6tku při nižší rychlosti než 110 k/hod, tak mi klepe řadička a prostě to není ono. Optimální pro benzínový motor jsou otáčky 3000/min. Nemáme diesely abychom točili 1000-1500 otáček, víš jak ten motor, spojka a dvouhmotovej setrvák při podtáčení dostává na hubu ??
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Tom55

Příspěvky: 90
Registrován: 14.2.2011, pon 09:24
Bydliště: Nitra

Re: TURBO

Příspěvek od Tom55 » 5.7.2011, úte 08:56

Podtáčanie motora má za následok jeho zbytočné zasieranie, rob to tak ďalej a raz sa ti to auto poďakuje :smt075 ...
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD 20V sportronic

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 5.7.2011, úte 09:30

jak se tu vztekaj, chrochtlaci :-D

P.S. benzinova V6 se normalne pod 3000ot opravdu neklepe
166 busso

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: TURBO

Příspěvek od Ladis » 5.7.2011, úte 09:43

:smt097 :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od lada.blaha » 5.7.2011, úte 11:38

Ale no tak pánové :-D Jo na 6tce při 60ti je asi 1500ot. a motor jde v pohodě, ani řadička neklepe nebo něco, se zrychlením to taky nemá problém. Nicméně to rozhodně není pro ten motor ideál, podle mě i když to ten motor nedá znát tak se tam určitě děje něco co se mu nelíbí :( Pro mě ideál do města 4ka a 55-60km/h :wink:
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: TURBO

Příspěvek od epsile » 5.7.2011, úte 13:39

nebudem teda chodit po meste na sestke, je fakt ze to neni diesel a chce to vyssie otacky, cem sa ete spytat dneska som zakladal tu nadrzku-aktivne uhlie aj s tym el. ventilom, no neviem do ktoreho otvoru zastrcit privod od nadrze a do ktoreho privod od sania, na jednom je napisane po tal. entrata co je si myslim ze vstup, tak na entratu som pripojil tu hadicku co ide od nadrze a na to druhe teda na ten ventil tu od sania, je to spravne ?
ked mi nefunguju blinkre smeroviek na pristrojovke kde moze byt chyba ??? smerovky ako idu len na pristrojovke ee, ziarovky su dobre, kontakty tiez, mal som pristorojovku vybratu a pokusal som sa vysledovat kam to vedie od ziaroviek, no zistil som ze na konektor, cize po konektor je to ok, ale dalej kam to ide :???:
vadi to ked je na lambda sonde prepalene zhavenie ?
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: TURBO

Příspěvek od Ladis » 5.7.2011, úte 20:24

alfi166silver píše:V6 2.0TB má stejný výkon jak V6 3.0 a vyšší výkon jak V6 2,5..........Nevím jak u jiných, ale já když zařadím 6tku při nižší rychlosti než 110 k/hod, tak mi klepe řadička a prostě to není ono. Optimální pro benzínový motor jsou otáčky 3000/min. Nemáme diesely abychom točili 1000-1500 otáček, víš jak ten motor, spojka a dvouhmotovej setrvák při podtáčení dostává na hubu ??
To máš recht,ale řekl bych,že v nízkých otáčkách,když netlačí turbo u teho 2litru, tak ten 3litr má prostě víc síly :smt102
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

AlfaRomeo166

Příspěvky: 87
Registrován: 5.5.2009, úte 14:11

Re: TURBO

Příspěvek od AlfaRomeo166 » 6.7.2011, stř 11:32

A ked sa budeme bavit o dieseli, tam sa odporuca nejake cistenie? Resp. mal by som take nieco urobit?
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: TURBO

Příspěvek od epsile » 6.7.2011, stř 17:02

vadi to ked je na lambde sonde prepalene zhavenie ? viem, pytam sa kktiny, no niesom automechanik, a po servisoch nechodim uz odvtedy ako som bol s autom tam a povedali mi ze treba vymenit pristrojovku ked nejdu blinkre na nej smeroviek, a este som sa 2x opytal ci to pozeral odbornik a ci je naozaj chyba v pristrojovke a tvrdili stale ze hej, no ja si myslim ine, pristrojovka je ok chyba je inde, sak na pristrojovke idu ziarovky smeroviek priamo na konektor, ti co sa vyznate isto viete o com pisem.
v tych servisoch su naozaj odbornici :D
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od alfi166silver » 6.7.2011, stř 17:12

Ty blinkry se tu už řešily....Nebo i tady:
http://www.squadramoravia.com/diskuze/v ... f=9&t=1031
Přístrojovku měnit nemusíš, ale bude tě čekat topení....
Tu lambu nevím, vadit to asi bude....
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: TURBO

Příspěvek od epsile » 6.7.2011, stř 18:42

jj viem ze ju menit nemusim, len najst chybu bude asi problem, zhavenie na lambde sluzi len na jej ohriate ale sak ohreju ju vyfukove plyny, neviem ci mam objednat novu, nechat tam univerzalnu ale s tou hlasi chybu nevhodne udaje ze dava pre ecu alebo tam dat tu povodnu co ma prepalene zhavenie
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: TURBO

Příspěvek od epsile » 6.7.2011, stř 22:13

no mal som vybrate tie vseky tri rele, no ono to niesu rele ale akesi obvody, som to rozobral je tam dps so suciastkami, volaky io, par smd, hmmm, kontakty na nich boli dost zasrate tak som ich prebrusil jemnym pilnikom do cista a namocil do kontoxu-nastriekaneho do nadobky, a aj tie koncovky, konektory som prestriekal kontoxom, no ked som to dal nazad tak stale to nejde, smerovky idu ale na pristrojovke ee, no co je zaujimave tak ked som vsetky tie v uvozovkach rele vytiahol a zapol smerovky tak idu hmmm-nie na pristrojovke ale na aute, cize to nema potom nic spolocne so smerovkami tie 3 skatulky tam :???: :???: , skusim sa pozriet na tzv. prerusovat, bo ked zapnem smerovky tak pocut cvakanie, este ma napadlo a nemoze byt chyba v packe smeroviek lebo mi nevracia ale to asi nie kedze smerovky zapina, mal som vybratu aj tu poistkovu skrinku co je pod volantom komplet celu, som setko tam pocistil aj poistky, konektory vsetky, a aj tam kde je ECU, vsetko som to povytahoval a pocistil, hmmm co je ta zelena skatulka pri poistkach idu tam kable som to otvoril a je tam dps s akymsi IO a hromadou suciastok najme smd :???: :???: , hmmm dost veci je v tom aute, a aj tam kde su tie tzv. tri rele, zajtra sa na to este pozriem, neverim ze bude niekde kabel pretrhnuty
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO

Příspěvek od alfi166silver » 6.7.2011, stř 22:41

JE to v tom relé, dá se to proklemovat na přímo, aniž by tam to zelené relé muselo být. Pokud bys četl ten odkaz co jsem postul pořádně, věděl bys to a dále bys věděl, k čemu jsou ty další dvě krabičky......
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů