Při tom poklesu cen 159 to fakt může být tak. Já kupoval první 159 za 140tis a hned do ní padlo 20tis (cca pět let zpět). Pak jsem chtěl Ti. To jsem sehnal cca před třemi lety za 170tis a první týden do ní padlo 34tis (rozvody, olej, filtry, táhlo ruční brzdy, demontáž denního svícení, přední pružiny a prachovky, těsnění hrdla nálevky oleje). Následně do ní padlo dalších 80tis, ale to už byl spíše rozmar - 18" kola Ti plus pneu, powerbox Novitec, DPF, EGR a swirl off, matná folie. Pak jsem jezdil 70tis jen výměny oleje a filtrů než se začalo ozývat přední rameno a ložisko.
Takže ono na začátku nasypeš, ale pak zas dlouho jezdíš. To ostatně platí i u jiných značek. Jen při tom poklesu cen 159 až k 60tis a stále stejné ceně servisu, se dost zhoršuje jejich poměr.
Já pak Ti prodal a vyměnil X aut (viz podpis) než jsem zjistil, že 159 byla nejlepší a tak jsem si pro ni jel a mám tu stejnou zase zpátky doma
A když porovnám ceny servisu, tak byly všechny auta dost podobné, jen teda Range Rover byl cenově jinde.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD