česká média a auta - tragikomický příběh....

Odpovědět
kenjiro
Štamgast

Příspěvky: 839
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 31.3.2019, ned 22:29

Ted to ctu. Ze prej jeli temer porad levym pruhem mezi 160 a 200 se spotrebou 8,5 a a pri 200 km/h toci ten motor 4000 :-D Tak to je ta moje Gulia uplne na ho.... s 8 stupnovou prevodovkou toci pri 200 taky skoro ty 4000 a zere kolem 10. Jsem si debil mohl koupit 2x levnejsi Rapid s 1.0 TSI a byl bych na to lip...
Giulia Super 2.0T

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 07:41

v textu to nevidim ale asi to je navic jen petikvalt ne? To na tu dlouhou petku bude fakt pruznost jak prase.... budes podrazovat za 3 pokazde kdyz budes chtit aby to trosku jelo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

kenjiro
Štamgast

Příspěvky: 839
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 1.4.2019, pon 08:25

V praxi to znamenalo, že jsme ručičku tachometru prakticky neustále viděli mezi 160 a 200 km/h. Samozřejmě že když nás zbrzdil třeba kamion, před námi jedoucí Audi 3.0 TDI okamžitě zmizelo v prachu, zatímco nám výšlap k maximálce chvíli trval. Ale tvrdit, že 1.0 TSI nejede a na dálnici nepatří, je mýtus jako řemen. Naopak nás vitalitou nepřestává udivovat.

Podniknout stejnou cestu před dvaceti lety, jeli bychom Felicií 1.3 MPI 40 kW. Rozhodně bychom netrávili většinu času v levém pruhu, neměli průměr přes 130 km/h ani spotřebu 8,5 l/100 km. A dokonce ani nemáme v hlavě vyhučenou díru. Litrový tříválec je i při maximálním zatížení tichý, otáčky při dvoustovce jen lehce přesahují 4000 min-1.
Mel jsem za to, ze maximalni rychlost (coz je 200) dosahne auto pri maximalnim vykonu. A maximalni vykon ma byt mezi 5000 a 5500 otacek.
Giulia Super 2.0T

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 08:44

proč? pokud to má dlouhý poslední kvalt a prostě to na něj nepřekoná aerodynamický odpor, tak je prostě maximálka níž než v maximálních otáčkách nejdelšího kvaltu :-)

Třeba moje Alfa 90 z roku 1984 to má taky tak - maximálku udělá na plně vytočenou čtverku, pětka je dělaná jako eko-rychlost na udržování vysoké rychlosti v nižších otáčkách :-) aspoň tak to psali v odborné literatuře ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

kenjiro
Štamgast

Příspěvky: 839
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 1.4.2019, pon 09:35

Tak to pak jo :-D
Giulia Super 2.0T

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3573
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Ladis » 1.4.2019, pon 10:19

Takhle už to dělají téměř všichni......U otce na mazdě to samo, převodovka úplně zabila vynikající dvoulitr....Jako jo, je příjemné jet 130 km/h a točit něco kolem 2,5 tis. , ale proč proboha jsou natáhlé i ty kvalty dole.....115 na dvojku je už opravdu hodně :???:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 11:08

vím že bych si to mohl vygůgilt ale jak to ovlivňuje ty normované spotřeby? že se prostě měří na nejvyšší kvalt ve 130? a třeba na pětku v 90? tomu rozumím, ale jak píše Ladis, sama o sobě je dlouhá dvojka jako k čemu???

Jinak teda zlatý 8st. ZF ;-) tak je vše v pořádku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

kenjiro
Štamgast

Příspěvky: 839
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 1.4.2019, pon 11:34

Nejen ZF8. Co jsem ridil v posledni dobe, tak vsechno bylo "normalne". QV v manualu, BMW 3 a 4, Jaguar XE a F-type, Mazda MX-5/Abarth 124 Spider - manualy i automaty. Popravde jsem nezazil auto, ktere by dosahlo maximalni rychlost jinde nez v max otackach na nejvyssi rychlostni stupen. Ale je pravda, ze tyhle rachiticky, mdly, blbe zprevodovany, unisexovy krabice jsem neridil, tak nedokazu soudit.
Giulia Super 2.0T

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 13:08

no právě, pohybuješ se v úzkém segmentu trhu.... většina lidí jezdí něčím úplně jiným :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 5.4.2019, pát 22:15

pánové sledujete někdo co se děje na auto.cz? úplně rozm*daný formát diskusí, totální frustrace uživatelů.... né že bychom tady neměli svoje problémy, ale snad to nedopadne tak zle.... a všichni jim tam píšou "neměli jste nic měnit".... tak se toho asi budeme držet i tady.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od vonkreuz » 6.4.2019, sob 07:11

To vypadá, jak příchod nového šéfredaktora, který PROSTĚ MUSÍ DOKÁZAT, že s ním přišel nový svěží vítr. I to, jak začali psát nadpisy článků "Franta a Marie se rozhodli, že..."; "Značka Brbrmrrrm představila motor o objemu..."
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1488
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od petrAR156 » 6.4.2019, sob 09:07

Kubas: pokud jedeš na nějakém profláklém RS, jako my, musíš aktualizovat. Jednak na serverech aktualizují prostředí a druhak se musí zalepit bezpečnostní díry které se postupně objevují.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 6.4.2019, sob 13:03

jasně, co budeme muset udělat to uděláme, ale ideálně tak, aby zvenku zůstalo vše stejné.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

vikand

Příspěvky: 21
Registrován: 14.2.2013, čtv 19:09
Bydliště: Praha - východ

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od vikand » 14.2.2020, pát 15:58

včerejší Autosalon na Primě.... testovali Opel Astra a porovnávali s jinými, mezi nimi i Giulietta, u které se dle nich " musíte smířit s tím, že jejím druhým domovem bude servis" . Hodně dlouho jsem nadával a nechápal jsem jaký mají důvod .... ????
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4
Fiat Ducato 2.3
------------------------------
Alfa Romeo 159 SW 1,9 - ex
Alfa Romeo 159 SW TBi Ti - ex

MadMax007
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11
Registrován: 21.8.2018, úte 14:45

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od MadMax007 » 14.2.2020, pát 16:07

vikand píše:
14.2.2020, pát 15:58
včerejší Autosalon na Primě.... testovali Opel Astra a porovnávali s jinými, mezi nimi i Giulietta, u které se dle nich " musíte smířit s tím, že jejím druhým domovem bude servis" . Hodně dlouho jsem nadával a nechápal jsem jaký mají důvod .... ????
Tak vidím, že jsme nebyli u televize sami, co si toho všimli ... :wink: Už se nad tím ani nepozastavuju. Co chtít na poli designu a techniky od národa, jehož největší modla je předražená a přeceňovaná krabice, která nenadchne, ale ani neurazí a ve které stejně většinu času vozí jen vzduch :-D .
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 14.2.2020, pát 16:56

Autosalon jsem asi 3 roky nevidel a evidentne delam dobre....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4306
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od zde. » 14.2.2020, pát 16:57

Přesně. A cílovka chce tyhle hovna prostě slyšet.
33

Petulin940
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 244
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Petulin940 » 14.2.2020, pát 17:26

Tento člověk nyní Autosalon řídí.....co si na něm vezmete...italská auta zjevně nemá rád.
.
cdf859646b82bca8e1ae6233f5d678a1.josef-vrtal.jpg
(33.39 KiB) Zatím ještě nestaženo
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

Limetkka
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 803
Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
Bydliště: Práglík
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Limetkka » 14.2.2020, pát 17:27

Moc to nesleduji, ale neni zrovna Giulietta hodne vysoko v zebricku spolehlivosti?
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3573
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Ladis » 14.2.2020, pát 18:01

Náhodou když to tak čtu, že testovali astru, tak šli do sebe :-D . Vždycky když občas vidím ukázky, tak je to jak v zemi milionářů, skoro žádné auto nejde pod mega a půl :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3573
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Ladis » 14.2.2020, pát 18:07

Když už na něco koukám, tak solidní jsou v telce Slováci.....Autožurnál a Autosalón.....prima by se od nich měla učit. :D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5614
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od speedy » 14.2.2020, pát 18:24

myslím že třeba slovenský speed.sk nebo jak se ten pořad jmenuje ohodnotil v rubrice bazarovky Octavii III generece jako podprůměrné auto za nadprůměrné peníze, tam jim schade asi fakt k srdci nepřirostla
Naposledy upravil(a) speedy dne 18.2.2020, úte 09:27, celkem upraveno 1 x.
Alfa Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
Alfa 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX Alfa 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX Alfa 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15598
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 14.2.2020, pát 18:45

Hele tak v dobe kdy se za "dalnicniho borce" povazuje dvoutunka s 2.0 naftou je potreba to brat s rezervou....

https://www.auto.cz/renault-koleos-2-0- ... rec-133261
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4306
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od zde. » 14.2.2020, pát 20:58

Jo, to mě taky zaujalo, tak jsem to zase zavřel :D
33

venca43

Příspěvky: 19
Registrován: 13.1.2020, pon 19:17

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od venca43 » 17.2.2020, pon 20:37

https://www.garaz.cz/clanek/skoda-super ... i-21003466

Sup nejvíc nejlepší auto ever...
no jako netvrdim ,že je to špatný auto ale tohle už je trochu přehnaný.
Giulia veloce

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Duso a 2 hosti