upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo radia
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Já jsem dělal opačnou variantu - montoval
Jo to vím, 2 koberce vlevo má Bose. Ten spodní je úplně stejný jako když to nemá Bose, akorát neni vyloupnutý ten spodní kousek (je perforovaný na všech, pak se jen vyloupnul nebo ne).
Jo to vím, 2 koberce vlevo má Bose. Ten spodní je úplně stejný jako když to nemá Bose, akorát neni vyloupnutý ten spodní kousek (je perforovaný na všech, pak se jen vyloupnul nebo ne).
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
tak jsem zjistil další strašně zvláštní věc....
pokaždý když jedu z Prahy tak ve stejným úseku to začne zase blbnout, vypadává zvuk ať to mám ztlumený nebo nahlas, už fakt nevím o co jde... nechápu to. Je to vždycky když projíždím stejným místem. Vždycky je to u sídla hells angels když jedu po strakonický domů, to tam maj snad nějaký rušičky pro bose nebo co?!
nevím, prostě už nevím čím to může být ale tohle je prostě záhada.... už se mi to tam stalo asi pětkrát na tom samým místě.
pokaždý když jedu z Prahy tak ve stejným úseku to začne zase blbnout, vypadává zvuk ať to mám ztlumený nebo nahlas, už fakt nevím o co jde... nechápu to. Je to vždycky když projíždím stejným místem. Vždycky je to u sídla hells angels když jedu po strakonický domů, to tam maj snad nějaký rušičky pro bose nebo co?!
nevím, prostě už nevím čím to může být ale tohle je prostě záhada.... už se mi to tam stalo asi pětkrát na tom samým místě.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
někde kontakt... ta moje kdysi hlásila prasklou mlhovku pravidelně na magistrále u Hlaváku...
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
tak to je nářez teda....
tak jedině kontakt někde jak tady někdo zmínil pod kaslíkem, kde to tam je?!
Protože jinak jsem všechny kontakty kontroloval a prostříknul kontaktolem, u subáče, u radia, u každýho repráku....
tak jedině zbývá asi tenhle.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Tohle jsou nejlepší závady, mě jednu dobu když jsem jezdil do práce oktavkou vždy na stejném místě (odbočka, přejezd přes kanal) začal troubit klakson asi na 40 sekund a pak přestal.
Stalo se mi to 4dny za sebou, pak jsem začal jezdit jinudy
Stalo se mi to 4dny za sebou, pak jsem začal jezdit jinudy
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
No díky budu z Prahy jezdit směrem na Tábor
Ne jako vážně, stává se to pravidelně tam ale samozřejmě nejen tam.
Kde je nějaká ta zástrčka pod kastlíkem z radia?! Neví někdo?!
Ne jako vážně, stává se to pravidelně tam ale samozřejmě nejen tam.
Kde je nějaká ta zástrčka pod kastlíkem z radia?! Neví někdo?!
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
U 147ky je za kaslíkem vpravo, ve stejné výšce jako je zámek/deaktivace airbagu... u bose 2 spojené svorkovnice (2x samec a 2x samice), bez bose jen jedna spojená svorkovnice....barvy tušim šedivá a černá.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Zdravím, chtěl bych porposit někoho kdo úspěšně vyměnil obyč repro za BOSE jestli by mi na sebe nemohl poslat třeba telefon nebo skype, chtěl bych se doptat na pár věcí. Díky moc
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
h4Wk viz SZ.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Delal nekdo zapojeni BOSE v okoli ostravy...?
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Ja. Kdyz tak SZ
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Myslite ze je nejaky rozdil mezi subacem a jeho zesilovacem treba z roku 01, 3dv. a 06. 5dv? Nebo to bylo totozne? diky
E: jeste jsem nasel znaceni 3 PORTE a 5 PORTE...to znamena ze 2repro+1sub a 4repro+1sub?
E: jeste jsem nasel znaceni 3 PORTE a 5 PORTE...to znamena ze 2repro+1sub a 4repro+1sub?
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
zesik a sub budou stejne.
3 dverove verze maji myslim vzadu mensi repro
3 dverove verze maji myslim vzadu mensi repro
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Myslis ty repro co jsou na tech plechovych konzolich ? jelikoz ja poridil prave z 3dv a jsou vsechny 4 stejne...slo mi ted jen o ten zesik v subaci jestli tam neni neco jinak nastavene pro 5dv...
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Vtom pripade sem to s necim splet.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Trosku jsem jeste patral a uz jsem asi zjistil co znamena 3 Porte a 5 Porte. Jednoduse 3 dverovy model a 5ti dverovy. Otazka ted je jestli zesilovac pro 5ti dver je nejak jinak nastaveny kdyz jsou zadni repro ulozeny nize ve dverich oproti 3 dveri...Pokud by mel nekdo z okoli Ostravy AR 147 5dv s BOSE systemem byl bych moc vdecny kdybych si to mohl poslechnout a popripade porovnat, jestli je tam nejaky markantni rozdil v nastaveni repro nebo to je uplne stejne...diky
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
-
kaziplech17
- Příspěvky: 28
- Registrován: 29.1.2013, úte 15:22
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
ahoj lidi nevím jestli to sem patří ale kopupil jsem origo bose do 156 fl a boužel nemám kabeláž nevíte někdo o nějáké kabeláži na prodej?
PS- mám sedana nevím jestli se to liší od SW
PS- mám sedana nevím jestli se to liší od SW
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Dallen si ho vyráběl, možná pomůže se schematem
-
kaziplech17
- Příspěvky: 28
- Registrován: 29.1.2013, úte 15:22
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
což o to o schéma zas tolik nejde spíš o to jestli někdo nemá origo nejsem zas tak dobrej že bych si to natahal znovu a sám spíš kdyby to někdo udělal tak klidně rád zaplatím
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Konektor máš?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
-
kaziplech17
- Příspěvky: 28
- Registrován: 29.1.2013, úte 15:22
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
vím že to bude znít dost blbě ale nemám nic mám jen repro SW a zesík
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Bez konektoru to je problem. Ale zda se mi ze ho nekdo prodaval. Mrkni do prodeje
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
h4Wk píše:Trosku jsem jeste patral a uz jsem asi zjistil co znamena 3 Porte a 5 Porte. Jednoduse 3 dverovy model a 5ti dverovy. Otazka ted je jestli zesilovac pro 5ti dver je nejak jinak nastaveny kdyz jsou zadni repro ulozeny nize ve dverich oproti 3 dveri...Pokud by mel nekdo z okoli Ostravy AR 147 5dv s BOSE systemem byl bych moc vdecny kdybych si to mohl poslechnout a popripade porovnat, jestli je tam nejaky markantni rozdil v nastaveni repro nebo to je uplne stejne...diky
Tak dneska mi prisel zesilovac s 5ti dvere a po zapojeni jsem hned na prvni poslech zjistil ze je to tak jak jsem predpokladal, zadky hrajou ted mnohem cisteji a nejsou takove zahuhnane jako se zesilovac z 3 dvere. Takze pokud bude nekdo do budoucna pridavat BOSE do 5ti dverove Alfy tak at se kouka po oznaceni 5 PORTE a nebo to pozna podle hnedeho konektoru na zesilovaci (3dver ma zluty).
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
čísla zesilovačů?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
3 dver - 383 009 AMP, 3600, 937, PROD
5 dver - 383 008 AMP, 3600, 937 5DOOR, PROD
5 dver - 383 008 AMP, 3600, 937 5DOOR, PROD
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů