Problematika DPF u AR159
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
Mám tady oboje. Tak můžu zítra udělat nějakou dokumentaci, ale pamatuju si, že 100% shodné ty filtry určitě nejsou.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
To by bylo fajn.
Myslim, ze tu tvorime docela komplexni material kolem DPF, ktery dost lidem pomuze i v budoucnu.
Myslim, ze tu tvorime docela komplexni material kolem DPF, ktery dost lidem pomuze i v budoucnu.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
nejsou stejný, croma má opravdu jinak natočenou přírubu a příruba je hned u filtru, u 159 je jiný, ale obsah by opravdu mohl být stejný
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
Pořídil jsem pár fotek DPF ze 159 (méně orezlý obal, dole, resp. vpravo) a z Cromy. Oboje je 2.4, Fiat měl v tomhle případě dva vývody pro snímač rozdílového tlaku, Alfa jeden. Jak už psal i Cendler, DPF z Cromy má jinak otočenou přírubu, která je navíc umístěná hned u filtru, trochu jiné jsou držáky, výstupní trubka má trochu jinou délku a čep do dalšího dílu výfuku je také pod jiným úhlem. Obal filtru je jinak z 99 % shodný, náplň bude také stejná, ale odlišnosti by se musely upravit.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
možná blbost, ale na ACI.cz prodávají originál nebo ne?
https://www.aci.cz/v-02-151040-filtr-pe ... 91894.html
https://www.aci.cz/v-02-151040-filtr-pe ... 91894.html
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
tydytek: druhovyroba ASSO, mas to tam i napsane.
Jak vypada original mas nafoceno od rammsteina - diky moc.
Zjistim v Motortecu, jestli vedi, do ceho jdou ohledne predelani priruby a co ma zahrnovat ta podezrele nizka cena u originalu Croma. Taky maji zjistit, jestli bude shoda v poctu trubek snimace rozdiloveho tlaku. Alfa ma pokud vim jednu i dve...sam se musim podivat, kterou tam mam.
Jak vypada original mas nafoceno od rammsteina - diky moc.
Zjistim v Motortecu, jestli vedi, do ceho jdou ohledne predelani priruby a co ma zahrnovat ta podezrele nizka cena u originalu Croma. Taky maji zjistit, jestli bude shoda v poctu trubek snimace rozdiloveho tlaku. Alfa ma pokud vim jednu i dve...sam se musim podivat, kterou tam mam.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
tydytek píše: ↑1.5.2020, pát 15:24 možná blbost, ale na ACI.cz prodávají originál nebo ne?
https://www.aci.cz/v-02-151040-filtr-pe ... 91894.html
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
-petr- : dát to tam jde, ale musí se upravit, normálně by jsi přišel o záruku, ale když ti to budou montovat oni, tak záruku drží oni a tím ti to může být jedno, jinak originál poznáš, nech si ho ukázat, než ho budou montovat, fotky tady máš, přesně takový je
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Funkční DPF na 2.4 JTDm z druhovýroby
Tak jsem si dnes zajel na zkousku zmerit emise. Delali jsme 3 pokusy a litaly tam hodnoty jako 0,75 a 0,85, jednou dokonce pres 1,... Cili spatny, ofiko se s timhle projit neda.
Doresim ten Croma DPF v Motortecu a pokud to neklapne, bude mit Cendler dalsiho zakaznika na uvedeni motoru do standardniho stavu.
Doresim ten Croma DPF v Motortecu a pokud to neklapne, bude mit Cendler dalsiho zakaznika na uvedeni motoru do standardniho stavu.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
Re: Problematika DPF u AR159
Prosím o radu. Dělali mi teď v servise kontrolní emise a průměrná kourivost 1,5. Mám DPF, regeneruje pravidelne cca po 800km. Při akceleraci viditelně trochu zakouři, ale nic extra. V servise mi doporučil nový DPF, ale zda se mi že to nemusí být jen tím. Po čem jit? Diagnostika nic neukazuje. Korekce vstriku v normě
Pár stránek zpět to někomu dělalo cidlo tlaku v sani, ale v servise mi řekl, že by to hazelo chybu a nouzak...
Pár stránek zpět to někomu dělalo cidlo tlaku v sani, ale v servise mi řekl, že by to hazelo chybu a nouzak...
AR STELVIO 2.0T Q4 206Kw
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
Re: Problematika DPF u AR159
No neporadím ti nic konkrétního.
Ale na DPF bych to neviděl. Je tu spousta lidí co ho mají úplně vyndaný a mají kouřivost s přehledem do 0,5.
Dle mého laického názoru to může být váha vzduchu, čidlo v sání, EGR ventil, turbo, nějaká tlaková hadice u turba, vstřiky, klapky v sání? Možná i nějaký problém jako nízká komprese na nějakém válci atd.
Váha vzduch a čidlo v sání jsou položky zanedbatelné v porovnání s DPF. EGR se dá celý rozebrat a vyčistit, nebo se dá sehnat nový originál za cca 3-4 tisíce, ale obvykle stačí pečlivé čištění (návod tu je a rozhodně pročíst).
Prasklou hadici u turba bys asi poznal, ale ne nutně. Dá se to prohlídnout, zda není někde ruplá.
Koukání na korekce vstřiků není všelék.
Ty kontrolní emise měřila firma co chce měnit DPF?
BTW tady rozumuju a mě čeká STK do měsíce, tak jsme zvědavý.
Ale na DPF bych to neviděl. Je tu spousta lidí co ho mají úplně vyndaný a mají kouřivost s přehledem do 0,5.
Dle mého laického názoru to může být váha vzduchu, čidlo v sání, EGR ventil, turbo, nějaká tlaková hadice u turba, vstřiky, klapky v sání? Možná i nějaký problém jako nízká komprese na nějakém válci atd.
Váha vzduch a čidlo v sání jsou položky zanedbatelné v porovnání s DPF. EGR se dá celý rozebrat a vyčistit, nebo se dá sehnat nový originál za cca 3-4 tisíce, ale obvykle stačí pečlivé čištění (návod tu je a rozhodně pročíst).
Prasklou hadici u turba bys asi poznal, ale ne nutně. Dá se to prohlídnout, zda není někde ruplá.
Koukání na korekce vstřiků není všelék.
Ty kontrolní emise měřila firma co chce měnit DPF?
BTW tady rozumuju a mě čeká STK do měsíce, tak jsme zvědavý.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Paul: Pri takovych hodnotach kourivosti nemuze byt DPF funkčni. Ze regeneruje, je sice fajn, nicmene v nem bude zjevne dira ci netesnost. S plne funkcnim DPF by se v nem saze zachytavaly a emise byly 0,0X.
Ano, kourivost jako takova je vetsi...holt ty nase popelnice maji uz neco za sebou a vsechny systemy nefunguji na 100%. Cest budiz vyjimkam.
Otazka je, co bude kdyz das jen novy filtr. Mela by byt vyresena i pricina zvysene kourivosti, jak pise x-f, jinak novy dlouho nevydrzi...regenerace budou pochopitelne v kratsich intervalech, protoze se bude DPF rychleji zaplnovat.
Ano, kourivost jako takova je vetsi...holt ty nase popelnice maji uz neco za sebou a vsechny systemy nefunguji na 100%. Cest budiz vyjimkam.
Otazka je, co bude kdyz das jen novy filtr. Mela by byt vyresena i pricina zvysene kourivosti, jak pise x-f, jinak novy dlouho nevydrzi...regenerace budou pochopitelne v kratsich intervalech, protoze se bude DPF rychleji zaplnovat.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
Re: Problematika DPF u AR159
Mám na autě nový DPF. Originál za 15.000 CZK.
Ať žije výprodej u Alfy. Pokud někdo řešíte, tak neváhejte.
Ať žije výprodej u Alfy. Pokud někdo řešíte, tak neváhejte.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
Re: Problematika DPF u AR159
To je dobrá zpráva. A co ti tam nakonec namontovali?
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Problematika DPF u AR159
Přímo originál Alfa. Bezna katalogová cena 96.000 CZK.
Ale normálně jsem se domluvil i na variantě implantovat tam DPFko z Cromy, které by z výprodeje vyšlo na 10.000 CZK. Když jsem vedoucího v ND poinformoval o rozdílech (ještě jednou dík za fotky, rammsteine), tak byli schopni příruby navařit z dosavadního.
Docela překvapili, chlapci. Ale musel jsem do nich vrtat, až nakonec zazracne objevili ten originál bez nutnosti úprav.
Ale normálně jsem se domluvil i na variantě implantovat tam DPFko z Cromy, které by z výprodeje vyšlo na 10.000 CZK. Když jsem vedoucího v ND poinformoval o rozdílech (ještě jednou dík za fotky, rammsteine), tak byli schopni příruby navařit z dosavadního.
Docela překvapili, chlapci. Ale musel jsem do nich vrtat, až nakonec zazracne objevili ten originál bez nutnosti úprav.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
Re: Problematika DPF u AR159
Hlavně je dobré, že jsme i pro ostatní prokopali cestu.
Máme dva způsoby, jak se dopracovat k originálu za krásnou cenu...ať už primo Alfa nebo předělávka z Cromy.
Těžko říct, jak dlouho poběží ty výprodejové ceny. Proto říkám, kdo řeší DPF, ať neváhá a koupí teď.
Beztak to už někteří podnikavci vykupují, aby pak mohli prodávat za dvojnásobek ne-li více.
Máme dva způsoby, jak se dopracovat k originálu za krásnou cenu...ať už primo Alfa nebo předělávka z Cromy.
Těžko říct, jak dlouho poběží ty výprodejové ceny. Proto říkám, kdo řeší DPF, ať neváhá a koupí teď.
Beztak to už někteří podnikavci vykupují, aby pak mohli prodávat za dvojnásobek ne-li více.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
-petr- : promiň, tohle není vůbec o prokopání cesty, hold ti nabídly něco co ani neveděl jak vypadá, což také značí o tom servisu a to že byl ve výprodeji, neznamená nic, jen to že v celém vyprodeji bylo 8ks a celkem podstatná věc, tohle DPF z výprodeje, bylo pouze na 1,9 16V.
Napiš menz opravy
Napiš menz opravy
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
Tak dnes STK bez ztráty kytičky.
Závady 0-0-0
Trochu sem se bál emisí, páč DPF už nebude v kondici - pálí se často, emise před dvěma lety na dovozové STK kouřivost 0.20, ale dnes 0.01.
Na autě jsem od koupě měnil váhu vzduchu, neb mě kolísaly otáčky na volnoběh a s novou lepší (ale nikdy to zcela nezmizelo), semtam čistím čidlo tlaku v sání, vyčistil jsem vstupní klapku v sání, dělal EGR, ale ten byl OK a zjevně to někdo dělal původnímu majiteli a poslední věc aretace klapek v sání, ale to bylo spíš preventivně a na chod motoru to nemělo žádný vliv.
Nic jiného co by ovlivnilo emise jsem nedělal (kfyž nepočítám VIF a asi 2x nějaký čistič vstřiků jako placebo).
Ještě jsem zvolil strategii vypálit předtím filtr. Včera bylo zaplnění pod 80%, tak jsme se projel, nechal to spálit a pak jsem protáhnul výfuk. Taky jste si všimli co lítá za bordel z auta, když na 2-3 po vypálení protáhnete auto až k červenýmu?
Závady 0-0-0
Trochu sem se bál emisí, páč DPF už nebude v kondici - pálí se často, emise před dvěma lety na dovozové STK kouřivost 0.20, ale dnes 0.01.
Na autě jsem od koupě měnil váhu vzduchu, neb mě kolísaly otáčky na volnoběh a s novou lepší (ale nikdy to zcela nezmizelo), semtam čistím čidlo tlaku v sání, vyčistil jsem vstupní klapku v sání, dělal EGR, ale ten byl OK a zjevně to někdo dělal původnímu majiteli a poslední věc aretace klapek v sání, ale to bylo spíš preventivně a na chod motoru to nemělo žádný vliv.
Nic jiného co by ovlivnilo emise jsem nedělal (kfyž nepočítám VIF a asi 2x nějaký čistič vstřiků jako placebo).
Ještě jsem zvolil strategii vypálit předtím filtr. Včera bylo zaplnění pod 80%, tak jsme se projel, nechal to spálit a pak jsem protáhnul výfuk. Taky jste si všimli co lítá za bordel z auta, když na 2-3 po vypálení protáhnete auto až k červenýmu?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Blahopřeju k úspěšné STK.
Co Ti lítá z výfuku? Já nic viditelného nepozoroval, přesto byly emise špatný, koncovka černá od sazí... Jak vypadají koncovky u tvého auta?
Jen při vlastní regeneraci šel z výfuku ten klasický bělavý kouř...
Co Ti lítá z výfuku? Já nic viditelného nepozoroval, přesto byly emise špatný, koncovka černá od sazí... Jak vypadají koncovky u tvého auta?
Jen při vlastní regeneraci šel z výfuku ten klasický bělavý kouř...
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
Re: Problematika DPF u AR159
Já tomu s těma koncovka moc nevěřím. Mám je černý jak prase i zvenku. Před pár měsícema jsem je celý čistil s pomocí spreje na čištění EGR/sání. Sice je mám už krapet zašlé, takže vysoký lesk to nebyl, ale za pár týdnu to bylo zase černé. A přitom teď naměřená kouřivost 0,01.
Při regeneraci asi nelítá nic, respektive v zrcátku nic nevidím a ani to během regenarace nehoním, ale pokud to proženu po ukončení regenerace, pěkně na dvojku, trojku na plnej až k červenýmu, tak z toho bordel vyletí.
Při regeneraci asi nelítá nic, respektive v zrcátku nic nevidím a ani to během regenarace nehoním, ale pokud to proženu po ukončení regenerace, pěkně na dvojku, trojku na plnej až k červenýmu, tak z toho bordel vyletí.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Při a nebo po regeneraci mi vyletí oblak jen když jedu dlouho pomalu na nízký otáčky jinak ne. Pak už jen oblak modro bílého kouře když se teprve zahřívá dpfko, ale to nevím kdy to začalo, všiml jsem si toho až teď a řekl bych že je to už stářím a najezdem.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Problematika DPF u AR159
Ano, je to s těma koncovkama pro mne trochu záhada, které se snažím přijít na kloub.
Chovalo se mi to prakticky stejně, jak popisuješ - relativně časté regenerace, koncovky černé, ale emise kolem 1,0.
Z logiky věci by 100% těsný filtr neměl pustit téměř nic, ať motor kouří jak chce. A reálně emise 0,01 při černým výfuku jsem považoval doteď za sci-fi...
Jo, to kour při regeneraci jsem za jízdy taky nikdy nepozoroval, jedine pokud jsem musel zastavit třeba v kolone, tak jsem jej u přidání plynu zahlédl.
Zkusím teď s novým DPF udělat pokus - vyčistím koncovky úplně do čista a uvidím, co se bude dít. Taky jsem zvědavý na emise, co se naměří. Ale chci tam jít až se filtr trochu zajede a z výfuku vylítají dosud usazene saze.
Chovalo se mi to prakticky stejně, jak popisuješ - relativně časté regenerace, koncovky černé, ale emise kolem 1,0.
Z logiky věci by 100% těsný filtr neměl pustit téměř nic, ať motor kouří jak chce. A reálně emise 0,01 při černým výfuku jsem považoval doteď za sci-fi...
Jo, to kour při regeneraci jsem za jízdy taky nikdy nepozoroval, jedine pokud jsem musel zastavit třeba v kolone, tak jsem jej u přidání plynu zahlédl.
Zkusím teď s novým DPF udělat pokus - vyčistím koncovky úplně do čista a uvidím, co se bude dít. Taky jsem zvědavý na emise, co se naměří. Ale chci tam jít až se filtr trochu zajede a z výfuku vylítají dosud usazene saze.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
Re: Problematika DPF u AR159
A ten starý DPF co ji vyndal byl nějak probouranej? Zkoušel ses předtím podívat na hodnoty diferenciálního tlaku? Pokud byl takhle průchozí, tak bych čekal nízké hodnoty.
BTW jak bylo řečeno, tak pod 0,5 se tu leckdo drží i s vyndaným DPF.
BTW jak bylo řečeno, tak pod 0,5 se tu leckdo drží i s vyndaným DPF.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Nebyl, na první pohled vypadá schopně. Na vstupu černota, na výstupu šedivý povlak, který jde setřít prstem.
Katalyzátor i ta keramická vložka vypadají neporušené.
Prodělal pouze to čištění rozříznutím těla, vyjmutím a opětovným vložení vyčištěné vložky. Tak jedině že by bordel letěl kolem netěsnící vložky.
Hodnoty jsem bohužel nesledoval, protože furt nemám diagnostiku.
Katalyzátor i ta keramická vložka vypadají neporušené.
Prodělal pouze to čištění rozříznutím těla, vyjmutím a opětovným vložení vyčištěné vložky. Tak jedině že by bordel letěl kolem netěsnící vložky.
Hodnoty jsem bohužel nesledoval, protože furt nemám diagnostiku.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů