Proč? Mám to v autě, jednou za cca 10 tis km natankuji normálně z pistole 10l za 70-80 Kč a dalších 10 tis km o tom nevím.Harous píše: ↑23.11.2019, sob 08:00 Asi si na to člověk zvykne, konec konců zvyknout si jde na mnoho věcí. Ale AdBlue je něco kvůli čemu bych vyřadil diesel z uvažovaných aut a motorizací. Že se to začalo dávat už od MY2019 mi nějak uteklo. Překvapilo mě, že je tam o tom zmínka v tom videu na displeji.
Giulia/Stelvio facelift 2020
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Rád bych se zeptal, jestli je Giulia opravdu tak malá, resp. zda je reálně použitelná jako rodinné auto. Byl by to jeden z největších favoritů, ale mám obavu abychom se tam vešli. Dítě potřebuje kočárek, sedačku (a spoustu jiných věcí), navíc já měřím 200cm. Jak je na tom Giulia s prostorností v porovnání např. s Alfou 159 (tam jsem ale měl kombíka) nebo i jinými auty? O Stelviu jsem ani moc neuvažoval, protože taky z principu nechci SUV ...Kubas píše: ↑23.11.2019, sob 10:07 jako kromě těch tubusů na kelímky hodnotím všechny změny pozitivně.... některé jsou relativně zbytečné (asistent jízdy v pruzích pro řidičské auto?), některé neutrální (lepší grafika infotaimentu potěší), některý vyloženě pozitivní - RWD 280PS v benzínu je paráda
stále chybí:
- šestiválec kolem 350PS (OK, uznávám, spíš pocitově, protože už těch RWD 280PS je luxus a je otázka kolik lidí by šlo do slabšího šestiválce když je nad ním dál to QV....)
- vypínatelné ESP
- nějaké ty matrix světla (snad teda s velkým FL příští rok)
ale nalejme si čistého vína, je úplně jedno jaké ty změny Alfa udělá - prodejům to nepomůže.... :-( Prostě doba je jinde, hezké, drahé auto orientované na řidiče je prostě minoritní věc, objemy a zisky se generují někde úplně jinde.... :-(
Jinak já mám teď trošku depku, na jaře měním to svoje 7 let starý Mondeo za jiný kombík a FCA prostě vůbec nic nemá.... Jediná smysluplná alternativa by bylo Stelvio ale já prostě SUV z principu nechci.... (bohužel běžná konfekce fakt dnes pěkný auta nemá a ten pocit že máš kupovat auto který se ti nelíbí.... ale v něčem tu rodinu vozit musím.... kdyby byla Giulia v kombíku tak bych se s tím nějak srovnal že je malá, prostě bychom se tam párkrát za rok na tu rodinou dovču nějak narvali, ale holt kombík není....)
Harous: ad blue bych vůbec neřešil.... jak často se to dolévá? na Ducatu to dělám jednou za 8000km a je to jako dolít ostřikovače.... a hlavně to ad-blue reálně funguje a ty emise těch aut jsou prostě úplně někde jinde.... osobně s tím absolutně nemám problém.... smrad ze starších dieselů je prostě příšerný....
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Máme 3 děti, 10 let, 8 let a 1,5 roku. Kočárek se do kufru vejde. Akorát teda nemám 200 cm, ale jen 181...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Jeden ze zdejších členu má 164 po majiteli, který si kvuli svojí výšce nechal prodloužit lyžiny pojezdu sedaček a zkrátit zadní sedák za řidičem.
I tohle je cesta...
I tohle je cesta...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
To je mozna duvod, proc se prodavaj prevazne ty velky kravy typu SUV, kdyz se resi, jestli je 4,65 metru dlouhy sedan stredni tridy dost "velky" pro triclenou/ctyrclenou rodinu....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Tak ve ctyrech lidech s Giulii na hory do Italie fakt nedojedu.... to je cele....
Jinak vevnitr misto jakztakz jde, ok kdyz je za mnou (190cm) nekdo vetsi tak se uz musim omezit, ale furt je to OK.... ale ten kufr to je fakt vylouceno....
Lyze = 4x boty, 4x helma, 4x paterak atd, pak vsechny ty bundy atd....
A i na letni dovolenou s detma beru jak veci do hor (bundy, pohorky), tak k vode (lehatka a jine kramy) a tai se to nasklada....
Kdo min sportuje, treba nema problem....
Jinak vevnitr misto jakztakz jde, ok kdyz je za mnou (190cm) nekdo vetsi tak se uz musim omezit, ale furt je to OK.... ale ten kufr to je fakt vylouceno....
Lyze = 4x boty, 4x helma, 4x paterak atd, pak vsechny ty bundy atd....
A i na letni dovolenou s detma beru jak veci do hor (bundy, pohorky), tak k vode (lehatka a jine kramy) a tai se to nasklada....
Kdo min sportuje, treba nema problem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Děkuji za reakce, hlavně na těch fotkách to vypadá celkem optimisticky . Mimochodem v současné době plní roli našeho rodinného auta Yaris, takže ať je to jak chce, tak Giulia by na tom s prostorem měla být o dost lépe . S Yarisem to je spíš pouze na jednodenní výlety, protože ke kočárku už se do kufru nevleze skoro nic. Zajímavé by s Giulií mohly být ty hory ve čtyřech na týden, ale to se nás ještě pár let nebude týkat. A na letní dovolenou by to snad mohlo být v pohodě i s tím kočárkem. Měl jsem obavy hlavně z praktičnosti toto sedanu (kvůli kočárku), protože sedan jsem nikdy neměl, tak nevím. Jo a docela mě překvapilo, že dle čísel má Giulia větší kufr než Alfa 159 SW. Na druhou stranu SWčko má samozřejmě do toho kufru lepší přístup.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Teď jsem to řešil s kámošem, co má stejně velkou rodinu jako já, ale "potřebuje" Q7. A když jsme se dostali do detailu, tak mi to připomnělo obrázek z českých dálnic v létě a oktávky jedoucí do Chorvatska, narvané až po střechu. Potíž těch lidí začíná už při balení tašek, protože místo, aby skládali věci podle tvaru logicky k sobě a přemýšleli u toho, oni prostě nahází do tašek věci tak, jak jim přijdou pod ruku, takže ty tašky nemají žádný pravidelný tvar a potřebujou jich mnohem víc než člověk, který u toho myslí. A stejně tak to nahází do kufru, pátý přes devátý. Navíc s sebou tahají i třeba matrace a polštáře, ženský na týden dovolené patery boty, atd. To je pak těžký Já mám třeba dost, i když vidím jak si naši na dovolenou v Itálii balí s sebou jídlo a táta pivo. Tak sakra jedu do Itálie, abych byl v Itálii, abych si užil italské prostředí, italské jídlo, víno a když pivo, tak Birra Morelli je jasná volba
Ještě sem přihodím dva obrázky, když jsme jeli na sraz starým Talbotem s karoserií sedan, co tam se všechno vešlo a srovnání s tím, jak jsem to samé zkoušel dát do kombíkové oktávky, aniž bych jí nakládal po strop...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Tak ja na dovolenou jezdim autem cca 2x rocne (zima, leto), zbylych 330 dni v roce s tim jezdim vetsinou kratsi cesty maximalne s prirucnima zavazadlama, takze abych si kupoval kvuli dvou cestam rocne neco, v cem budu zbytek roku prevazet 3 kubiky vzduchu, nebude se mi to libit a jizdni projev bude o nicem, tak to mi za to nestoji. To si ty lyze radsi pujcim na miste stejne jako lehatko u more. Ale chapu, ze pokud nekdo jezdi vetsinove v rezimu 4 lidi + plna naloz, tak Giulia asi nebude to, po cem by mel koukat. Nicmene pokud to pouzivam jako daily car, s tim ze obcas odvezdu nekam haranty a sem tam skocim s rodinou na vikend je to plne dostacujici. A uz se to tady resilo, ale podivejte se v jak velkych autech se jezdilo pred 30-40 lety, v jakych pred 15 lety a v jakych ted... Problem neni ve velikosti aut, ale v lidech
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
hele každý máme svoji pravdu a svoje potřeby, někdo se Giulii přizpůsobit dokáže, někdo už ne.... to si každý musí sám vybrat.... ostatně proto jsou taky na trhu různá auta, že.... ;-) každopádně zájemce by si měl ten kufr omrknout, včetně velikosti vstupního otvoru.... určitě ten pocit z toho auta vynahradí ten občasný tetris při balení, na druhou stranu pro někoho to může být fakt nevhodné ať se mu to auto líbí sebevíc....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Presne. Kazdy at si rozhodne sam, co je pro nej priorita a co mu vyhovuje. Na druhou stranu neni od veci trochu podporit automobilku vymenou za trochu "nepohodli" a radost z jizdy. Kdyby si kazdej kupoval auto vyhradne dle prakticnosti, tak uz AR davno zkrachovala. Teda ne, ze by k tomu nemela nakroceno i tak... Navic dle toho, co se deje v EU, tak to tak vypada, ze tohle je jedno z poslednich dostupnych ridicskych aut....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Při nejhorším rakev na střechu a je vyřešeno .
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Michal má pravdu, že ten kdo se neumí sbalit, tak se nenaskládá ani do tatry...Když jsem byl malý, měli jsme doma Punto mk1 1.7td, pětidvířko, jezdilo se s ním všude, v zimě na lyže, to většinou ve čtyřech lidech a v létě i s babčou většinu tak na 2-3 týdny do chorvatska a taky to šlo, nikdy nám nic nechybělo, jen se prostě musela vzít rakev, fungovali jsme s tím pěkných pár let... a to, že se v té době jezdilo do chorvatska tak nějak postaru s nabaleným jídlem ani zmiňovat nemusím takže vždy když vidím takové diskuze, tak mi to příjde úsměvné...kdysi jezdili lidi ve čtyřech k balatonu ve starém fiatu 500 nebo maluchu a taky dojeli, tady spíš platí staré pravidlo, že čím větší auto , tím víc p...vin člověk veze a osobně si taky nekupuju auto podle dvou dovolených v roce a kočár se vždy řešil k danému autu a né naopak, jsou kočárky, co se vlezou i do nové 500, tak proč ne, že
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Ono to bohužel není tak čenobílé. Jednak je rozdíl jet lyžovat např. do Krkonoš a nebo 1000 km do Itálie. Navíc problém je i moje výška. Když si v Yarisu upravím sedadlo řidiče podle sebe, tak už si za mě skoro nikdo nesedne (a to fakt u řízení neležím). Pokud bych jel jako spolujezdec, pak se za mě nevleze dětská sedačka (protisměrná). No a kočárek si bohužel taky nemůžu vybrat jen podle auta, protože chodit s kočárkem po kolenou nebo neustále shrbený není žádná výhra . Ale nesháním žádný stěhovák, to bych se musel rozhlížet úplně někde jinde než u Alfy. Šlo mi pouze o reálné zkušenosti majitelů Giulie. A myslím, že v tom umět dobře zabalit mě vycvičil již zmiňovaný Yaris.bobas píše: ↑25.11.2019, pon 21:11 Michal má pravdu, že ten kdo se neumí sbalit, tak se nenaskládá ani do tatry...Když jsem byl malý, měli jsme doma Punto mk1 1.7td, pětidvířko, jezdilo se s ním všude, v zimě na lyže, to většinou ve čtyřech lidech a v létě i s babčou většinu tak na 2-3 týdny do chorvatska a taky to šlo, nikdy nám nic nechybělo, jen se prostě musela vzít rakev, fungovali jsme s tím pěkných pár let... a to, že se v té době jezdilo do chorvatska tak nějak postaru s nabaleným jídlem ani zmiňovat nemusím takže vždy když vidím takové diskuze, tak mi to příjde úsměvné...kdysi jezdili lidi ve čtyřech k balatonu ve starém fiatu 500 nebo maluchu a taky dojeli, tady spíš platí staré pravidlo, že čím větší auto , tím víc p...vin člověk veze a osobně si taky nekupuju auto podle dvou dovolených v roce a kočár se vždy řešil k danému autu a né naopak, jsou kočárky, co se vlezou i do nové 500, tak proč ne, že
P.S. Když jsem byl děcko, tak jsme na dovolenou jezdili ve čtyřech Škodou 100 a taky to šlo .
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
jo jo... zajdi to omrknout a prostě uvidíš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
OT: Já se asi před dvěma lety naučil jezdit v závodní pozici na krátký ruce, a i přesto, že se hůř leze a vyléza z auta, odírá si člověk bočnici sedačky, a někomu to přijde možná divné, tak po chvíli nezvyku nechápu, jak jsem půl života mohl sedět jinak. (a to jsem nikdy nebyl rozvalený se sedačkou sklopenou jak plážové lehátko).
Lepší výhled, lepší práce s volantem a mmj. mě nebolí po delší jízdě záda. Tím jsem chtěl říct, že při svých 185cm najednou zjišťuji, že když si dám sedačku správně/normálně, tak je i v dost stísněné 159 je najednou vzadu místa na nohy dost. Ale dospělý se tam stejně moc nevejde, jelikož kvůli střešnímu oknu nemá kam dát hlavu
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Adam: Když už sem motáme 159 a pozici za volantem. Jak daleko dozadu máš teď posunutou sedačku? Já měřím 181 cm a sedačka mi vpředu vychází přesně zarovnaná se začátkem kolejnice, volant mám vytažený na doraz k sobě. Mohl bych udělat fotku, ze které to bude vidět, ale to bych nejdřív musel vyluxovat svůj "podzimní kobereček" .
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Přesně to mám i v plánu, jen jsem sháněl nějaké info předem, díky.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Myslím, že pozice na krátké ruce by byl problém, sice ne s rukama, ale proto, že bych neměl kam dát nohy . Ale s pozicí za volantem AR 159 jsem neměl nikdy problém.Adamsquare píše: ↑26.11.2019, úte 09:36OT: Já se asi před dvěma lety naučil jezdit v závodní pozici na krátký ruce, a i přesto, že se hůř leze a vyléza z auta, odírá si člověk bočnici sedačky, a někomu to přijde možná divné, tak po chvíli nezvyku nechápu, jak jsem půl života mohl sedět jinak. (a to jsem nikdy nebyl rozvalený se sedačkou sklopenou jak plážové lehátko).
Lepší výhled, lepší práce s volantem a mmj. mě nebolí po delší jízdě záda. Tím jsem chtěl říct, že při svých 185cm najednou zjišťuji, že když si dám sedačku správně/normálně, tak je i v dost stísněné 159 je najednou vzadu místa na nohy dost. Ale dospělý se tam stejně moc nevejde, jelikož kvůli střešnímu oknu nemá kam dát hlavu
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Vždycky je kam dát nohy. Stačí neležel a mít prdel v zadní části sedáku a ne uprostřed jak u televize
Nechci tu plevelit (už se stalo)
Kolejnice nevidim, jsou pod plasty.
Nechci tu plevelit (už se stalo)
Kolejnice nevidim, jsou pod plasty.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Krásnej interiér! To je takový normální nastavení, podle toho co jsi psal, jsem si představoval něco mnohem radikálnějšího
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Když sednu jinam tak mám pocit, že skoro nedosáhnu na pedály, jak tam všichni leží.
Nedůstojná situace je ale téměř stejná jako u GIlulie
Nedůstojná situace je ale téměř stejná jako u GIlulie
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
>Adamsquare: Nadherny interier!
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Adam: no on to ale Jezza taky dost přehrával
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Jo jo, nastupovani do Giulie je uplne ok...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů