ptal jsem se na problém se svodama, které po nastartování chvíli pšoukají a bylo mi řečeno, že to dělá většina těchto aut, které už mají něco najeto, že je trubka z nerezu a příruba z nějakého jiného materiálu, kde to ve spoji časem povolí a jak se svody zahřejí, tak se to zatáhne... prý se to dá ovařit, ale jelikož to jsou dva materiály, tak to časem zas začne pšoukat...
máte někdo zkušenosti s opravou? má to cenu řešit, když to dělá cca 30s po startu?
oprava svodů
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava svodů
Problém není ani tak materiálu, ael v rozdílné teplotě trubky a přiruby. Příruba má de facto teplotu motoru cca 100°C a pár milimetrů vedle na nechlazené trubce ošlehávané zevnitř plamenen může být třeba 600°C. Musí se to ovařit znovu TIG metodou nerezovým drátem, příruba se pokroutí a pak se to musí přebrousit do roviny, aby příruba sedla na hlavu.
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Fiat ... 011150.JPG
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Fiat ... 011155.JPG
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Fiat ... 011150.JPG
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Fiat ... 011155.JPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host