Zdravím,
prosím o radu zkušené Alfisty. Motor za studena jede normálně a drží volnoběh. Po zahřátí na provozní teplotu volnoběh nedrží a motor "chcípne" a nejde nastartovat. Po cca. 15-ti minutách, když trochu zchladne, tak nastartuje opět normálně. Pokud jede a je v otáčkách, tak je vše v pořádku. Poraďte prosím, o co by mohlo jít. Děkuji.
AR 156 1.8 TS - volnoběh
Re: AR 156 1.8 TS - volnoběh
A kontrolka motora zasvieti ci nie?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: AR 156 1.8 TS - volnoběh
Ano, kontrolka motoru svítí, ale hlavně proto, že jsem zkoušel odpojit váhu vzduchu. Předtím nesvítila.
Re: AR 156 1.8 TS - volnoběh
tajnej tip, odcházejicí snímač otáček...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: AR 156 1.8 TS - volnoběh
Nikomu o něm neřeknu Děkuji
Re: AR 156 1.8 TS - volnoběh
Zdravím všechny. Pokud bude mít někdo podobný problém jako já, tak... Dal jsem na radu hno3 a vyměnil jsem snímač otáček klikové hřídele. Upozorňuji dopředu, že je to stejná práce, jako poskládat motor přes výfukové potrubí. Snímač je krásně schovaný za startérem. Ale středně šikovný člověk to zvládne. Dále jsem ještě vyměnil svíčky. Samozřejmě jsem koupil NGK, jak mi bylo doporučeno. Předchozí majitel na sání naimplantoval sportovní vzduchový filtr a ten taky letěl. Nahradil ho originální air box s novým vzduchovým filtrem. Nyní motor krásně přede a jde úžasně za plynem. Děkuji všem Alfistům za zkušené rady.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti