Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
a delal jsi to na 166?
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
No na 156 jsem to dělal taky, má to jedinou "nevýhodu". Pokud je nějaké čidlo vadné může motor jet ještě hůře, nebo vůbec nenastartovat (je třeba se nevyděsit, lambdu máš novou tak by to s největší pravděpodobností byla ta váha), proto jsem ti radil tu jízdu, to se buď zlepší nebo ne.
Data do adaptivních hodnot se ukládají z nějakýho defaultu smíchanýho komplementárním filtrem s daty ze senzorů dle stylu tvé jízdy a stavu senzorů. Pokud tam nejsou sáhne ŘJ po defaultních hodnotách a to v případě vadného čidla může být problém protože není z čeho průměrovat.
Reset ŘJ lze i takto
1) Disconnect the battery for 45 minutes.
2) After 45 minutes, reconnect the battery, start the engine, but DO NOT touch the throttle or attempt to drive the car.
3) Leave the car to idle for 15 minutes (yes, I'm told it will take this long!!!)
4) Turn the engine off and leave to stand for 10 minutes.
5) Start the car and go for a drive, driving as you normally would (i.e. not going slower or faster than usual).
Kdysi jsem to na 156 dělal, je to onanie ale funguje to, tady je to vzato z fóra 166 tak by ti to mělo zabrat též.
Data do adaptivních hodnot se ukládají z nějakýho defaultu smíchanýho komplementárním filtrem s daty ze senzorů dle stylu tvé jízdy a stavu senzorů. Pokud tam nejsou sáhne ŘJ po defaultních hodnotách a to v případě vadného čidla může být problém protože není z čeho průměrovat.
Reset ŘJ lze i takto
1) Disconnect the battery for 45 minutes.
2) After 45 minutes, reconnect the battery, start the engine, but DO NOT touch the throttle or attempt to drive the car.
3) Leave the car to idle for 15 minutes (yes, I'm told it will take this long!!!)
4) Turn the engine off and leave to stand for 10 minutes.
5) Start the car and go for a drive, driving as you normally would (i.e. not going slower or faster than usual).
Kdysi jsem to na 156 dělal, je to onanie ale funguje to, tady je to vzato z fóra 166 tak by ti to mělo zabrat též.
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
V 166 taka moznost neni ale na TS viem ze je bo tam som to mazal
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Po dlhšej dobe podávam aktuálne info.
Alfa jazdí jak drak, jedine čo mi vadí je zlý termostat, kedy auto má za jazdy nejakých 50 stupňov na budiku a smrdí benzínom silno. Sranda je že aj keď ho nechám na voľnobeh zohriať na 90 tak za autom to stále smrdí benzínom. = síce ide ale nenormalne papá benzín
Alfa jazdí jak drak, jedine čo mi vadí je zlý termostat, kedy auto má za jazdy nejakých 50 stupňov na budiku a smrdí benzínom silno. Sranda je že aj keď ho nechám na voľnobeh zohriať na 90 tak za autom to stále smrdí benzínom. = síce ide ale nenormalne papá benzín
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Vstreky ok?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Myslím že áno
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Vyber a vyskusaj ci nejaky netecie jak kohutik
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Až keď dám new termostat.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Alfa keď je studená tak pri kludnej jazde po meste cítim že motor jemno cuka. Pôvodne som si myslel že by to mohol robiť palivový systém ale ten je ok. Keď je motor zohriaty tak to nerobí. Môžu to robiť sviečky? Sú rok staré nejaké febi.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
to cukání a smrad benzínu spolu souvisí...
pokud motor na volnoběh břede jak kotě bez zakašlání, asi to pálí OK, pokud kašle, je nějaká cívka KO - stačí prasklej obal, a jiskra si najde nejkratší cestu na kostru...- ne přes elektrody svíčky... KO cívku na bussu jsem řešil opravou jelikož byla KO dosedací plocha na hlavu, stačilo pod cívku dát izolátor - provizorně teplu odolnej gumovej plát a je to OK, později jsme prasklinu vybrousil a vylil epoxidem... samozřejmě diagnostika neukázala nic, takže pěkně nechat motor běžet ve tmě a sledovat při zakuckání kde přeskočí jiskra...
svíčky - po loňský laboraci s motorem v coupe, kdy sem řešil jeden problém s výpadky výkonu od 5000 (vypadalo to že zapalovací soustava/kostra/KO kabeláž, nakonec restriktivní vejfuk...), tak svíčky, pokud není zlomenej izolátor můžou bejt jakýkoliv..
samozřejmě tepelnou hodnotou vhodný pro použití motoru (zjistíš zkouškami v ostrým provozu, kterej je někdy odlišnej od doporučení výrobc,e ale je dobrý alespoň toto brát jako základ....), ideálně s klasickým designem elektro, ne žádný multijiskřiště apod.. Nakonec jedu obyč NGK za 70kč/ks...o 2 stupně studenější než by mělo v serii bejt..
pokud ale přede jak kotě a smrad benzínu je stále, změřil bych tlak paliva - může bejt vysokej, může bejt ucpaná zpátečka za regulátorem (pokud je), může bejt blbý čidlo teploty pro řj (to ti ukáže diag...).... možná i váha..
tekoucí vstřik- marně vzpomínám kdy jsem za 15 let řešil KO vstřik krom 1 vstřiku na GII GTI 16V s Kčkovou kostkou..což je těžká mechanika a úplně jinej systém a vlastně ani nebyl tekoucí, jen nerozprašoval jak měl -vlivem poškození ústí vstřiku... současný vstřiky jsou poměrně spolehlivý a většinou je spíš problém na straně zapalování či získávání údajů pro řj...
pokud motor na volnoběh břede jak kotě bez zakašlání, asi to pálí OK, pokud kašle, je nějaká cívka KO - stačí prasklej obal, a jiskra si najde nejkratší cestu na kostru...- ne přes elektrody svíčky... KO cívku na bussu jsem řešil opravou jelikož byla KO dosedací plocha na hlavu, stačilo pod cívku dát izolátor - provizorně teplu odolnej gumovej plát a je to OK, později jsme prasklinu vybrousil a vylil epoxidem... samozřejmě diagnostika neukázala nic, takže pěkně nechat motor běžet ve tmě a sledovat při zakuckání kde přeskočí jiskra...
svíčky - po loňský laboraci s motorem v coupe, kdy sem řešil jeden problém s výpadky výkonu od 5000 (vypadalo to že zapalovací soustava/kostra/KO kabeláž, nakonec restriktivní vejfuk...), tak svíčky, pokud není zlomenej izolátor můžou bejt jakýkoliv..
samozřejmě tepelnou hodnotou vhodný pro použití motoru (zjistíš zkouškami v ostrým provozu, kterej je někdy odlišnej od doporučení výrobc,e ale je dobrý alespoň toto brát jako základ....), ideálně s klasickým designem elektro, ne žádný multijiskřiště apod.. Nakonec jedu obyč NGK za 70kč/ks...o 2 stupně studenější než by mělo v serii bejt..
pokud ale přede jak kotě a smrad benzínu je stále, změřil bych tlak paliva - může bejt vysokej, může bejt ucpaná zpátečka za regulátorem (pokud je), může bejt blbý čidlo teploty pro řj (to ti ukáže diag...).... možná i váha..
tekoucí vstřik- marně vzpomínám kdy jsem za 15 let řešil KO vstřik krom 1 vstřiku na GII GTI 16V s Kčkovou kostkou..což je těžká mechanika a úplně jinej systém a vlastně ani nebyl tekoucí, jen nerozprašoval jak měl -vlivem poškození ústí vstřiku... současný vstřiky jsou poměrně spolehlivý a většinou je spíš problém na straně zapalování či získávání údajů pro řj...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Pozrem sa na to
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Takže po dlhej dobe sa hlásim, dnes som na skúšku vymenil váhu vzduchu a cítim znatelne zvýšenie záťahu pekné v celom spektre otáčok.
Trhanie som nejak nesledoval ale zdá sa mi že je to aj v tomto ohľade lepšie.
Taktiež som si všimol príjemnejšiu jazdu mestom kedy pri prejazde retardermi a pustani spojky bolo to auto také neohrabane. Teraz teraz len minimum plynu a pekne hladko ide.
Trhanie som nejak nesledoval ale zdá sa mi že je to aj v tomto ohľade lepšie.
Taktiež som si všimol príjemnejšiu jazdu mestom kedy pri prejazde retardermi a pustani spojky bolo to auto také neohrabane. Teraz teraz len minimum plynu a pekne hladko ide.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Erik166, akú značku váhy vzduchu si dával? origo BOSCH alebo napr. PIERBURG, MAGNETI.... diky ;)
________________________
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
Gina - AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
Gina - AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Alfa 2.5 V6-Cukání atd.
Potvrzuji, mel jsem praskle 2ks, za studena fugovaly, po zahrati to cukalo.Ty praskliny jsou mini, skoro nejdou videt.hno3 píše: ↑12.3.2017, ned 07:48 to cukání a smrad benzínu spolu souvisí...
pokud motor na volnoběh břede jak kotě bez zakašlání, asi to pálí OK, pokud kašle, je nějaká cívka KO - stačí prasklej obal, a jiskra si najde nejkratší cestu na kostru...- ne přes elektrody svíčky... KO cívku na bussu jsem řešil opravou jelikož byla KO dosedací plocha na hlavu, stačilo pod cívku dát izolátor - provizorně teplu odolnej gumovej plát a je to OK, později jsme prasklinu vybrousil a vylil epoxidem... samozřejmě diagnostika neukázala nic, takže pěkně nechat motor běžet ve tmě a sledovat při zakuckání kde přeskočí jiskra...
svíčky - po loňský laboraci s motorem v coupe, kdy sem řešil jeden problém s výpadky výkonu od 5000 (vypadalo to že zapalovací soustava/kostra/KO kabeláž, nakonec restriktivní vejfuk...), tak svíčky, pokud není zlomenej izolátor můžou bejt jakýkoliv..
samozřejmě tepelnou hodnotou vhodný pro použití motoru (zjistíš zkouškami v ostrým provozu, kterej je někdy odlišnej od doporučení výrobc,e ale je dobrý alespoň toto brát jako základ....), ideálně s klasickým designem elektro, ne žádný multijiskřiště apod.. Nakonec jedu obyč NGK za 70kč/ks...o 2 stupně studenější než by mělo v serii bejt..
pokud ale přede jak kotě a smrad benzínu je stále, změřil bych tlak paliva - může bejt vysokej, může bejt ucpaná zpátečka za regulátorem (pokud je), může bejt blbý čidlo teploty pro řj (to ti ukáže diag...).... možná i váha..
tekoucí vstřik- marně vzpomínám kdy jsem za 15 let řešil KO vstřik krom 1 vstřiku na GII GTI 16V s Kčkovou kostkou..což je těžká mechanika a úplně jinej systém a vlastně ani nebyl tekoucí, jen nerozprašoval jak měl -vlivem poškození ústí vstřiku... současný vstřiky jsou poměrně spolehlivý a většinou je spíš problém na straně zapalování či získávání údajů pro řj...
J
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host