Alfisti si povídají o koncernu VW

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15994
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 24.9.2010, pát 13:22

Petr147 píše:
Martin Ti píše:Jinak díky Petr147 sem si krásně početl a byl sem z toho úplně rozseknutej :-)))))))
Když jsem jasný novoroční večer seděl v Achenseeském baru a popíjel svůj oblíbený schnaps s drceným efedrinem, byl jsem svědkem zajímavé události. Alpským vlekařům se porouchala rolba (zula pás když driftem ujížděla obávanou zatáčku alpengrosskurve), za normálních okolností by to trvalo tak týden než by sehnali náhradní. Naštěstí se jeden z barových hostů nabídl že má náhradu - svou Škodu Yeti TDi. A nabídl ji ke službám. Byl však pod znatelným vlivem alpského rumu a tak si na daný úkol netroufal.

Alpští vlekaři, ač hrdí a zkušení horalé si na tak sofistikovaný stroj taktéž netroufli. Naštěstí jsem tam byl já. Svolil jsem k řízení Yetiho. Od potěšeného majitele jsem obdržel klíče od vozu, jež se v barovém pološeru leskly jako démanty. Okolo přítomní hosté ztichli a s posvátnou bázní na ně hleděli - takové kouzlo mají jenom výrobky Škoda Auto.

Venku již na mne čekal - hrdý a svůj. Yeti, opravdový sněžný muž. Statný, prostorný, výkonný, ale přesto nenucený a elegantní. Vyhaslé reflektory i čočky pod nimi (jenž trapně okopíroval Land Rover) se v jasné alpské noci démonicky leskly. Pohladil jsem jej něžně po plastovém A-sloupku a vychutnával si tu mlčící masu ušlechtilého kovu, čiré jakosti a syrového výkonu. Ještě naposled jsem svým zrakem laskal něžnou křivku zadního blatníku a nenuceně vyzývavý sloupek zadních svítilen. Poté jsem nasedl neboť horalé již byli nervózní z nadcházející časové tísně.

Nebyl čas rozplývat se prostorností a kvalitou interiéru. Pravé koleno laskalo důvěrně známou středovou konzoli ze sametového plastu. Neutrální podsvícení přístrojů jež s chirurgickou přesností zobrazovaly veškeré důležité provozní údaje, hebký volant hřál do rukou, sedačka masírovala gluteus maximus a chrámový audiosystém nalazen na náladu uživatele pustil kultovního zpěváka všech alpských horalů - Falca.


Po nastartování jsem uslyšel důvěrně známý, brumlavý a sebejistý zvuk matky všech motorů - turbodieselu 2.0TDi. V tu chvíli bylo jasné, že ač přede mnou stojí sebetěžší úkol, mohu se spolehnout na nekonečný příval newtonmetrů a nevadnoucí turboefekt. A úkol to vpravdě lehký nebyl - museli jsme za Yetiho zapojit desetimetrovou radlici, její váhu jsem neznal. Později jsem se dozvěděl, že se na její výrobu musely roztavit dva tanky Leopard 2A4.

Nacouval jsem k radlici a pro zdatné horaly nebyl problém ji za pomocí standardního a intuitivního tažného zařízení Škoda Auto správně nainstalovat.Ovladačem nastavení výšky světel jsem ji bez problémů zvedl, zařadil za tři a za pomocí brutálního zátahu TDička vyrazil vpřed. Jako navigátor si ke mně přisedl Joachim. Joachim byl horalem již celých krásných pětatřicet let a stotřicet kilo.


Joachim mne informoval, že nás čeká pět kilometrů cesty s převýšením kilometr a půl. Boční náklon v kritickém místě Alpengrosskurve dosahuje více než sedmdesát stupňů. V zimě i míň. Alpengrosskurve samotná je kultovní tirolská zatáčka jež odděluje sjezdařský potěr od králů muld.

Ovšem nic z toho mne nemohlo znejistit, natož vystrašit. Na své straně jsem měl celou dekádu vývoje té nejlepší skupiny vědců a vynálezců od dob projektu Manhattan. Tuhý titanový skelet, dvanáct airbagů, naprosto nezávislé zavěšení kol, abstraktní pohon všech kol haldex, ale hlavně nezdolné a silné srdce - motor 2.0TDi, 103kW čirého orgasmu. Existují-li mimozemšťané musí sedlat antigravitační verzi TDi. Je to možná již etablované klišé, ale kdo zkusil dá mi zapravdu a nedá mu nezkusit zase. Jeho síla není jen v nadpozemských kilowattech ani v nekonečné záplavě newtonmetrů, nýbrž hlavně v srdci a duchu
řidičově.

To jsem však odbočil. Máme zařazen třetí převodový stupeň, exkluzivní sedmnáctipalcová kola se zakousla do hory a nekompromisně si probíjela cestu vpřed. Otáčky nebylo potřeba nastavovat na více než 600ot/min. - nebyli jsme příliš zatížení a na výkon motoru nebyla sjezdovka nijak prudká. Yeti měl více než dostatečnou výkonostní rezervu, což se však dalo čekat. Joachim jen slastně vrněl - příjemné podprahové, pozitivní vibrace TDi působí
na všechny stejně. Přes zledovatělou krustu snowboardové trati se místy ztrácela trakce, ovšem nic s čím by si Yeti a jeho haldex neporadil.

Jakmile nás svou strmostí přivítala obávaná Alpengrosskurve, nastal křest ohněm. Podřadil jsem na dva. Spustil radlici. Tuny legované oceli se zakously do ledových hrudek a sněhového firmu. Boční náklon byl takový, že pravá polovina vozu ztrácela trakci. Zde přišly vhod i dosud odpočívající newtonmetry. Délka Alpengrosskurve je sice jen něco málo přes 500m, ovšem i tak bylo ke konci potřeba podřadit na jedna a vyhnat otáčky do sportovního pole - okolo
1500ot/min.

Yeti však nezradil, nezklamal a vyhrál! Ne že bych čekal něco jiného. Když jsem s radlicí na půl žerdi přijížděl zpět k barovému parkovišti, lemovaly již příjezdovou cestu davy zvědavců jež spustily spontánní potlesk.

Na oslavu mého výkonu padly další litry schnapsu a nejméně desítka efedrinových tablet. V pokročilé fázi zábavy se ke mně přitočil majitel Yetiho a svěřil se mi že má soudně zakázáné řízení. Na cestě z Linze do Vídně mu v jednom úseku naměřili 278km/h. Dušoval se že je slušným řidičem a jen zapomněl nohu na plynu. Poplácal jsem jej po rameni a uklidnil že to chápu. Taky mám TDi.


:-D
Všechny názory na milovaný koncern VW pište sem. díky :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9852
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 24.9.2010, pát 13:37

To je vytržený z kontextu :smt019 :D

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od ReznikCZ » 24.9.2010, pát 13:46

nádherně vytržený z kontextu :smt046 :smt044
že by Autobild? nebo Autocar? :smt040
Alfa-Romeo Brera 3,2 V6, Q4
Mercedes-Benz S320 CDI - třídní premiant

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 921
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 24.9.2010, pát 13:48

Dokonalost je jen jedna, proto je jí potřeba sdílet.
166 busso

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9852
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 24.9.2010, pát 14:04

ReznikCZ píše:nádherně vytržený z kontextu :smt046 :smt044
že by Autobild? nebo Autocar? :smt040
Svět motorů :D

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od ReznikCZ » 24.9.2010, pát 14:15

:smt044
Alfa-Romeo Brera 3,2 V6, Q4
Mercedes-Benz S320 CDI - třídní premiant

mara.k
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 7.8.2010, sob 12:37
Bydliště: Jihlava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od mara.k » 24.9.2010, pát 16:56

:smt033
AR 156 SW 2.5 V6 (2004) fárokára pro radost
AR 156 1.6 TS (R.I.P.)
Honda XRV 750 AT

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2425
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od PetrGTV » 24.9.2010, pát 17:02

:hotovej jsem si učurnul z toho
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero)
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Alfa Romeo 159 1.9JTD (základovka)
Rychle a stylově

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2806
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Radim » 24.9.2010, pát 17:03

díky, o důvod víc přemýšlet o novém Yetim..
Alfetta GTV Lusso, 159 SW 2.4 JTDm
Ex: Giulia GT 1300 Junior, Maserati 4.24v, 156 2.4, 3x lybra...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9852
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 24.9.2010, pát 18:10

Nedávno jsem byl nucen dát svůj klenot do servisu. Sportovnímu tachometru totiž již dochází dech a ručička se od 260km/h do 340km/h pohybovala jen velmi pomalu.

Kvalitní profesionální práce však nějakou tu chvíli trvá a já si nemohl dovolit být bez vozu. Naštěstí jsem vůz svěřil opravdovým profesionálům, jimž jde především o zákazníka a až poté o zisky. Proto mi bylo poskytnuto náhradní vozidlo.

A protože nešlo o firmu ledajakou, ale značkovou a prosulou, dostal jsem náhradní vůz hodný mé osoby - Škoda Fabia II HTP.

Přestože holduji spíše vynálezu pana diesela, musím uznat že pro zajímavé technické finesy mám slabost. Zvlášť pokud se jedná o finesy jež jsou navržené přímo v epicentru těch nejlepších fines - v dílně Škoda Auto.

Zvenku je Fabia klasicky hrdá, svá, důstojná a sexy. I když už na našich cestách dlí nějaký ten rok, stále právem přitahuje pozornost nezadaných žen a úspěšných mužů.

Každý kdo má vkus, styl a cit pro design musí ocenit její nenucenou krásu, plavnost a vyvážené proporce.

Hrdá maska chladiče s sexy pokrčeným nosíkem, upřímně otevřená očka světlometů, ladný úhel A-sloupku a vysportovaný zadeček musí způsobit designový orgasmus v každém, kdo v sobě nosí duši umělce.

Interiér je však ještě mnohem lepším zážitkem. Někdo považuje fábii za stísněnou - ano oproti mamutím prostorům limuzín á la Octavia je skutečně o něco menší. Avšak to není na škodu a má to svůj účel. Slovo které hledáte není "stísněnost" , ale "útulnost". Interiér na vás padne jako Fioravantiho oblek nebo Gucciho polobotka.

Veškerá ta obepínající útulnost, kdy jste hýčkáni a rozmazlováni nejušlechtilejšími plasty má svůj jediný smysl - zaaretovat vás na místě řidiče, protože kvůli tomu co dlí pod kapotou je to potřeba.

Kdo má rád ostřejší jízdu, může si připlatit i za šestibodový pás.

Smyslem vozu totiž není líbivý design, příjemný interiér a hýčkavé materiály.

Tento vůz je podřízen tomu jedinému - syrovému výkonu.

Geniální technici z Boleslavi chytli fyziku za ten správný konec a stvořili skvost kterému není rovno.

Tříválec s objemem 1,2 litru a vyrovnávací hřídelí optimalizovaný na High Torque Power.

Po otočení klíčkem rozpoutáte živel. Armageddon, Ragnarök i Al-Kijama je nic proti tomu co se odehrává v motorovém prostoru.
Geniálnost vtělená do slitin nějušlechtilejších kovů a těch nejrychlejších mikročipů řídící jednotky tkví ve své jednoduchosti.

Tam kde jiné, nedospělé automobilky mrhají hmotou na další a další válce z nichž dolují posledních pár kilowatt, mágové ze Škoda Auto používají pokrokové fyzikální postupy. Tajemství tkví v nízkém počtu válců a svíček díky nimž je motor odlehčen, ani není zatěžován přebytečným výpočetním nárokem pro jednotlivé cykly. Ovšem ani wolframo-titanové válce a neuronová řídící jednotka nejsou hlavním centrem tohoto vybroušeného démantu automobilního průmyslu.

Tím hlavním trumfem je - vyvažovací hřídel. Díky desítkám tisíc hodin výpočtů několika superpočítačů se dospělo ke geniální kombinaci slitiny, tvaru a úhlu závaží vyvažovací hřídele a podařilo se stvořit technologii virtuálních válců.

Díky technologii virtuálních válců došlo k multiplikaci výkonu na válec, který se skokově mění v závislosti s natočením závaží vyvažovací hřídele.

Pokud je závaží horizontálně chová se 1.2 HTP jako 2.4 V6, pokud je vertikálně je skokový výkon ekvivalentní 4.8L V12.

A to vše při úspoře hmotnosti a výpočetního výkonu na fyzický válec !

Samozřejmě že se to vše projevuje při jízdě a nad příplatkovými šestibodovými pásy je zapotřebí podumat.

Jediné co by se snad dalo vytknout, je mírná absence dostatečného pružného zrychlení z 200km/h na 240km/h při vytočeném 5tém stupni. Tedy ne že by ty čtyři vteřiny byly dlouhé, ale není to nic na co bychom u vozů z dílny Škoda Auto byli zvyklí.

Mějme ovšem na paměti že Fabia HTP je vůz stvořený pro "urban sprints", kdy na vytočenou trojku ve stošedesáti taktak stíháte poslední oranžovou, pak plná dvě, drift a projíždíte přechodem těsně před tím než vám tam skočí bába s kočárkem, poté za jedna, kontra, ručka a už ladným smykem zaplouváte do firemní podzemní garáže. O pár vteřin později už opět sedíte ve svém generálně ředitelském křesle a projednáváte převzetí Goldman Sachs.

Je to prostě vůz pro individualisty milující luxus, design a syrový výkon v jeho nejčistší formě.


Asi si jednu pořídím.... :D


Obrázek

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2822
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od rosso155 » 24.9.2010, pát 18:54

Kam ty na to chodíš :smt044 :smt044
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od forza156 » 24.9.2010, pát 18:59

Již jsem ji také okusil a je to,jak Petr povídá :-D
+++No sound,no fun+++

P3TR
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 263
Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
Bydliště: Volary
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od P3TR » 24.9.2010, pát 19:18

Petr 147 : opravdu povedená "recenze" ale jak jsi mohl opomenout zmínit, že do předních i zadních dveří se vejde 1,5 litrová pet lahev, že nakládací hrana je nízko ,aby se dalo svkvěle naložit i obří zavazadlo ale zároveň je dostatečně vysoko aby si Fabia zachovala nebetyčnou torzní tuhost opravdu nechápu , a samosvinovací roletka v kufru je také simply clever

Dělám si legraci, parádně jsem se pobavil , u nás má tenhle skvost jeden kluk, má vpředu frčku RS (1,2htp!) a modré neony... holky si můžou hlavy ukroutit

Respect arvsvw
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3191
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od hondzik » 24.9.2010, pát 19:32

u nás si holky hlavy neukrucujou, u nás si rovnou rvou rodidla... Prostě pussywagon :smt040

Simply never...
Naposledy upravil(a) hondzik dne 24.9.2010, pát 20:10, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3767
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Franik » 24.9.2010, pát 19:47

Hlavně že je dost práce a peníze tečou nebo nééééé... :smt019 jen tak mimo chodem od ledna 2010 je na výrobě cikána, sněžnýho muže a supa 11000 objednávek víc než výroba stihla udělat (jede se naplno). takže od ledna se tam asi odstěhuju. Takto kdyby prodávala alfa. Smějte se škodnej jak chcete ale prodává snad nejlíp z koncernu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1405
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petan » 24.9.2010, pát 20:08

Mazec, hlavně o te virtualitě-první A třída :smt023
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Tomas 156 » 24.9.2010, pát 21:22

Soulož z YETIM...... tak se ten článek určitě jmenoval že? :smt044
ex AR 156 SW 2.0TS
ex AR 156 1.8 TS
AR GT 1.9JTDm Q2

mara.k
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 7.8.2010, sob 12:37
Bydliště: Jihlava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od mara.k » 25.9.2010, sob 10:04

Však jim koncern přistřihne to křídlo ve znaku.
AR 156 SW 2.5 V6 (2004) fárokára pro radost
AR 156 1.6 TS (R.I.P.)
Honda XRV 750 AT

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4894
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kůrkyn » 26.9.2010, ned 07:44

Zbyde jen šíp :-D postaví se hrotem nahoru, přidá se vlajka bude z toho Lancia :)

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Sgt. » 26.9.2010, ned 19:57

HMMM tak Lancia to zní stejně stejně jako Dacia.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9852
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 26.9.2010, ned 21:43

spousta lidí je má za jednu značku :D

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Eneck155 » 26.9.2010, ned 21:44

Sgt. píše:HMMM tak Lancia to zní stejně stejně jako Dacia.
tak to se chudákl Vincenzo obrací v hrobě :(
AR 159, 2.0 JTDm, 2009 - moje první nafta
AR 159, 1.9 JTS, 2006, červená - už ex :-(
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex:AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3767
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Franik » 27.9.2010, pon 09:41

mara.k píše:Však jim koncern přistřihne to křídlo ve znaku.
Ani koncern si pod sebou neuřeže větev a neomezí firmu která ho drží nad vodou. Zisky ze škodovky jsou větší než v De z WV nižší náklady na výrobu a flexibilita. Neboj se chystá se toho opravdu hodně. Když bude nejhůř tak se začne dělat superb 2 se znakama WV jako se dělal tenkrát WV Caddy lepily se znaky WV na felicii pikap a hned bylo caddy levnější.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Limetkka
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 806
Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
Bydliště: Práglík
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Limetkka » 28.9.2010, úte 23:07

Když jsem se jednou večer nudil, vzniklo toto :smt024
Přílohy
VW destroyer.gif
(40.41 KiB) Staženo 392 x
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4067
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od tuta146 » 28.9.2010, úte 23:10

Už to nehul :hotovej
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů