A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
posilovač zustane, jenom budu delat novou volantovku. Zatim zkusim s převodovkou 1,5:1 .. což by melo byt od dorazu k dorazu 2,4 otáčky což si myslím to bude idealní. Vyvoj volantovky ale musim prokonzultovat s bratrancem co dělal vývoj řízení na jedné formuli. Protože to asi není žádna prdel, aby mi nahodou nezustal volant v ruce ))
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8687
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Nebo někde jinde v případě nějaký rány...A.J.Michal píše:...Protože to asi není žádna prdel, aby mi nahodou nezustal volant v ruce ))
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
skoro .. zrovna tato kara uz neni .. ale mam z ni kola, sedaky, pasy a na ten montovany ram si delam taky zalusk, jen nevim jak bych ho z polska dotahl dom .. Jinak zrovna tyto znacky byly taky na moji kdyz jsme ji s Bobasem jeli kupovat
Jinak v Lete mozna pojedem smer Anglie Trophy tourist Isle of Man a vyvezu 75 V6 :-))
Uvidime jak vse dopadne
Jinak v Lete mozna pojedem smer Anglie Trophy tourist Isle of Man a vyvezu 75 V6 :-))
Uvidime jak vse dopadne
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Pokud by ten rám byl maník ochotný nějak poslat aspoň v rámci PL tak bych se ti mohl poptat. Kdyby to přišlo až k nějakému známému kousek za hranicí tak bych ho dokázal pak stáhnout k sobě do ČR a pak bychom to už nějak doladili Samozřejmě asi by musel být v rozebraném stavu (I když nějakou dodávku bych asi byl schopen taky po známosti sehnat ) Pokud bys to chtěl řešit tak pisni SZ
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
jaká značka jsou prosím ty kola a kolik že váží???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
značkové SMOOR Competition 8,25x17" 5x98 ET nevim ale zastrcene nejsou a vepredu mi to o blatnik drhne
vaha kol se zimakama 20 kilo
vaha kol se zimakama 20 kilo
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Alfa 75 SUV
mno uz jsem ji pres mesic nemel ani nastartovanou a je stale na stejnem bodu, pojizdna, ale kupu prace.
mno uz jsem ji pres mesic nemel ani nastartovanou a je stale na stejnem bodu, pojizdna, ale kupu prace.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Dvoubarevný lak je v kurzu
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Novinky? Zatím žádné. V lednu jsem s kámoškou byl jeden hezký den černou provětrat a stále jsem z té káry trošku nesvůj. Celkově to auto funguje dobře, ale pro mě neuspokojivě. Brzdit ta kára prostě na 200 koní a 1100 Kg s těma 269 mm kotoučema nebrzdí, jak by měla a dlouhá L-jetronická převodovka je opravdu dlouhá. O nefungujících samostavech ani nemluvě. Pomalu ale jistě si dělám seznam věcí co je prostě potřeba co nejdříve udělat než s tou károu zase vyjedu.
Ve vývoji mam 330mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny. Zadní brzdiče rozšířeny o 10mm a nachystány kotouče ze zagáta a hlavně vyndání problematistických samostavů. Tím pádem výroba nového brzdového vedení interierem ( pod autem vede okolo výfuku ) a zabudování hydraulické ručky s omezovačem brzdného účinku.
Instalace převodovky z Twinsparku od Sejnyho. Repase opičího převodu, aby bylo přesnější řazení. Instalace chladičů serva a motorového oleje.
Toto vše chci stihnout tak nějak tento rok, takže kdo ví kdy s ní vyjedu
Mno a na zimu zástavba 3.0 V6 24v motoru ze 166 i s Řj a el. plynem a doufám ,že díky GTA vačkám bych se mohl dostat na 250 koní. Ale to je asi zatím hříčka snů a bude muset na tuto přestavbu padnou nějaké 12v busso ze 75 a žádné ze dvou funkčních, co mám doma, se mi díly obětovat nechtějí. Pár lidí mi říká, ať třeba raději 12v busso fouknu kompresorem, ale to bych musel řešit cele pohonné ústrojí což je dalších X desítek tisíc a laděním atmosferického 12v bussa bych se dostal max na 220 - 230 koní což je prostě na traťe málo. Do normálního provozu seriový 12v stačí.
Uvidíme. Je to celkem rozsáhlý projekt a nejspíše i nesmyslný co se týče času a peněz, protože na trhu jsou za ty peníze seriové auta, které jsou už v základu lépe dimenzované a rychlejší(M3). Ale jsem už ve fázi, kdy není cesty zpět a je potřeba to dotáhnout do konce, ať se to nestane jeden z mnoha projektů, kdy to lidé vzdali. Když to beru zpětně, tak bych asi před rokem z toho takovou racekáru nedělal a spíš bych šel cestou Sériového auta s úpravama, které jsou vratné alá Honzik se 155.
Ale je asi potřeba jít proti proudu a v ČR asi nebude moc poladěných a konkurenceschopných transaxelů na závodní tratě.
Pro mě je cíl jasný. Na tratích pojet seríové GTAčka, ujíždět BMW 330i a podobně. Ale to budu muset zapracovat i na svém řidičském UMU , protože mám v rukách fakt nasráno.
Ve vývoji mam 330mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny. Zadní brzdiče rozšířeny o 10mm a nachystány kotouče ze zagáta a hlavně vyndání problematistických samostavů. Tím pádem výroba nového brzdového vedení interierem ( pod autem vede okolo výfuku ) a zabudování hydraulické ručky s omezovačem brzdného účinku.
Instalace převodovky z Twinsparku od Sejnyho. Repase opičího převodu, aby bylo přesnější řazení. Instalace chladičů serva a motorového oleje.
Toto vše chci stihnout tak nějak tento rok, takže kdo ví kdy s ní vyjedu
Mno a na zimu zástavba 3.0 V6 24v motoru ze 166 i s Řj a el. plynem a doufám ,že díky GTA vačkám bych se mohl dostat na 250 koní. Ale to je asi zatím hříčka snů a bude muset na tuto přestavbu padnou nějaké 12v busso ze 75 a žádné ze dvou funkčních, co mám doma, se mi díly obětovat nechtějí. Pár lidí mi říká, ať třeba raději 12v busso fouknu kompresorem, ale to bych musel řešit cele pohonné ústrojí což je dalších X desítek tisíc a laděním atmosferického 12v bussa bych se dostal max na 220 - 230 koní což je prostě na traťe málo. Do normálního provozu seriový 12v stačí.
Uvidíme. Je to celkem rozsáhlý projekt a nejspíše i nesmyslný co se týče času a peněz, protože na trhu jsou za ty peníze seriové auta, které jsou už v základu lépe dimenzované a rychlejší(M3). Ale jsem už ve fázi, kdy není cesty zpět a je potřeba to dotáhnout do konce, ať se to nestane jeden z mnoha projektů, kdy to lidé vzdali. Když to beru zpětně, tak bych asi před rokem z toho takovou racekáru nedělal a spíš bych šel cestou Sériového auta s úpravama, které jsou vratné alá Honzik se 155.
Ale je asi potřeba jít proti proudu a v ČR asi nebude moc poladěných a konkurenceschopných transaxelů na závodní tratě.
Pro mě je cíl jasný. Na tratích pojet seríové GTAčka, ujíždět BMW 330i a podobně. Ale to budu muset zapracovat i na svém řidičském UMU , protože mám v rukách fakt nasráno.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
no hele já měl seznam pro coupe dlouhej, že sem plánoval, že kvůli tomu v květnu objetuju 2 tejdny dovolený... nakonec počasí koncem února "přálo", takže jsem celej seznam (brzdy -trubky, hadice, repas brzdičů; spojka, CrMo setrvák, předělat vejfuk -kde jsme identifikoval "špunt"o mezujicí motor v zisku dalších cennejch kW, rozvody+ veškerý snímače nový - dokud jsou k sehnání, protže nejsou a nebudou; pošlechtění boláků na spodku atd...) zvládnul za 3 tejdny po dlouuhejch večerech teď už jen doladit na brzdě aby motor dal maximum co dát může a jen si užívat po víc jak 16 letech s coupe a cca 12 letech pokusů o ladění je snad hotovo i v takovým stádiu, že s tím můžu na emise a STK bez známýho =D> - pokud to ovšem nevylítá...
k získání nějakýho výkonu - GTA vačky si myslím nejsou zrovna optimální cesta... 0.3mm zdvihu a pár ° navíc jen na sání není zrovna nejlepší poměr cena/výkon .. radši bych sehnal náhradní z jakýhokoliv 24V a ty přebrousil (třeba piper 9.65mm/260°za necelejch 400 liber není moc a v čr by ti třeba Kreibich pomohl líp v podobný cenový relaci...), trochu zvednout kompresi - což není v tomto případě zrovna jednoduchý (krom snížení hlav, který moc osobně nemusím, radši sundavám z bloku a čaruju na pístech..).. tím bys i po naladění těch 250 mohl přešvihnout
když už bych dělal RWD konverzi 24V agregátu (nebo šlechtil 12V), šupnul bych tam rovnou 3.2 spodek s patřičnejma úpravama .. 200 kubíků je 200 kubíků a dělá to "jen 20 koní+" zadarmo jen objemem..
na elektorniku s elektronickým plynem bych se vyprd.., spíš bych použil o generaci starší... s mechanickým plynem nebo fakt máš člověka co ví kde jsou mapy od řízení plynovýho pedálu, po čidla klepání (ty je vhodný deaktivovat, pokud je naladěno tak jak má jsou u NA motoru zbytečný..), řízení volnoběhu atd ?
Je pravda že třeba reakce na plyn u mýho bussa se značně přiostřila od tý doby co mam soft od Stephana ze Squadry... je to silně návykový a Stephan je jeden z mála co ví a umí... (už abych měl soft od něj i v Giuliettě )
Mě ladění coupe vyškolilo a to mam na dnešní poměry archaickou seriovou WEBER IAW jednotku, kde je map míň, ale rozchodit na tom motor se závodníma vačkama aby držel volnoběh, při vyřazení nechcípal a měl optimální směs/předstih (to bylo nejjednodušší ) nebylo snadný...
výkonovej strop jen 220-230 v případě 3L 12V? to je nějak málo ne...? to jseš na úrovni lehce pošlechtěnýho zagata což je stále serie... mě osobně by se i cesta 3l 12V v 75tce líbila nejvíc... zachování nějaký vizuelní "serie", tuhle cestu mam utakhle starejch aut radši, vzhledme k tomu kolik jich dnes je provozuschopnejch...
Použít to top co značka na danou rodinu motorů nabízí (změna objemu, vačky, sací potrubí/vejfuk atd jsou to hodiny hrabání se v dílech a technickejch příručkách..), pokud s tím nejsem spokojen pak ještě to trochu vylepšit.... což znamená minimálně "trochu" pošlechtit hlavy a sání (práce na hlavě + přebrousit vačky vyjdou logicky o polovinu míň než 24V) a 230-250+ by to tam mělo s vhodným softem bejt... dál pohrát si s vyvážením spodku, případně tam trochu ubrat - pístní čepy, oka ojnic, klidně i pístům odebrat ze dna, pokud je kde.. prostě klasika.. operace "náročný" na obrábění (je dobrý mít šikovnýho a levnýho obráběče, nebo strojní vybavení) ale fajn výsledek.. každej gram zde se počítá a není to zvnějšku vidět
to je třeba cesta kterou jsem se vydal a jdu u Tipa (po zkušenost s Coupe, kde jsem si ne snadno a hlavně ne levně - hlavně co se týče řízení motoru prošlapal cestičku a turbo, přestože by bylo nejjednodušší jsem nechctěl..)... upravený seriový komponenty s cílem 200koní+ z 2L 16V astmatika... auto pro radost s náklady oproti coupe drženými na minimu (tam kde se dalo šetřit..) přesto výsledek bude stejnej, ne li lepší...
přeju dlouhý rozmejšlení co s motorem a hlavně rozumnou a dobrou volbu...
k získání nějakýho výkonu - GTA vačky si myslím nejsou zrovna optimální cesta... 0.3mm zdvihu a pár ° navíc jen na sání není zrovna nejlepší poměr cena/výkon .. radši bych sehnal náhradní z jakýhokoliv 24V a ty přebrousil (třeba piper 9.65mm/260°za necelejch 400 liber není moc a v čr by ti třeba Kreibich pomohl líp v podobný cenový relaci...), trochu zvednout kompresi - což není v tomto případě zrovna jednoduchý (krom snížení hlav, který moc osobně nemusím, radši sundavám z bloku a čaruju na pístech..).. tím bys i po naladění těch 250 mohl přešvihnout
když už bych dělal RWD konverzi 24V agregátu (nebo šlechtil 12V), šupnul bych tam rovnou 3.2 spodek s patřičnejma úpravama .. 200 kubíků je 200 kubíků a dělá to "jen 20 koní+" zadarmo jen objemem..
na elektorniku s elektronickým plynem bych se vyprd.., spíš bych použil o generaci starší... s mechanickým plynem nebo fakt máš člověka co ví kde jsou mapy od řízení plynovýho pedálu, po čidla klepání (ty je vhodný deaktivovat, pokud je naladěno tak jak má jsou u NA motoru zbytečný..), řízení volnoběhu atd ?
Je pravda že třeba reakce na plyn u mýho bussa se značně přiostřila od tý doby co mam soft od Stephana ze Squadry... je to silně návykový a Stephan je jeden z mála co ví a umí... (už abych měl soft od něj i v Giuliettě )
Mě ladění coupe vyškolilo a to mam na dnešní poměry archaickou seriovou WEBER IAW jednotku, kde je map míň, ale rozchodit na tom motor se závodníma vačkama aby držel volnoběh, při vyřazení nechcípal a měl optimální směs/předstih (to bylo nejjednodušší ) nebylo snadný...
výkonovej strop jen 220-230 v případě 3L 12V? to je nějak málo ne...? to jseš na úrovni lehce pošlechtěnýho zagata což je stále serie... mě osobně by se i cesta 3l 12V v 75tce líbila nejvíc... zachování nějaký vizuelní "serie", tuhle cestu mam utakhle starejch aut radši, vzhledme k tomu kolik jich dnes je provozuschopnejch...
Použít to top co značka na danou rodinu motorů nabízí (změna objemu, vačky, sací potrubí/vejfuk atd jsou to hodiny hrabání se v dílech a technickejch příručkách..), pokud s tím nejsem spokojen pak ještě to trochu vylepšit.... což znamená minimálně "trochu" pošlechtit hlavy a sání (práce na hlavě + přebrousit vačky vyjdou logicky o polovinu míň než 24V) a 230-250+ by to tam mělo s vhodným softem bejt... dál pohrát si s vyvážením spodku, případně tam trochu ubrat - pístní čepy, oka ojnic, klidně i pístům odebrat ze dna, pokud je kde.. prostě klasika.. operace "náročný" na obrábění (je dobrý mít šikovnýho a levnýho obráběče, nebo strojní vybavení) ale fajn výsledek.. každej gram zde se počítá a není to zvnějšku vidět
to je třeba cesta kterou jsem se vydal a jdu u Tipa (po zkušenost s Coupe, kde jsem si ne snadno a hlavně ne levně - hlavně co se týče řízení motoru prošlapal cestičku a turbo, přestože by bylo nejjednodušší jsem nechctěl..)... upravený seriový komponenty s cílem 200koní+ z 2L 16V astmatika... auto pro radost s náklady oproti coupe drženými na minimu (tam kde se dalo šetřit..) přesto výsledek bude stejnej, ne li lepší...
přeju dlouhý rozmejšlení co s motorem a hlavně rozumnou a dobrou volbu...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Já jsem nyní ve fázi střádání materiálu pro vícero variant. Určitě se 12v vzdávat nechci ( nyní mám v autě 141 kw QV motor s Motronicem na kterém je potřeba časem udělat hlavy,vodítka a vačky ). Ale že bych třeba funkční motor kuchal na díly jen kvůli zástavbě 24v, to nehrozí. Nejsem zase blázen a doma mám ještě stále jednu vyvařenou karoserii a dokonce i doklady na další V6, ktrou bych si chtěl poskládat, aby byla více méně seriová a jen trochu upravil 12v busso, aby to mělo něco málo přes 200 koní na seriové jednotce. Nynější černá Alfa je ve fázi prostě ostrá kára
S tím laděním 12v je opravdu strop nějakých 240 koní dle chytré knihy, kterou zrovna nemám u sebe a dělali tam jak zvětšení sacích kolen, zvýšení komprese, tak větší ventily spolu s většími kanálky + ostré vačky, co si tak matně pamatuji. Což na tomto výkonu 24v začíná.
Ono co se týče strojařiny a možnostem úprav, tak zde v okolí nikoho takového neznám. Ale asi půjdu směrem 24v a nachystat si vše okolo motoru tak, abych tam ten motor dal a hlavně vymyslet řízení toho motoru. Zdali tam dat mechanickou klapku a ŘJ ze 164 Q4 kterou mám na půdě a nebo jít cesto plně programovatelné ŘJ, nastudovat si danou problematiku a zkusit to doma aspoň ten motor na to nachystat a pak případně dat někomu, kdo by mi do toho nasypal nějakou mapu od které by jsem se mohl pak odpichnout. Takže cíl je zfunkčnit 24v v 75 a až se odladí ten základní 166tkový motor a bude mít nějakých 230 koní jako by měl mít, tak potom můžu uvažovat o jeho vylepšování.
Jinak zrovna včera jsem koupil 24v
S tím laděním 12v je opravdu strop nějakých 240 koní dle chytré knihy, kterou zrovna nemám u sebe a dělali tam jak zvětšení sacích kolen, zvýšení komprese, tak větší ventily spolu s většími kanálky + ostré vačky, co si tak matně pamatuji. Což na tomto výkonu 24v začíná.
Ono co se týče strojařiny a možnostem úprav, tak zde v okolí nikoho takového neznám. Ale asi půjdu směrem 24v a nachystat si vše okolo motoru tak, abych tam ten motor dal a hlavně vymyslet řízení toho motoru. Zdali tam dat mechanickou klapku a ŘJ ze 164 Q4 kterou mám na půdě a nebo jít cesto plně programovatelné ŘJ, nastudovat si danou problematiku a zkusit to doma aspoň ten motor na to nachystat a pak případně dat někomu, kdo by mi do toho nasypal nějakou mapu od které by jsem se mohl pak odpichnout. Takže cíl je zfunkčnit 24v v 75 a až se odladí ten základní 166tkový motor a bude mít nějakých 230 koní jako by měl mít, tak potom můžu uvažovat o jeho vylepšování.
Jinak zrovna včera jsem koupil 24v
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
To asi pude
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Nebude vadit ten termostat na spatny strane? Z 164 by to bylo ideal...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
no , vse se bude predelavat )) ... jedno 12v busso na dily mam na slovensku. Toto bylo jen zkouska, abych ho starterem protocil a trosku promazal. Vsechny diry jsem ucpal a "hermeticky" uzavrel a motor jde na sklad po pristresek. Jeho cas nadejde :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
zadní brzdy by už byly
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
nechce někdo tu káru? .... vyjedu a jen se kazí .....
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Za odvoz bych ji vzal
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Ty vnitrni strany kotoucu musi byt uzsi?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Na tuto otazku odpoved neznam, ale italove to u RZ a SZ tak proste maji....
Jinak se mi teda o vikendu v sobotu v kopci zasekl krasne jeden zadni trmen pri zabrzdene rucce. Takze jsem se nejak nasoukal pod tu moji karu a levy trmen jsem sroubovakem odsekl a krasne se to pak zhouplo na kvalt, od te doby uz rucku nepouzivam
Po ostrych 150 km jsem po odstaveni doma zjistil, ze mi zacala chcat vodni pumpa..... zapalit tu karu .... ale uz jsem chtel vymenit rozvodak, tak to udelam v jednom. Ta kara ma tolik much ze je to zase na komplet ji rozdelat a zase rok na ni makat ... ale nejak na to nemam chut
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Beztak jsou ty auta životu nebezpečný ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
nejdou namontovat naopak ? tlustou stranou dovnitr ? a ty trmeny doufam jeste dobrousis, ty vypadaj desne jak to cuci pres
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
naopak namontovat nejdou a ty mezikusy tak asi necham, jen trmeny nejak striknu, aby se nereklo ... stejne si pod to nikdo lehat nebude a na funkcnost to nema vliv.
jinak koupeny kola na slicky ... podarilo se mi sehnat stejne co mam diky Bobasovi
jinak koupeny kola na slicky ... podarilo se mi sehnat stejne co mam diky Bobasovi
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Možná už si někdo myslel, že jsem káru prodal. Nebo ji zase rozstřelil, ale zatím se nic takového neudálo a nekonalo. I když už jsem měl takové to nutkání ji prodat, ale zatím mě to vždy přešlo, protože nic smysluplného do 300 koní prostě na trhu není.
Nyní jsem se do toho zase pustil.
citace z FB: " Servo chladič ze 166 už je nainstalován, takže doufám, že se mi už na okruhu servo kapalina nepřehřeje. Dále výměna řízení, samo sebou jsem musel sundat z levé strany CSC svody abych vytáhl ježka z klece. No a konečně dodělaná " ochrana a výztuha " pod vanou kdyby šla náhodou Alfa na dorazy, ať si to neklepne o svody, ale o tento nosník."
Nyní jsem se do toho zase pustil.
citace z FB: " Servo chladič ze 166 už je nainstalován, takže doufám, že se mi už na okruhu servo kapalina nepřehřeje. Dále výměna řízení, samo sebou jsem musel sundat z levé strany CSC svody abych vytáhl ježka z klece. No a konečně dodělaná " ochrana a výztuha " pod vanou kdyby šla náhodou Alfa na dorazy, ať si to neklepne o svody, ale o tento nosník."
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
tak zase nějaký pokrok.
- nová vodní pumpa
- rozvody
- příčka nad motorem
- vylepšená příčka pod motorem ( dodělána ližina )
- obalení hadic na odstínění tepla od svodů ( sice nic moc hezkého, ale asi to bude funkční )
- nová vodní pumpa
- rozvody
- příčka nad motorem
- vylepšená příčka pod motorem ( dodělána ližina )
- obalení hadic na odstínění tepla od svodů ( sice nic moc hezkého, ale asi to bude funkční )
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti